Autor |
Poruka |
N.N. Ukupno postova: 290 Spol: Nebitno
|
greska |
Zadnja promjena: N.N.; 06.01.2012. 20:19; ukupno mijenjano 1 put. |
|
|
|
|
N.N. Ukupno postova: 290 Spol: Nebitno
|
Provokator je napisao/la ( Pogledaj post): ›
a da ni ne spominjem koliko crpi cijelokupan državni aparat sa time što tamo radi i policija i to 0-24, iako zračna luka ima svoje osiguranje koje radi 0-24, a još su tamo i vatrogasci koji rade 0-24, pa dežurna metereološka služba 0-24, a čemu to sve, za 1500 SLIJETANJA I POLJETANJA ?
pa dajte molim vas, zar nam je takva zračna luka stvarno potrebna ?
|
todoric ima svoj privatni heliodrom tako da je zl dosao mozda 20ak puta. metorolog bio bio tu i da nema zl jer je krajnja tocka zracnog prostora pa javlja zagrebu kakvo je vrijeme.
granicna kontrola nema veze s osiguranjem podrucja zracne luke i zbog toga zastitari a vatrogasci rade 8 sati a ne 24.
al sve je to nebitno jer slazemo se u jednom a to je da u ovakvom stanju nije potrebna samo je razlika sto sam ja za poticanje poslovanja a ti za otpustanje. sta imas od toga da ti jos 40 ljudi ode na biro, opet je drzava u minusu. ako croatia airlines gubi milijune na sve strane zasto ne bi i iz osijeka pa daj nek malo i ta slavonija zazivi. koliko se utuko u brodogradilista a opet tisuce ljudi sjedi bez posla i radi sa debelim minusima. najbolje sve po slavoniji pozatvarat i preselit sve na more i tamo davat poticaje.
@fetf vidim da dijelimo isto misljenje |
|
|
|
|
|
Ingo
Ukupno postova: 3470 Lokacija: Osijek Spol: Muško
|
Provokator je napisao/la ( Pogledaj post): ›
meni stvarno, al stvarno mi nije jasno zasto je zračna luka u kojoj se dogadjaju 2 leta tjedno (u špici turističke sezone) i dalje otvorena i zasto bi to bio prioritet grada ?
srušite ju i napravite oranicu
|
mozda zato sto si osijek umislja da je 'grad' ???
btw, koliko god bi volio svaliti svu krivicu na hdssbovce ... smatram da je drzava koja je vecinski vlasnik croatia aerilinesa najveci krivac.
ako cemo brojati svakog putnika, onda treba odma zatvoriti i zeljeznicki kolodvor. zaista nam ne treba. |
|
|
|
|
|
more456 Ukupno postova: 199 Spol: Nebitno
|
Malo je smiješno da grad sa 100000 stanovnika ima dva aerodroma.
Aerodrom na Ćepinskoj je asfaltirao i uredio Branimir Glavaš. Aerodrom u Klisi nije bio u funkciji (okupiran, razrušen...), a u grad je dolazila njegova ekselencija dr. Franjo Tuđman. Da bi on mogao doći avionom Branimir je Glavaš na brzinu asfaltirao livadu uz Ćepinsku cestu. Tako je Osijek dobio prvi aerodrom.
Drugi aerodrom smo dobili kada je HSLS držao ministarstvo prometa. Tadašnji čelnik HSLS-a Vilim Herman izlobirao je sredstva za obnovu aerodrom u Klisi iako je mogao izlobirati sredstva za nešto pametnije.
