
Grad Osijek prema važećem koncesijskom ugovoru ima pravo na
204,5 eura godišnje po
stranici oglasnog panoa, dok koncesionar za najaminu gradskih oglasnih prostora izdvaja
devet posto ostvarenih prihoda.
Istovremeno, u Karlovcu i Dubrovniku riječ je o 16 posto, Splitu 20, a Zagrebu 22 posto. Takvo će stanje ostati i sljedećih
deset godina ako Grad najkasnije do
20. lipnja ne
otkaže ugovor o koncesiji i održavanju oglasnih prostora sklopljen 1996. s Metropolis Mediom, odnosno danas
Europlakatom. Iako ugovor istječe nagodinu, nakon 20. lipnja on se
automatski i pod istim uvjetima nastavlja sljedećih
deset godina! Treba, međutim, reći i da je koncesionar do sada u Osijeku uložio više od
11,8 milijuna kuna. Kada smo prije nekoliko mjeseci pitali u Gradu za taj ugovor, dobili smo tek šturi odgovor:
“On istječe nagodinu.” No, pokazalo se, rok za reakciju opasno je blizu, što su u međuvremenu shvatili i u gradskoj upravi.
-
“Možda se ranije moglo događati da se zbog nemara ne zaštite interesi grada, no nama se to neće dogoditi. Predradnje su već napravljene, a prije 20. lipnja ćemo sigurno pokrenuti pregovore i pronaći najbolje rješenje”, kaže dogradonačelnik
Ivan Vrdoljak.
Izrađena su, doznajemo, tri prijedloga korekcije ugovora. U gradu je, inače,
138 city lightova i
109 jumbo-plakata, a smatra se da ima prostora za još
20-ak jumbo-plakata te
40-ak city lightova.
Prema prvoj varijanti
poskupjeli bi zakupi za plakate i city lightove, Grad bi povećao prihode za čak
89 posto (4,4 milijuna tijekom deset godina), no i preuzeo obvezu održavanja i pranja nadstrešnica (oko 368.000 kuna godišnje). Drugi prijedlog osigurao bi povećanje prihoda od
69 posto i obvezu zakupca da investira u 20 novih nadstrešnica, dok bi ih prema trećoj verziji koncesionar i održavao (povećanje prihoda Grada od 63 posto).
Autor:
Marija Mihaljević/Glas-Slavonije.hr
Foto:
Cacan/foto-arhiv 031