Autor |
Poruka |
Goran Flauder Ukupno postova: 195 Spol: Nebitno
|
Kojom to porukom i kakvim simbolom možemo grad učiniti privlačnijim za ulaganje kapitala, za život i naobrazbu, čime objediniti i povezati sve njegove prednosti u odnosu na gradove iz okruženja i predstaviti se urbi et orbi?
Na novoj web stranici http://brend.osijek.hr , koju su gradski čelnici danas predstavili u Old Bridge Pubu, svi će na ta pitanja moći ponuditi svoje odgovore, dati prijedloge i komentirati tuđe ideje. Ta je internetska stranica i zamišljena kao komunikacijski kanal između gradske uprave i građana, kako bi se u međusobnoj razmjeni mišljenja došlo do najboljeg rješenja.
Brendiranje – višegodišnji posao
- Izgradnja prepoznatljivosti grada Osijeka višegodišnji je posao. Mi želimo ne samo definirati ono što će povezati sve osječke vrijednosti, nego i njih dalje izgrađivati u skladu s tim obilježjem. Putem javnog natječaja nastojat ćemo artikulirati vizualnu i verbalnu poruku koja će Osijek prikazati vjerodostojno, jasno, snažno i građanima emocionalno prihvatljivo. Budući da je vaš portal objavio jedan tekst o brendiranju i s obzirom na komentare vaših forumaša, očekujem da će odaziv građana biti velik, kaže Goran Trdin, voditelj Ureda za odnose s javnošću.
Sva gradska obilježja, poput osječke „katedrale“, pješačkog mosta, Tvrđe, rijeke Drave, perivoja, secesije, Davora Šukera i Mirne Rajle, naših nobelovaca, ali i dvije zračne luke, koridor 5c, industrijske zone, stručnu radnu snagu, sigurnost…, valja objediniti u simbol koji će predstavljati grad, a do njega se može doći jedino temeljitom razmjenom mišljenja.
Osječka „velika jabuka“
- Kao što Kip slobode nije brend New Yorka, nego je to Velika jabuka koja je sintetizirala sve vrijednosti svjetske prijestolnice u vizualnom i verbalnom izrazu, tako niti jedna od osječkih posebnosti ne može biti brend Osijeka. Projekt može uspjeti jedino u suradnji s građanima, ističu u gradskoj upravi i sve nas pozivaju na raspravu putem nove web stranice.
- U literaturi se za brendove gradova kaže da su kao DNK – svi su slični, a svaki je poseban. Mi te osječke posebnosti želimo istaknuti i javno promovirati. Opipljivi elementi brenda su kvaliteta života, infrastrukture, sigurnosti, razina naobrazbe, sveučilišta, kazališta, gastronomska ponuda, mogućnosti otvaranja tvrtki, mentalitet građana, dok su emocionalni elementi ono što građani sami misle i osjećaju o svome gradu. Sve te elemente trebalo bi ugraditi u budući brend grada Osijeka, smatra Trdin i navodi primjer kako bi, recimo, Osijek mogao biti grad vode.
- U tome bismo slučaju morali znati kako tu vodu kao kohezijski čimbenik uključiti u segmente života grada. Hoćemo li, dakle, graditi nekakve vodene tobogane, fontane, zabavne parkove s vodom, hoće li to biti grad vode u kojem će se obrazovni proces dijelom održavati na vodi? Tada će svi biti pozvani dati svoj doprinos izgradnji tog brenda. Na web stranici smo izbjegli staviti logotip Grada, kako ne bismo usmjeravali građane i određivali način promišljanja. Želimo im dati punu slobodu, mogućnost da se zamaštaju, a izborom Old Bridge Puba kao mjesta prezentacije, izmaknuli smo projekt iz gradske uprave kako bismo i time pokazali da on pripada građanima.
Zajednički cilj
Na predstavljanje web stranice pozvani su i vođe gradske opozicije, Šišljagić, Kovačević i župan Bubalo, kako se projekt brendiranja ne bi vezao samo uz aktualnu vlast, nego postao zajednički cilj svih političkih opcija, gospodarskih, obrazovnih, znanstvenih, kulturnih, sportskih…
Anketiranje građana provodi Centar za psihodijagnostičke instrumente Filozofskog fakulteta u Zagrebu. Web stranicu izradio je Zavod za informatiku u suradnji s poznatim osječkim fotografima Romulićem, Stojčićem, Lendićem te mr. Domagojem Sajterom, koji su sami za sebe brend. Prof.dr. Zlata Živaković-Kerže uredila je rubriku „Jeste li znali“ i pripremila osječke priče i zanimljivosti, tekstove o ulicama, trgovima i parkovima te mnoštvo podataka o tomu po čemu je Osijek prepoznatljiv, u čemu je bio prvi, što je u njemu najstarije. U proračunu je za projekt brendiranja grada predviđeno 200.000 kuna.
