Autor |
Poruka |
MissTake
Ukupno postova: 8773 Lokacija: Somewhere over the Rainbow Spol: Nebitno
|
Tram111 je napisao/la ( Pogledaj post): ›
Nije potrebno da mi se obračaš sa Vi, osim ako si možda pomislila da ja radim u Gpp-u pa zato pišeš "vaše službenice"
|
mislila sam da radiš u gpp-u
apologize
Tram111 je napisao/la ( Pogledaj post): ›
(ranije sam već nekome napisao da mi slobodno na privat pošalje broj moba pa da ga pozovem na kavu kod sebe u firmu kako bi se uvjerio da nemam veze sa Gpp-om).
|
kava, može
a jel' primate nove djelatnike ... bilo bi to još bolje
Tram111 je napisao/la ( Pogledaj post): ›
jer nisam ništa rekao protiv tvog posta, a između ostalog se i slažem sa tobom!!
|
drago mi je |
|
_________________ ► Play ♫♫♫ ılılllıllıı ♫♫♫ ılılllıllıı Pause ll
SVI SMO MI VUCO |
|
|
|
mozak Ukupno postova: 4 Spol: Nebitno
|
Kakve veze ima diploma elektrotehničkog fakulteta i informatike ... kad osoba brani sustav ( ili šta je već to) koji očito ne funkcionira kako treba. Prevelik je broj pritužbi građana na forumima, a osim toga pitanje je dali je to kreirano kao sustav. U tehnici je poznato kako se kreiraju sustavi. Postoje izrazi kao što su matematički model, koji je trebao prikazati svu efikasnost sustava.Zatim razni drugi modeli koji su trebali pokazati model implementacije sustava .. njegovu tehničku primjenu,simulacije i sl. Tko je to vidio ... NITKO.Ovo što se trenutno dešava u GPP-u je samo obićna politika.Trebalo je pred izbore ponuiti građanima "pravedan prijevoz" .. a koliko će to ukopati GPP kao firmu, nije bitno. Sa 100% sigurnošću tvrdim da trenutna uprava GPP-a ne raspolaže ni znanjem ni iskustvom , da implementira jedan ovakav sustav ... u igri je čista politika ... ponuditi mamac građanima i dobiti izbore.Tu nema ničeka drugog... |
|
|
|
|
|
Tram111
Ukupno postova: 121 Spol: Nebitno
|
mozak je napisao/la: ›
Kakve veze ima diploma elektrotehničkog fakulteta i informatike ... kad osoba brani sustav ( ili šta je već to) koji očito ne funkcionira kako treba. Prevelik je broj pritužbi građana na forumima, a osim toga pitanje je dali je to kreirano kao sustav. U tehnici je poznato kako se kreiraju sustavi. Postoje izrazi kao što su matematički model, koji je trebao prikazati svu efikasnost sustava.Zatim razni drugi modeli koji su trebali pokazati model implementacije sustava .. njegovu tehničku primjenu,simulacije i sl. Tko je to vidio ... NITKO.Ovo što se trenutno dešava u GPP-u je samo obićna politika.Trebalo je pred izbore ponuiti građanima "pravedan prijevoz" .. a koliko će to ukopati GPP kao firmu, nije bitno. Sa 100% sigurnošću tvrdim da trenutna uprava GPP-a ne raspolaže ni znanjem ni iskustvom , da implementira jedan ovakav sustav ... u igri je čista politika ... ponuditi mamac građanima i dobiti izbore.Tu nema ničeka drugog...
