Autor |
Poruka |
Andrea Zuckerman
Ukupno postova: 153 Spol: Nebitno
|
OĆU LONDON!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
|
dibi Ukupno postova: 59 Spol: Nebitno
|
U potpunosti se slažem s tobom što se tiće toga da zaista trebamo konačno imati i mi neku vezu sa svijetom,ali zahvala prvenstveno treba ići rayanair-u koji se odlučio na ovu rutu,a ostalim zahvalama i pohvala o tom potom....
nooky je napisao/la: ›
samo sam cekao da pocne pljuvcka...tipicni osjecani, ajmo udari, popljuj...pa koji si mi k...umisljamo da smo mi?! sta je osijek u europskim okvirima? vukojebina od ni 100 000 stanovnika, kakvih u europi ima na svakom koraku...jbg, i ja bi london-osijek, nyork-osijek najradje, al dajte se stavite u realne okvire...i ovo je super veliki uspjeh, frankfurtska zracna luka je po prometu medju 3 u europi i imat izravnu vezu s njom je za svaku pohvalu...jos jednom svaka cast teti blanki iz zracne luke:)
|
|
|
|
|
|
|
zlusch
Ukupno postova: 2038 Lokacija: Sjenjak Spol: Muško
|
|
|
|
zlusch
Ukupno postova: 2038 Lokacija: Sjenjak Spol: Muško
|
|
|
|
exHOP3on
Ukupno postova: 4356 Spol: Muško
|
men ni to nije loše... sad ću možda do rodbine pa da s bratićem bengam tamo na nekom konc... možda i on uspije doć da mu pokažem ovaj kraj malo, na cajke da ga vodim |
|
_________________
Ovdje može biti VAŠA reklama! |
|
|
|
W.M. Felt Ukupno postova: 2158 Spol: Nebitno
|
Nije valjda ova linija otvorena zbog 500-tinjak mlađih alternativaca i ljubitelja šopinga koji bi 2 puta godišnje putovali u London, ali samo ako je karta jako jeftina.
Nažalost, osječka zračna luka nema neku budućnost, barem ne kao putnička. Naime, za 2-3 godine udaljenost budimpeštanskog aerodroma bit će oko sat i pol, a tamo grade novi terminal. Dodajmo beogradski i zagrebački na sličnim udaljenostima, i shvatit ćemo da ovdje neće biti putničkog prometa, osim ako nekim čudom niskotarifnim kompanijama ne zabrane da slijeću na te aerodrome. Sat i pol vožnje je zapravo smiješna udaljenost, toliko se u većim gradovima voze svaki dan na posao i nazad.
Druga je stvar ako će Grad i Županija sufinancirati letove, no u slučaju Zadra i Pule to se pokazalo isplativo tek u par ljetnih mjeseci. Da bi netko letio u Osijek, povrh gastarbajtera, nešto se ozbiljno u ovom gradu mora događati (to naravno nije par utakmica rukometa koje su državu i gradove dosad koštale 5 milijardi kuna). |
|
|
|
|
|
jandot Ukupno postova: 14 Spol: Nebitno
|
W.M. Felt je napisao/la: ›
Nije valjda ova linija otvorena zbog 500-tinjak mlađih alternativaca i ljubitelja šopinga koji bi 2 puta godišnje putovali u London, ali samo ako je karta jako jeftina.
Nažalost, osječka zračna luka nema neku budućnost, barem ne kao putnička. Naime, za 2-3 godine udaljenost budimpeštanskog aerodroma bit će oko sat i pol, a tamo grade novi terminal. Dodajmo beogradski i zagrebački na sličnim udaljenostima, i shvatit ćemo da ovdje neće biti putničkog prometa, osim ako nekim čudom niskotarifnim kompanijama ne zabrane da slijeću na te aerodrome. Sat i pol vožnje je zapravo smiješna udaljenost, toliko se u većim gradovima voze svaki dan na posao i nazad.
Druga je stvar ako će Grad i Županija sufinancirati letove, no u slučaju Zadra i Pule to se pokazalo isplativo tek u par ljetnih mjeseci. Da bi netko letio u Osijek, povrh gastarbajtera, nešto se ozbiljno u ovom gradu mora događati (to naravno nije par utakmica rukometa koje su državu i gradove dosad koštale 5 milijardi kuna).
|
Bullshit.
Tuzla, Pečuh i Novi Sad grade aerodrome koji su na razini našeg čepinskog aerodroma. Oni su još bliže svojim gl.gradovima???
Naravno da zračna luka ima budućnost, linije prema moru treba pojačati i sufinancirati kako je slučaj u ZG-u, pa će ljudi dobit naviku putovanja avionom.
Niskotarifne kompanije ionako biraju aerodrome poput osječkog, tako da bi ovakve linije trebale u budućnosti biti zagarantirane, bar prema Njemačkoj.
Linija prema Njemačkoj je sigurno logičnija nego ona prema Londonu, a ionako se može presjesti... |
|
|
|
|
|
gaap
Ukupno postova: 2694 Lokacija: Osijek Spol: Muško
|
|
|
|
birki Ukupno postova: 45 Lokacija: Osijek/Čepin Spol: Muško
|
|
|
|
zlusch
Ukupno postova: 2038 Lokacija: Sjenjak Spol: Muško
|
birki je napisao/la: ›
Dakle za 1 torbu sto ide s vama placate dodatnih 30eura, svaka dodatna je 40 eura.
|
Letim s njima početkom lipnja... i unatoč plaćanju svega posebno, nisam našao ništa što je jeftinije.
BUD-DUB povratna, s torbom, taksama i ostalim haračima me ispadne cca 900 kn, naspram najjeftinije karte kod Maleva i Aer Lingusa koje iznose cca 2200 kn. |
|
_________________ Lega, nije ti dumina što praviš diklića od butre kraj kondora u treski.... a ti Anonymous dođi k sebi dok još imaš kome!
