Da šokantno. I previše para za Joomla site koji bi se trebao sastojati od headera "Bok, ja sam Osječanin i iz Osijeka sam! Ovo je moja web stranica! DOBRODOŠLI!!!", generičkog besplatnog PHP foruma (varijanta ovoga na kojem se pišemo) i generičke besplatne galerije slika. A sve to na, naravno, generičkoj, besplatnoj bazi podataka i hostano na najjeftinijem mogućem hostingu. Uvrh glave mjesec dana posla jednom čovjeku.
Ali ajde to isporuči kupcu koji očekuje jebeno kvalitetan support na svaku komponentu sajta, 0% downtime-a, CMS, jednostavno dodavanje novih servisa...
Pri kraju projekta - naručitelj želi obaviti AT (Acceptance test) sa izvođačem. U AT uključuje sve varijable spomenute ranije.
I napokon, kad AT jednom prođe (rijetko kada iz prve) - projekt se predaje, a naručitelj se još odlučuje (ako već nije) za eventualni SLA ili samo support ugovor. I, naravno, stranice grada ne hostaju se na serveru na Jamaici, već na skupom, dedicated serveru (u ovom slučaju, ako me tracert ne vara - Rackspace). A i to košta.
Ova cijela čitaba u pravome svijetu (u projektima sa državom) traje po pola godine. A developeri i dizajneri su skupi, da ne govorimo o tome koliko se ručkova mora sliti u gradsko poglavarske želuce dok se ne donese neka sporna odluka o smještaju bannera...
No, da ne duljim: Osijeku trebaju svježe stranice iz više razloga:
1. Na sadašnjima ćeš teško saznati kako pokopati mrtvaca u osijeku, kome se javiti za odvoz smeća ili za vodu. Znam, postoje linkove, ali pod totalno nelogičnom kategorizacijom.
2. Gdje je dio o gradskim stanovima i uvjetima za dobivanje istih u najam?
3. Općenite, administrativne informacije. Ne, ne mislim pri tome na 'važne telefonske brojeve'.
4. Koncesije. Tko ima koncesiju na što.
5. Onaj poduzetnički portal je ogavan. Kad je bila zadnja promjena? 93'?
Naravno, ako se ne poprave u barem ovih 5 točaka i ja ću popljuvati tik 160k kn.