Neumjesno je uspoređivati autobusni i željeznički kolodvor sa aerodromima jer tamo ipak ima putnika, dok na aerodromima nema. |
|
|
|
|
|
N.N. Ukupno postova: 290 Spol: Nebitno
|
Cepin je sportski, znaci na njega nema sljetanja izvana jer nema tornja ni carine. Takvih aerodroma imas desetke po hrvatskoj i nemaju veze sa zracnim lukama. A kroz klisu je prosle godine proslo 30 000 i to u 6 mjeseci dok ima letova pa ne mozes reci da nema ljudi. |
|
|
|
|
|
muvifrik
Ukupno postova: 878 Spol: Nebitno
|
N.N. je napisao/la: ›
todoric ima svoj privatni heliodrom tako da je zl dosao mozda 20ak puta.
|
da, ali tenkira na klisi |
|
|
|
|
|
rori 1
Ukupno postova: 206 Lokacija: sasvim blizu Spol: Žensko
|
Naravno da Osijeku i regiji treba zračna luka.Ovo je 21 stoljeće zar trebamo imati stajališta za kočije? Ionako smo slijepo crijevo države što bi sad i bez zračne veze trebalo ostati.Drugi par rukava je to što se zračnom lukom kao i svakim gospodarskim subjektom treba znati gospodariti.Tko je kriv za katastorfu ne znam niti ulazim u to ali tolike regionalne prednosti ima Klisa. Nalazimo se na tromeđi sa tri države smo susjedi u krugu manjem od sto kilometara.Haloo zar to nitko ne vidi zar se to neda iskoristiti. Mislim da je potrebna samo dobra volja,dobre ideje ,podrška lokalnih političara i jedan dobar krizni menadžer. |
|
|
|
|
|
more456 Ukupno postova: 199 Spol: Nebitno
|
rori 1 je napisao/la ( Pogledaj post): ›
Naravno da Osijeku i regiji treba zračna luka.Ovo je 21 stoljeće zar trebamo imati stajališta za kočije? Ionako smo slijepo crijevo države što bi sad i bez zračne veze trebalo ostati.Drugi par rukava je to što se zračnom lukom kao i svakim gospodarskim subjektom treba znati gospodariti.Tko je kriv za katastorfu ne znam niti ulazim u to ali tolike regionalne prednosti ima Klisa. Nalazimo se na tromeđi sa tri države smo susjedi u krugu manjem od sto kilometara.Haloo zar to nitko ne vidi zar se to neda iskoristiti. Mislim da je potrebna samo dobra volja,dobre ideje ,podrška lokalnih političara i jedan dobar krizni menadžer.
|
Menađeri su "cost killer"-i oni samo smanjuju troškove. Znači jedan "krizni menađer" može pokušati voditi aerodrom sa upola manjim brojem zaposlenika,... No nisam siguran da bi to pomoglo osječkom aerodromu. on je najvjerojatnije suvišan. |
|
|
|
|
|
padobranac
Ukupno postova: 1155 Lokacija: Osijek Spol: Žensko
|
Nije suvisan i itekako je dobro pozicioniran. Za dobrobit svih nas nadam se da ce uspjeti opstati.
Na zalost pokazuje se kobnim to sto Osijek uvijek ima neku vlast koja se "inati" pa ZLO ne dobiva poticaje kakve dobijaju drugi subjekti u zemlji.
Tako je to kad ti na lokalnoj razini nisu na vlasti oni koji su i u zemlji. Svaka drzavna vlast daje novce tamo gdje su njihovi kako bi se moglo reci da su njihovi sposobni..
Jako je bitno da i sami Osjecani prepoznaju znacaj ove zracne luke i da ju svugdje promoviraju, iako bi to trebao biti posao uprave ZLO i TZ. U susjedstvu imamo gradove poput Novog Sada, tamo ljudi pojma nemaju da mogu iz Osijeka putovati, malo im je dalje nego Beograd a cijene su i do 6 puta manje. Gdje je promocija?
Znaju li u Subotici za osjecku zracnu luku? Osijek im je blizi od Budimpeste..Ima li ZLO igdje placene oglase? Mislim u regiji.. |
|
_________________ Ovakav, nemam nista protiv sebe. Ovakav, prasina uzvitlana. |
|
|
|
padobranac
Ukupno postova: 1155 Lokacija: Osijek Spol: Žensko
|
Ima li ZLO kakve charter letove dogovorene s primjerice turistickim agencijama ka destinacijama za ljetovanja (Turska, Grcka, Spanjolska, Egipat i sl).
