@Simo, vidim da si na HTC stranicama kod serijskog broja upisivao "SHO". Probaj umjesto velikog "o" upisati 0 (nula). Prema onome sto je na kutiji, rekao bih da je nula u pitanju.
Leteci mungos je napisao/la: ›
@Simo, vidim da si na HTC stranicama kod serijskog broja upisivao "SHO". Probaj umjesto velikog "o" upisati 0 (nula). Prema onome sto je na kutiji, rekao bih da je nula u pitanju.
Probao sam xy kombinacija... Čak sam naknadno vidio da IMEI ima 15 znamenki pa sam ponovo zvao HTC servis. No dama koja radi tamo i dalje tvrdi da to nije IMEI HTC-a..
P.S. Pričekat ću da me oni kontaktiraju, pa ću zavisno od onog što ću ćuti, razmisliti kako postupiti.
Zadnja promjena: simo031; 28.02.2011. 13:27; ukupno mijenjano 1 put.
_________________ http://essekeri.hr/svi-essekeri
Veži konja gdje ti gazda kaže, osobito ako ti je konj gazda.
Živim kao pas, a zamjeraju mi kad lajem.
Djecu učimo da budu iskrena, vrijedna i poštena. Sjeća li se tko zašto?
simo031 je napisao/la: ›
Probao sam xy kombinacija... Čak sam naknadno vidio da IMEI ima 15 znamenki pa sam ponovo zvao HTC servis. No dama koja radi tamo i dalje tvrdi da to nije IMEI HTC-a..
Javi se i u Potrosacki kod. Ovo je stvarno nesto sto zasluzuje mjesto na nacionalnoj televiziji, ukoliko je doista tako.
Svoja pitanja, prijedloge i sugestije možete slati na e-mail [email protected] ili na telefon redakcije broj 01 6119 222
Skriveno:
TV-EMISIJA «POTROŠAČKI KOD» PONOVNO NA MALIM EKRANIMA
Aktivna SlikaNacionalnim programom zaštite potrošača za razdoblje 2005-2006. godine, HTV je obvezana jedanput mjesečno emitirati specijaliziranu emisiju za potrošače, kao dio programske sheme HTV-a. Tu obvezu HTV novom programskom shemom ispunjeva emiritanjem 30-minutne emisije pod nazivom «Potrošački kod» koja je na tragu najboljih europskih iskustava i tradicije.
Emisija će se emitirati svaki utorak na 1. programu HTV-a, s početkom u 15.50 sati, odgovarati će na izravna pitanja potrošača, te će u suradnji s udrugama za zaštitu potrošača, inspekcijskim službama, Sudovima časti, državnim institucijama i institutima za ispitivanje kvalitete proizvoda, nuditi odgovore i rješenja. «Potrošački kod» svojom će koncepcijom predstavljati servis potrošačima.
Svoja pitanja, prijedloge i sugestije možete slati na e-mail [email protected] ili na telefon redakcije broj 01 6119 222.
simo031 je napisao/la: ›
Probao sam xy kombinacija... Čak sam naknadno vidio da IMEI ima 15 znamenki pa sam ponovo zvao HTC servis. No dama koja radi tamo i dalje tvrdi da to nije IMEI HTC-a..
Javi se i u Potrosacki kod. Ovo je stvarno nesto sto zasluzuje mjesto na nacionalnoj televiziji, ukoliko je doista tako.
Svoja pitanja, prijedloge i sugestije možete slati na e-mail [email protected] ili na telefon redakcije broj 01 6119 222
Skriveno:
TV-EMISIJA «POTROŠAČKI KOD» PONOVNO NA MALIM EKRANIMA
Aktivna SlikaNacionalnim programom zaštite potrošača za razdoblje 2005-2006. godine, HTV je obvezana jedanput mjesečno emitirati specijaliziranu emisiju za potrošače, kao dio programske sheme HTV-a. Tu obvezu HTV novom programskom shemom ispunjeva emiritanjem 30-minutne emisije pod nazivom «Potrošački kod» koja je na tragu najboljih europskih iskustava i tradicije.
