Studenti ekonomskog smjera (Ekonomika poduzetništva) na varaždinskom
Fakultetu organizacije i informatike već niz godina sami
osmišljavaju proizvode za tržište i 'prodaju' putem aplikacije koju su razvili njihovi kolege s
informatičkog smjera (Informacijski i poslovni sustavi).
U utorak, 13. lipnja 2023. na Fakultetu organizacije i informatike održan je
Sajam studentskih proizvoda. Radi se o projektu koji već niz godina, uz potporu nastavnika na predmetu
Poduzetnički pothvat na 3. godini prijediplomskog studija
Ekonomika poduzetništva, organiziraju studenti s ciljem simulacije stvarnog poslovanja, pri čemu sami pribavljaju inpute za proizvodnju, organiziraju i realiziraju proizvodni proces, definiraju cjenovnu strategiju te na posljetku jačaju svoje prodajne vještine. Uz sve to, u suradnji s kolegama s prijediplomskog studija Informacijski i poslovni sustavi koriste
aplikaciju Trade Fair, koja kupcima služi da dođu do željenog proizvoda.
-
Projekt naglašava našu interdisciplinarnost i povezivanje ekonomskih i informatičkih znanja i vještina te jača poduzetnički mindset naših studenata – smatra prof. dr. sc.
Marina Klačmer Čalopa, koja zajedno s profesoricama izv. prof. dr. sc.
Irenom Konecki, izv. prof. dr. sc.
Kristinom Detelj i dr. sc.
Tamarom Šmaguc, usmjerava studente kroz proces osmišljavanja, stvaranja i postavljanja proizvoda "na tržište".
Kupci koriste FOI aplikaciju za kupnju studentskih proizvoda
Studenti su tako za ovaj sajam, u timu od troje ili četvero studenata, osmišljavanjem i stvaranjem proizvoda stvorili vrijednost, dok je sredstvo prometa i plaćanja bila valuta posebno osmišljena za tu prigodu. Naime, u suradnji s
timom izv. prof. dr. sc. Zlatka Stapića iz Laboratorija za primijenjeno softversko inženjerstvo FOI-ja, za tu prigodu osmišljena je
posebna aplikacija „Trade Fair“, kroz koju su kupci mogli doći do željenog proizvoda.
Članovi Laba i studenti informatičkog studija
Mislav Matijević, mag. inf. i
Joshua Lee Fletcher su ove godine pripremili potpuno novu verziju aplikacije koja je građena za više platformi. Studenti su u aplikaciji kreirali profil svojeg poduzeća ili OPG-a, zatim su unijeli svoje proizvode, a kupci su odabirom željenih proizvoda studentima iste platili unošenjem koda za kupnju. Na taj način su studenti ekonomskog usmjerenja mogli unaprijediti svoja tehnička znanja i informatičke vještine.
-
Sinergija informatičkih i ekonomskih znanja te poslovnih vještina ključ su interdisciplinarnosti koja čini studijske programe FOI-ja jedinstvenima i prepoznatljivima u domeni visokoškolskog obrazovanja u Hrvatskoj – ističe profesorica
Klačmer Čalopa.
Sudjelovanje na sajmu jedna je od aktivnosti kojom studenti stječu potrebne bodove za polaganje predmeta. Boduju se inovativnost i kvaliteta proizvoda, uređenje prodajnog mjesta, prodajne vještine te ostvareni prihod, a u tome ih ocjenjuju tzv. tajni kupci. Koliko su studenti bili kreativni, pogledajte u
FOTOGALERIJI.
[Sponzorirani članak]