Autor |
Poruka |
zlusch
Ukupno postova: 2038 Lokacija: Sjenjak Spol: Muško
|
Nikolina Svalina je napisao/la: ›
Troškovi izrade web stranice – 29.000, 00 kuna. Svi troškovi se odnose na izradu web stranice (ZIO), te kao što je već rečeno, fotografi, te prof. Zlata Živaković-Kerže su svoje radove ustupili besplatno. Iznos koji se spominje u članku (200.000,00 kn) odnosi se na troškove usluga konzultantske agencije (što to oni točno rade, može se vidjeti na brend.osijek.hr, pod „Fazama projekta“. Također, postoji i trošak istraživanja javnog mnijenja koje provodi Centar za psihodijagnostičke instrumente u iznosu od 150.000,00kn.
|
Fotografi/Kerže rade besplatno, a za ovo ostalo odu stotine tisuća kuna... lijepo. Zašto konzultanti i istraživači nisu radili džabe, za dobrobit svog grada?
Mislim ono, dajte nemojte.... |
|
_________________ Lega, nije ti dumina što praviš diklića od butre kraj kondora u treski.... a ti Anonymous dođi k sebi dok još imaš kome!
47! Još se trese na udici.... |
|
|
|
Nikolina Svalina Ukupno postova: 35 Spol: Nebitno
|
muvifrik je napisao/la ( Pogledaj post): ›
ja bi se opet malo vratio na dizajn...
nikolina, niste mi odgovorili je li neka STRUČNA osoba za dizajn bila uključena u projekt?
|
Da, u projekt je bila uključena osoba koja se inače bavi dizajnom web stranica. |
|
|
|
|
|
Nikolina Svalina Ukupno postova: 35 Spol: Nebitno
|
Nave je napisao/la ( Pogledaj post): ›
muvifrik je napisao/la ( Pogledaj post): ›
ja bi se opet malo vratio na dizajn...
nikolina, niste mi odgovorili je li neka STRUČNA osoba za dizajn bila uključena u projekt?
|
link : Odbor-11 clanova
Jel ti vidis na popisu odbora dizajnere ?
Nekako mi se cini da im je ovo prvi branding grada u zivotu.
|
Odbor za brendiranje je savjetodavno tijelo Poglavarstva na projektu, cijelom projektu, web stranica je samo jedan dio projekta. Ako pogledate njihov sastav, vidjet ćete kako se radi o ljudima koji su aktivni na različitim područjima, ključnima za život svakog grada (gospodarstvo, turizam, kultura, sport, civilno drustvo, urbanisti...) te od njih dobivamo vrlo korisne informacije o ovim područjima djelovanja u gradu, o potrebama, problemima... Oni su jedan od čimbenika koji trebaju osigurati da pri izgradnji brenda ne skrenemo s pravog puta, da uspijemo izvući srž iz svega onog što Osijek jest. Drugi čimbenik su sami građani. Uzaludan će nam bitibilo kakav budući brend grada, ukoliko građani Osijeka u njemu ne budu prepoznali sebe i svoj grad.
Također, jedan od zadataka Odbora za brendiranje je i da promoviraju ovaj projekt i budući brend u svojim podsektorima, da usmjeravaju svoje aktivnosti na način da one odražavaju budući brend grada i njegove vrijednosti... |
|
|
|
|
|
Nikolina Svalina Ukupno postova: 35 Spol: Nebitno
|
1.Od mene se ocekuje (kao gradanina ovog grada) da odgovorim na 10 anketnih pitanja (na vasoj web stranici) i to je to ili ...?
Ovo je tek I. faza projekta. Naša želja je uključiti građane u sve njegove faze. Osim što odgovorite na 10 pitanja iz ankete, bilo bi nam drago kada biste komentirali i upise drugih građana u anketi, te kada bi se o vrijednostima i viziji budućeg brenda Osijeka zaista raspravljalo.
Kada projekt uđe u II. fazu, odnosno kada budemo imali prijedloge za budući brend, raspravljat ćemo o tome.
Kada budemo imali prijedloge za vizualne i jezične izraze brenda (slogan, logotip, boje....) raspravljat ćemo i o tome.
