Autor |
Poruka |
Leon Admin
Ukupno postova: 4122 Lokacija: space Spol: Muško
|
Istraživanje stavova o životu u gradu i njegovim razvojnim aspektima započet će ovoga mjeseca u Osijeku, a u sklopu lani najavljenoga projekta gradnje prepoznatljivosti, odnosno brendiranja. Projekt je vrijedan 150.000 kuna, a financiraju ga Grad i Turistička zajednica Osijeka. Istraživanje će provesti tim psihologa i stručnih suradnika Centra za psihodijagnostičke instrumente Filozofskoga fakulteta u Zagrebu, a voditeljica je doc. dr. sc. Željka Kamenov.
Tijekom ožujka i travnja oni će provesti anketno ispitivanje na uzorku od 1100 ispitanika od čega će 300 biti građani Osijeka, a ostalo građani četiri hrvatska grada - Rijeke, Zadra, Dubrovnika i Varaždina. Njihovi, kao i stavovi Osječana o gospodarskim mogućnostima, turističkoj ponudi te drugim komparativnim prednostima činit će osnovnu pretpostavku gradnje i pozicioniranja brenda slavonske metropole.
Glavni je cilj istraživanja, kako je jučer izvijestio Goran Trdin, voditelj Službe gradonačelnika, utvrditi postojeći identitet grada te viziju njegove budućnosti. Samo istraživanje će se sastojati od strukturiranih intervjua s istaknutim pojedincima u zajednici, ali i " fokusnih skupina" u kojima će biti predstavnici područja važnih za djelovanje i život Osijeka, od gospodarstvenika, turističkih i ugostiteljskih djelatnika preko predstavnika kulture, obrazovanja, lokalne samouprave, civilnoga društva do urbanista i novinara.
Početkom prošle godine provedena je mini anketa na uzorku od 20 slučajno odabranih osoba. Njima je bilo ponuđeno pitanje: " Koja im je prva asocijacija na spomen imena Osijeka?". Osječani kao simbole prema kojima doživljavaju i prepoznaju svoj grad naveli su rijeku Dravu, pješački most, baroknu jezgru Tvrđu, katedralu, odnosno crkvu sv. Petra i Pavla te središnji Trg Ante Starčevića. Isto pitanje na istom broju ispitanika provedeno je i među stanovnicima Varaždina, Karlovca, Istre, Šibenika i Dubrovnika. Samo je jedan od njih odgovorio kako Osijek prepoznaje po katedrali, dok su ga svi ostali povezali uz dnevno-politička događanja što je već tada alarmiralo na činjenicu da Osijek nije svoju prepoznatljivost izgradio sukladno svojim vrijednostima. Brendiranjem se želi, kako je prije istaknuo Trdin, promijeniti percepcija hrvatske javnosti o Osijeku.
Autorica: Ivana Barišić/ Poslovni.hr |
|
_________________ --
Leon Linde
portal Osijek031.com |
|
|
|
Domagoj_Sajter
Ukupno postova: 11 Lokacija: Osijek Spol: Muško
|
Brendiranje, pa onda PR, event, IPO,... gdje mi to živimo? Smatra li se netko pametnijim ako govori engleski umjesto materinjeg?
Nije istina da ovi i slični termini nemaju prijevod, nego ih ljudi vrlo često koriste iz lijenosti, komocije, ili kako bi napuhali sliku o sebi ("imidž"?!).
Ako ne može drugačije i ako se drugačije ne razumijemo, onda ćemo govoriti engleski u potpunosti, ne samo izolirane riječi, nego kompletne rečenice i razgovore, da nas cijeli svijet razumije...!
|
|
|
|
|
|
alija_sirotanovic Ukupno postova: 49 Spol: Nebitno
|
malo bi izmišljali brend?? hm....a đe su oni stari brendovi poput Mio-standarda, Olt-a,Mara, Tekos, Sloboda - tvornica keksa i kruha (kako to gordo zvuči), Mobilia ošli v rit tek običnom Sječom knezova...i sad bi brendirali...kaj je to? oće popit šeri brendi?
moto, jadro itd..itd....
