Osijek031.com :: Osijek031.com - Osijek 031 online - novosti - vijesti - najave - forum - portal - osjecki

Osijek031.com » Vijesti » Zračna luka Osijek: Prijeti joj mrak, a nafte za grijanje ima za još nekoliko dana!

#1:  Zračna luka Osijek: Prijeti joj mrak, a nafte za grijanje ima za još nekoliko dana! Autor: Redakcija 031 Post Postano: 06.01.2012. 11:50

Bez plaće već četvrti mjesec rade djelatnici Zračne luke Osijek. Posljednji put novac im je uplaćen za rujan u listopadu. Dok je njihovo strpljenje je pri kraju, županijski sindikat HUS-a "Klas" inzistira na sastanku s novim ministrom prometa Zlatkom Komadinom u Zagrebu.

– Nemamo nikakvih novih vijesti. Stanje je u tvrtki katastrofalno! Plaće i novca za prijevoz nema. Direktorica je prvo otišla na godišnji odmor, a onda produžila na bolovanje. Sada smo prepušteni sami sebi – kaže Ivan Moro, sindikalni povjerenik u ZLO-u.

Dok se radnicima duguje oko 1,5 milijun kuna, ukupan dug osječkog aerodroma, u što su uključeni krediti, troškovi izgubljenih parnica, kao i dugovi dobavljačima te posudbe za plaće od drugih hrvatskih zračnih luka, popeo se na oko sedam milijuna kuna.

Za 44 radnika zaposlena u osječkoj zračnoj luci mjesečno je potrebno osigurati oko 350.000 kuna.

– Ljudi su očajni. Neki više ne znaju kako doći na posao, nemaju od čega platiti prijevoz. Ne mogu im reći da ostanu kod kuće jer bi onda mogli ostati i bez posla – bespomoćan je prvi sindikalac osječkog aerodroma.

Izgubljen i Ryanair?

Zbog neplaćanja prijeti im isključenje struje, a nafte za sustav za grijanje ureda i prostora Zračne luke Osijek imaju još samo za nekoliko dana.

– Ne odustajemo od sastanka s novim ministrom prometa Komadinom. Poslat ćemo na njihovu adresu drugi krug dopisa da nas prime na razgovor. Ako za desetak dana ne dobijemo nikakav odgovor ili povratnu informaciju što će biti, idemo kampirati na Markov trg u Zagrebu! – odlučan je Moro.

U sindikatu se boje i da su izgubili letove Ryanaira jer su im ostali dužni oko 100.000 eura.

Tekst: Ivana Barišić/VLM
Foto: Foto-arhiv 031


Pročitajte i...
Zračna luka Osijek: Dugovanja narasla na 6,35 milijuna kuna!?
Bubalo: Uprava Zračne luke više nema podršku Grada! Aquapark do ljeta 2013?!
Gradske tvrtke u "sitnom plusu"

#2:   Autor: malios Post Postano: 06.01.2012. 12:29

Ovaj grad je sramota sam za sebe,a ryanair je jedina dobra stvar koja se dogodila ovom gradu unazad 20 godina,dakle i to smo uspješno uništili,ma odlično!

#3:   Autor: oftopik Post Postano: 06.01.2012. 12:41

malios je napisao/la (Pogledaj post): › ryanair je jedina dobra stvar koja se dogodila ovom gradu unazad 20 godina


Shocked

#4:   Autor: fetf Post Postano: 06.01.2012. 12:41

Ryanair i Taxi Cammeo su napravili za ovaj grad više od bilo koga u zadnjih 20ak godina. Želim da resorni ministar prepozna značaj luke za grad i makne nesposobnu upravu, ako treba neka preda upravljanje koncesionaru, uz pokoji uvjet (npr. zadržavanje low cost linije ili sl.)

#5:   Autor: Provokator Post Postano: 06.01.2012. 13:49

meni stvarno, al stvarno mi nije jasno zasto je zračna luka u kojoj se dogadjaju 2 leta tjedno (u špici turističke sezone) i dalje otvorena i zasto bi to bio prioritet grada ?

srušite ju i napravite oranicu

#6:   Autor: stipe_5 Post Postano: 06.01.2012. 14:44

ako nema para za Osječku zračnu luku, zatvorite je. Možda da subvencirate prijevoz putnika do Budimpešte, npr. vlakom, da uvedete više linija.



