#30: Autor: dm36,
Postano: 08.01.2012. 11:39
fetf je napisao/la: ›
Provokator je napisao/la ( Pogledaj post): ›
N.N. je napisao/la: ›
Provokator je napisao/la ( Pogledaj post): ›
meni stvarno, al stvarno mi nije jasno zasto je zračna luka u kojoj se dogadjaju 2 leta tjedno (u špici turističke sezone) i dalje otvorena i zasto bi to bio prioritet grada ?
srušite ju i napravite oranicu
|
U 2011 je bilo oko 1500 sljetanja i poljetanja pa ti racunaj.
|
Pametnome dosta i pametan zna koliko je 1500 slijetanja i poljetanja, napominjem SLIJETANJA I POLJETANJA malo.
Još kad se malo promisli pa se dodje do brojke da je od tih 1500 slijetanja i poljetanja jedno 500 Todoriććevih i da još 500 otpada na male avione (čitaj prdavce), onda ostanemo na nekih 500 pravih slijetanja i poljetanja godišnje, iako ako ćemo iskreno ja mislim da ih nema 1500 ni pod točkom razno.
I tu onda dolazimo zapravo do toga da možemo zaključit koliko je zračna luka Osijek ne bitna stavka, dolazimo do toga da možemo zaključit koliko novaca crpi zračna luka osijek, koliko novaca ode na plaće, a koliko se tamo zapravo radi, a da ni ne spominjem koliko crpi cijelokupan državni aparat sa time što tamo radi i policija i to 0-24, iako zračna luka ima svoje osiguranje koje radi 0-24, a još su tamo i vatrogasci koji rade 0-24, pa dežurna metereološka služba 0-24, a čemu to sve, za 1500 SLIJETANJA I POLJETANJA ?
pa dajte molim vas, zar nam je takva zračna luka stvarno potrebna ?
|
Naravno da je potrebna, ali ne takva. Nakon što su silni novci ulupani u ostale zračne luke, nakon što su milijarde ulupane u Croatia Airlines, od koje Osijek nije imao nikakve korsiti, vrijeme je da se daju novci i za našu luku. Tko kaže da ne bi bilo 20000 slijetanja da je Cro Airlines održavala linije? Ako subvencioniraju ZG-St, Zg-Pu i ostale onda se može dvije tri linije i za Osijek.
Isto tako možeš povući analogiju i sa autobusnim kolodvorom. Ako misliš da je isplativ grdno se varaš. Mislim da je u novi kolodvor uloženo 120 miliona, što su novci koje direktno kolodvor neće vratiti.
To što se u toj luci ne radi kako treba je stvar uprave i suvlasnika.
Misliš da su autoceste isplative? Željeznica???
Za ovaj dio Hrvatske je izuzetno važno da se održi ova luka i da ima pokoju inozemnu liniju.
|
Misliš da su autoceste isplative? Željeznica???
Za ovaj dio Hrvatske je izuzetno važno da se održi ova luka i da ima pokoju inozemnu liniju.
[/quote]
Kada se pročitaju svi komentari jasno je zašto nam uopće u svemu ide ovako kako nam ide.
Provokator je napisao/la: ›
N.N. je napisao/la: ›
Provokator je napisao/la ( Pogledaj post): ›
meni stvarno, al stvarno mi nije jasno zasto je zračna luka u kojoj se dogadjaju 2 leta tjedno (u špici turističke sezone) i dalje otvorena i zasto bi to bio prioritet grada ?
srušite ju i napravite oranicu
|
U 2011 je bilo oko 1500 sljetanja i poljetanja pa ti racunaj.
|
Pametnome dosta i pametan zna koliko je 1500 slijetanja i poljetanja, napominjem SLIJETANJA I POLJETANJA malo.
Još kad se malo promisli pa se dodje do brojke da je od tih 1500 slijetanja i poljetanja jedno 500 Todoriććevih i da još 500 otpada na male avione (čitaj prdavce), onda ostanemo na nekih 500 pravih slijetanja i poljetanja godišnje, iako ako ćemo iskreno ja mislim da ih nema 1500 ni pod točkom razno.
I tu onda dolazimo zapravo do toga da možemo zaključit koliko je zračna luka Osijek ne bitna stavka, dolazimo do toga da možemo zaključit koliko novaca crpi zračna luka osijek, koliko novaca ode na plaće, a koliko se tamo zapravo radi, a da ni ne spominjem koliko crpi cijelokupan državni aparat sa time što tamo radi i policija i to 0-24, iako zračna luka ima svoje osiguranje koje radi 0-24, a još su tamo i vatrogasci koji rade 0-24, pa dežurna metereološka služba 0-24, a čemu to sve, za 1500 SLIJETANJA I POLJETANJA ?
pa dajte molim vas, zar nam je takva zračna luka stvarno potrebna ?
|
Provokator je napisao/la: ›
N.N. je napisao/la: ›
Provokator je napisao/la ( Pogledaj post): ›
meni stvarno, al stvarno mi nije jasno zasto je zračna luka u kojoj se dogadjaju 2 leta tjedno (u špici turističke sezone) i dalje otvorena i zasto bi to bio prioritet grada ?
srušite ju i napravite oranicu
|
U 2011 je bilo oko 1500 sljetanja i poljetanja pa ti racunaj.
|
Pametnome dosta i pametan zna koliko je 1500 slijetanja i poljetanja, napominjem SLIJETANJA I POLJETANJA malo.
Još kad se malo promisli pa se dodje do brojke da je od tih 1500 slijetanja i poljetanja jedno 500 Todoriććevih i da još 500 otpada na male avione (čitaj prdavce), onda ostanemo na nekih 500 pravih slijetanja i poljetanja godišnje, iako ako ćemo iskreno ja mislim da ih nema 1500 ni pod točkom razno.
I tu onda dolazimo zapravo do toga da možemo zaključit koliko je zračna luka Osijek ne bitna stavka, dolazimo do toga da možemo zaključit koliko novaca crpi zračna luka osijek, koliko novaca ode na plaće, a koliko se tamo zapravo radi, a da ni ne spominjem koliko crpi cijelokupan državni aparat sa time što tamo radi i policija i to 0-24, iako zračna luka ima svoje osiguranje koje radi 0-24, a još su tamo i vatrogasci koji rade 0-24, pa dežurna metereološka služba 0-24, a čemu to sve, za 1500 SLIJETANJA I POLJETANJA ?
pa dajte molim vas, zar nam je takva zračna luka stvarno potrebna ?
|
Provokator je napisao/la: ›
meni stvarno, al stvarno mi nije jasno zasto je zračna luka u kojoj se dogadjaju 2 leta tjedno (u špici turističke sezone) i dalje otvorena i zasto bi to bio prioritet grada ?
srušite ju i napravite oranicu
|
Zato što je prvi preduvjet da ostaneš glupi, zatucani majmun da si prometno izoliran i da ne možeš nikamo i da tebi nitko ne može doći. Nemoj se praviti pametan jer su to gluposti što pišeš!
|