Emisija će se emitirati svaki utorak na 1. programu HTV-a, s početkom u 15.50 sati, odgovarati će na izravna pitanja potrošača, te će u suradnji s udrugama za zaštitu potrošača, inspekcijskim službama, Sudovima časti, državnim institucijama i institutima za ispitivanje kvalitete proizvoda, nuditi odgovore i rješenja. «Potrošački kod» svojom će koncepcijom predstavljati servis potrošačima.
Svoja pitanja, prijedloge i sugestije možete slati na e-mail [email protected] ili na telefon redakcije broj 01 6119 222.
Kako sam već i naveo, čekam odgovor Državnog inspektorata, te ću shodno tome i ja postupati.
Nepojmljivo mi je da si netko može dozvoliti reklamirati uređaj jednih karakteristika, a prodavati nešto sasvim drugo.
Da znam ogradili su se onom glupom izjavom kako ne odgovaraju za točnost podataka na svom webu. I to je u Hrvatskoj vjerojatno dovoljno...
_________________ http://essekeri.hr/svi-essekeri
Veži konja gdje ti gazda kaže, osobito ako ti je konj gazda.
Živim kao pas, a zamjeraju mi kad lajem.
Djecu učimo da budu iskrena, vrijedna i poštena. Sjeća li se tko zašto?
simo031 je napisao/la: ›
Da znam ogradili su se onom glupom izjavom kako ne odgovaraju za točnost podataka na svom webu. I to je u Hrvatskoj vjerojatno dovoljno...
Ali se ne mogu ograditi od podatka da prodaju lažne uređaje pod HTC imenom, gube najmanje pravo na prodaju HTC uređaja time.
_________________ When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
U međuvremenu mi se javili iz HTC servisa. Kažu, sve je u redu… riječ je o HTC uređaju. Dobio link na HTC Europa da tamo pokušam prijaviti svoj uređaj. I ne bi vjerovali uspio iz prve. Jebite me ako mi je sad išta jasno.
_________________ http://essekeri.hr/svi-essekeri
Veži konja gdje ti gazda kaže, osobito ako ti je konj gazda.
Živim kao pas, a zamjeraju mi kad lajem.
Djecu učimo da budu iskrena, vrijedna i poštena. Sjeća li se tko zašto?
Današnji sceenshots stranice Tele 2(usporedite sa onim koji sam postavio otvaravši temu).
_________________ http://essekeri.hr/svi-essekeri
Veži konja gdje ti gazda kaže, osobito ako ti je konj gazda.
Živim kao pas, a zamjeraju mi kad lajem.
Djecu učimo da budu iskrena, vrijedna i poštena. Sjeća li se tko zašto?
Frost je napisao/la: ›
Jel možeš nabacit kakvu sliku da vidimo o čemu se radi na samom mobu? Jer, Desire bi trebao izgledati ovako:
Naravno, uzmite varijacije u obzir (osim ove boje, Desire se prodaje i u crnoj i bijeloj).
Izgleda isto kao taj sa slike...
_________________ http://essekeri.hr/svi-essekeri
Veži konja gdje ti gazda kaže, osobito ako ti je konj gazda.
Živim kao pas, a zamjeraju mi kad lajem.
Djecu učimo da budu iskrena, vrijedna i poštena. Sjeća li se tko zašto?
Ako ti je toliki problem što si kupio telefon misleć' da je potpuno metalan, mislim da bi ga trebao moći vratiti i dobiti novce nazad jer su prodavali uređaj s netočnom reklamom.
Iako ne vidim zašto bi to napravio, mob je prva liga
_________________ When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story.
Lako je otići tamo i reći neću se igrati s vama. Bit je u tome da se čovjek ne želi osječati kao zadnja budala i da želi nešto učiniti protiv toga. On se u to razumije i skužio je njihovu igru, ali on je možda 1 od xy .