Autor: Goran Flauder |
|
|
|
|
|
lukko Ukupno postova: 127 Spol: Nebitno
|
Pa kako "brend" j.. m..? Sta smo jos i nepismeni? |
|
|
|
|
|
Rolovano Pile Ukupno postova: 11 Spol: Nebitno
|
e ako se Mi "mislimo" brendirati pod ovim sajtom....jao si ga nama!!!
Preglednije mi je tezga od babe Mande na piji nego ovo ruglo.
Toliko ima jednostavnijih preglednika slika da ja ne vjerujem da forsirate toliko flash i u headeru i u izborniku i lijevo i desno i okolo kere!
A o poluproizvodu da ni ne govorim. To kao kad bi kupio auto samo sa sjedalom vozača pa imam auto i samo se ja mogu vozit ne mere nitko sa mnom! Moj auto je samo za mene! DOBRO GDJE JE ENGLESKA VERZIJA!!! FFS.
A o registraciji da ni ne pišem. Trash 80'
De malo živosti! Gdje je neki prepoznatljiv logo, gdje je neka maskota, gdje je neka igrica "Vozi tramvaj kroz grad" recimo, gdje je bilo što što me može zadržat da zapamtim nešto....bilo što...PUZZLE j... vas puzzle!!!
Napravili ste stranicu na kojoj se nitko neće zadržati duže od 0,002sec |
|
|
|
|
|
diva
Ukupno postova: 623 Spol: Nebitno
|
Trdin...joooj čudi me da nije u svojoj omiljenoj Crnoj kožnoj jaknici...e to je već brendiranje Osijeka našeg voditelja sa javnošću. Pa da,... svojom pojavnošću treba praviti brend...a koža je... hebaji ga, koža...pa i oderana. |
|
|
|
|
|
kopile
Ukupno postova: 655 Lokacija: Osijek Spol: Muško
|
|
|
_________________ Kill'em all let god sort'em out |
|
|
|
Jedan_iz_mase
Ukupno postova: 173 Lokacija: Tu negdje, u masi Spol: Nebitno
|
Rolovano Pile, slažem se s tobom, dizajn je daleko od vrhunskog. Ipak, treba prepoznati trud i napor da se nešto učini s malo novaca. Daj i ti svoj doprinos, zažmiri na jedno oko (ono koje gleda na vanjštinu) i reci zašto voliš Osijek. Možda tada projekt uspije, a za njegov uspjeh nije bitan dizajn stranica nego sudjelovanje građana - ako sam dobro skužio. Ako nisam ode mast u propast...!!! (pod "mast" mislim na novac nas poreznih obveznika) |
|
_________________ ______________________________________________________________
Tuđi uspjeh nije tvoj neuspjeh (netko je rekao, a ja pametno prepisao) |
|
|
|
lukko Ukupno postova: 127 Spol: Nebitno
|
Jedan_iz_mase je napisao/la: ›
Rolovano Pile, slažem se s tobom, dizajn je daleko od vrhunskog. Ipak, treba prepoznati trud i napor da se nešto učini s malo novaca. Daj i ti svoj doprinos, zažmiri na jedno oko (ono koje gleda na vanjštinu) i reci zašto voliš Osijek. Možda tada projekt uspije, a za njegov uspjeh nije bitan dizajn stranica nego sudjelovanje građana - ako sam dobro skužio. Ako nisam ode mast u propast...!!!
|
Je, dobro si skužio i pozdravljam ideju da se i građani uključe ako će se uvažiti naše mišljenje. Stoga molim lijepo ispravite "brend". |
|
|
|
|
|
Rolovano Pile Ukupno postova: 11 Spol: Nebitno
|
Jedan_iz_mase je napisao/la: ›
Ipak, treba prepoznati trud i napor da se nešto učini s malo novaca.
|
MALO!? 200k kn tebi malo! Mhmh ...malo je sad ostalo u to sam siguran. Jer vidim na što se trošilo novce odma u startu....ne bi pomogli/pogurali mlade osječke fotografe nego se i dalje spominje Romulić.
