Jutarnji list prenosi:
BB kuća je mjesto iz kojeg se izvlači samo najgore, a cijeli 'reality' show je nezapamćena količina manipulacije, zlobe i bahatosti - otkriva jedan član ekipe koja radi show.
Big Brother, najpopularniji i najgledaniji reality show u Hrvatskoj, ima svoju mračnu stranu za koju ne znaju gledatelji, vrlo često niti kandidati, barem ne dok serijal ne završi, ali znaju oni koji rade na tom projektu. Sva ljubav i pažnja koja se pokazuje prema stanarima zapravo ne postoji, a kad se ugase svjetla reflektora i gosti odu, BB kuća postaje mjesto iz kojeg se pokušava izvući ono najgore. Pametni se prikazuju glupima, ne baš pametni se prikazuju kao idioti, a seksom se proglašava čak i najbezazleniji poljubac.
"Već nakon prvog dana rada na showu bila mi je jasna jedna stvar - nije bitno ono što se događa u kući, već kako ćemo mi to predstaviti gledateljima. I, naravno, da to bude najgledanija i najzanimljivija stvar u Hrvatskoj, s naglaskom na ono prvo. Kandidati su često znali biti dosadni. Tu na scenu stupaju story editori, osobe koje osmišljavaju kako će izgledati dnevne emisije. To nisu uvijek stručnjaci televizijskog posla, već nerijetko priučene osobe koje su posao dobile jer poznaju nekog od šefova. Story editori sjednu kraj montažera, pregledavaju snimke i govore što se treba i mora ubaciti, a što svakako treba izbjeći.
Forsirale su se, naravno, što gadnije, što groznije scene koje kandidate prikazuju kao idiote, a najbolje su one u kojima se kandidati sramote. Dok smo vrtjeli snimke, naletjeli smo na scenu u kojoj jedan muški kandidat u kupaonici ispred ogledala šiša dlake u nosu.
"Isuse, kako je gadan! Ovo stavi obavezno! Stavi sve kako on to radi! Super, super, super!"
Bilo kakva naznaka seksa, za koji, usput, nismo nikada mogli sa stopostotnom sigurnošću tvrditi da se uistinu dogodio, bila je ravna dostignuću čovjekova spuštanja na Mjesec. Te su se snimke iznova vrtjele i vrtjele, producenti i story editori su se izmjenjivali i pokušavali utvrditi je li 'netko nekoga' ili nije.
"Pa dobro, hoće li se netko u ovoj kući više pojebati?!", bila je mantra producenata koji su žudili za seksom među kandidatima.
Kad je izgubljena svaka nada da će pasti nekakav seks, producenti i story editori nastojali su to nadoknaditi glupošću kandidata. Bila je tako jedna kandidatkinja kojoj su ostali s vremena na vrijeme morali dodatno pojašnjavati o čemu razgovaraju.
"E, kako je ona glupa. Daj stavi je, pusti je neka priča do kraja, neka se vidi koliko je glupa!", bila je zapovijed story editora i eto jadnice u emisiji u kojoj je stvarno ispala glupa kokoš. Nije bilo šanse da je se poštedi.
Kandidati koji su pokazivali dozu razuma i samim tim bili dosadni za producente dobivali su manje prostora u emisiji, kao i većina stvari koje su bile makar malo pristojne ili normalne.
Zbog manjka situacija koje bi prikovale gledatelje uz male ekrane, za stanare su se organizirali tulumi.
"Daj Bože da se netko od njih napije do besvijesti i napravi neku svinjariju", komentiralo se dok smo kroz ogledalo pratili kako se razvija tulum.
Kamere postavljene u kupaonici bile su fetiš cijele produkcije. Gledali smo kako kandidati ulaze, izlaze, tuširaju se, sjede na školjki itd. Svaka scena u kojoj se vidjelo golo bedro, penis u erekciji, pa makar preko gaća, depiliranje ili brijanje imala je siguran prolaz u emisiju.
Pojava kandidata, koji je kasnije došao, a za kojeg smo sumnjali da je gay bila je među vrhuncima sezone.
"Misliš da i gledatelji isto misle da je on gay? Ajmo staviti neku scenu gdje sjedi kraj nekog frajera, pa ako i nije gay, neka se misli da je", bio je to najodurniji pokušaj da se nekog etiketira s ne baš najpopularnijom sklonosti samo zbog gledanosti.
Ono što su stanari jeli i pili uglavnom je bilo od sponzora, a producenti su bili na mukama kad bi usred neke dobre scene neki kandidat loše govorio o nekom od sponzoriranih proizvoda ili ga odbio pojesti ili popiti i još ga pri tom držao u ruci.
Sudbina kandidata iz Big Brother kuće, koji se tijekom jedne sezone u javnosti kuju u zvijezde ni nakon izlaska iz kuće nije previše blistava. Dok se javnost još sjeća njihovih imena i lica, koristi ih se, a s približavanjem nove sezone sve ih se više zaboravlja. Savršeno organizirano i kontrolirano medijsko praćenje realityja nikada nije dopustilo da stari stanari budu barem malo u medijima uoči nove sezone, ispričao je Jutarnjem listu jedan člam ekipe koja je radila show. |