Provokator je napisao/la: ›
meni stvarno, al stvarno mi nije jasno zasto je zračna luka u kojoj se dogadjaju 2 leta tjedno (u špici turističke sezone) i dalje otvorena i zasto bi to bio prioritet grada ?

srušite ju i napravite oranicu

#7:   Autor: oftopik Post Postano: 06.01.2012. 14:56

fetf je napisao/la (Pogledaj post): › Ryanair i Taxi Cammeo su napravili za ovaj grad više od bilo koga u zadnjih 20ak godina. Želim da resorni ministar prepozna značaj luke za grad i makne nesposobnu upravu, ako treba neka preda upravljanje koncesionaru, uz pokoji uvjet (npr. zadržavanje low cost linije ili sl.)


nevezano za topik... jel mi to pričamo o taksi službi koja za svaku novu godinu masovno pokrade ljude koji koriste njihove usluge. blago nama.

eo da bude i neš tematski. ova naša zračna luka je totalno zapostavljena od države, ali to nas ne treba ni čuditi jer je i cijela regija zapostavljena.

#8:   Autor: N.N. Post Postano: 06.01.2012. 15:22

Provokator je napisao/la (Pogledaj post): › meni stvarno, al stvarno mi nije jasno zasto je zračna luka u kojoj se dogadjaju 2 leta tjedno (u špici turističke sezone) i dalje otvorena i zasto bi to bio prioritet grada ?

srušite ju i napravite oranicu


Malo si neupucen, al dobro ipak si ti samo provokator. U 2011 je bilo oko 1500 sljetanja i poljetanja pa ti racunaj. To sto nema putnih linija nije ni cudo jer zlo nije ni predvidena za to nego za kargo letove, a nesposobnost uprave je upravo to sto cu sve kargo letove izgubili. Pri par godina su poslovali s dobitkom al otkad nema kargo prometa nema ni novaca. Slavonci nemaju para za putovanje uopce sto mozes vidjet po prometu na autocesti ili zeljeznici tako da ni zracnu luku ne treba bazirat na putnicima.
A za rayana je kriva turisticka zajednica jer nije uplatila svoj dio iz ugovora s njima.

#9:   Autor: DARCHO Post Postano: 06.01.2012. 16:17

koji uzas..pa ovo nema smisla..kao da zivimo u turopolju..ovakav grad i muku muci sa zracnom lukom..treba sve srusit i posadit rotkvice, pas vam mater nesposobnu...

#10:  Re: Zračna luka Osijek: Prijeti joj mrak, a nafte za grijanje ima za još nekoliko dana! Autor: zbetmen Post Postano: 06.01.2012. 16:31

Gospodin Ivan Moro ili kako god jede ..... a zna da je zračna luka u istim tim ..... što on jede samo zbog jedne stvari: POLITIKA
Da se ta direktorica bacila u politiku i to na stranu Bubija Klema sve bi bilo super, ovako ona nije u politici i samim time je idealna za napucavanja i podmetanja sa svih strana.

Eto nam još jedne stvari zbog koje smo svi osuđeni na sramotu što živimo u jednome gradu u jednoj državi gdje nam obični birtijaši i metilji nameću neke moralne vrijednosti, a sami sebi ne znaju guzicu obrisati. Sami smo si krivi za sva sranja koja nam se dešavaju!!

pozz svima, Bubiju i Moroiuou ili kakogod najveća pusa.. junaci naši.. volimo vas svi u Osijeku! Wink

#11:   Autor: Šaran031 Post Postano: 06.01.2012. 18:25

N.N. je napisao/la: ›
A za rayana je kriva turisticka zajednica jer nije uplatila svoj dio iz ugovora s njima.


BRAVOO!
Zracna luka nemoze dobiti letova i linija ako sama direktorica ide tražiti nove linije. Gdje je gradonačelnik, župan, predsjednik turističke zajednice Osijeka????
Oni bi trebali biti tim, no nažalost ako nisi u vladajućoj stranci nemozes ništa dobiti.
Kao što je i zbetmen rekao: direktorica nije niti u jednoj političkoj stranci!

Predlažem onima koji nisu upućeni u cijeli slučaj da ne baljezgaju gluposti!

#12:   Autor: more456 Post Postano: 06.01.2012. 19:01

stipe_5 je napisao/la (Pogledaj post): › ako nema para za Osječku zračnu luku, zatvorite je. Možda da subvencirate prijevoz putnika do Budimpešte, npr. vlakom, da uvedete više linija.