Dakle, web stranica će se prilagođavati fazama projekta. No, nikako ne želimo ostvarivati komunikaciju s građanima vezano uz ovaj projekt samo putem weba, budući da nekima bolje odgovaraju drugi oblici komuniciranja. Stoga ćemo organizirati javne prezentacije i rasprave, sastanke...
2.Imate li namjeru, kada dovrsite brandiranje/pozicioniranje, i koncipirate projektni zadatak/brief raspisati javni/pozivni natjecaj za vizualni identitet grada Osijeka ili je taj posao rezerviran za tvrtku S.R.T. iz Zagreba?
Hvala na odgovorima.[/quote]
Svakako imamo namjeru. Projektni zadatak treba biti gotov krajem kolovoza, a nakon toga, ujesen, biti će raspisan javni natječaj za vizualni identitet. |
|
|
|
|
|
muvifrik
Ukupno postova: 878 Spol: Nebitno
|
Nikolina Svalina je napisao/la: ›
Da, u projekt je bila uključena osoba koja se inače bavi dizajnom web stranica.
|
dobro, čemu ta misterioznost? zašto niste imenovali tu "osobu" ako se svi drugi uključeni u projekt potpisuju imenom i prezimenom? |
|
|
|
|
|
zlusch
Ukupno postova: 2038 Lokacija: Sjenjak Spol: Muško
|
Nikolina Svalina je napisao/la: ›
Kada projekt uđe u II. fazu, odnosno kada budemo imali prijedloge za budući brend, raspravljat ćemo o tome.
|
Ja predlažem da se u 2. fazi odvoje novih 29.000 čuna za redizajn ovog čuda od web stranice koja ne liči ni na što.
Bilo bi pametno da platite i trud pisaca i fotografa, a ne samo konzultanata i ostalih prodavača magle. |
|
_________________ Lega, nije ti dumina što praviš diklića od butre kraj kondora u treski.... a ti Anonymous dođi k sebi dok još imaš kome!
47! Još se trese na udici.... |
|
|
|
W.M. Felt Ukupno postova: 2158 Spol: Nebitno
|
zlusch je napisao/la: ›
Nikolina Svalina je napisao/la: ›
Kada projekt uđe u II. fazu, odnosno kada budemo imali prijedloge za budući brend, raspravljat ćemo o tome.
|
Ja predlažem da se u 2. fazi odvoje novih 29.000 čuna za redizajn ovog čuda od web stranice koja ne liči ni na što.
Bilo bi pametno da platite i trud pisaca i fotografa, a ne samo konzultanata i ostalih prodavača magle.
|
Dobar prijedlog, no ja bih dodao još jedan-dva. Predlažem da ZIO, ili kako se već nazivaju autori postojeće stranice, vrati 29000 kn, jer bi mene bilo sramota zadržati novce za ovakvo smeće.
Predlažem i da u novom natječaju nagrada ne bude 29000 kn, nego 10000 kn, što će biti sasvim dovoljno da se na natječaj javi par tisuća web dizajnera. Ostatak nek se uplati hrvatskom branitelj Josiću, koji skuplja novac za operacije, a koji je uspio doživjeti da mu novce uplati Željko Pervan iz Zagreba, dok se u isto vrijeme u Osijeku novci troše na način kako je iznad objašnjeno - a ja bih dodao i biser Županije (kako bi dežurni zastupnici Hsp-a ne bi prigovorili da pljujem samo tu stranku - eto malo i po Hdssb-u): 8 milijuna kn za pomoćno-biskupsku palaču u kojoj će tu i tamo spavati neki pomoćni biskup - za tu bi bljuvotinu još donekle i imao razumijevanja da Osijek dobije biskupiju - kad ju dobiva i Sisak - ali Srale neće, a ni Bozanić neće novu nadbiskupiju u Đakovu. |
|
|
|
|
|
zlusch
Ukupno postova: 2038 Lokacija: Sjenjak Spol: Muško
|
W.M. Felt je napisao/la: ›
eto malo i po Hdssb-u): 8 milijuna kn za pomoćno-biskupsku palaču u kojoj će tu i tamo spavati neki pomoćni biskup
|
Jebate, ovo kao da je djelo Superhika... otimaju siromašnima da bi dali bogatima.
