Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
pet 21. 02. 2025.
GISKO: Izložba p...
GISKO: Izložba s...
GISKO: Izložba s...
Plesni klub &quo...
18. Tjedan psiho...
sub 22. 02. 2025.
GISKO: Izložba p...
GISKO: Izložba s...
GISKO: Izložba s...
Plesni klub &quo...
18. Tjedan psiho...
ned 23. 02. 2025.
GISKO: Izložba p...
GISKO: Izložba s...
GISKO: Izložba s...
Plesni klub &quo...
18. Tjedan psiho...
pon 24. 02. 2025.
GISKO: Izložba p...
GISKO: Izložba s...
GISKO: Izložba s...
Plesni klub &quo...
18. Tjedan psiho...
uto 25. 02. 2025.
GISKO: Izložba p...
GISKO: Izložba s...
GISKO: Izložba s...
Plesni klub &quo...
18. Tjedan psiho...
sri 26. 02. 2025.
GISKO: Izložba p...
GISKO: Izložba s...
GISKO: Izložba s...
Plesni klub &quo...
18. Tjedan psiho...
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



U prostoru Barutane na lijevoj obali Drave (kod katakombi) od 13. do 28. listopada 2007. održat će se BARUTANA 07 - program sastavljen od niza suvremenih plesnih predstava, performansa, eksperimentalnih filmova i videa, dugometražnih filmova i eksperimentalne glazbe.

Ulaz na sve programe je besplatan.

28. listopada 2007. (nedjelja) u 19 sati

SOUND & VISION
koncert

G.A.P. (IL GRUPPO DELLE AZIONI PROGRESSIVE)
TRIANGULI ZONA
KNEIPP
JEANNE FRÉMAUX

Program BARUTANA 07, koji je od 13. listopada obuhvatio projekcije filma i videa, predavanja, razgovore, plesne izvedbe i performanse, završava u nedjelju, 28. listopada, koncertom eksperimentalne glazbe "Sound & Vision". Nastupit će G.A.P. (Il Gruppo delle Azioni Progressive), Trianguli Zona, Kneipp i Jeanne Fremaux.

Koncert sound&vision može se tematski predstaviti na dva načina: kao okupljanje prvih rezultata hrvatske recepcije nekih novijih tendencija u svijetu postžanrovske improvizacije i elektroničke glazbe, ili kao specifičan projekt predstavljanja navedenih stilskih formacija u gradu koji su te formacije, spletom određenih okolnosti, uglavnom mimoišle. Glazbenici čije autopoetičke tekstove prilažemo predstavljaju reprezentativan odsječak hrvatske artikulacije zbivanja koja su, krajem 1990-ih i početkom 2000-ih godina, označile svjetsku glazbu – tendencija kakve se, primjerice, danas promoviraju na festivalima Sonar, Ars Electronica ili Amplify, ili kakve već dulje vrijeme prati časopis The Wire. Projekti o kojima je riječ odabrani su prema kriterijima stvarne suvremenosti, sklonosti istraživanju i propitivanju granica žanrova (i pripadajućih izvedbenih stereotipa) te – ne najmanje važno – artikuliranosti osobnih izričaja. Program može uputiti publiku na to kako izgleda hrvatska scena suvremene elektroničke glazbe, neidiomatske improvizacije i novog jazza, te na to kako nakon prolaska kroz stilske filtre nove glazbe zvuče “klasičan” pop ili ambijentalna klupska glazba. Cilj nam, dakle, nije predstavljanje jednog ezoteričnog žanra, nego analiza recepcije i rekreacije aktualnih svjetskih glazbenih zbivanja u Hrvatskoj. Specifičan način kojim dotični žanrovi povezuju (ili nadilaze) područja popularne glazbe, akademske proizvodnje i improvizacijskih tradicija, nerijetko nailazi na probleme s recepcijom u inozemstvu, pa tako i u Hrvatskoj, ali visoka razina koju nova glazba traži od izvođača i slušatelja ujedno predstavlja i najatraktivniji ulog glazbe koju želimo predstaviti. Navedeni projekti istražuju mogućnosti zvuka, ali i puteve kontekstualizacije glazbe u novomedijskoj umjetnosti, u prostorima između kruto definiranih estetičkih i tržišnih polja, pa je stoga problematizacija i radikalno potresanje različitih vrsta očekivanja jedan od neizbježnih i najzanimljivijih aspekata ovakve glazbe. (Toma Bačić, Luka Bekavac)