|
Evo ja osobno sam vidio sustav,a namjerno sam napisao što sam završio iz razloga da ljudima bar malo dokažem da sam kompetentan da diskutiram o tom sustavu, znam kako funkcionira (jer sam ga detaljno proučio) i odgovorno tvrdim da je sustav kao sustav dobar. Ti što spominješ pritužbe na forumima možeš okačiti mačku o rep. Neka se te osobe koje imaju problem, imenom i prezimenom predstave i neka napišu što se dogodilo nakon reklamacije u Gpp-u. Ovakve anonimne prijave su presmiješne i to na portalu koji nema veza sa Gpp-om, pa zar ti ljudi misle da će riješiti problem ovdje. Kako možeš znati da to nisu stranački pijuni koji bacaju ljudima kost pred izbore. Broj opravdanih reklamacija se broji u promilima,a problem zbog kojega je ovaj topic nastao je isključiva greška i neznanje vozača što treba napraviti, a to se onda ne može reći da je greška sustava. To što nisu stavili natpis na kiosk isto nije greška sustava. Da sustav kao sustav ne valja ne bi ga uzimale velike prijevozničke tvrte u svijetu, i ne bi dolazili u Osijek da se uvjere kako to sve radi (u Osijeku sustav radi sa najviše mogučnosti, ali to je očito prenapredno za pojedince ovdje koji se ne mogu pomiriti da svijet ide naprijed i da iz tog razloga treba držati korak sa ostalim razvijenim zemljama). Javi mi se na privat da ti kažem kome se možeš javiti, pa da ti kompetentna osoba objasni kako sustav funkcionira, ako smatraš da ja nisam taj koji nešto može reći o tome, mada sam radio disertaciju o sustavu.
Ovo što spominješ upravu također nema veze sa sustavom, a niti ne ulazim u to, ja sustav branim isključivo sa tehničke strane. |
|
|
|
|
|
mozak Ukupno postova: 4 Spol: Nebitno
|
Nedavno objavljeni mjesečni gubitak od 500 do 700 tisuća kuna ... i ti prijatelju tvrdiš da je sustav dobar.Svi trće da vide tu novotariju!!! Navedi mi nekoga tko je oduševljen time što je vidio ... je li taj upoznat sa takvim gubicima. Isto tako ti zainteresirani mogu otići u Zagreb, Split, Rijeku, Dubrovnik .. misliš da oni prelaze na ovakav sustav naplate.Malo sutra! A o tehnologiji, prijatelju, ne možeš samnom raspravljati (bez obzira na tvoju disertaciju) ... tehnologije koje su tu primjenjene su meni jako dobro poznate, i više nego što to ti možeš zamisliti. Još jednom ti želim reći ... ne napadam samu tehniku, nego implementaciju. Osim toga sva ta tehnika je dio složenijeg sustava
u koji spada i naplata, ljudski resursi i sl. i ako to uD konačnici rezultira onako drastično smanjenim prihodom ... mogu samo reći: SUSTAV NIJE DOBAR. No pratit ću te na ovom forumu pa ćeš vidjeti da će taj "sustav" uskoro trpjeti velike promjene .. pogotovo iz političkih razloga.Htio bih ti još reći da se ne sjećam da je netko u Osijeku na ETF-u u zadnjih dvije tri godine imao disertaciju na tu temu, budi uvjeren da bi ja to jako dobro znao ( inaće pratim što se dešava i u Zagrebu), bez uvrede ali kao dipl. ing ne barataš baš previše strućnim terminima.... Bliži se kraj radnog vremena .. ćujemo se sutra.Postaješ mi zanimljiv... |
|
|
|
|
|
misha
Ukupno postova: 21 Lokacija: osijek Spol: Žensko
|
Glede kaznenih bodova, pitala sam baš momka kontrolora to jučer, jer mi se dogodilo da mi isto tako mjesečnu aparat nije htio odjavit... uglavnom: 8 kaznenih bodova (znači 8 puta neuspješna odjava i sl.) - blokada kartice. Nisam pitala koliko košta odblokada, ali eto, 7 puta nam se to smije dogoditi, 8. put već sranje... |
|
|
|
|
|
Tram111
Ukupno postova: 121 Spol: Nebitno
|
mozak je napisao/la: ›
Nedavno objavljeni mjesečni gubitak od 500 do 700 tisuća kuna ... i ti prijatelju tvrdiš da je sustav dobar.Svi trće da vide tu novotariju!!! Navedi mi nekoga tko je oduševljen time što je vidio ... je li taj upoznat sa takvim gubicima. Isto tako ti zainteresirani mogu otići u Zagreb, Split, Rijeku, Dubrovnik .. misliš da oni prelaze na ovakav sustav naplate.Malo sutra! A o tehnologiji, prijatelju, ne možeš samnom raspravljati (bez obzira na tvoju disertaciju) ... tehnologije koje su tu primjenjene su meni jako dobro poznate, i više nego što to ti možeš zamisliti. Još jednom ti želim reći ... ne napadam samu tehniku, nego implementaciju. Osim toga sva ta tehnika je dio složenijeg sustava
u koji spada i naplata, ljudski resursi i sl. i ako to uD konačnici rezultira onako drastično smanjenim prihodom ... mogu samo reći: SUSTAV NIJE DOBAR. No pratit ću te na ovom forumu pa ćeš vidjeti da će taj "sustav" uskoro trpjeti velike promjene .. pogotovo iz političkih razloga.Htio bih ti još reći da se ne sjećam da je netko u Osijeku na ETF-u u zadnjih dvije tri godine imao disertaciju na tu temu, budi uvjeren da bi ja to jako dobro znao ( inaće pratim što se dešava i u Zagrebu), bez uvrede ali kao dipl. ing ne barataš baš previše strućnim terminima.... Bliži se kraj radnog vremena .. ćujemo se sutra.Postaješ mi zanimljiv...
