Autor |
Poruka |
majaazdaja
Ukupno postova: 207 Spol: Žensko
|
HA! eto ti na...MALMÖ , svedska..zivim tu..cijena karte za pojedinacnu liniju iznosi 13 kruna po osobi..i mos se vozit cijeli krug za te pare..tako je za svaku liniju..s tim da imas masu opcija..kad idem s klincima i dragim onda placamo OBITELJSKU kartu za nas cetvero 26 kruna..aj sad lijepo povuci sta si rekao...a sto se subvencija tice boli me mala , briga me samo za ono sta izadje iz mog dzepa |
|
_________________ zlo i naopacke |
|
|
|
evil monkey
Ukupno postova: 923 Lokacija: ormar Spol: Žensko
|
|
|
|
majaazdaja
Ukupno postova: 207 Spol: Žensko
|
s tim da je malmö 4 x veci nego osijek
i jos jedan dodatak za ljenjivce...tu se auti ne voze osim ako se ne mora..nikad u zivotu nisam vidila vise bicikala, svi se furaju svuda na biciklima , i po vremenu i nevremenu , mame naprte troje djece na bajs , zene skockane u stiklicama..milina...i puno novaca tako ustede...a mi cobani do lokalnog konzuma autom... |
|
_________________ zlo i naopacke |
|
|
|
Tram111
Ukupno postova: 121 Spol: Nebitno
|
W.M. Felt je sve dobro napisao u zadnjem postu ali nije uzeo dobar primjer, jer kao što sam ranije naveo ima puno gradova u svijetu gdje je gradski prijevoz potpuno besplatan ili uz neku siću, ali ti gradovi su BOGATI i to mogu plaćati u vidu subvencija svojim poduzećima, pa ja ne razumijem jel to treba nacrtati da bi više shvatili!!!!
Koliko gradova u Americi ima besplatnu struju, vodu i telefon za sve građane, a kako onda nebi imali i besplatan prijevoz! |
Zadnja promjena: Tram111; 14.11.2008. 16:01; ukupno mijenjano 1 put. |
|
|
|
|
evil monkey
Ukupno postova: 923 Lokacija: ormar Spol: Žensko
|
|
|
|
evil monkey
Ukupno postova: 923 Lokacija: ormar Spol: Žensko
|
|
|
|
majaazdaja
Ukupno postova: 207 Spol: Žensko
|
hahahahahahahahaha
tramvajac ajd editiraj svoj zadnji post molim te i nemoj se sramotit vise..tigradovi su bogati????
pa mi smo sirotinja majke ti , grad nam je sirotinja i zato nam rezije , gp i ostalo mora bit visoko , da se grad OBOGATI???
grad cine gradani a ne zgrade
a ako tramvajska karta u jednom smjeru kosta vise od kruha tu nesta ne stima..malo paradoksalno zar ne?? |
|
_________________ zlo i naopacke |
|
|
|
evil monkey
Ukupno postova: 923 Lokacija: ormar Spol: Žensko
|
jea, drugi gradovi su taaaaaaaaaaaako bogati, a osjecki javni prijevoz toliko kosta inace da bismo se mi svi smrzli kad bismo procitali cifre - i super bas sto grad umjesto da vodi racuna o cijenama prijevoza (nego to prepusta gpp-u da odredjuje) daje gomiletine novaca na kojekakve poptpuno nepotrebne i besmislene (da ne kazem outright idiotske) projekte...jupi! sto volim sto sam na balkanu (al necu dugo ) |
Zadnja promjena: evil monkey; 14.11.2008. 16:40; ukupno mijenjano 1 put. |
_________________ “Education’s purpose is to replace an empty mind with an open one.”
Platon - Alegorija pećine
pollitika.com - Pale blue dot video - DemocracyNow! - ZCom |
|
|
|
Tram111
Ukupno postova: 121 Spol: Nebitno
|
Pa koliko mi je poznato uvijek sami biramo predstavnike grada, onda se možemo nadati da će jednom doći i oni koji će to sve omogućiti što vi žarko želite.....NE!!!!
