Nije bas najsvjezije, ali sigurno ima ljudi koji nisu citali ;-)
Price jednog tuning majstora:
FIAT 126 P
I tako meni jedan dan dok sam popravljo karter od Passata turbodizela, u garazu uleti Fiat. I to ne bilo kakav Fiat, nego Fiat 126 P. A iz auto izleti neki tamo Gasho. I zamoli me da mu malo sredim auto, jer za par mjeseci je ljeto, upicavanja ovo-ono. Kazem ja njemu dobro. I tako se bacim na poso. Ispred mene stoji blijedo zuta "Peglica". Prvo sam iscupao sve moguce i nemoguce iz nje van, pa sam se bacio na farbanje. Nisam htio da bude bezveze jednobojna, pa sam ju ofarbao u crveno-bijelo-plavu kombinaciju. Kotace sam prepilio ca i stavio pogonsku i prednju osovinu od kamiona TAM. Sad je bilo prostora za vece gume, jer su osovine strsile po pola metra sa svake strane auta. Stavio sam gume od starog Torpedo traktora, 40 coli. Sad je Pegla licila na Bigfoot. Pa sam rasturio kompletni zadnji kraj. Nikad mi se nije svidjala opcija da auto ima motor u gepeku. Pa sam ga stavio tamo di su prije bili straznji sicevi. Stavio sam motor od Lancie Delte HF Integrale SE. Morao sam malo razrezat bocni dio, jerbo nije bilo mjesta. Da malo omogucim dinamicniju voznju, napravio sam simpatican zahvat oko pogonskih osovina. Umjesto da ostane pogon na zadnja dva, ja sam napravio mali pogonski razvodnik. Sad je pogon se prenosio na prednji lijevi i zadnji desni kotac. Igrom slucaja, pri instalaciji elektronickih podizaca rucne i stakla, zapalio mi se cijeli tapicirung, pa sam stavio brodski pod, a gore parkete. Kocnice sam morao improvizirat, jer kad sam sa standardnim od Pegle isao na test-voznju, kocioni put od 100 km/h do nule bio je oko 1972 metra. Stavio sam brodsko sidro na podvozje, pa kad se stisce kocnica duze od 5 sekundi, padne sidro. Auspuha sam radi fore stavio 10. Spojlere sam, za divno cudo, kupio. A radi maksimalne sigurnosti Gashe, stavio sam mu naprijed 14 maglenki. Dobro ajde, nisu bas maglenke...stadionski reflektori. Muziku sam imao u planu stavit, ali nije bilo mjesta. Gasho je popizdio. A mi iz Gedore smo se samo jos jedanput nasmijali i u svojem flourescentno-naradjastom Passatu turbodizelu odvezli prema slijedecoj zadovoljnoj musteriji.
Kamatarska Bembara
I tako ja jedan dan varim auspuh na nasem Passatu turbodizelu, kad ono od nikud iz vedra neba, u garazu dodje ni pet ni sest ni sedam nego Osman. On je stari legendarni choban iz Vukovara a porijeklom je iz Mostara i slusa Thompsona. On mi je doso sa svojim autom kojeg je, naravno, trebalo nabrijat do ibera. Auto je bio BMW E39 '89 godiste. auto je bio crne boje, sav prljav, Minhenskih registracija. U vozackoj mu je pisalo da je po zanimanju gastarbajter. Auto je imao presiroke gume, razbijen lievi zadnji far i otrgani prednji spojler. Ekipa iz Gedora Tuninga znalacki se zamislila kako da unaprijedi ovo gastarbajtersko cudo. Prvo smo ga oprali. Ali sloj prasine, blata i ostalog gnoja je bio toliko debel, da je jedva otisao ca nakon laganog zahvata sa brusilicom. Zamijenili smo prednji razbijeni spojler sa novim, posebnim spojlerom, sa 4 maglenke i dvije motorne pile, da se svi oni koji se usudjuju preticat auto na autobanu i ostalim cestma, naj**u. Sastrane umjesto lajsni i pragova, stavili smo duple turpije, tako da svaki auto koji ima muda se priblizit ovoj Bembari, najebe. Na gepek smo stavili ogroman "gepek-spojler" sa trecim shtop-svijelom. Na kuteve od spojlera smo stavili sva harpuna, tako da svaki auto koji ima muda se priblizit gastarbajteru u Bembari, najebe. Na krovu smo postavili dva laka mitraljeza 20mm i jednu "Veber" haubicu, 25mm. U autu je vrhunski i vec provjereni audio-sustav marke "Speakers" sa izlaznih 35000 W, 5 predpojacala, 4 pojacala i 3 woofera. CD player je marke "Player", ali posebni model "Jaran". Taj model je poseban po tome da u njega idu CD-i na kojima pise; Thompson, Bora Drljaca, Sinan Sakic, Bane Bojanic, Dragana Mirkovic, Marko Stoja itd. Svaki ostali CD koji se pokusa stavit u cd-player, zavrsit ce gadno, tako da svatko ko pokusa stavit ista osim toga u gastarbajtersku Bembaru, najebe. CD ima takozvanu "lock-volume" tehnologiju, tako da svira na maximumu svaki put kad date autu kontakt i nemozete ga ugasit dok auto ne miruje barem 10 minuta pod rucnom. Gedora Tuning je u strahu da ne najebe, Osmanu tuning izvela za mukte.