|
Nisi me baš dobro razumio...inače Split kupuje sustav, Zagreb je u pregovorima, a Pula, Rijeka, Sisak, Vinkovci ga imaju, ali nije razvijen u mjeri kao što je to u Osijek (uzimaju ga u Izraelu za nekoliko tisuća vozila, također i u Srbiji-to je ono za što znam). Taj gubitak koji spominješ sigurno nije nastao zbog samog sustava već zbog cijena po kilometru koje je odredilo gradsko poglavarstvo i zbog same organizacije (u to neću i ne želim ulaziti) , a to je ono o čemu cijelo vrijeme govorim. Promjene na sustavu će se dogoditi samo za cijenu prijevoza i ništa drugo, a na tome se radi već par mjeseci. Nisam ni spominjao da sam disertaciju radio u Osijeku i na ETF-u, tako da tu ni nisi mogao čuti, a stručne izraze ovdje izbjegavam, jer nisu svi korisnici ovog foruma stručno izučeni, pa onda pokušavam pisati "laički" da večina razumije o čemu se radi. Uglavnom su ljudi previše medijski izmanipulirani i imaju iskrivljenu sliku o svemu, nitko od putnika još nije oštećen zbog greške sustava (da ovo nebi bilo krivo protumačeno, svima koji su oštećeni na taj način gubitak je uredno namiren). Budi uvjeren da je veliki broj tih pritužbi u medijima politički naručen, jer kad bi izbrojali sve te ljude koji se žale ovim ili sličnim putem, taj bi se broj podudarao sa brojem reklamacija u Gpp-u u vrlo malom postotku! |
|
|
|
|
|
MissTake
Ukupno postova: 8773 Lokacija: Somewhere over the Rainbow Spol: Nebitno
|
ne bih baš se složila
naime jako puno ljudi se žali, ali nitko ne ide baš na šalter reklamacija. zapravo nisam srela niti 1 osobu koja koristi butru, a da je zadovoljna. ja sam prva za ovaj način korištenja mj kartice, ali br. 1 ovo što su uveli prije tjedan dva da se kartica može vratiti kod vozača (a ne ići do remize!!!!!), br. 2. da se ne moram svaki put prijavljivat ako imam mejsečnu kartu, 3. da se uvede limit npr. max 8kn u 1 smjeru, a ne da sad zeleno polje-višnjevac platiš 10kn, a da ne govorim ako namjeravaš ići busom u čepin!!!, 4. da sustav funkcionira, a ne da skida previše novaca, 5. da imaju posebne šaltere za vađenje novih i za nadopunu .... ....
poludila sam kad sam sad čekala nadopunu butre i nije mi palo ni napamet nakon što sam sat i pol na zimi čekala da odem do remize i podnesem pritužbu, što bih definitivno napravila da se može faksirati ili e-mail, koji naravno nečem služi, a ne sam da imaju pun inbox |
|
_________________ ► Play ♫♫♫ ılılllıllıı ♫♫♫ ılılllıllıı Pause ll
SVI SMO MI VUCO |
|
|
|
Tram111
Ukupno postova: 121 Spol: Nebitno
|
Zašto nitko ne ide na šalter reklamacija (mada to baš i nije točna informacija), kako u Gpp-u mogu ispraviti neke greške ako se nitko ne dolazi žaliti, na temelju čega da onda znaju šta se dešava sa sustavom, sigurno ne na temelju par postova sa nekog foruma?! Ako se nitko ne žali, to je njima u Gpp-u automatski znak da sve štima i valja, zar nije tako!? To ti je isto kao da voziš novi auto koji se pokvario, ali nečeš ići kod majstora jer nemaš vremena, kako ovi u salonu ili servisu mogu znati da tebi nešto ne valja na autu,pa onda i treba da se voziš u pokvarenom autu!
