Galerija Kazamat: 4. likovna izložba OLJM-a
16.09.2019. 11:32
Četvrta izložba OLJM-a koja će se održati 16. rujna 2019. u galeriji Kazamat predstavlja radove četiri mlada autora/ ice osječke Akademije za umjetnost i kulturu, Minja Mitrović, Antonio Rendulić, Maja Gjajić i Brkić Dario.
Tematski, izložbu sačinjavaju radovi od kojih se svaki za sebe bavi određenim eksperimentalnim procesom unutar medija grafike. Autori se razlikuju prema specifičnim stilskim karakteristikama, koje su osobno razvili te posebnim kemijskim ili fizikalnim postupcima prenijeli u jedinstven vizualni izričaj.
Izložbu je moguće pogledati do 19.09.2019.
Više o autorima i radovima:
ANTONIO RENDULIĆ
Kao autor rada prvenstveno se bavim eksperimentom i istraživanjem tehnike mekog voska. Kombiniranjem kroz tehniku mekog voska bavim se odnosima linije, geste te odnosima linije prema pozadini. Kroz rad možemo vidjeti snažne emocije stvorene kroz pokret, točnije stvorene kretanjem invalidskih kolica preko cinčane ploče premazane vazelinom. Pokretom su stvarane linije, nekima od nas linije (tragovi) pobuđuju drugačije asocijacije, kroz rad linije prikazuju moje viđenje prirode, te svaka linija kreira strukturu koja stvara izazovnu likovnu ideju. Linija kroz rad predstavlja simbol novih mogućnosti i kretanjem prema naprijed. Svaka linija je po sebi zaobljena, isprekidana, no nikad ne premostiva, sve linije kroz kombinacije su žive. Osobni afinitet prema prirodi kroz ovaj rad je zabilježen emocijama koji nisu samo vizualno doživljeni, nego i vizualno proživljeni. Nema dotjerane kompozicije te nije čvrsto oslonjeno na figurativnu reprezentaciju, napuštanjem suhog podražavanja viđenog pejzaža počinjem apstrahirati viđeno te Vam rad postaje sam sebi dostatan.
MINJA MITROVIĆ
Dekonstrukcija je proces koji traje i koji se nikada ne može dovršiti. Polazeći od te činjenice koristim se linijom kao paradigmom koja može biti isprekidana s početkom i krajem, ali istovremeno i beskonačna. Kao takvoj liniji, bez početka i kraja, suprotstavljam plohu jasno ograničenu i definiranu, kao njezinu antitezu. Izmjenjivanjem dva jasno različita likovna elementa, rekomponiram postojeće i po osobnom nahođenju sintetiziram ih u jednu složenu uravnoteženu cjelinu. Isto tako, načinu na koji dolazim do rješenja pronalazim ekvivalent u pojmu kolaža. Kolaž je neprestana konstrukcija i dekonstrukcija koja promatrača stavlja u položaj objekta, a već drugog trenutka u položaj subjekta.
DARIO BRKIĆ
U svom umjetničkom radu prvenstveno se bavim eksperimentom, grafičkom tehnologijom i istraživanjem različitih mogućnosti oblikovanja grafičkih matrica. Pomoću tehnika dubokog tiska (aquatinte i mekog voska) bavim se motivima svjetla i sjene i njihovim međusobnim odnosima. Radovi su nastali fizičkim savijanjem i prelamanjem metalnih ploča (matrica) kako bi se istražile mogućnosti kombiniranja mehaničkih i kemijskih procesa u umjetničkoj grafici, pri čemu su nastale apstraktne forme koje promatraču omogućuju priliku za vlastite asocijacije. Važan element ovih grafičkih listova je njihova oslobođenost od ikakvog značenja; oni su bez naziva i figurativnih prikaza, oni su zapravo zapisi odnosa svjetla i sjene nastali postupkom kombiniranja mehaničkih i kemijskih grafičkih procesa. Nastalim vizualnim rješenjima promatrač daje vlastitu asocijaciju, nastavljajući eksperiment koji nudi prostor za istraživanje i promišljanje o onome što predstavljaju, kao što i sam autor istražuje i eksperimentira.
MAJA GJAJIĆ
Rad „Arhiva sjećanja“, trenutno je aktualni rad u nastanku, a na ovoj izložbi bit će predstavljeni segmenti dosada nastalih grafičkih matrica i njihovih otisaka.
Njime se na autentičan način bavim fenomenom putovanja; u teorijskom smislu njegovim sociološkim, povijesnim i umjetničkim implikacijama, odnosno općenito složenom uzročno-posljedičnom kretanju ljudi, ideja i stvari. Na svojim putovanjima (pa i nakon njih), bilježim vlastite interpretacije mjesta, vremena i susreta s ljudima, stvarajući jedinstvene i osobne vizualne dnevničke zabilješke koji će u konačnici kao diplomski rad biti svedeni i obuhvaćeni u nekoliko Artist Book-ova.
Svaki rad za sebe nastao je kao specifična reakcija na sveprisutnu umjetničku interakciju i, prema tome, stečeno iskustvo autorice s okolinom koja je s njom u doticaju.