Vas dvije bi se što prije trebale uključiti u politiku jer bi vam svi ljudi momentalno dali glasove, a to što bi nastao financijski fijasko u roku 20 min ....jebat ga, bitno0 da se raja jeftino vozi!!! |
|
|
|
|
|
evil monkey
Ukupno postova: 923 Lokacija: ormar Spol: Žensko
|
ma ne moras se ti, srceko, nicemu nadati - tko nece da shvati ne mora, tko se hoce praviti blesav neka se pravi, tko se hoce ulizivati vlastodrscima neka to radi, a ja cu i dalje glasno govoriti protiv nepravde i iskoristavanja kad budem na njih u svojem okruzenju naisla. pozdrav tebi & have a nice life (nemoj se samo puno vozati autobusima i tramvajima po osijeku, skupo ce te kostati. osim naravno ako se ne mislis nikada nigdje voziti vise od 4 stanice.) |
|
_________________ “Education’s purpose is to replace an empty mind with an open one.”
Platon - Alegorija pećine
pollitika.com - Pale blue dot video - DemocracyNow! - ZCom |
|
|
|
Tram111
Ukupno postova: 121 Spol: Nebitno
|
Slučajno i ja živim u centru, pa kada budem morao ići tramvajem baš ču se veseliti jer će mi karta biti par kuna, manje od kile kruha ;-))!
Mogla si vidjeti moj komentar na tvoje postove o nepravdi i inim sranjima, javio sam se uopće ovdje jer ste se uhvatili gpp-a kao najvećeg krivca, a jasno sam naveo da oni to ništa nebi mogli sprovesti da im to nisu omogučili ljudi koje smo mi SAMI izabrali i da se iz tog razloga moramo pokriti ušima i čekati bolja vremena!!! |
|
|
|
|
|
blacktatoo
Ukupno postova: 42 Lokacija: Osijek Spol: Žensko
|
placam kartu ko svetog petra u jednom smjeru i bez 35 kn na butri mogu zaboravit bilo kakvu voznju! jel vi znate uopce kolko je to novaca za studenta?? a 10 linija dnevno koje imamo (iz grada i u grad) necu ni govoriti, a moj postanski broj je 31000 osijek kao i vas!! gdje su te silne logike? manite se anticke filozofije! imaju oni svoje predstavnike! |
|
|
|
|
|
W.M. Felt Ukupno postova: 2158 Spol: Nebitno
|
Evo ne moram ništa povlačiti, s obzirom da si potvrdila sve što sam napisao.
Da, postoje razne varijante plaćanja prijevoza. Recimo, u slavnom nam Zagrebu čak svi umirovljenici ne plaćaju prijevoz uopće. Možda je i u Malmou cijena karte jeftinija od kruha, i to neovisno o udaljenosti prijevoza. No to nema veze sa ekonomskom logikom, i pripada u sferu socijalne politike. Odnosno subvencija.
Ja sam samo reagirao na tvrdnju da nije fer da oni koji dolaze iz predgrađa plaćaju više od onih koji se voze kraće. To je valjda jasno, jer se nadam da nije potrebno obrazlagati zašto dulji transport više košta. Da li će neki grad imati cijenu karte manju od cijene kruha, i to za sve vožnje jednako, to nije pitanje isplativosti, nego socijale. Tako smo do ove godine imali, primjerice, i besplatne udžbenike za sve, što se pokazalo skupo i glupo - složit ćemo se da ne treba svima poklanjati udžbenike, a niti karte za prijevoz - kako ove godine ekonomski propadamo, nema više ni besplatnih udžbenika (a siguran sam, da Malmo kojim slučajem doživi ekonomsku sudbinu Osijeka, ne bi karta bila puno manja od kruha - em u Švedskoj nema pšenice, pa im je kruh skup, em su od pretjerane socijale dovukli na tisuće balkanjerosa za socijalne slučajeve).