1. Vračanje butri u vozilu su uveli zbog putnika koji će se voziti eventualno samo jednom, pa da ne bi morali ići do remize i gubiti vrijeme, sada to mogu učiniti u vozilu nakon što završe vožnju.
2. Sustav je zamišljen da pruža pravovaljane informacije o kretanju putnika po pojedinim stajalištima i linijama, kako bi gospoda u poglavarstvu mogla donositi odluke o cijenama karte, broju vozila koja prometuju, potrebi za novim vozilima, potrebu za pojedinim stajalištima i još 100 drugih stvari da ne nabrajam dalje. Zato se mora prijavljivati i odjavljivati sa svim vrstama butri.
3. Ovo je stvar odluke poglavarstva i nema veze sa sustavom (imaju u Gpp-u brdo riješenja kako to riješiti, ali nemaju dozvolu poglavarstva-to 90 % ljudi ne razumije)
4. Sam sustav nema šanse da uzima veći iznos od potrebnog. Uglavnom to budu greške putnika koji nisu pazili jesu li se dobro prijavili i odjavili, te samih vozača koji nisu zbog nekog razloga dovoljno koncentrirani na svoj posao, pa rade gluposti sa ukucavanjem linija u konzolu.
5. Ovo je isto stvar organizacije, te također nema veze sa sustavom (slažem se da bi to bilo potrebno).
Evo ti objašnjenje sa Gpp-ovog foruma o pritužbama (ovo je za vozača, ali mislim da je isto i za sve ostalo-mada mislim da bi se u Gpp-u zamislili da im svakodnevno stigne stotinjak mailova ili faksova od nezadovoljnih putnika, ovako mogu reći "Pa nitko se ne žali što čekaju satima u redovima"!!! )
http://www.gpp-osijek.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=153 |
|
|
|
|
|
MissTake
Ukupno postova: 8773 Lokacija: Somewhere over the Rainbow Spol: Nebitno
|
|
|
|
mozak Ukupno postova: 4 Spol: Nebitno
|
Nismo se baš razumjeli ...nisam tvrdio da je podsustav (onaj tehnički dio) loš. To vjerojatno funkcionira ... a i ne vidim zašto ne bi. Isto tako ne ulazim u reklamacije korisnika usluga ... bit će ih uvijek. Želim ti reći da sam godinama radio u Energoinvestu (Sarajevo) na projektiranju sustava upravljanja, uglavnom na matematičkim modelima sustava. Ovo u vezi GPP-a me zaintrigiralo samo zbog toga što sam sa još nekoliko kolega raspravljao o tome kako bi izgledao model GPP-a .. onako uz kavu. Ne tvrdim , to ti još jednom kažem, da je tehnika koja je tu postavljena loša.Nemam dovoljno podataka i to ne mogu reći... Ali tehnika je podsustav .... ne sustav. Ako moram baš laički .. sustav je sve skupa. Svaki dio sustava mora raditi u određenom podrućju stabilnosti, a to sve ovisi o stabilnosti ulaznih varijabli. U GPP-u je problem političko nametanje (a to i sam kažeš) naćina naplate.Ova varijabla je izrazito nestabilna i drastićno remeti sustav... isto kao i očekivani broj putnika.. te cijena.Ovo spada u drugi podsustav,koji u GPP-u nije dobro napravljen. Onaj tko je nametnuo taj sustav naplate ili je idiot ili je bolestan. I najjednostavniji izračuni pokazuju da to ne može funkcionirati kako treba. I sam kažeš da se rade korekcije, pa to sam i rekao ranije ... to je neizbježno. Nepoznam nikoga u tom poduzeću, ali neću se više baviti time. Zapeo sam na to samo zbog toga što znam da se na izradi ovakvih projekata treba potrošiti barem dvije tri godine... i to mora raditi više stručnjaka raznih profila. Politika može dati samo ideju ... tim to mora provesti u djelo. Matematički model i simulacije (kojih mora biti više) trebaju dati odmah u startu odgovor dali je nešto provedivo ili