Automobili parkirani na zelenim površinama i drugim mjestima gdje parkiranje nije dozvoljeno te mnogi zastoji tramvaja koje prouzročuju vozači parkiranjem automobila, nisu rijedak prizor u Osijeku.
Od
1. siječnja bahatosti pojedinih vozača još je teže stati na kraj s obzirom na to da je poduzeću
Gradski prijevoz putnika (GPP) istekao ugovor s poduzećem "
Zagreb parking" o posudbi “
pauka”.
- Trenutačno smo u pregovorima o produženju ugovora sa "Zagreb parkingom", međutim još se ništa ne zna. Pregovori bi trebali biti završeni do kraja tjedna. Nažalost, GPP je imao jedino vozilo na području grada za odvoz nepropisno parkiranih automobila, što zapravo znači da u gradu nema “pauka” dok se ne potpiše novi ugovor. Najveći problem u cijeloj priči su zastoji tramvaja zbog nepropisnog parkiranja osobnih vozila, koja smo prije mogli ukloniti, međutim trenutačno nam jedino preostaje na mjestu prekršaja tražiti vozača nepropisno parkiranog automobila, da pomakne vozilo, kako bi se normalizirao tramvajski promet - objašnjava
Jelena Wertag, voditeljica ureda direktora pri osječkom
GPP-u.
- Svatko parkira gdje stigne, što je više nego strašno! Znam da je nekima možda preskupo plaćati parkiralište, ali nije rješenje auto ostaviti na cesti ili na zelenoj površini. U blizini središta grada dosta je asfaltiranih površina poput one gdje bi trebao biti novi autobusni kolodvor, gdje svi mogu besplatno parkirati, ali čini se da nitko ne želi prošetati ni 50 metara od mjesta gdje parkira auto do središnjeg trga - požalio se Osječanin
Denis Ivanović, kojega smo zatekli kako pokušava isparkirati svoj automobil s parkirališta u Radićevoj ulici.
GPP-ova služba premještanja vozila, poznatija kao "
pauk", radila je svakog dana, uključujući i vikend, od 7 do 20 sati, uz mogućnost interventnog djelovanja prema dojavi. Na teren se izlazilo po nalogu policijskog službenika koji zatekne nepropisno parkirano vozilo, a dnevno se znalo "pokupiti" čak sedam ili osam automobila.
Kako doznajemo od vozača tramvaja
Alfreda Pintera, automobili su najčešće nepropisno parkirani zbog neočišćenih parkirnih mjesta i zimskih uvjeta na cestama. “V
ozači otežavaju prometovanje tramvaja, ali ne treba gubiti živce, nego pronaći vlasnika vozila, koji su u pravilu uvijek negdje u blizini”, zaključuje
Pinter.
Autor:
D.Smajo/
Glas-Slavonije.hr