Googlanjem po osjeckim turistickim agencijama vidim da oni svoje turiste vode preko zagrebacke zracne luke, sto je upravo skandalozno..nisu mogli s osjeckom dogovoriti letove ka tim destinacijama? |
|
_________________ Ovakav, nemam nista protiv sebe. Ovakav, prasina uzvitlana. |
|
|
|
slavonija Ukupno postova: 315 Lokacija: Osijek Spol: Muško
|
padobranac je napisao/la ( Pogledaj post): ›
Nije suvisan i itekako je dobro pozicioniran. Za dobrobit svih nas nadam se da ce uspjeti opstati.
Na zalost pokazuje se kobnim to sto Osijek uvijek ima neku vlast koja se "inati" pa ZLO ne dobiva poticaje kakve dobijaju drugi subjekti u zemlji.
Tako je to kad ti na lokalnoj razini nisu na vlasti oni koji su i u zemlji. Svaka drzavna vlast daje novce tamo gdje su njihovi kako bi se moglo reci da su njihovi sposobni..
Jako je bitno da i sami Osjecani prepoznaju znacaj ove zracne luke i da ju svugdje promoviraju, iako bi to trebao biti posao uprave ZLO i TZ. U susjedstvu imamo gradove poput Novog Sada, tamo ljudi pojma nemaju da mogu iz Osijeka putovati, malo im je dalje nego Beograd a cijene su i do 6 puta manje. Gdje je promocija?
Znaju li u Subotici za osjecku zracnu luku? Osijek im je blizi od Budimpeste..Ima li ZLO igdje placene oglase? Mislim u regiji..
|
Moram priznati da slično razmišljam!!
Međutim ne čudim se ničemu...kod nas nema reklame..osim za nebuloze..da imaju neki letovi a Novi Sad i Budimpeštu povremeno..priznajem da bi skupio neku kintu i otišao malo na neko putovanje!!! |
|
|
|
|
|
Šaran031
Ukupno postova: 135 Spol: Nebitno
|
more456 je napisao/la: ›
Malo je smiješno da grad sa 100000 stanovnika ima dva aerodroma.
Aerodrom na Ćepinskoj je asfaltirao i uredio Branimir Glavaš.
|
To je športski aerodrom i on ne moze niti nema opremu za primanje određenih zrakoplova. |
|
_________________ I am watching you ! |
|
|
|
Šaran031
Ukupno postova: 135 Spol: Nebitno
|
padobranac je napisao/la: ›
Nije suvisan i itekako je dobro pozicioniran. Za dobrobit svih nas nadam se da ce uspjeti opstati.
Na zalost pokazuje se kobnim to sto Osijek uvijek ima neku vlast koja se "inati" pa ZLO ne dobiva poticaje kakve dobijaju drugi subjekti u zemlji.
Tako je to kad ti na lokalnoj razini nisu na vlasti oni koji su i u zemlji. Svaka drzavna vlast daje novce tamo gdje su njihovi kako bi se moglo reci da su njihovi sposobni..
Jako je bitno da i sami Osjecani prepoznaju znacaj ove zracne luke i da ju svugdje promoviraju, iako bi to trebao biti posao uprave ZLO i TZ. U susjedstvu imamo gradove poput Novog Sada, tamo ljudi pojma nemaju da mogu iz Osijeka putovati, malo im je dalje nego Beograd a cijene su i do 6 puta manje. Gdje je promocija?
Znaju li u Subotici za osjecku zracnu luku? Osijek im je blizi od Budimpeste..Ima li ZLO igdje placene oglase? Mislim u regiji..
|
Bubalno neće dati novce zato što (bez uvrede) samo lete Srbi i Bosanci i on smatra da od toga nema koristi.
Hah, i to mi je neki gradonačelnik. |
|
_________________ I am watching you ! |
|
|
|
padobranac
Ukupno postova: 1155 Lokacija: Osijek Spol: Žensko
|
slavonija je napisao/la: ›
Moram priznati da slično razmišljam!!