ne, time se smanjuju mogučnosti promašaja i gubitaka.Neću te napadati niti kritizirati jer kažeš da nisi zaposlenik GPP-a i samo te tehnika zanima. To je u redu i cijenim to. Ti imaš tamo nekoga tko ti daje informacije ... ja ne.Ustvari poznam jednog vozača, ali on nema takvu kvalitetu podataka kao ti .. pa ga ne uzimam za ozbiljno. Ja ustvari ni nemam previše vremena da se bavim ovime (radim na nekim drugim projektima) i ovo mi je bilo iz zabave. Supruga mi je imala problema sa registracijom na ulazu u tramvaj a i nekoliko kolega, no to je ono što ti kažeš ... jako mali postotak i ne treba se uzimati kao poremečaj. Pogledao sam jučer na webu gradske prijevoznike u HR. Nitko nema ovakav sustav naplate ( po kilometru). Isto tako je jako ćudno da u javnim medijima, a i na web stranici GPP-a nema mjesecima nikakvih statistički podataka koje generira sustav ... to je alarmantno.To meni prijatelju kaže da nešto nije u redu.No da završim ... u početku se nismo razumjeli. Ti braniš sustav ... onaj tehnički dio, a ja sam uputio kritiku na kompletan sustav. Tehnički dio sustava je podsustav jednog složenijeg sustava. I vjerujem da to radi ispravna ( a zašto i ne bi), ali zato mislim da da je sve ono ostalo napravljeno loše. Ulazni i izlazni parametri sustava su NOVAC. Sve ulazne varijable se u konačnici i u nekom obliku pretvaraju u novac ... i kada je izlazni parametar (novac) manji od očekvanog, tada je i korisnost sustava manja ... a to je ono što ti ja želim reći...Uzrok svega ovoga! Loša izvedba ideje, loše postavljen tim, nedovoljna količina znanja. Za onakav smanjeni prihod će sigurno netko snositi posljedice, to je neminovno. Da imam više podataka o svemu tome mogao bih napisati knjigu ... no sve ovo je dobronamjerna kritika a i bilo mi je zanimljivo. Zaključke sam donio na osnovu članaka iz medija i iz razgovora sa kolegama ... i o trenutnom stanju sustava nisam kompetentan govoriti, no da imam više podataka i iz sigurnog izvora ono što bih napisao ovdje bi bilo potpuno drugačije. Čudi me da se nitko iz GPP-a ne javlja na forum, ali nije bitno. Na zapadu se ovakve greške plačaju radnom kjnižicom.Mislim da će se to desiti i u GPP-u, netko će morati odgovarati ... politika inaće nikad nije kriva. Tebe to sve zanima, njih ne,ali ću ti reći jedno ... KRPANJE LOŠE POSTAVLJENO SUSTAVA DAJE JOŠ LOŠIJI REZULTAT. Prijatelju oprosti ako sam te bilo ćime povredio...diskusija je bila zanimljiva, isto tako cijenim to što se trudiš objasniti ljudima gdje su pogriješili i kako riješiti problem. Meni osobno nije zanimljivo ćitati na forumu ove kritike prijavljivana i odjavljivanja u vozilu ... pripadam nekom drugom prostoru i vremenu.Još jednom POZDRAV... |
|
|
|
|
|
simo031
Ukupno postova: 6329 Lokacija: Ludoland Spol: Muško
|
Beskontaktni sustav naplate je donio gomilu pritužbi nezadovoljnih putnika i i gubitke Gpp-u (cca. 65 % u ondosu na stari sustav naplate ). Ali za to nisu krivi svi u Gpp-u nego politički postavljenje rukovodeće strukture koje su uzgred budi rečeno socijalno i moralno osakačeni i emocionalno i politički impotentni kao njihov sponzor koji ih je postavio da napuni stranačku blagajnu jer tih nekoliko firmi u Osijeku gdje su njihovi direktori su jedino mjesto gdje oni mogu doći do znatnijih materijalnih sredstava . Znaći riba smrdi i dalje od glave ali na žalost čisti se od repa ! |
|
|
|
|
|
Tram111