Provokator je napisao/la: ›
meni stvarno, al stvarno mi nije jasno zasto je zračna luka u kojoj se dogadjaju 2 leta tjedno (u špici turističke sezone) i dalje otvorena i zasto bi to bio prioritet grada ?

srušite ju i napravite oranicu


Nije potrebno za Budimpeštu, može i za Zagreb. Naime, Pleso prijevoz već ima liniju autobusni kolodvor Rijeka- zračna luka Zagreb, pa bi se analogno mogla organizirati i veza i iz Osijeka.

#13:   Autor: Provokator Post Postano: 06.01.2012. 19:11

N.N. je napisao/la: ›
Provokator je napisao/la (Pogledaj post): › meni stvarno, al stvarno mi nije jasno zasto je zračna luka u kojoj se dogadjaju 2 leta tjedno (u špici turističke sezone) i dalje otvorena i zasto bi to bio prioritet grada ?

srušite ju i napravite oranicu


U 2011 je bilo oko 1500 sljetanja i poljetanja pa ti racunaj.


Pametnome dosta i pametan zna koliko je 1500 slijetanja i poljetanja, napominjem SLIJETANJA I POLJETANJA malo.
Još kad se malo promisli pa se dodje do brojke da je od tih 1500 slijetanja i poljetanja jedno 500 Todoriććevih i da još 500 otpada na male avione (čitaj prdavce), onda ostanemo na nekih 500 pravih slijetanja i poljetanja godišnje, iako ako ćemo iskreno ja mislim da ih nema 1500 ni pod točkom razno.

I tu onda dolazimo zapravo do toga da možemo zaključit koliko je zračna luka Osijek ne bitna stavka, dolazimo do toga da možemo zaključit koliko novaca crpi zračna luka osijek, koliko novaca ode na plaće, a koliko se tamo zapravo radi, a da ni ne spominjem koliko crpi cijelokupan državni aparat sa time što tamo radi i policija i to 0-24, iako zračna luka ima svoje osiguranje koje radi 0-24, a još su tamo i vatrogasci koji rade 0-24, pa dežurna metereološka služba 0-24, a čemu to sve, za 1500 SLIJETANJA I POLJETANJA ?

pa dajte molim vas, zar nam je takva zračna luka stvarno potrebna ?

#14:   Autor: dim Post Postano: 06.01.2012. 19:13

Svakako bi se tu trebali pobrinuti svi iz grada županije pa i regije, a ne svasljivati krivnju na jednu osobu koja sama nemože ništa napraviti, nažalost naši političari nisu sposobni da to odrade a bez politike nažalost ništa ne ide. Kada se gradila pista i zgrada na Čepinskoj cesti te zatim obnavljala Klisa ista garnitura političara je bila na čelu grada i županije samo možda u nekim drugim osobama, što onda nisu mislili, oni koji su otišli iz ove regije u Zagreb nas je potpuno zaboravila na svoju bazu, važno je da su sebe zbrinuli, ili čak iz inata ništa ne rade u korist ove regije, u toj svoj neimaštini i upropaštavanju Slavonije i Baranje možda je najmanji problem ZL Klisa, no žao mi je tih ljudi, isto tako je žalosno da se ne može nešto napraviti da imamo bilo kakovu povezanost sa nekim od gradova u Evropi, odnosno na Jadranu

#15:   Autor: fetf Post Postano: 06.01.2012. 19:49

Provokator je napisao/la (Pogledaj post): ›
N.N. je napisao/la: ›
Provokator je napisao/la (Pogledaj post): › meni stvarno, al stvarno mi nije jasno zasto je zračna luka u kojoj se dogadjaju 2 leta tjedno (u špici turističke sezone) i dalje otvorena i zasto bi to bio prioritet grada ?

srušite ju i napravite oranicu


U 2011 je bilo oko 1500 sljetanja i poljetanja pa ti racunaj.


Pametnome dosta i pametan zna koliko je 1500 slijetanja i poljetanja, napominjem SLIJETANJA I POLJETANJA malo.
Još kad se malo promisli pa se dodje do brojke da je od tih 1500 slijetanja i poljetanja jedno 500 Todoriććevih i da još 500 otpada na male avione (čitaj prdavce), onda ostanemo na nekih 500 pravih slijetanja i poljetanja godišnje, iako ako ćemo iskreno ja mislim da ih nema 1500 ni pod točkom razno.