Međutim ne čudim se ničemu...kod nas nema reklame..osim za nebuloze..da imaju neki letovi a Novi Sad i Budimpeštu povremeno..priznajem da bi skupio neku kintu i otišao malo na neko putovanje!!!
|
ne, NS niti nema zracnu luku, i to i htjedoh reci, u blizini imamo grad s skoro 4 puta vise stanovnika, a koji ne znaju da iz Osijeka mogu letjeti za Frankfurt za sitnis..
Nije to neka silna love platit koji oglas na lokalnom portalu ili radiju..ili s nasim i njihovim turistickim organizacijama dogovorit charter letove ka ljetovalistima bilo gdje..
Nije to stvar gradonacenika, vec sposobnost promocije uprave |
|
_________________ Ovakav, nemam nista protiv sebe. Ovakav, prasina uzvitlana. |
|
|
|
dm36 Ukupno postova: 14 Spol: Nebitno
|
fetf je napisao/la: ›
Provokator je napisao/la ( Pogledaj post): ›
N.N. je napisao/la: ›
Provokator je napisao/la ( Pogledaj post): ›
meni stvarno, al stvarno mi nije jasno zasto je zračna luka u kojoj se dogadjaju 2 leta tjedno (u špici turističke sezone) i dalje otvorena i zasto bi to bio prioritet grada ?
srušite ju i napravite oranicu
|
U 2011 je bilo oko 1500 sljetanja i poljetanja pa ti racunaj.
|
Pametnome dosta i pametan zna koliko je 1500 slijetanja i poljetanja, napominjem SLIJETANJA I POLJETANJA malo.
Još kad se malo promisli pa se dodje do brojke da je od tih 1500 slijetanja i poljetanja jedno 500 Todoriććevih i da još 500 otpada na male avione (čitaj prdavce), onda ostanemo na nekih 500 pravih slijetanja i poljetanja godišnje, iako ako ćemo iskreno ja mislim da ih nema 1500 ni pod točkom razno.
I tu onda dolazimo zapravo do toga da možemo zaključit koliko je zračna luka Osijek ne bitna stavka, dolazimo do toga da možemo zaključit koliko novaca crpi zračna luka osijek, koliko novaca ode na plaće, a koliko se tamo zapravo radi, a da ni ne spominjem koliko crpi cijelokupan državni aparat sa time što tamo radi i policija i to 0-24, iako zračna luka ima svoje osiguranje koje radi 0-24, a još su tamo i vatrogasci koji rade 0-24, pa dežurna metereološka služba 0-24, a čemu to sve, za 1500 SLIJETANJA I POLJETANJA ?
pa dajte molim vas, zar nam je takva zračna luka stvarno potrebna ?
|
Naravno da je potrebna, ali ne takva. Nakon što su silni novci ulupani u ostale zračne luke, nakon što su milijarde ulupane u Croatia Airlines, od koje Osijek nije imao nikakve korsiti, vrijeme je da se daju novci i za našu luku. Tko kaže da ne bi bilo 20000 slijetanja da je Cro Airlines održavala linije? Ako subvencioniraju ZG-St, Zg-Pu i ostale onda se može dvije tri linije i za Osijek.
Isto tako možeš povući analogiju i sa autobusnim kolodvorom. Ako misliš da je isplativ grdno se varaš. Mislim da je u novi kolodvor uloženo 120 miliona, što su novci koje direktno kolodvor neće vratiti.
To što se u toj luci ne radi kako treba je stvar uprave i suvlasnika.
Misliš da su autoceste isplative? Željeznica???
Za ovaj dio Hrvatske je izuzetno važno da se održi ova luka i da ima pokoju inozemnu liniju.
|
Misliš da su autoceste isplative? Željeznica???
Za ovaj dio Hrvatske je izuzetno važno da se održi ova luka i da ima pokoju inozemnu liniju.
[/quote]
Kada se pročitaju svi komentari jasno je zašto nam uopće u svemu ide ovako kako nam ide.