Građani, da građani će naravno bit "zamoljeni" da volontiraju u projektu. Svatko neka kaže poneku idejicu pa će narafski opet to drugi iskoristiti |
|
|
|
|
|
hogar
Ukupno postova: 76 Spol: Muško
|
"Anketiranje građana provodi Centar za psihodijagnostičke instrumente Filozofskog fakulteta u Zagrebu."
Kada se ode na web...opeku... GRADI...Anketa... pojave se pitanja ili odgovori ili ništa sa potpisom gmatkovic...
Tko na kraju provodi tu Anketu ?
"Centar za psihodijagnostičke instrumente Filozofskog fakulteta u Zagrebu." , kao što piše u uvodnom tekstu ili
Gordan Matković
Ili ja nisam dobro shvatio surfanje kroz web stranicu ?
Tko zna ogovor neka se javi jer ne volim biti u zabludi... |
Zadnja promjena: hogar; 06.05.2008. 21:43; ukupno mijenjano 1 put. |
_________________ važno je sudjelovati ... |
|
|
|
MissTake
Ukupno postova: 8773 Lokacija: Somewhere over the Rainbow Spol: Nebitno
|
|
|
|
lukko Ukupno postova: 127 Spol: Nebitno
|
Pazi ovo, na "brend" stranici grada pod tockom 9. sam naveo da bi se trebalo ispraviti "brend" u "brand", dakle naveo sam cisto malu konstruktivnu kritiku i admin ju izbrise nakon nekih sat vremena. Toliko o misljenju gradjana. |
|
|
|
|
|
lukko Ukupno postova: 127 Spol: Nebitno
|
greska. Ipak nisu maknuli komentar. |
|
|
|
|
|
toni
Ukupno postova: 2180 Spol: Muško
|
Rolovano Pile je napisao/la: ›
MALO!? 200k kn tebi malo!
|
Godisnje ? i nije bas tako malo... inace stranica je ochajno dizajnirana.. i ne nudi nikake informacije.. mozda nagodinu bude bolje.. kad kapne novih 200kkn |
|
|
|
|
|
muvifrik
Ukupno postova: 878 Spol: Nebitno
|
Jedan_iz_mase je napisao/la: ›
Rolovano Pile, slažem se s tobom, dizajn je daleko od vrhunskog. Ipak, treba prepoznati trud i napor da se nešto učini s malo novaca. Daj i ti svoj doprinos, zažmiri na jedno oko (ono koje gleda na vanjštinu) i reci zašto voliš Osijek. Možda tada projekt uspije, a za njegov uspjeh nije bitan dizajn stranica nego sudjelovanje građana - ako sam dobro skužio. Ako nisam ode mast u propast...!!! (pod "mast" mislim na novac nas poreznih obveznika)
|
dizajn je jako bitan, samo što to hrpa ljudi ne konta, da danas dizajn prodaje sve, i dok god se bude išlo linijom manjeg otpora (čitaj: nemamo novaca da bi platili dizajn), radit će ga takvi kao što su iz zavoda za informatiku, a njihov moto "ne talasaj" se vidi i u ovom uratku. ne znam samo zašto izrada web stranice nije povjerena jednoj od osječkih tvrtki koje se bave tim poslom i dobre su u tom poslu. (odmah da se razumijemo, ne radim ni u jednoj o tih firmi).
jedino što izvlači sajt su fotke, a pošto su od romulića, odmah se može skontati gdje je završila većina love za sajt, jel brat kad odere za fotku, malo ti ostane za manevriranje. a stvarno ima mladih fotografa koji imaju isto tako dobre fotke, koje bi sigurno manje koštale, a mogli bi ujedno i ta nova imena izreklamirati.
heder je nešto najgluplje što sam vidio, kakve su ono rupe, nisu čak ni jednake ni simetrične, rupe od gelera, miševi nagrizli, šta?
linkovi puzzle, wtf?!?!?!?!?!?!?! alooooooooo, jeste normalni?
link "galerija fotografija" jedva uočljiva gore desno i to nakon uzaludnog 3 minutnog traženja di je faking galerija....
užas.
zavod za informatiku nek se drži informatike, a dizajn tražite na nekom drugom mjestu |
|
|
|
|
|
pennywiser Ukupno postova: 73 Spol: Nebitno
|
|
|
|
|
|