Bijela lađa??? bljuv...idem popit konjak... |
|
|
|
|
|
cane
Ukupno postova: 2460 Lokacija: Cherryville Spol: Muško
|
Domagoj_Sajter je napisao/la: ›
Brendiranje, pa onda PR, event, IPO,... gdje mi to živimo? Smatra li se netko pametnijim ako govori engleski umjesto materinjeg?
Nije istina da ovi i slični termini nemaju prijevod, nego ih ljudi vrlo često koriste iz lijenosti, komocije, ili kako bi napuhali sliku o sebi ("imidž"?!).
Ako ne može drugačije i ako se drugačije ne razumijemo, onda ćemo govoriti engleski u potpunosti, ne samo izolirane riječi, nego kompletne rečenice i razgovore, da nas cijeli svijet razumije...!
|
Nije da se ljudi prave pametni al lakše je reći PR nego osoba za odnose s javnošču. |
|
_________________ Global warming is coming in two days before the day after tomorrow! |
|
|
|
Domagoj_Sajter
Ukupno postova: 11 Lokacija: Osijek Spol: Muško
|
cane je napisao/la: ›
Nije da se ljudi prave pametni al lakše je reći PR nego osoba za odnose s javnošču.
|
To je lijenost ili komocija, kao što sam već napisao. "Normalno" je da se pravimo englezi, ali nije normalno nazvati nekoga GG (glasnogovornik) ili OJ (osoba zadužena za odnose s javnošću). Hrvatske skaćenice su "bezvezne", a Pi-aR je tako "coooool"... |
|
|
|
|
|
pucko Ukupno postova: 7 Spol: Nebitno
|
kakve to veze imaju stavovi ovih ostalih gradova s osijekom? šta jednog dubrovčanina briga za osijek, vjerojatno nije tu nikad ni bio. ionako nitko ne dolazi kod nas jer nema ničeg zanimljivog. a bome nema ničeg zanimljivog ni za mlade, kao prave neke ankete a već i vrapci na granama znaju kako se svi žale da se nema kud izić i da je u gradu predosadno. ako ne slušaš ovo smeće kojeg ima u 95% lokala po gradu nemaš maltene gdje otić. šta je s mladim bendovima koji nemaju gdje pošteno odsvirati nešto i pokazati što su napravili?? e pa evo odgovora - boli ih i grad i državu briga. i šta nam onda tu mažu oči kao oće nešta napravit. ma moš mislit. oće zaradit, drugo ništa nie bitno |
|
|
|
|
|
zorin Ukupno postova: 11 Spol: Muško
|
Domagoj_Sajter je napisao/la: ›
Brendiranje, pa onda PR, event, IPO,... gdje mi to živimo? Smatra li se netko pametnijim ako govori engleski umjesto materinjeg?
|
Nisam siguran postoji li uopće neko dobro zamjensko rješenje za Branding - ako postoji - pošalji:) (Za ostatak se slažem - PR i sl.)
pucko je napisao/la: ›
kakve to veze imaju stavovi ovih ostalih gradova s osijekom? šta jednog dubrovčanina briga za osijek, vjerojatno nije tu nikad ni bio.
|
Itekako je bitna percepcija ostatka Hrvatske - pa ne radi se "brendiranje" samo za lokalno stanovništvo.
pucko je napisao/la: ›
ionako nitko ne dolazi kod nas jer nema ničeg zanimljivog. a bome nema ničeg zanimljivog ni za mlade, kao prave neke ankete a već i vrapci na granama znaju kako se svi žale da se nema kud izić i da je u gradu predosadno. ako ne slušaš ovo smeće kojeg ima u 95% lokala po gradu nemaš maltene gdje otić. šta je s mladim bendovima koji nemaju gdje pošteno odsvirati nešto i pokazati što su napravili??
|
Dijelom se slažem ali bez spomenutog istraživanja nije moguće ni napraviti nešto pametnije - dugoročno.
