Taman kad mi se činilo da ovi iz Tafta nemogu gluplje od onoga kad ona kokoš vozi neki bicikl i viče samo pojačajte...moj styling to može podnijeti....sad ta ista kokoš uz već poznatu rečenicu u nekakvom toboganu.....i vrišti........a meni dođe da vrištim od muke kad vidim tu reklamu.....
_________________ ......mama zar si lagala kad si govorila da dobro uvijek pobjeđuje
i kad ne znaš kojim putem treba putem ljubavi
i da smo ispred Boga isti svi.......
A ovo je debilana........i to samo takva..........
doduše nije na hrvatskom...........ali ipak..........
_________________ ......mama zar si lagala kad si govorila da dobro uvijek pobjeđuje
i kad ne znaš kojim putem treba putem ljubavi
i da smo ispred Boga isti svi.......
Erste banka snimila je reklamu za nove kredite, nešto što bi trebalo biti vrlo erotično. Leona Paraminski oponaša Sharon Stone u čuvenoj sceni iz “Sirovih strasti”. Sjedi u stolici. S druge su strane dva mačo bankara, Zijad Gračić i Luka Dragić. “Sharon” želi kredit pod nemoguće dobrim uvjetima, a ova dvojica su tu da joj ga daju… Leona širi noge i dobiva kredit. Čovjek ne mora biti socijalist da bi mu odmah na pamet pao Brecht, s razvikanom dvojbom je li razbojnik onaj tko opljačka banku ili onaj tko je osnuje. Bankama je, naime, krenulo po zlu: razbojnicima pada promet, sve je više nenaplativih kredita, pa sada klijente love na seks. Kako bi rekao bradonja Šeks, to je moralno dno moralnog dna. Na pitanje “A s kim vi bankarite?” (slogan Erste banke), čovjek bi nakon ovoga mogao odgovoriti samo jedno: “S bankom sperme!”
_________________ Zašto bi se izlagali mamurluku? Ostanite pijani
Kad čovjek umre, ne zna da je umro, i to je samo teško drugima.
Isto je i kada je čovjek glup.
...ne mogu više smisliti reklamu za osječko pivo......kakva vražja piva, kao da smo u zagorju....i još me strahovito živcira "Luka iz 3c, cijela škola zna".........a tek kad poslože jednu za drugom......
_________________ Ismijavati glupost je moralna dužnost svakog normalnog čovjeka, ne činiti to bi bilo jednako ignoriranju požara na benzinskoj pumpi u centru grada
anakonda je napisao/la:
...ne mogu više smisliti reklamu za osječko pivo......kakva vražja piva, kao da smo u zagorju....i još me strahovito živcira "Luka iz 3c, cijela škola zna".........a tek kad poslože jednu za drugom......
ove za ožujsko na račun Iraca su fora...dosjetljivo i zabavno
_________________ Zašto bi se izlagali mamurluku? Ostanite pijani
Kad čovjek umre, ne zna da je umro, i to je samo teško drugima.
Isto je i kada je čovjek glup.
anakonda je napisao/la :
....i još me strahovito živcira "Luka iz 3c, cijela škola zna"...........
jooooj ... drago mi je sto vidim da nisam jedini ... ja dobijem takav napad shizofrenije da moram prebaciti program
+1 Pretjerali su s tom reklamom.
Inače, mislim da s vremenom i dobre reklame postanu iritantne zbog učestalog prikazivanja.
_________________ Ace Ventura: I'm ready to go in, Coach, just give me a chance. I know there's a lot riding on it, but it's all psychological. Just gotta stay in a positive frame of mind.
Sterilizirane mačke “trebaju posebnu dijetu”. Supermačak Brandon – saznajemo iz TV reklame – kontrolira svoju težinu tako da “jede samo Friskies za sterilizirane mačke”. Bez te bi spoznaje prosječan gledatelj živio teže nego bez reproduktivnih organa, ali avaj, ima toga još. Jedan od ciljeva Brandonove kure jest da sterilizirani mačak održi “svoj urinarni trakt pod kontrolom”. Brandonu je to jako važno, jer on, kako doznajemo, “živi za svaki trenutak”.