Provokator je napisao/la: ›
N.N. je napisao/la: ›
Provokator je napisao/la ( Pogledaj post): ›
meni stvarno, al stvarno mi nije jasno zasto je zračna luka u kojoj se dogadjaju 2 leta tjedno (u špici turističke sezone) i dalje otvorena i zasto bi to bio prioritet grada ?
srušite ju i napravite oranicu
|
U 2011 je bilo oko 1500 sljetanja i poljetanja pa ti racunaj.
|
Pametnome dosta i pametan zna koliko je 1500 slijetanja i poljetanja, napominjem SLIJETANJA I POLJETANJA malo.
Još kad se malo promisli pa se dodje do brojke da je od tih 1500 slijetanja i poljetanja jedno 500 Todoriććevih i da još 500 otpada na male avione (čitaj prdavce), onda ostanemo na nekih 500 pravih slijetanja i poljetanja godišnje, iako ako ćemo iskreno ja mislim da ih nema 1500 ni pod točkom razno.
I tu onda dolazimo zapravo do toga da možemo zaključit koliko je zračna luka Osijek ne bitna stavka, dolazimo do toga da možemo zaključit koliko novaca crpi zračna luka osijek, koliko novaca ode na plaće, a koliko se tamo zapravo radi, a da ni ne spominjem koliko crpi cijelokupan državni aparat sa time što tamo radi i policija i to 0-24, iako zračna luka ima svoje osiguranje koje radi 0-24, a još su tamo i vatrogasci koji rade 0-24, pa dežurna metereološka služba 0-24, a čemu to sve, za 1500 SLIJETANJA I POLJETANJA ?
pa dajte molim vas, zar nam je takva zračna luka stvarno potrebna ?
|
Provokator je napisao/la: ›
N.N. je napisao/la: ›
Provokator je napisao/la ( Pogledaj post): ›
meni stvarno, al stvarno mi nije jasno zasto je zračna luka u kojoj se dogadjaju 2 leta tjedno (u špici turističke sezone) i dalje otvorena i zasto bi to bio prioritet grada ?
srušite ju i napravite oranicu
|
U 2011 je bilo oko 1500 sljetanja i poljetanja pa ti racunaj.
|
Pametnome dosta i pametan zna koliko je 1500 slijetanja i poljetanja, napominjem SLIJETANJA I POLJETANJA malo.
Još kad se malo promisli pa se dodje do brojke da je od tih 1500 slijetanja i poljetanja jedno 500 Todoriććevih i da još 500 otpada na male avione (čitaj prdavce), onda ostanemo na nekih 500 pravih slijetanja i poljetanja godišnje, iako ako ćemo iskreno ja mislim da ih nema 1500 ni pod točkom razno.
I tu onda dolazimo zapravo do toga da možemo zaključit koliko je zračna luka Osijek ne bitna stavka, dolazimo do toga da možemo zaključit koliko novaca crpi zračna luka osijek, koliko novaca ode na plaće, a koliko se tamo zapravo radi, a da ni ne spominjem koliko crpi cijelokupan državni aparat sa time što tamo radi i policija i to 0-24, iako zračna luka ima svoje osiguranje koje radi 0-24, a još su tamo i vatrogasci koji rade 0-24, pa dežurna metereološka služba 0-24, a čemu to sve, za 1500 SLIJETANJA I POLJETANJA ?
pa dajte molim vas, zar nam je takva zračna luka stvarno potrebna ?
|
Provokator je napisao/la: ›
meni stvarno, al stvarno mi nije jasno zasto je zračna luka u kojoj se dogadjaju 2 leta tjedno (u špici turističke sezone) i dalje otvorena i zasto bi to bio prioritet grada ?
srušite ju i napravite oranicu
|
Zato što je prvi preduvjet da ostaneš glupi, zatucani majmun da si prometno izoliran i da ne možeš nikamo i da tebi nitko ne može doći. Nemoj se praviti pametan jer su to gluposti što pišeš! |
|
|
|
|
|
|
|