I tu onda dolazimo zapravo do toga da možemo zaključit koliko je zračna luka Osijek ne bitna stavka, dolazimo do toga da možemo zaključit koliko novaca crpi zračna luka osijek, koliko novaca ode na plaće, a koliko se tamo zapravo radi, a da ni ne spominjem koliko crpi cijelokupan državni aparat sa time što tamo radi i policija i to 0-24, iako zračna luka ima svoje osiguranje koje radi 0-24, a još su tamo i vatrogasci koji rade 0-24, pa dežurna metereološka služba 0-24, a čemu to sve, za 1500 SLIJETANJA I POLJETANJA ?

pa dajte molim vas, zar nam je takva zračna luka stvarno potrebna ?


Naravno da je potrebna, ali ne takva. Nakon što su silni novci ulupani u ostale zračne luke, nakon što su milijarde ulupane u Croatia Airlines, od koje Osijek nije imao nikakve korsiti, vrijeme je da se daju novci i za našu luku. Tko kaže da ne bi bilo 20000 slijetanja da je Cro Airlines održavala linije? Ako subvencioniraju ZG-St, Zg-Pu i ostale onda se može dvije tri linije i za Osijek.
Isto tako možeš povući analogiju i sa autobusnim kolodvorom. Ako misliš da je isplativ grdno se varaš. Mislim da je u novi kolodvor uloženo 120 miliona, što su novci koje direktno kolodvor neće vratiti.
To što se u toj luci ne radi kako treba je stvar uprave i suvlasnika.
Misliš da su autoceste isplative? Željeznica???
Za ovaj dio Hrvatske je izuzetno važno da se održi ova luka i da ima pokoju inozemnu liniju.

#16:   Autor: N.N. Post Postano: 06.01.2012. 19:50

greska

Zadnja promjena: N.N.; 06.01.2012. 20:19; ukupno mijenjano 1 put.

#17:   Autor: N.N. Post Postano: 06.01.2012. 20:18

Provokator je napisao/la (Pogledaj post): ›
a da ni ne spominjem koliko crpi cijelokupan državni aparat sa time što tamo radi i policija i to 0-24, iako zračna luka ima svoje osiguranje koje radi 0-24, a još su tamo i vatrogasci koji rade 0-24, pa dežurna metereološka služba 0-24, a čemu to sve, za 1500 SLIJETANJA I POLJETANJA ?

pa dajte molim vas, zar nam je takva zračna luka stvarno potrebna ?

todoric ima svoj privatni heliodrom tako da je zl dosao mozda 20ak puta. metorolog bio bio tu i da nema zl jer je krajnja tocka zracnog prostora pa javlja zagrebu kakvo je vrijeme.
granicna kontrola nema veze s osiguranjem podrucja zracne luke i zbog toga zastitari a vatrogasci rade 8 sati a ne 24.
al sve je to nebitno jer slazemo se u jednom a to je da u ovakvom stanju nije potrebna samo je razlika sto sam ja za poticanje poslovanja a ti za otpustanje. sta imas od toga da ti jos 40 ljudi ode na biro, opet je drzava u minusu. ako croatia airlines gubi milijune na sve strane zasto ne bi i iz osijeka pa daj nek malo i ta slavonija zazivi. koliko se utuko u brodogradilista a opet tisuce ljudi sjedi bez posla i radi sa debelim minusima. najbolje sve po slavoniji pozatvarat i preselit sve na more i tamo davat poticaje.

@fetf vidim da dijelimo isto misljenje

#18:   Autor: Ingo Post Postano: 06.01.2012. 20:32

Provokator je napisao/la (Pogledaj post): › meni stvarno, al stvarno mi nije jasno zasto je zračna luka u kojoj se dogadjaju 2 leta tjedno (u špici turističke sezone) i dalje otvorena i zasto bi to bio prioritet grada ?

srušite ju i napravite oranicu


mozda zato sto si osijek umislja da je 'grad' ???

btw, koliko god bi volio svaliti svu krivicu na hdssbovce ... smatram da je drzava koja je vecinski vlasnik croatia aerilinesa najveci krivac.

ako cemo brojati svakog putnika, onda treba odma zatvoriti i zeljeznicki kolodvor. zaista nam ne treba.