G.A.P. (Il Gruppo delle Azioni Progressive)
G.A.P. (Il Gruppo delle Azioni Progressive) je kvartet koji svira i stvara improvizacijsku glazbu, temeljenu na europskoj avangardi i afro-američkom free-jazzu. U Zagrebu su ga 1996. osnovali multiinstrumentalisti Luka Peršić i Jerko Valdevit s kontrabasistom Dejanom Potkonjakom i udaraljkašem Bornom Šercarom. Glazba G.A.P.-a je utemeljena na tematskim materijalima koji ubrzavaju i definiraju estetski razvoj grupe. Važan element je improvizacija – solistička i grupna. Zvuk G.A.P.-a je drugačiji i uzbudljiv, što prvenstveno treba zahvaliti širokom spektru korištenih instrumenata: Luka Peršić svira sopran i alt saksofon, flautu i udaraljke, Jerko Valdevit tenor saksofon, klarinet, bas klarinet, flautu, piccolo, klavir i udaraljke. Udaraljke su podijeljene na klasični set bubnjeva, uz koji se koriste i različite etničke udaraljke (afričke djembe i makedonska tarabuka). Prema potrebi, G.A.P. poseže i za dodatnim glazbenicima koji svojim instrumentima upotpunjuju zvuk grupe. Tako su s njima, među ostalima, svirali violončelisti Jasen Chelfi i Antonio Hajdin, kao i saksofonist Saša Nestorović. Od prvog nastupa na Radiju 101, grupa G.A.P. je svirala na znatnom broju festivala u regiji Alpe-Adria; u zagrebačkom KSET-u otvorila je seriju jazz koncerata. Trenutno priprema svoj treći album. Diskografija: Konture Dinida (1998.), GAP plays the most requested songs (2001.)

TRIANGULI ZONA
Multimedijalni sastav Trianguli zona (Ivan Kapec – gitara, looping; Andrej Jakuš – truba, krilnica; Vladimir Končar – video instalacije) svojevrstan je projekt u kojem se propituju audiovizualne strukture temeljene na minimalizmu, repetitivnosti i mikroprogresiji izraza. Sav materijal nastaje spontano, interakcijom zvuka i slike u realnom vremenu. U tom je smislu svaki njihov nastup jedinsten i neponovljiv. Glazbeni sadržaj crpi se iz prepoznatljivih idioma jazza, funka i post-rocka. Video radovi se tematski i koloristički vežu za unutrašnji razvoj glazbenih motiva, kako bi zajednički stvarali bogato imaginativno polje audiovizualnog ambijenta. Trianguli Zona nastoji premostiti uobičajene perceptivne žanrovske granice tehnikama instant composition i work in progress. Njihov rad nastao je iz zajedničke težnje za proizvodnjom vlastite paradigme audiovizualnog iskustva. Glavnu okosnicu njihove glazbe čini loop fraza koju proširuju i preoblikuju na najrazličitije načine. U veljači 2005. objavljen je njihov prvi nosač zvuka, Trianguli zona loop project, koji sadrži materijal snimljen na njihovu koncertu. Taj CD objavljen je pod licencom “Creative Commons” i sadrži oznaku copyleft. U ožujku 2006. objavljen je njihov DVD Live in Kset.

KNEIPP
Kneipp je projekt Ivice Smolića, autora koji 1996. i 1998. sudjeluje produkcijom zvukova u eksperimentalnom projektu DeCh, a do 2001. kao bubnjar u nekoliko različitih sastava (Drass Bum, Ika & the Group). Od ljeta 2002. djeluje samostalno, prvo pod pseudonimom foërn (mini CDR aestus vacui, promoviran u emisiji Priključak na Radio Rijeci), a od 2004. kao “ivica” [= rub]. Trenutno mu je u pripremi novi CDR album Ab fragm nt popraćen materijalom u pdf formatu. U svojim radovima služi se audio-zapisima snimljenim u svakodnevnici, kao i onim pronađenima na starim magnetskim ili vinilnim medijima, istražujući pritom područje blisko elektroakustici i konkretnoj glazbi. Samostalna CDR izdanja: aestus vacui (2003.), Ab fragm nt (2006.).