Današnja vlast grada Osijeka odlučila se za ovaj model, i ne kažem da je savršen (iako, koliko sam pratio, još uvijek postoje mjesečne karte, po fiksnoj cijeni?). |
|
|
|
|
|
evil monkey
Ukupno postova: 923 Lokacija: ormar Spol: Žensko
|
ma sve 5 - oni kojima gradski prijevoz uopce ne treba jer eto imaju auto (pa ih muci ah taj vjecni problem parkiranja) ili zive u centru pa se ionako ne voze autobusima ili tramvajima za poskupljenje cijene gradskog prijevoza boli dupe: ok, to je njihovo pravo. ne volim samo sto mi onda seru kad ja koja koristim javni prijevoz kazem da je preskup i da je takvo jedno rjesenje socijalno neosjetljivo. i opet se vracam na dobro poznato pitanje: kako to da se novaca iz gradskog proracuna za idiotarije ima, a za javni gradski prijevoz - koji je bitan za svekoliku gradsku zajednicu (osim mozda za elitu koja zivi u skupoj kvadraturi u centru grada i osjeca se vaznija od ostalih zbog toga) - novaca ama bas nikako nema. hm...
i onda dobijem odgovor: sta hoces, zivis u osijeku koji je eto siromasan; NITKO (ah zanimljivo) u razvijenom svijetu ne placa isto za voznju 3 i 10 stanica javnim prometalom (tu vam odgovorno mogu reci da ste ignoramusi neinformirani).
btw, one fore: drugi su bogati, mi nismo? ok, evo onda za primjer netko siromasniji od nas: gradski autobus u tirani kosta 2 kune, bez obzira koliko se stanica vozili. u sofiji 3,50kn. i da, placaju gorivo. i rezije. i vozace. ili se sada ni sa siromasnijima od nas ne smijemo usporedjivati? ili su tirana i sofija mozda postale neke nove europske metropole, a da ja to nisam skontala?
e jebene su vam te floskule...ok, ako grad osijek (uz potporu svojih nekih vrlih gradjana) odbija voditi racuna o posljedicama koje imaju odluke gradske uprave i gradskih poduzeca po socijalno-financijski standard (a govorimo o minimalnom standardu) svojih nekih drugih gradjana onda ja odoh potraziti neko mjesto koje nije zaboravilo sto znaci socijalna osjetljivost i drustvena odgovornost (koliko god vi trubili da je to passe, takvih mjesta u razvijenom svijetu ima napretek, kada se malo maknete s balkana vidjet cete to i sami).
pristajete uz lopovsku praksu jer vam to iz nekog neobicnog razloga odgovara - pazite samo da ne posegnu i u vas džep, onda necete vise tako likovati. |
|
_________________ “Education’s purpose is to replace an empty mind with an open one.”
Platon - Alegorija pećine
pollitika.com - Pale blue dot video - DemocracyNow! - ZCom |
|
|
|
pero122 Ukupno postova: 13 Spol: Nebitno
|
Mozda je vec netko ovo spomenuo tako da ne bude sad da otkrivam toplu vodu, ali ne da mi se citati svih 100 postova o ovoj temi i ostalih 1000 na temu butri opcenito.
Naime postoji jednostavno rjesenje koje bi zadovoljilo sve putnike, od samog pocetka uvodjenja butri pitao sam se zasto to nije odmah tako napravljeno ( ofc zato sto bi manja bila zarada gpp).
Jedonosatvno, trebala je maksimalna cijena karte po jednoj linije ostati ista kao sto su karte kostale prije uvodnjena butri, a ako se vozis manje platis manje. Znaci ako ides od visnjevca do zelenog polja na butri ti skine maksimalno 8 kuna, za druge linije druga maksimalna cijena naravno, a ako se vozis par stanica platis po kilometru kolko je vec utvrdjena cijena, 1.3 kune mislim, ali ne vise od maksimalnih 8 kuna.
Takodjer za ove koji misle da je normalno da cijena svake voznje nije ista, ovisno o duljini relacije, prisjetio bi ih da je prije butri postojalo jedno cudnovanto rijesenje koje se zvalo LINIJA. Dakle, nikad nije isto bilo oces se vozit do visnjevca ili cepina i to je normalno.
Bio samo svuda u Europi i ovaj nas novi, napredni sustav bas nigdje nisam sreo. Gotovo svugdje postoje zone, iliti linije i svaka zona ima svoju cijenu i nitko te ne pita dali se vozis 10 ili 1 stanicu. Evo npr. u Bruxellsu je cijena za prvu zonu 1.2 eura i vozis se 1h kolko hoces, 10, 20 stanica, i svi plate isto i oni koje se voze 1, ili 10 stanica. Naravno ako ides u drugu, trecu itd zonu platis vise. A ljubaznost i usluznost djelatnika gradskog prijevoza je za neusporediti. |
|
|
|
|
|
|
|