Ne čudi me globalno zatopljenje - obzirom na broj novih mušterija, Vragec tamo dolje loži prekovremeno. |
|
_________________ Lega, nije ti dumina što praviš diklića od butre kraj kondora u treski.... a ti Anonymous dođi k sebi dok još imaš kome!
47! Još se trese na udici.... |
|
|
|
Bilke
Ukupno postova: 634 Lokacija: Osijek Spol: Muško
|
Bok,
Gledam malo faze projekta. Imaju li faze projekta rokove (deadlineove)?
Faze Projekta :: Istraživanje
Istraživanje je potrebno provesti kako bismo dobili jasnu sliku postojeće predodžbe o gradu Osijeku. Zanima nas kako sami Osječani, ali i ostali stanovnici Hrvatske, vide naš grad te kakva je njihova vizija budućnosti Grada na Dravi. Rezultati tih istraživanja poslužit će kao podloga za razradu druge faze – Oblikovanja vrijednosti brenda Osijeka.
Ovo bi bilo zanimljivo vidjeti. Kad bi se rezultati mogli očekivati?
Inače, svi se slažemo da je ideja projekta dobra te kako treba definitati osječki brand.
Za sada sve ide u tom smjeru da će se ova projekt u tome i uspjeti: oformit će tim koji će potrošit velik novac te će se o projektu pisati kao o "slučaju". Naslovnice će glasiti: Brand Grada: " Osijek - grad slučaj"
Nikolina, sama činjenica da je stranicu izradio ZIO daje dojam korumpiranog projekta gdje se pere novac. U ZIU radi hrpa mediokriteta s nekompetentnim znanjem o webu (to potvrđuje i ovaj projekt) koji bez imalo grižnje savjesti sišu novac poreznih obveznika dok velik broj web-dev firmi i kompetentnih start-up poduzeća rade bez ikakvog državnog poticaja.
Pustimo sad web na stranu. Još jednom, projekt je dobar te se nadam da ćete nas ipak na kraju razuvjeriti u njegovoj procjeni na temelju prvih koraka.
|
|
|
|
|
|
mvarga
Ukupno postova: 731 Lokacija: Osijek Spol: Muško
|
Istina je da ZIO nije u vlasništvu Grada i ispričavam se za netočnost. Ali istina je da je Grad Osijek za usluge ZIO platio od 2000-2004 ukupno 924.841,09kn (2000-178.554,40kn; 2001-184.426,23; 2002-234.060,28; 2003-253.268,18; 2004-74.532,00) - http://www.obz.hr/hr/pdf/Plan%20razvoja%20Zavoda%20za%20informatiku%20Osijek.pdf Možda bi takvom partneru ZIO mogao donirati nešto?
Citat: ›
3. Stranica funkcionira, buduci da su gradjani, pa tako i vi, uspjeli ispuniti anketu.
|
Uspio sam ja, to je istina. Pa zašto onda nije uspio Gradonačelnik, gospodin gmatkovic?
Citat: ›
Sve tehničke poteškoće ćemo ispraviti.
|
Pa što se ima ispravljati ako stranica funkcionira?
Citat: ›
4. Zbog čega je važna engleska inačica weba za komuniciranje s građanima Osijeka?
|
Isto pitanje sam i ja postavio. Možda se nije u mom pitanju osjetila ironija pa moram dopuniti svoje pitanje. Dodajte na kraj: Moš' mislit'. |
|
|
|
|
|
zlusch
Ukupno postova: 2038 Lokacija: Sjenjak Spol: Muško
|
|
|
|
Nikolina Svalina Ukupno postova: 35 Spol: Nebitno
|
Faze Projekta :: Istraživanje
Istraživanje je potrebno provesti kako bismo dobili jasnu sliku postojeće predodžbe o gradu Osijeku. Zanima nas kako sami Osječani, ali i ostali stanovnici Hrvatske, vide naš grad te kakva je njihova vizija budućnosti Grada na Dravi. Rezultati tih istraživanja poslužit će kao podloga za razradu druge faze – Oblikovanja vrijednosti brenda Osijeka.
Ovo bi bilo zanimljivo vidjeti. Kad bi se rezultati mogli očekivati?