JEANNE FRÉMAUX
Projekt utemeljen u Zagrebu sredinom 2000., s ciljem istraživanja prostora između elektroakustike i glitch-popa, završivši u liminalnim prostorima “klasičnog” i “popularnog”, naprežući do kraja formalne i izvedbene stereotipe obje paradigme. Nastupali u Hrvatskoj, Sloveniji i Austriji (muzeji i galerije, net i rock klubovi, napuštene tvornice i vojarne), objavljivani u Hrvatskoj, Njemačkoj, Danskoj, Švedskoj, Austriji i SAD. Surađivali s likovnim, filmskim, plesnim i kazališnim umjetnicima. Odabrani javni nastupi: 2002. Ljubljana, Metelkova, Start; Zagreb, KSET, Project: Broadcasting; Zagreb, mama, Critical Upgrade; Graz, Dom im Berg, Musikprotokoll; 2003. Wien, rhiz, Line_In; Wien, WUK; Ljubljana, Bežigrajska galerija, Open Beats; Zagreb, Klub arhitekata, Start; 2004. Zagreb, Muzej suvremene umjetnosti, Pilot 04; Zagreb, Hrvatsko društvo skladatelja, Dani hrvatske glazbe; 2005. Zagreb, Tiskara “Borba”, Sloboda stvaralaštvu; 2006 Zagreb, Tvornica “Jedinstvo”, s Ivanom Franke, Projekcija. Materijali objavljeni na kompilacijskim izdanjima: From Gdansk till Dawn CD, objavljen s Leonardo Music Journal Vol. 12 (MIT Press, 2002.), Im Osten / In the East CD, objavljen uz istoimenu knjigu (PFAU, 2002.), Europäische Meridiane / European Meridians CD, objavljen uz istoimenu knjigu (PFAU, 2004.), Movement for Airports – Transistors Remixes online mp3 izdanje (Ultra-red’s Public Record, 2005.), Most Unwanted LP (Börft / UFO Mongo, 2006.), Thrashed Air Obstacle to Abated Queue CDR (BSBTA, 2006.). Izbor iz samostalnih izdanja (ograničene naklade, CDR): Monoblock Endurance Test AER 022 (2001.), Disk Space Recovery (2001.), Some People Call It A One Night Stand But We Can Call It Paradise (2002.), Serenades for Lampetrae Aerophonae (2002.), Europski higijenski minimum (2000-2002) (2003.), Jeanne Frémaux United (2002-2004) (2005.), Sveti Petar (2005.). Potpisuju glazbu za predstave raster/koža/val kazališne skupine Grupna gravitacija (premijera 2002., Galerija SC, Zagreb) i Uroni tišina Trupe TO (premijera 2005., Teatar &TD, Zagreb). Sudjelovali u koncipiranju zvučne slike predstave Čovjek vuk Damira Bartola Indoša (House of Extreme Music Theatre, premijera 2004. u MM Centru, Zagreb) i svjetlosne instalacije Ivane Franke Projekcija (Tvornica “Jedinstvo”, Zagreb, 2006.). Dodatni podaci, audio materijali i Meditacije o slobodi stvaralaštva dostupni su na http://www.egoboobits.net/JeanneFremaux.

Organizacija: Gradske galerije Osijek i M-art

Program za sve dane manifestacije BARUTANA 07.


 Stranica prilagođena ispisu





BERNADINCI štenad od v...
Na prodaju štenci Jork...
U ponudi Francuski bul...
Devojcica havanskog bi...

Moj profil

Korisničko ime:
Lozinka:


Zaboravljena lozinka
Novi korisnik!

Posjetitelji

Ukupno online:398

Registrirani online (): Nitko