47! Još se trese na udici.... |
|
|
|
zlusch
Ukupno postova: 2038 Lokacija: Sjenjak Spol: Muško
|
|
|
|
rejkjevik Ukupno postova: 20 Spol: Nebitno
|
Ne moze se presjedati za London!!!!!
Zasto? -zato sto srijedom zadnji let za London iz Frankfurta (Ryanair-ov) krece u 10h prijepodne, a iz Osijeka se u Frankfurt s ovom linijom stize tek oko podneva!!!!
Wizzair iz ove zracne luke ne leti za London, pa onda ostaje samo mogucnost trazenja neke skuplje linije, ali sve je to prekomplicirano...znaci na London iz Osijeka s jednostavnim presjedanjem ZABORAVITE! |
|
|
|
|
|
W.M. Felt Ukupno postova: 2158 Spol: Nebitno
|
jandot je napisao/la: ›
Tuzla, Pečuh i Novi Sad grade aerodrome koji su na razini našeg čepinskog aerodroma. Oni su još bliže svojim gl.gradovima???
Naravno da zračna luka ima budućnost, linije prema moru treba pojačati i sufinancirati kako je slučaj u ZG-u, pa će ljudi dobit naviku putovanja avionom.
Niskotarifne kompanije ionako biraju aerodrome poput osječkog, tako da bi ovakve linije trebale u budućnosti biti zagarantirane, bar prema Njemačkoj.
Linija prema Njemačkoj je sigurno logičnija nego ona prema Londonu, a ionako se može presjesti...
|
Činjenica da Tuzla, Novi Sad i Pečuh nešto grade, ne može promijeniti stanje kod nas.
Naime, tvrdnja da "niskotarifne kompanije ionako biraju aerodrome poput osječkog" potpuno je kriva. Manje aerodrome koriste tamo gdje im, na intervenciju velikih avioprijevoznika, nije omogućeno korištenje glavnih aerodroma. No to nije slučaj niti u Zagrebu, niti Budimpešti, niti Beogradu, a niti Sarajevu. Ako navedeni aerodromi otkažu suradnju niskotarifnim kompanijama, mogla bi se i situacija u Osijeku promijeniti (što je naravno nemoguće, jer bi im drastično pao promet i prihodi).
Druga stvar, "pojačati linije prema moru uz sufinanciranje" upravo je guranje glave u pijesak i bacanje novaca. Moglo bi se sufinancirati letove iz inozemstva, u marketinškom i turističkom smislu, ali i to je kratkog vijeka - tu su spoznaju skupo platili u Puli i Zadru. |
|
|
|
|
|
Leteci mungos
Ukupno postova: 6728 Lokacija: Priory of Semen Spol: Nebitno
|
zlusch je napisao/la: ›
Letio sam jednom iz Klagenfurta na sajam automobila u Frankfurt... i to Frankfurt Hahn koji je cca 90 km i sat i 45 udaljen od grada. Naravno da smo uspjeli uhvatiti tek 3. shuttle bus nakon pola sata čekanja u redu - sve u svemu, ne bih više!
|
Koliko ima od njega do Frankfurt am Main? Kako se cini, za neke destinacije na Hahnu nije bas lako uhvatiti vezu isti dan, a umjesto spavanja u nekom hotelu mi se jednostavnije cini letjeti iz Budimpeste pa bez presjedanja... |
|
_________________ Omnium gadgetum mecum porto! |
|
|
|
jandot Ukupno postova: 14 Spol: Nebitno
|
W.M. Felt je napisao/la: ›
jandot je napisao/la: ›
Tuzla, Pečuh i Novi Sad grade aerodrome koji su na razini našeg čepinskog aerodroma. Oni su još bliže svojim gl.gradovima???
Naravno da zračna luka ima budućnost, linije prema moru treba pojačati i sufinancirati kako je slučaj u ZG-u, pa će ljudi dobit naviku putovanja avionom.
Niskotarifne kompanije ionako biraju aerodrome poput osječkog, tako da bi ovakve linije trebale u budućnosti biti zagarantirane, bar prema Njemačkoj.
Linija prema Njemačkoj je sigurno logičnija nego ona prema Londonu, a ionako se može presjesti...
|
Činjenica da Tuzla, Novi Sad i Pečuh nešto grade, ne može promijeniti stanje kod nas.
Naime, tvrdnja da "niskotarifne kompanije ionako biraju aerodrome poput osječkog" potpuno je kriva. Manje aerodrome koriste tamo gdje im, na intervenciju velikih avioprijevoznika, nije omogućeno korištenje glavnih aerodroma. No to nije slučaj niti u Zagrebu, niti Budimpešti, niti Beogradu, a niti Sarajevu. Ako navedeni aerodromi otkažu suradnju niskotarifnim kompanijama, mogla bi se i situacija u Osijeku promijeniti (što je naravno nemoguće, jer bi im drastično pao promet i prihodi).
Druga stvar, "pojačati linije prema moru uz sufinanciranje" upravo je guranje glave u pijesak i bacanje novaca. Moglo bi se sufinancirati letove iz inozemstva, u marketinškom i turističkom smislu, ali i to je kratkog vijeka - tu su spoznaju skupo platili u Puli i Zadru.
|
Da, upravo činjenica da Pečuh, Tuzla i NS nešto grade govori da treba gurati avionske linije.
Stanje kod nas je takvo da su linije koje postoje sasvim dobro popunjene.
Ako mogu pomagati linije iz ZG-a, zašto ne bi iz Os-a? Ključna stvar je nažalost odnos Croatia Airlinesa prema ZLO. |
|
|
|
|
|
|
|