#19:  Re: Zračna luka Osijek: Prijeti joj mrak, a nafte za grijanje ima za još nekoliko dana! Autor: more456 Post Postano: 06.01.2012. 21:07

Malo je smiješno da grad sa 100000 stanovnika ima dva aerodroma.
Aerodrom na Ćepinskoj je asfaltirao i uredio Branimir Glavaš. Aerodrom u Klisi nije bio u funkciji (okupiran, razrušen...), a u grad je dolazila njegova ekselencija dr. Franjo Tuđman. Da bi on mogao doći avionom Branimir je Glavaš na brzinu asfaltirao livadu uz Ćepinsku cestu. Tako je Osijek dobio prvi aerodrom.
Drugi aerodrom smo dobili kada je HSLS držao ministarstvo prometa. Tadašnji čelnik HSLS-a Vilim Herman izlobirao je sredstva za obnovu aerodrom u Klisi iako je mogao izlobirati sredstva za nešto pametnije.
Neumjesno je uspoređivati autobusni i željeznički kolodvor sa aerodromima jer tamo ipak ima putnika, dok na aerodromima nema.

#20:  Re: Zračna luka Osijek: Prijeti joj mrak, a nafte za grijanje ima za još nekoliko dana! Autor: N.N. Post Postano: 06.01.2012. 22:08

Cepin je sportski, znaci na njega nema sljetanja izvana jer nema tornja ni carine. Takvih aerodroma imas desetke po hrvatskoj i nemaju veze sa zracnim lukama. A kroz klisu je prosle godine proslo 30 000 i to u 6 mjeseci dok ima letova pa ne mozes reci da nema ljudi.

#21:   Autor: muvifrik Post Postano: 06.01.2012. 22:09

N.N. je napisao/la: ›

todoric ima svoj privatni heliodrom tako da je zl dosao mozda 20ak puta.


da, ali tenkira na klisi

#22:   Autor: rori 1 Post Postano: 07.01.2012. 12:02

Naravno da Osijeku i regiji treba zračna luka.Ovo je 21 stoljeće zar trebamo imati stajališta za kočije? Ionako smo slijepo crijevo države što bi sad i bez zračne veze trebalo ostati.Drugi par rukava je to što se zračnom lukom kao i svakim gospodarskim subjektom treba znati gospodariti.Tko je kriv za katastorfu ne znam niti ulazim u to ali tolike regionalne prednosti ima Klisa. Nalazimo se na tromeđi sa tri države smo susjedi u krugu manjem od sto kilometara.Haloo zar to nitko ne vidi zar se to neda iskoristiti. Mislim da je potrebna samo dobra volja,dobre ideje ,podrška lokalnih političara i jedan dobar krizni menadžer.

#23:   Autor: more456 Post Postano: 07.01.2012. 13:45

rori 1 je napisao/la (Pogledaj post): › Naravno da Osijeku i regiji treba zračna luka.Ovo je 21 stoljeće zar trebamo imati stajališta za kočije? Ionako smo slijepo crijevo države što bi sad i bez zračne veze trebalo ostati.Drugi par rukava je to što se zračnom lukom kao i svakim gospodarskim subjektom treba znati gospodariti.Tko je kriv za katastorfu ne znam niti ulazim u to ali tolike regionalne prednosti ima Klisa. Nalazimo se na tromeđi sa tri države smo susjedi u krugu manjem od sto kilometara.Haloo zar to nitko ne vidi zar se to neda iskoristiti. Mislim da je potrebna samo dobra volja,dobre ideje ,podrška lokalnih političara i jedan dobar krizni menadžer.


Menađeri su "cost killer"-i oni samo smanjuju troškove. Znači jedan "krizni menađer" može pokušati voditi aerodrom sa upola manjim brojem zaposlenika,... No nisam siguran da bi to pomoglo osječkom aerodromu. on je najvjerojatnije suvišan.

#24:   Autor: padobranac Post Postano: 07.01.2012. 14:36

Nije suvisan i itekako je dobro pozicioniran. Za dobrobit svih nas nadam se da ce uspjeti opstati.
Na zalost pokazuje se kobnim to sto Osijek uvijek ima neku vlast koja se "inati" pa ZLO ne dobiva poticaje kakve dobijaju drugi subjekti u zemlji.
Tako je to kad ti na lokalnoj razini nisu na vlasti oni koji su i u zemlji. Svaka drzavna vlast daje novce tamo gdje su njihovi kako bi se moglo reci da su njihovi sposobni..
Jako je bitno da i sami Osjecani prepoznaju znacaj ove zracne luke i da ju svugdje promoviraju, iako bi to trebao biti posao uprave ZLO i TZ. U susjedstvu imamo gradove poput Novog Sada, tamo ljudi pojma nemaju da mogu iz Osijeka putovati, malo im je dalje nego Beograd a cijene su i do 6 puta manje. Gdje je promocija?
Znaju li u Subotici za osjecku zracnu luku? Osijek im je blizi od Budimpeste..Ima li ZLO igdje placene oglase? Mislim u regiji..