Golf 1
Doso danas u garazu VW Golf I. I kaze mi lik da mu ga nabrijem, ono, u pi**u CENSORED. Ja otvorim haubu, vidim 75 konja, staro 12 godina, ruzina, dizelas. Pitam ja njega koliko para misli skucat u tuning, on veli koliko god treba. Ja kazem dobro. I bacim se na poso. Sa kriznim sarafcigerom odvrnem motor i sa povecim batom potucem cijelu makinu, dok nije otisla u pi**u maternu. Onda ga onako razjebanog odvrtim na cesti. Vozim po lokalnim ravnicama, auto przi ko LUD. Ide Golfina 80, 90, cak i na jednoj nizbrdici 110 km/h. I onda napravim poznati "Gedora Tuning zahvat". Pri 90 na sat, u cetvrtoj brzini na nizbrdici stisnem kumplung. Cekam jedno 5 sekundi da motor skroz se opusti. Stavim ga u ler, odpustim kumplung i stavim ciglu na gas. Sada motor ide na dole i ruli ko blesav. Dizelas se dere, place, motor ide nizbrdo, padaju sarafi, limarija cvili ovo-ono. I onda ja lepo stavim nogu na kumplung, stisnem, saltam u prvu i pustim kumplung. BOOOOOM!!!! Ode on u pi**u CENSORED, razjebe se kompletna getriba, odlete 2 klipa kroz haubu van, otpadne pogonska osovina, razjebu se lamele, ode sve u *****. Doslepa me Blaz natrag u garazu. Sad je Golf spreman za tuning. Plastiku sta mi je otpala sa stare Elanove barke razrezem od oka, na let lampu je rastopim i sa izolirkom zalijepim za bunker i sa strane. Ispod maske stavim stari komad od ralice, tako da izgleda dobro i da usput cisti snijeg ispred sebe. Umjesto duplih farova stavim masku od starog Corrada G60 sta mi ga je neki Cigo prodao za steku Marlbora i nesto loz ulja. Stavim tri dupla karburatora "Webber", odpilim 25 centi amortizere, tako da auto bolje guli po podu. Ofarbam ga sa katranom u crno, a kao sminku bacim po duzini tanke crvene trakice, od izolirke. Na sofersajbu stavim natpis "Sport", a na gepek-sajbu stavim zastitni znak od Remusa. Felge ofarbam sa zlatnim temperama. Za kraj na mjenjac stavim nalijepnicu na kojoj pise ko fol 6 brzina plus rikverc. Lik je plakao od srece kad ga je vidio, a Gedora Tuning je bila ponosna na jos jedan prvoklasni uradak.
