Autor |
Poruka |
8
Ukupno postova: 1860 Spol: Muško
|
U dijelu "znanost i tehnologija" prvu temu posvećujem pravednoj naplati usluga javnog prijevoza.
Svima je poznatno, čim sjedneš, makar i za jednu stanicu, moraš platiti 8 kuna. A to je puno, puno novaca.
Najbolje bi bilo kad bi se za prijevoz koristile prepaid kartice.
I kad bi se naplata vršila u ovisnosti o duljini putovanja.
Recimo, ideš od okretišta do okretišta i sustav ti skine tih 8 Kn.
U drugom slučaju, voziš se samo 2 postaje i naplati ti 1,50 Kn.
Mislim da je to tehnološki ostvarivo. Recimo, ulaziš u tramvaj i odmah te sustav zabilježi. Isto tako na izlasku.
Tako vozač ne bi imao nikakva posla s putnicima, a ni kontrola više ne bi bila potrebna.
Da ne govoim koliko bi skup takvih mjera popularizirao prijevoz gradskim prometalima. |
|
|
|
|
|
Hummin
Ukupno postova: 276 Lokacija: City 17 Spol: Muško
|
Da to stoji što kažeš. Mislim da je upravitelj GPP-a govorio o ovakvom sustavu naplaćivanja. U nekim europskim zemljama to je standard već dugi niz godina. Kad nas je problem što imamo praktično dvije tramvajske linije, a cijena prijevoza je najskuplja u Hrvatskoj. Proširivanjem tramvajske mreže kažu da bi i cijene karata trebale pasti. No otom potom. |
|
_________________ |
|
|
|
DanicaV
Ukupno postova: 4765 Lokacija: ... gdje caruje drugarstvo... Spol: Žensko
|
8 je napisao/la: ›
U dijelu "znanost i tehnologija" prvu temu posvećujem pravednoj naplati usluga javnog prijevoza.
Svima je poznatno, čim sjedneš, makar i za jednu stanicu, moraš platiti 8 kuna. A to je puno, puno novaca.
Najbolje bi bilo kad bi se za prijevoz koristile prepaid kartice.
I kad bi se naplata vršila u ovisnosti o duljini putovanja.
Recimo, ideš od okretišta do okretišta i sustav ti skine tih 8 Kn.
U drugom slučaju, voziš se samo 2 postaje i naplati ti 1,50 Kn.
Mislim da je to tehnološki ostvarivo. Recimo, ulaziš u tramvaj i odmah te sustav zabilježi. Isto tako na izlasku.
Tako vozač ne bi imao nikakva posla s putnicima, a ni kontrola više ne bi bila potrebna.
Da ne govoim koliko bi skup takvih mjera popularizirao prijevoz gradskim prometalima.
|
U Londonu odmah na ulazu kažeš dokle se voziš i prema tome ti naplate kartu, kad je riječ o busu.
Ako kupuješ tjednu kartu, uzimaš je za one zone u kojima ćeš se kretati, dovoljno je da odeš jednu stanicu dalje, i moraš nadoplatiti....... |
|
_________________ "To je nepravda" Kalimero |
|
|
|
Alana Bates
Ukupno postova: 1359 Spol: Žensko
|
Prepaid kartice bi bile najučinkovitije i ekonomski bi bile isplative i gpp-u, i putniku, s obzirom da koliko se voziš, toliko i platiš. Čujem da ni s tehničke strane to ne bi bilo tako teško izvedivo, samo bi trebalo uvesti kontrolora da pazi da svatko i na ulasku i na izlasku provuče karticu kroz stroj, ili bi se to moglo također automatizirati? Ali tu bi se odmah ukinula sva mogućnost švercanja i sve ostale nedopuštene tramvajske radnje. Samo to povećava papirologiju: što sa skupinama koje su povlaštene u prometu - penzići koji ne plaćaju javni prijevoz ili učenici i studenti koji ga plaćaju po povlaštenoj cijeni? Bi li se tarife njima prilagođavale, ili bi postojala tri različita sustava tarifa, ili bi se to moralo ukinuti...? Ne znam, objasnite mi. |
|
|
|
|
|
8
Ukupno postova: 1860 Spol: Muško
|
Alana Bates je napisao/la: ›
Samo to povećava papirologiju: što sa skupinama koje su povlaštene u prometu
|
Jebote, toliko je povlaštenih da su obični manjina!
Što se tiče tehničke izvedivosti, to se može i bez kontrolora.
Postoje sustavi koji mogu brojati putnike u tramvaju, registrirati nosi li valjanu prijevoznu kartu ili ne, a skupine s olakšicama mogu dobiti takve indetifikacije koje će sustav tako i bilježiti.
Samo ne znam ja, to mi se čini kao sinopsis filma: "2182. - osječka tramvajska odiseja".
I to bi čudo svakako opravdavalo naziv "munjovoz". |
|
_________________ Nekad davno bijah gej,
spasio me Horus Hej! |
|
|
|
--- Ukupno postova: 2910 Spol: Nebitno
|
ne bi se isplatilo GPP-u. tako da sam siguran da to neće tako skoro zaživjeti... |
|
|
|
|
|
gaap
Ukupno postova: 2694 Lokacija: Osijek Spol: Muško
|
[/quote]
U Londonu odmah na ulazu kažeš dokle se voziš i prema tome ti naplate kartu, kad je riječ o busu.