#25:   Autor: padobranac Post Postano: 07.01.2012. 15:18

Ima li ZLO kakve charter letove dogovorene s primjerice turistickim agencijama ka destinacijama za ljetovanja (Turska, Grcka, Spanjolska, Egipat i sl).
Googlanjem po osjeckim turistickim agencijama vidim da oni svoje turiste vode preko zagrebacke zracne luke, sto je upravo skandalozno..nisu mogli s osjeckom dogovoriti letove ka tim destinacijama?

#26:   Autor: slavonija Post Postano: 07.01.2012. 15:21

padobranac je napisao/la (Pogledaj post): › Nije suvisan i itekako je dobro pozicioniran. Za dobrobit svih nas nadam se da ce uspjeti opstati.
Na zalost pokazuje se kobnim to sto Osijek uvijek ima neku vlast koja se "inati" pa ZLO ne dobiva poticaje kakve dobijaju drugi subjekti u zemlji.
Tako je to kad ti na lokalnoj razini nisu na vlasti oni koji su i u zemlji. Svaka drzavna vlast daje novce tamo gdje su njihovi kako bi se moglo reci da su njihovi sposobni..
Jako je bitno da i sami Osjecani prepoznaju znacaj ove zracne luke i da ju svugdje promoviraju, iako bi to trebao biti posao uprave ZLO i TZ. U susjedstvu imamo gradove poput Novog Sada, tamo ljudi pojma nemaju da mogu iz Osijeka putovati, malo im je dalje nego Beograd a cijene su i do 6 puta manje. Gdje je promocija?
Znaju li u Subotici za osjecku zracnu luku? Osijek im je blizi od Budimpeste..Ima li ZLO igdje placene oglase? Mislim u regiji..


Moram priznati da slično razmišljam!!
Međutim ne čudim se ničemu...kod nas nema reklame..osim za nebuloze..da imaju neki letovi a Novi Sad i Budimpeštu povremeno..priznajem da bi skupio neku kintu i otišao malo na neko putovanje!!!

#27:   Autor: Šaran031 Post Postano: 07.01.2012. 16:59

more456 je napisao/la: ›
Malo je smiješno da grad sa 100000 stanovnika ima dva aerodroma.
Aerodrom na Ćepinskoj je asfaltirao i uredio Branimir Glavaš.


To je športski aerodrom i on ne moze niti nema opremu za primanje određenih zrakoplova.

#28:   Autor: Šaran031 Post Postano: 07.01.2012. 17:05

padobranac je napisao/la: ›
Nije suvisan i itekako je dobro pozicioniran. Za dobrobit svih nas nadam se da ce uspjeti opstati.
Na zalost pokazuje se kobnim to sto Osijek uvijek ima neku vlast koja se "inati" pa ZLO ne dobiva poticaje kakve dobijaju drugi subjekti u zemlji.
Tako je to kad ti na lokalnoj razini nisu na vlasti oni koji su i u zemlji. Svaka drzavna vlast daje novce tamo gdje su njihovi kako bi se moglo reci da su njihovi sposobni..
Jako je bitno da i sami Osjecani prepoznaju znacaj ove zracne luke i da ju svugdje promoviraju, iako bi to trebao biti posao uprave ZLO i TZ. U susjedstvu imamo gradove poput Novog Sada, tamo ljudi pojma nemaju da mogu iz Osijeka putovati, malo im je dalje nego Beograd a cijene su i do 6 puta manje. Gdje je promocija?
Znaju li u Subotici za osjecku zracnu luku? Osijek im je blizi od Budimpeste..Ima li ZLO igdje placene oglase? Mislim u regiji..


Bubalno neće dati novce zato što (bez uvrede) samo lete Srbi i Bosanci i on smatra da od toga nema koristi.
Hah, i to mi je neki gradonačelnik.