Renault 4 GTL
Baš me zvao susjed ovih dana, kaze da mu moram sredit auto. Ja kazem moze. On doveze auto. Renault 4 GTL. Kako je auto extra visoko, nisam se uopce zaj**avao sa skracivanjem susti, amortizera i takvih pizdarija, nego sam ih skinuo. Auto je bio zakucan na pod 100%. Kako su mi se gadila ona okrugla svijetla na cetvorci, odlucio sam da tu moram neke preinake napravit. Po sirini auta sam napravio kuciste koje je prikrivalo cijelu masku. U kuciste sam stavio vodoravno 5 neonki od 450 W, i to su bila nova svijetla. Cijela prednja maska je bila jedna velika lampa. Jedini problem je to sta nema kratkih, samo duga svijetla. Jos nam murja s**e, jer snop je dug oko 900 metara, a intezitet je 8 puta veci od maximalno dozvoljenog. Skuzili smo da ako se dodje na 15 metara sa svijetlima od drva ili neke zelene povrsine, izbije pozar. Preporucio sam susjedu da ga ne vozi po ljeti i po noci. Akumulatora ima 17. Dva su za pokretanje motora, 5 za zvucnike, a ostalih deset za lampe. Zvucnici su marke "Speakers", i imaju nazivnih 19000 W. Ako se cd player pojacava preko 20, limarija se pocinje izoblicavat. Motor ima modificirani turbo punjac. Nije standardna turbina, nego pomocni motor od kosilice Honda Standard, 50 kubika. Auspuh nam je po specijalnoj narudzbi napravio 3. Maj, nije iza auta, nego ko kod broda, na sredini krova ide van, i ogroman je. Tip kocnica su "Torpedo", skinute sa Pony bicikle. Felge su rucni rad, ali su malo ovalnog oblika, no to ne smeta. Bili smo na tehnickom, nije prosao ni na jednom testu.
Zastava 101
En ti mater kako sam se ovaj vikend znojio sa tuniranjem svog novog Stoleta. Kupio sam Zastavu 101 Comfort. 1100 kubika, 55 konja. Prva stvar je bila: otvori haubu, iscupaj klipove, turpijaj. Turpijo sam ih 15 centi, vratio natrag. Onda sam sa brusilicom spizdio po amortizerima, ali mater im, nedaju se tako lako, pa sam morao stavit zeleza od armiranog betona, da bude tvrdo sportski. Umjesto sminke tipa Sole ili Remus, stavio sam na ausuh tubu od gurle, profil 15 coli. Radi boljeg zvuka, sa cavlima sam raz**** auspuh od korijena do kraja cijevi. Na prednje farove sam stavio izolir-bandu, tako da izgleda sportski ljuto. Zadnje farove sam zalio sa katranom, sportski crno. Sva stakla na autu sam prosao sa crnim sprejom za impregnaciju drva. Po cijelom krovu sam stavio visak od bozicnig lampica, tako da svijetli kad ne treba. Ispod auta sam montirao 4 neonke od WC-a, onako elegantno bijele. Gume Tigar sam nabavio preko susjeda. Dimenzije su 280/15 WR 24. Felge smo svajsali sami, ali kako smo pocetnici u poslu, svaka felga ima razlicit broj krakova. Testirali smo ga na autoputu Kragujevac-Frankfurt. Kazaljka je cijelim putem stajala na 160, ali to je zato jer ima sigurnosnu iglu koja joj neda preko. Po nasim proracunima, na jednom dijelu auto je stigao na 375 km/h. U Franfurtu mu je Hans izmjerio konjazu, pokazivalo je oko 840 KS. Zbog predobrih performansi, auto nismo mogli mjerit ubrzanje od 0-100, nego od 0-200. Trebalo mu je oko pola sekunde. j**es sve, Stole je u kuci. E da...zaboravio sam OZ felne Supeleðera. To su super felge, koje idu uz krièaviju nijansu vozila, kroz koju se vidi disk velièine krafne, a izmeðu je zrakoprazan prostor da vidiš jer ti ispala gumica sa balans štange ili nije.
Oprez: Ako se montira model Superleðera, treba paziti da budu minimalno 4 cola u plusu od serijske i da gume (Toyo ili Fulda), stružu po blatobranima. Gume su naravno 35, tako da nema amortizacije. Inaèe se praznoglavoj pièci od 19 god s tetovažom (leptir ili japanski znak), nebi sisice (dvojka), tresle kad prelaziš preko traènica na Selskoj. Sunèane naoèari (okli), obavezne |