Ako kupuješ tjednu kartu, uzimaš je za one zone u kojima ćeš se kretati, dovoljno je da odeš jednu stanicu dalje, i moraš nadoplatiti.......
[/quote]
u londonu karta za bus kosta jednu funtu, gdje god da sjednes u bus i gdje god da izadješ |
|
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=U2olCKnTVPI |
|
|
|
DanicaV
Ukupno postova: 4765 Lokacija: ... gdje caruje drugarstvo... Spol: Žensko
|
gaap je napisao/la: ›
u londonu karta za bus kosta jednu funtu, gdje god da sjednes u bus i gdje god da izadješ
|
teško. za kraće relacije sam plaćala 60 p.
a ako koristiš Underground pa kupiš krivu kartu, na izlasku stroj fino pištiiiiiii |
|
_________________ "To je nepravda" Kalimero |
|
|
|
gaap
Ukupno postova: 2694 Lokacija: Osijek Spol: Muško
|
eh da underground sa onim ogromnim displejem na zidu za kupovinu karte... eh, kako sam bio seljačina balkanska kad sam prvi put blenuo u to... al da fora bude još bolja, zovem nekog lika koji baulja oko toga, izgleda ko neki kondukter, uniforma, kapa i te fore da mi pomogne... al ne zna ni on, odjebo me i rekao da on na posao dolazi autom i da ga totalno boli kurac kako se karta kupuje |
|
_________________ http://www.youtube.com/watch?v=U2olCKnTVPI |
|
|
|
DanicaV
Ukupno postova: 4765 Lokacija: ... gdje caruje drugarstvo... Spol: Žensko
|
gaap je napisao/la: ›
eh da underground sa onim ogromnim displejem na zidu za kupovinu karte... eh, kako sam bio seljačina balkanska kad sam prvi put blenuo u to... al da fora bude još bolja, zovem nekog lika koji baulja oko toga, izgleda ko neki kondukter, uniforma, kapa i te fore da mi pomogne... al ne zna ni on, odjebo me i rekao da on na posao dolazi autom i da ga totalno boli kurac kako se karta kupuje
|
poznato mi zvuči........
pisala sam jutros prijateljici u London i pametno pitala ima li promjena u prodaji karata.....
mislila je da sam šandrcnula, ali s obzirom na temperaturu zraka, valjda i jesam. mozak mi prokuhao. da znaš za ubuduće, sad se većina karata kupuje izvan prijevoznog sredstva.
najbolje mi je ono što moraš podići ruku da ti bus stane.
manijaci ukunuli one lijepe crvene buseve na kat a to je baš zaštitni znak Londre.
jednom je kondukter ocijenio da ima jedan putnik viška (kod nas bi pustili još toliko ljudi u bus) i zamolio onog koji je zadnji ušao da ispadne van. tip je odbio i onda je počelo, zamoli ga prvi put, drugi puta. vozač ugasio bus i došao iz svoje kabine pripomoći. pravila su pravila. na kraju je neki drugi tip, iz solidarnosti prema ostalima, samoinicijativno izašao van i mi krenusmo........ |
|
_________________ "To je nepravda" Kalimero |
|
|
|
8
Ukupno postova: 1860 Spol: Muško
|
DanicaV je napisao/la: ›
manijaci ukunuli one lijepe crvene buseve na kat a to je baš zaštitni znak Londre.
|
Ne znam sjeća li se itko, ali isti busevi su bili i u Mostaru šezdesetih... |
|
_________________ Nekad davno bijah gej,
spasio me Horus Hej! |
|
|
|
Alana Bates
Ukupno postova: 1359 Spol: Žensko
|
isti autobusi, a dupla lova za sveučilište...
8 je napisao/la: ›
DanicaV je napisao/la: ›
manijaci ukunuli one lijepe crvene buseve na kat a to je baš zaštitni znak Londre.
|
Ne znam sjeća li se itko, ali isti busevi su bili i u Mostaru šezdesetih...
|
|
|
|
|
|
|
yellowica
Ukupno postova: 272 Lokacija: haven Spol: Žensko
|
busevi su nam katastrofa... čula sam da su prije nekih par dana dvaput u istoj noći razbili isti tramvaj...
p.s.jel zna netko kada će proširiti mreža tramvaja? |
|
_________________ www.panonius.com |
|
|
|
DanicaV
Ukupno postova: 4765 Lokacija: ... gdje caruje drugarstvo... Spol: Žensko
|
yellowica je napisao/la: ›
p.s.jel zna netko kada će proširiti mreža tramvaja?
|
pitanje je kada će izbori pa tko šta bude imao u prioritetu....... |
|
_________________ "To je nepravda" Kalimero |
|
|
|
Alana Bates
Ukupno postova: 1359 Spol: Žensko
|
Ma nedavno, kad je Đapić došao na vlast, je bilo priče o pruzi do Bosutskog, pa je cijela priča zapela (doslovce!) na podvožnjaku na Vinkovačkoj, pa pruga do Juga (vid, čak se i rimuje!), ali nakon onih priča o novim tramvajima, ništa se novo nije dogodilo, jedino obnavljaju prugu na Europskoj aveniji...
U isto vrijeme kad je bilo priče o novoj mreži, govorilo se i o novoj naplati karata, također elektronskoj, ali ne znam koji je sistem bio u pitanju, sjeća li se tko? |
|
|
|
|
|
|
|