#29:   Autor: padobranac Post Postano: 07.01.2012. 17:38

slavonija je napisao/la: ›

Moram priznati da slično razmišljam!!
Međutim ne čudim se ničemu...kod nas nema reklame..osim za nebuloze..da imaju neki letovi a Novi Sad i Budimpeštu povremeno..priznajem da bi skupio neku kintu i otišao malo na neko putovanje!!!


ne, NS niti nema zracnu luku, i to i htjedoh reci, u blizini imamo grad s skoro 4 puta vise stanovnika, a koji ne znaju da iz Osijeka mogu letjeti za Frankfurt za sitnis..
Nije to neka silna love platit koji oglas na lokalnom portalu ili radiju..ili s nasim i njihovim turistickim organizacijama dogovorit charter letove ka ljetovalistima bilo gdje..
Nije to stvar gradonacenika, vec sposobnost promocije uprave

#30:   Autor: dm36 Post Postano: 08.01.2012. 11:39

fetf je napisao/la: ›
Provokator je napisao/la (Pogledaj post): ›
N.N. je napisao/la: ›
Provokator je napisao/la (Pogledaj post): › meni stvarno, al stvarno mi nije jasno zasto je zračna luka u kojoj se dogadjaju 2 leta tjedno (u špici turističke sezone) i dalje otvorena i zasto bi to bio prioritet grada ?

srušite ju i napravite oranicu


U 2011 je bilo oko 1500 sljetanja i poljetanja pa ti racunaj.


Pametnome dosta i pametan zna koliko je 1500 slijetanja i poljetanja, napominjem SLIJETANJA I POLJETANJA malo.
Još kad se malo promisli pa se dodje do brojke da je od tih 1500 slijetanja i poljetanja jedno 500 Todoriććevih i da još 500 otpada na male avione (čitaj prdavce), onda ostanemo na nekih 500 pravih slijetanja i poljetanja godišnje, iako ako ćemo iskreno ja mislim da ih nema 1500 ni pod točkom razno.

I tu onda dolazimo zapravo do toga da možemo zaključit koliko je zračna luka Osijek ne bitna stavka, dolazimo do toga da možemo zaključit koliko novaca crpi zračna luka osijek, koliko novaca ode na plaće, a koliko se tamo zapravo radi, a da ni ne spominjem koliko crpi cijelokupan državni aparat sa time što tamo radi i policija i to 0-24, iako zračna luka ima svoje osiguranje koje radi 0-24, a još su tamo i vatrogasci koji rade 0-24, pa dežurna metereološka služba 0-24, a čemu to sve, za 1500 SLIJETANJA I POLJETANJA ?

pa dajte molim vas, zar nam je takva zračna luka stvarno potrebna ?


Naravno da je potrebna, ali ne takva. Nakon što su silni novci ulupani u ostale zračne luke, nakon što su milijarde ulupane u Croatia Airlines, od koje Osijek nije imao nikakve korsiti, vrijeme je da se daju novci i za našu luku. Tko kaže da ne bi bilo 20000 slijetanja da je Cro Airlines održavala linije? Ako subvencioniraju ZG-St, Zg-Pu i ostale onda se može dvije tri linije i za Osijek.
Isto tako možeš povući analogiju i sa autobusnim kolodvorom. Ako misliš da je isplativ grdno se varaš. Mislim da je u novi kolodvor uloženo 120 miliona, što su novci koje direktno kolodvor neće vratiti.
To što se u toj luci ne radi kako treba je stvar uprave i suvlasnika.
Misliš da su autoceste isplative? Željeznica???
Za ovaj dio Hrvatske je izuzetno važno da se održi ova luka i da ima pokoju inozemnu liniju.
Misliš da su autoceste isplative? Željeznica???
Za ovaj dio Hrvatske je izuzetno važno da se održi ova luka i da ima pokoju inozemnu liniju.
[/quote]
Kada se pročitaju svi komentari jasno je zašto nam uopće u svemu ide ovako kako nam ide.
Provokator je napisao/la: ›
N.N. je napisao/la: ›
Provokator je napisao/la (Pogledaj post): › meni stvarno, al stvarno mi nije jasno zasto je zračna luka u kojoj se dogadjaju 2 leta tjedno (u špici turističke sezone) i dalje otvorena i zasto bi to bio prioritet grada ?

srušite ju i napravite oranicu


U 2011 je bilo oko 1500 sljetanja i poljetanja pa ti racunaj.


Pametnome dosta i pametan zna koliko je 1500 slijetanja i poljetanja, napominjem SLIJETANJA I POLJETANJA malo.
Još kad se malo promisli pa se dodje do brojke da je od tih 1500 slijetanja i poljetanja jedno 500 Todoriććevih i da još 500 otpada na male avione (čitaj prdavce), onda ostanemo na nekih 500 pravih slijetanja i poljetanja godišnje, iako ako ćemo iskreno ja mislim da ih nema 1500 ni pod točkom razno.