Ukupno postova: 121 Spol: Nebitno
|
Mozak, vidim da smo na kraju na neki način došli na jedan nivo razumjevanja. Buscard sustav je osmislila i razvila tvrtka Penta iz Pule i ja ne znam koliko su oni vremena utošili na njegov razvoj, ali kada sam ga malo bolje proučio, shvatio sam da je tehnička strana sustav izvrsno napravljena i vjerovatno je to razlog što su mnogi za njega zainteresirani (možda će njima od prvog dana izvsno funkcionirati ako vide greške koje su se ovdje dogodile,a Gpp je u stalnom kontaktu sa Pentom i konstantno rade na poboljšanju sustava, a onaj tko se imalo razumije u to, zna da to ne ide baš jednostavno). Slažem se sa tobom i tvojom konstatacijom da se treba gledati na cijeli cijeli sustav "u kompletu", a jedini razlog iz kojeg sam se tu javio je da pokušam ljudima objasniti tehničku stranu sustava, odnosno njegove prednosti. Imam kolegu u Gpp-u, pa stoga znam te neke tehničke značajke, a i sam sam se onda zainteresirao za sustav, jer me privatno takve stvari zanimaju. Ne znam iz kojeg razloga ne objavljuju statističke podatke, ali sam primjetio da je to u večini gradskih poduzeća, a baš u ovom slučaju bi im to išlo u korist, jer kao što sam rekao ranije, putnici i ostali građani su medijski prevareni po pitanju tih problema. Nažalost (u ovom slučaju)djelatnici Gpp-a ne smiju pojedinačno istupati u javnosti, pa makar to bilo i putem foruma, pa je to razlog njihovog ne javljanja ovdje, ali vjeruj da sve ovo čitaju i da su žalosni što ne mogu ljudima to objasniti kako treba. Kada sam napisao da u Osijeku sustav radi najopširnije, upravo sam tu mislio na naplatu po kilometru i prijavu i odjavu na svim stajalištima i sa svim vrstama karata. Nisi me me sa ničime uvrijedio (a nadam se da nisam ni ja tebe). Žao mi je samo što velika većina ljudi ne razumije da se to sve vrti oko politike i onda postanu obmanuti sa onime što sigurno nije tako. Pozdrav.... |
|
|
|
|
|
PEGY
Ukupno postova: 2664 Lokacija: Seychelles Spol: Nebitno
|
|
Zadnja promjena: PEGY; 23.01.2013. 16:07; ukupno mijenjano 1 put. |
|
|
|
|
morgan
Ukupno postova: 3964 Lokacija: gone to North Pole Spol: Nebitno
|
Tram111 je napisao/la: ›
nitko od putnika još nije oštećen zbog greške sustava (da ovo nebi bilo krivo protumačeno, svima koji su oštećeni na taj način gubitak je uredno namiren).!
|
malo mi ovo nejasno...nisu oštećeni zbog greške sustava al ako i jesu onda im je refundiran gubitak...pa jel jesu ili nisu?
što se tiče sistema u Puli oni su to puno pametnije napravili.pored beskontaktnih kartica zadržali su i naplatu u vozilima što je kod nas tek nedavno napravljeno.trebalo je prvo izvući lovu za plastiku.koliko sam čuo od Puležana kod njih nema ovakvih zezancija da ti uzme više novaca. |
|
_________________ Zašto bi se izlagali mamurluku? Ostanite pijani
Kad čovjek umre, ne zna da je umro, i to je samo teško drugima.
Isto je i kada je čovjek glup. |
|
|
|
deanna Ukupno postova: 7 Spol: Nebitno
|
Izgleda da ću ja jedina napisat nešto pozitivno ovdje- ja sam ODUŠEVLJENA butrom. I otkad su to uveli se puno češće vozim tramvajem nego prije toga. Prvenstveno , zato što mi je sada vožnja puno jeftinija , ja se inače vozim max. 5 stanica i sada mi to bude oko 3kn po vožnji a prije me to koštalo 8kn.I više ne moram čekat u redu da pklatim kartu, što je isto olakšanje. Tak da, hvala bogu da su to sad uveli |
|
|
|
|
|
|
|