Izvješće o rezultatima istraživanja očekujemo do kraja svibnja, a rezultati će biti prezentirani javnosti početkom lipnja. Svima koji to žele, poslat ćemo rezultate istraživanja mailom. Znate gdje trebate pisati i zatražiti... |
|
|
|
|
|
Nikolina Svalina Ukupno postova: 35 Spol: Nebitno
|
zlusch je napisao/la ( Pogledaj post): ›
Džabe mi tu pišemo... očito je Nikolina dobila naputak da više ne smije pisati ovdje.
Ako je možda bolesna - mea culpa - nek ozdravi čim prije!
|
Ne, nisam bolesna. I nisam dobila naputak. Radimo, radimo, gradimo...
Pomalo me žalosti što primjećujem da u nekim postovima ima puno toga osobnog, a ne bi trebalo biti... Da me krivo ne razumijete, nemam ništa protiv kritika, dapače. ali neke stvari zaista nemaju veze s ničim konstruktivnim, nego su isključivo kritizerske. Ne želim ulaziti u razloge takovih stavova, jer ne želim nagađati... (kao što neki nagađaju da se radi o pranju novca ili da ostaje takav dojam).... Zaista smo puno truda uložili u ovaj projekt, a namjeravamo to činiti i dalje. Javimo se opet, ako ne prije, onda kad budemo imali rezultate istraživanja. |
|
|
|
|
|
W.M. Felt Ukupno postova: 2158 Spol: Nebitno
|
Primjećuje se novi trend komunikacije s građanima u Hrvatskoj. A trend bih ja nazvao ignoriranje.
Primjerice, nakon Latinice u kojoj je nesporno dokazano da su tvrtke premijera Sanadera u Austriji livkvidirane nakon stečaja, ubilježivši ogromne minuse, a poznato je da je pošteni premijer par puta ispalio da se obogatio u Austriji, a ne u Hrvatskoj - ništa se nije dogodilo. Nitko nije reagirao, niti odgovorio na "teška" pitanja.
Ili u ovom slučaju. Pitamo mi uzalud tko je odlučio da se posao od 29.000 kuna povjeri neznalicama u ZIO, tko je tamo na tom poslu radio, zašto nije bilo natječaja, hoće li se priznati da je proizvod loš i napraviti izmjene ako ne i nova stranica, tko je osoba "stručnjak za dizajn" a koja je bila sudionik projekta, hoće li se i ubuduće poslovi povjeravati nekima, zašto postoji link na englesku verziju a ista ne radi - a nije ni važna, što su radili ti konzultanti za te silne novce, itd., itd.
I što smo dobili - ignoriranje. Odgovara se ovdje na neka nevažna pitanja. Ili još bolje, prenosimo samo dobre vijesti! Što je uopće loša vijest, to su sve jalni sugrađani koji pljuju po svemu i ne shvaćaju genijalnost gradskih projekata.
Usput, ne shvaćam kako će u oblikovanju brendova grada Osijeka pomoći anketa provedena u Splitu, Rijeci i Zagrebu - osim ako nam turistički cilj nije dovoditi Splićane, Riječane i Zagrepčane, te vrlo vrijedne goste Osijeka, koji ostaju dugo i puno troše. Baš nam treba njihova pomoć da shvatimo koje su stvari u Osijeku najvrijednije i korisne za promociju. Možemo dobiti samo iskrivljene rezultate (primjerice, da se mene pita u anketi koji su najprepoznatljiviji sadržaji Zagreba, ja bih rekao: naplata parkinga nedjeljom do 9 navečer u Novom Zagrebu, prometni kolaps dostojan Istambula, primitivni gradonačelnik i spektakularna černobilska novogradnja u, recimo, Vrbanima ili Trešnjevci). |
|
|
|
|
|
Nikolina Svalina Ukupno postova: 35 Spol: Nebitno
|
W.M. Felt je napisao/la ( Pogledaj post): ›
Primjećuje se novi trend komunikacije s građanima u Hrvatskoj. A trend bih ja nazvao ignoriranje.
|
Poštovani W.M. Felt,
pozivam Vas na kavu kad god želite, pa Vam mogu ispricati sve sto Vas zanima o projektu. Dobivam zaista puno upita i mailova i bila bih Vam zahvalna kada bismo o svim pitanjima koja Vas zanimaju porazgovarali. Moje kontakte sam vec navela. Eto, javite kad i gdje pa se dogovaramo. Pozdrav! |
|
|
|
|
|
|
|