U svakom slučaju dobra inicijativa! |
|
|
|
|
|
DonQuijote
Ukupno postova: 4291 Lokacija: Osijek Spol: Muško
|
zorin je napisao/la: ›
Nisam siguran postoji li uopće neko dobro zamjensko rješenje za Branding - ako postoji - pošalji:) (Za ostatak se slažem - PR i sl.)
|
predlažem riječ usvješćivanje - kao, utiskivanje u svijest (potrošaća, korisnika, jel...) |
|
|
|
|
|
Poppy
Ukupno postova: 2988 Lokacija: u snovima Spol: Žensko
|
Leon je napisao/la ( Pogledaj post): ›
[img=left]
Samo je jedan od njih odgovorio kako Osijek prepoznaje po katedrali, dok su ga svi ostali povezali uz dnevno-politička događanja što je već tada alarmiralo na činjenicu da Osijek nije svoju prepoznatljivost izgradio sukladno svojim vrijednostima.
|
ovo me posebno veseli |
|
|
|
|
|
allein
Ukupno postova: 1542 Lokacija: offline Spol: Muško
|
Brendovi Osijeka u svijesti ostatka Hrvatske: selotejp, garaža, Glavaš, Starčević, Đapić.
150.000 kn ovamo. |
|
_________________ The voices are back. Excellent. |
|
|
|
Domagoj_Sajter
Ukupno postova: 11 Lokacija: Osijek Spol: Muško
|
zorin je napisao/la: ›
Nisam siguran postoji li uopće neko dobro zamjensko rješenje za Branding - ako postoji - pošalji
|
Nisam marketingaš pa mi to i nije jača strana, trebalo bi njih pitati za mišljenje.
Ako uzmemo da brand znači marka (a znači), onda mi se čini da se može upotrijebiti puno termina, npr. stvaranje marke, proces markiranja, ... |
|
|
|
|
|
Poppy
Ukupno postova: 2988 Lokacija: u snovima Spol: Žensko
|
DonQuijote je napisao/la: ›
zorin je napisao/la: ›
Nisam siguran postoji li uopće neko dobro zamjensko rješenje za Branding - ako postoji - pošalji:) (Za ostatak se slažem - PR i sl.)
|
predlažem riječ usvješćivanje - kao, utiskivanje u svijest (potrošaća, korisnika, jel...)
|
baš dobar prijedlog. i dobro zvuči. to tvoja ideja? |
|
|
|
|
|
Poppy
Ukupno postova: 2988 Lokacija: u snovima Spol: Žensko
|
Imam i ja jedan prijedlog glede brendiranja grada; anarhija!
tolko anarhista po svijetu, turizam bi nam procvjeto! |
|
|
|
|
|
DonQuijote
Ukupno postova: 4291 Lokacija: Osijek Spol: Muško
|
Poppy je napisao/la: ›
DonQuijote je napisao/la: ›
zorin je napisao/la: ›
Nisam siguran postoji li uopće neko dobro zamjensko rješenje za Branding - ako postoji - pošalji:) (Za ostatak se slažem - PR i sl.)
|
predlažem riječ usvješćivanje - kao, utiskivanje u svijest (potrošaća, korisnika, jel...)
|
baš dobar prijedlog. i dobro zvuči. to tvoja ideja?
|
hvala! da, moja ideja. danas mi pala na pamet. |
|
|
|
|
|
Poppy
Ukupno postova: 2988 Lokacija: u snovima Spol: Žensko
|
DonQuijote je napisao/la: ›
hvala! da, moja ideja. danas mi pala na pamet.
|
bio je nedavno natječaj za novi naziv tzv. ležećih policajaca.
pobjedio je naziv "uspornjaci".
tak da znaš... dobre ideje nekad zažive! |
|
|
|
|
|
|
|