I tu onda dolazimo zapravo do toga da možemo zaključit koliko je zračna luka Osijek ne bitna stavka, dolazimo do toga da možemo zaključit koliko novaca crpi zračna luka osijek, koliko novaca ode na plaće, a koliko se tamo zapravo radi, a da ni ne spominjem koliko crpi cijelokupan državni aparat sa time što tamo radi i policija i to 0-24, iako zračna luka ima svoje osiguranje koje radi 0-24, a još su tamo i vatrogasci koji rade 0-24, pa dežurna metereološka služba 0-24, a čemu to sve, za 1500 SLIJETANJA I POLJETANJA ?

pa dajte molim vas, zar nam je takva zračna luka stvarno potrebna ?
Provokator je napisao/la: ›
N.N. je napisao/la: ›
Provokator je napisao/la (Pogledaj post): › meni stvarno, al stvarno mi nije jasno zasto je zračna luka u kojoj se dogadjaju 2 leta tjedno (u špici turističke sezone) i dalje otvorena i zasto bi to bio prioritet grada ?

srušite ju i napravite oranicu


U 2011 je bilo oko 1500 sljetanja i poljetanja pa ti racunaj.


Pametnome dosta i pametan zna koliko je 1500 slijetanja i poljetanja, napominjem SLIJETANJA I POLJETANJA malo.
Još kad se malo promisli pa se dodje do brojke da je od tih 1500 slijetanja i poljetanja jedno 500 Todoriććevih i da još 500 otpada na male avione (čitaj prdavce), onda ostanemo na nekih 500 pravih slijetanja i poljetanja godišnje, iako ako ćemo iskreno ja mislim da ih nema 1500 ni pod točkom razno.

I tu onda dolazimo zapravo do toga da možemo zaključit koliko je zračna luka Osijek ne bitna stavka, dolazimo do toga da možemo zaključit koliko novaca crpi zračna luka osijek, koliko novaca ode na plaće, a koliko se tamo zapravo radi, a da ni ne spominjem koliko crpi cijelokupan državni aparat sa time što tamo radi i policija i to 0-24, iako zračna luka ima svoje osiguranje koje radi 0-24, a još su tamo i vatrogasci koji rade 0-24, pa dežurna metereološka služba 0-24, a čemu to sve, za 1500 SLIJETANJA I POLJETANJA ?

pa dajte molim vas, zar nam je takva zračna luka stvarno potrebna ?
Provokator je napisao/la: ›
meni stvarno, al stvarno mi nije jasno zasto je zračna luka u kojoj se dogadjaju 2 leta tjedno (u špici turističke sezone) i dalje otvorena i zasto bi to bio prioritet grada ?

srušite ju i napravite oranicu

Zato što je prvi preduvjet da ostaneš glupi, zatucani majmun da si prometno izoliran i da ne možeš nikamo i da tebi nitko ne može doći. Nemoj se praviti pametan jer su to gluposti što pišeš!

#31:   Autor: Šaran031 Post Postano: 09.01.2012. 12:05

padobranac je napisao/la: ›
Nije to stvar gradonacenika, vec sposobnost promocije uprave


Varaš se!
Ljudi neće dolaziti u Osijek zbog aerodroma!
Zračna luka služi kao posredinik između neke destinacije i grada Osijeka, a grad Osijek treba promovirati turistička zajednica. Zračna luka sa promocijom grada nema nikakve veze osim da, u toj neko prezentaciji ili na koji način bi se promovirao grad, uvrsti način dolaska putem zračne luke.

#32:   Autor: Boost Post Postano: 09.01.2012. 16:34

Šaran031 je napisao/la: ›
padobranac je napisao/la: ›
Nije to stvar gradonacenika, vec sposobnost promocije uprave


Varaš se!
Ljudi neće dolaziti u Osijek zbog aerodroma!
Zračna luka služi kao posredinik između neke destinacije i grada Osijeka, a grad Osijek treba promovirati turistička zajednica. Zračna luka sa promocijom grada nema nikakve veze osim da, u toj neko prezentaciji ili na koji način bi se promovirao grad, uvrsti način dolaska putem zračne luke.


Naravno, samo što su neki ljudi malo glupavi pa to ne kontaju...
Osijek031.com » Vijesti » Zračna luka Osijek: Prijeti joj mrak, a nafte za grijanje ima za još nekoliko dana!


Generated using printer-friendly.
Vremenska zona: GMT + 01:00.
Stranica 1 / 1.

:: Powered by Osijek031.com © 2004-2012. ::