Nakon što je prošle godine
portal Osijek031.com osvojio
VIDI Web Top 100 nagradu kao jedna od 10 najboljih stranica u kategoriji "
Mediji, novosti, oglasnici" i nakon što nas je u prosincu 2008.
mjesečno čitalo
preko 100 000 različitih
osoba (sada je taj broj oko
140 000) - prema
gemiusAudience istraživanju portal Osijek031.com u rujnu 2009. spada i među
Top50 najčitanijih hrvatskih internetskih web stranica.
Istraživanje
gemiusAudience provodi tvrtka
Valicon iz Zagreba koja prati posjećenost hrvatskih web stranica od strane isključivo posjetitelja iz Hrvatske. Svaki mjesec donose se aktualni podaci o posjećenosti hrvatskih internetskih medija, a u istraživanju trenutno sudjeluje gotovo
tristo najposjećenijih hrvatskih web stranica.
Primjena
jednake metodologije kroz sve web stranice uključene u istraživanje jamči da su
rezultati ovakvog istraživanja
relevantni te su postali
de facto jedino kvalitetno i opće prihvaćeno mjerilo usporedbe posjećenosti web stranica u Hrvatskoj.
Broj prikazanih stranica, rujan 2009. [gemiusAudience]
U konkurenciji
265 internetskih stranica, portal Osijek031.com je zauzeo
48. mjesto po
čitanosti (
preko 1,3 milijuna prikazanih stranica), odnosno
64. po ukupnom dosegu (
4,11% svih internauta u Hrvatskoj), što je odličan rezultat s obzirom da portal pokriva samo teme iz Osijeka i okolice.
Po čitanosti,
portal Osijek031.com je na
prvom, a po dosegu se smjestio na
visoko drugo mjesto (na prvom je
eZadar) najposjećenijih
regionalnih portala u Hrvatskoj.
Od osječkih web stranica uključenih u istraživanje valja spomenuti
AutoOsijek.com (136. mjesto po dosegu;
1,44%;
ne nalazi se u Top100 po čitanosti), a u donjem dijelu tablice se nalaze
Osijek Online (166. mjesto;
0,97%;
ne nalazi se u Top100 po čitanosti) i
Tužibaba (222. mjesto;
0,42%;
ne nalazi se u Top100 po čitanosti).
S obzirom da je
gemiusAudience istraživanje prvenstveno namijenjeno usporednoj analizi posjećenosti web stranica, temeljni parametri su iskazani u
relativnim vrijednostima (
doseg) slijedom čega je i broj stvarnih posjetitelja (osoba) samo izračunata projekcija te se odnosi samo na posjetitelje iz Hrvatske.
Tu uskače
GoogleAnalytics, čija primarna zadaća nije usporedba posjećenosti, već iscrpan i preciyan uvid u posjećenost.
Prema GoogleAnalyticsu,
od 07. listopada do 07. studenog 2009. portal Osijek031.com je
posjećen 336 000 puta od strane
141 000 različitih osoba, koje su na portalu pregledale
1,7 milijuna stranica.
Legenda:
Pageview:
prikaz jedne stranice
Visit:
jedan posjet (prilikom jedne posjete se prikaže nekoliko stranica)
Absolute unique visitor:
jedinstvena/različita osoba (jedna osoba u zadanom razdoblju napravi jedan ili više posjeta)
Posjećenost portala Osijek031.com:
Google Analyticsa izvještaj za razdoblje [
07.10.2009. - 07.11.2009.]
Za kraj možemo još jednom
zahvaliti Vama -
korisnicima jer ste sudjelovali i pomogli u ostvarenju ovog velikog koraka i naše zajedničke
misije koja je za cilj imala pokazati da
Osijek nije mrtav grad. Kao što se može vidjeti u rubrici
Najave 031, Osijeku doista ne nedostaje zbivanja i to nam daje za pravo tvrditi da Osijek doista nije
mrtav.
Pred nama je zadaća od Osijeka napraviti
grad po mjeri građana željnih kvalitetnog i sadržajnog života, napraviti grad dovoljno velik da zadovoljava većinu potreba njegovih stanovnika, a opet dovoljno malen da po silnicama njegovih žitelja struji energija
iskrenog i toplog prijateljstva.