Procesualnost, kontinuitet i slojevita adicija različitih tehnika i medija su bitne karakteristike svakog rada pa i mog vlastitog izričaja, kao i neprestana težnja za novim eksperimentiranjima te vizualnim i konceptualnim mogućnostima unutar medija grafike.
Tematski, izložbu sačinjavaju radovi od kojih se svaki za sebe bavi određenim eksperimentalnim procesom unutar medija grafike. Autori se razlikuju prema specifičnim stilskim karakteristikama, koje su osobno razvili te posebnim kemijskim ili fizikalnim postupcima prenijeli u jedinstven vizualni izričaj.
Izložbu je moguće pogledati do 19.09.2019.
Više o autorima i radovima:
ANTONIO RENDULIĆ
Kao autor rada prvenstveno se bavim eksperimentom i istraživanjem tehnike mekog voska. Kombiniranjem kroz tehniku mekog voska bavim se odnosima linije, geste te odnosima linije prema pozadini. Kroz rad možemo vidjeti snažne emocije stvorene kroz pokret, točnije stvorene kretanjem invalidskih kolica preko cinčane ploče premazane vazelinom. Pokretom su stvarane linije, nekima od nas linije (tragovi) pobuđuju drugačije asocijacije, kroz rad linije prikazuju moje viđenje prirode, te svaka linija kreira strukturu koja stvara izazovnu likovnu ideju. Linija kroz rad predstavlja simbol novih mogućnosti i kretanjem prema naprijed. Svaka linija je po sebi zaobljena, isprekidana, no nikad ne premostiva, sve linije kroz kombinacije su žive. Osobni afinitet prema prirodi kroz ovaj rad je zabilježen emocijama koji nisu samo vizualno doživljeni, nego i vizualno proživljeni. Nema dotjerane kompozicije te nije čvrsto oslonjeno na figurativnu reprezentaciju, napuštanjem suhog podražavanja viđenog pejzaža počinjem apstrahirati viđeno te Vam rad postaje sam sebi dostatan.
MINJA MITROVIĆ
Dekonstrukcija je proces koji traje i koji se nikada ne može dovršiti. Polazeći od te činjenice koristim se linijom kao paradigmom koja može biti isprekidana s početkom i krajem, ali istovremeno i beskonačna. Kao takvoj liniji, bez početka i kraja, suprotstavljam plohu jasno ograničenu i definiranu, kao njezinu antitezu. Izmjenjivanjem dva jasno različita likovna elementa, rekomponiram postojeće i po osobnom nahođenju sintetiziram ih u jednu složenu uravnoteženu cjelinu. Isto tako, načinu na koji dolazim do rješenja pronalazim ekvivalent u pojmu kolaža. Kolaž je neprestana konstrukcija i dekonstrukcija koja promatrača stavlja u položaj objekta, a već drugog trenutka u položaj subjekta.
DARIO BRKIĆ
U svom umjetničkom radu prvenstveno se bavim eksperimentom, grafičkom tehnologijom i istraživanjem različitih mogućnosti oblikovanja grafičkih matrica. Pomoću tehnika dubokog tiska (aquatinte i mekog voska) bavim se motivima svjetla i sjene i njihovim međusobnim odnosima. Radovi su nastali fizičkim savijanjem i prelamanjem metalnih ploča (matrica) kako bi se istražile mogućnosti kombiniranja mehaničkih i kemijskih procesa u umjetničkoj grafici, pri čemu su nastale apstraktne forme koje promatraču omogućuju priliku za vlastite asocijacije. Važan element ovih grafičkih listova je njihova oslobođenost od ikakvog značenja; oni su bez naziva i figurativnih prikaza, oni su zapravo zapisi odnosa svjetla i sjene nastali postupkom kombiniranja mehaničkih i kemijskih grafičkih procesa. Nastalim vizualnim rješenjima promatrač daje vlastitu asocijaciju, nastavljajući eksperiment koji nudi prostor za istraživanje i promišljanje o onome što predstavljaju, kao što i sam autor istražuje i eksperimentira.
MAJA GJAJIĆ
Rad „Arhiva sjećanja“, trenutno je aktualni rad u nastanku, a na ovoj izložbi bit će predstavljeni segmenti dosada nastalih grafičkih matrica i njihovih otisaka.
Njime se na autentičan način bavim fenomenom putovanja; u teorijskom smislu njegovim sociološkim, povijesnim i umjetničkim implikacijama, odnosno općenito složenom uzročno-posljedičnom kretanju ljudi, ideja i stvari. Na svojim putovanjima (pa i nakon njih), bilježim vlastite interpretacije mjesta, vremena i susreta s ljudima, stvarajući jedinstvene i osobne vizualne dnevničke zabilješke koji će u konačnici kao diplomski rad biti svedeni i obuhvaćeni u nekoliko Artist Book-ova.
Svaki rad za sebe nastao je kao specifična reakcija na sveprisutnu umjetničku interakciju i, prema tome, stečeno iskustvo autorice s okolinom koja je s njom u doticaju.
Procesualnost, kontinuitet i slojevita adicija različitih tehnika i medija su bitne karakteristike svakog rada pa i mog vlastitog izričaja, kao i neprestana težnja za novim eksperimentiranjima te vizualnim i konceptualnim mogućnostima unutar medija grafike.
Objavio: Redakcija 031 |
Komentari (0)