U zemlji u kojoj svakoga dana u svakom pogledu sve više penzića sve više napreduje prema kontejnerima za smeće, gdje umirovljenici skupljaju pet-ambalažu da bi popravili kućni budžet, a na red u bolnici u najboljem slučaju mogu doći za pet mjeseci, forsirati reklamu u čijem je središtu sterilizirani mačak-tajkun koji, umjesto da lovi pacove, “živi za svaki trenutak” i “održava urinarni trakt pod kontrolom”, izazovno je koliko i bedasto. U ovom pretkapitalističkom, darviniziranom sustavu životinje su humanizirane, a ljudi poživinčeni, eto to nam kazuje ova reklama, ako malo pažljivije razmislimo o njoj. Purinina reklama spada u najuži izbor – u stravičnoj konkurenciji – najglupljih domaćih propagandnih poruka. Njima nas doslovce svakodnevno bombardiraju sa sve tri nacionalne dalekovidnice. Bat, d viner iz…
REKLAMA ZA TELE 2
Supermačak Brandon bio bi antijunak tjedna da nije ovce Gregora, koju nitko ne može nadmašiti. Da su nam komunisti za vrijeme mrakobjesja priredili pranje mozga kakvo nam od jutra do mraka priređuje TELE 2 za j….. tarifu REVOLUCIJA, pali bi s vlasti već negdje 1957! Invazivni nastup, neviđen u novijoj povijesti hrvatske promidžbe, doslovce ubija mozak: tko danas ne zna j…. tekst napamet? Maknite j….. tarifu! Razgovarajte bez j….. naknade! Aha, ne smije se reći j….. naknada. Odvratno, fuj, bljuv, zgad! U pozadini ove telekomunikacijske operacije Overlord leži pokušaj telekom operatera da HT-u, dampiranjem, razori praktički monopolsku poziciju kakvu DT nema ni u Njemačkoj, jer mu njemački zakonodavac takvo nešto nikada ne bi dozvolio. Dampingom protiv monopola, kosovcem protiv udbaša, jebenom naknadom protiv jebene tarife, alkoholom protiv droge…, to je tvoja zemlja, tu ćeš naći dom.
Naši su stari komunisti, inače, imali običaj da uvijek teoretski rješavaju dvije vrste problema. Jedne, koji su suvremeni ali ih se ne tiču, i druge koji ih se tiču ali će na dnevni red doći tek u dalekoj budućnosti. Tako su, recimo, praksisovci sedamdesetih rješavali probleme intenzivnog tržišno-propagandnog nasilja. Ivan Kuvačić, jedan do kraja čestit gospodin, napisao je sjajnu knjigu koja se zove “Obilje i nasilje”. Teza je bila otprilike ova. U razvijenim društvima potrošačko obilje raste svakodnevno i eksponencijalno, jer se industrije neprestano razvijaju, lansirajući na tržište sve više proizvoda. Među njima ima mnogo neophodnih, ali ima i posve nepotrebnih. Da bi ih kupac kupio, potrebno ga je indoktrinirati. Čime? Reklamom, dakako. Ubitačnom, sveprisutnom, zaglupljujućom. Odnosno, nasilnom. Tako rast obilja sa sobom nosi i rast nasilja. Reklama – kako vidimo iz dva gornja primjera – često doista predstavlja čisto simboličko nasilje. U razvijenim društvima rast obilja nužno povećava rast simboličkog nasilja. Ako ovca Gregor nije simboličko nasilje, ne znam što je. No, mi s tim problemima onda, kao ni sada, nismo imali veze: ovdje obilja nikada nije bilo, pa je korelacija “obilja” i “nasilja” čisti teoretski luksuz. Ne treba ti nikakva teorija da znaš riješiti Gregorov problem – tom je ovnu mjesto na ražnju!
_________________ Zašto bi se izlagali mamurluku? Ostanite pijani
Kad čovjek umre, ne zna da je umro, i to je samo teško drugima.
Isto je i kada je čovjek glup.