Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



Željeznički i cestovni promet

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
inflameswetrust
Offline
Avatar

Ukupno postova: 30
Lokacija: Požega-Osijek
Spol: Muško Muško
Post Postano: 12.04.2011. 16:48 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

beziljy je napisao/la (Pogledaj post): › Kad bi bio uzdužni nagib čak i 2% opet nebi imao problema, te mi objasni što je to po tebi "golemi problem"?

Problem je već i 10 promila s vlakovima koji teže više od 500 tona. Možda nemaš osjećaj, ali zaustaviti ili pokrenuti vlak na usponima nije baš samo tako kao automobil. u jednom od prethodnih postova sam napisao koliko konjskih snaga ide na jednu tonu tereta.
Uzmimo konkretan primjer-Vukovarska! Kako ćeš tamo napraviti željeznički tunel ispod zemlje, kad je stajalište Dravski most nekoliko metara viši u odnosu na željezničko cestovni prijelaz? Jednako kao i most preko Drave! Željeznički nadvožnjak preko ceste? Također neizvedivo zbog toga što duljina kolosijeka od izlaza iz kolodvora Osijek pa do Vukovarske nije dovoljna da bi uspon bio dovoljno blag za željeznički promet (ovdje govorimo o nagibima do 7,8 % što jedino zupčasta željeznica može podnijeti.).

Citat: ›
Mjesta ima za sve prijelaze koje si naveo a i zaboravio a to je ista pruga koja ide za Dalj tj na križanju Svačićeve. Meni je bolje rješenje da je pruga ukopana, kao naprimjer pruge u Splitu koja prolazi ispod grada (Riva - Kopilica).
Al opet to je moje mišljenje :/


Znam da postoji i križanje na Svačićevoj, no mnogo puta sam tamo prolazio i nisam vidio tolike zastoje kao na 3 koje jesam naveo.

Ukopana pruga je samo uvijetno dobro rješenje. U Splitu nisam bio pa ne mogu ništa tvrditi, no koliko znam, sam reljef koji je kudikamo strmiji od osječkog razlog je tome što je pruga jednim dijelom u tunelu. Problemi kod tih tunela su iznimno visoka cijena (nekoliko redova veličine u odnosu na cestovne podvožnjake), često nedostatan sustav prozračivanja, nedostatak vidljivosti i još mnogo toga. Ali cijena je po meni najveći problem.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
beziljy
Offline
Avatar

Ukupno postova: 367
Lokacija: Osijek
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 13.04.2011. 8:43 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Pa može i stajalište biti pod zemljom, ala metro. Aj odi malo na Google Earth pa vidi udaljenosti, pa malo matematike pa ćeš vidjeti da je i nagib od 1% dovoljan da se napravi ovo što govorim.
Po meni je bolje potrošit više novaca na nešto što je bolje i praktičnije nego štedjeti pa si nit sim nit tam.

_________________
Ignorance is bliss!!!
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
inflameswetrust
Offline
Avatar

Ukupno postova: 30
Lokacija: Požega-Osijek
Spol: Muško Muško
Post Postano: 20.04.2011. 10:30 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

U principu je moguće izvesti sve što si rekao, ali nije jednostavno, i košta puno.

1. Odvojak pruge Osijek kolodvor-Osijek dravski most- nemoguće ukopavanje zbog visine stajališta i mosta. Gradnja visokog nasipa da željeznički nadvožnjak ide preko Vukovarske-teško izvedivo, jer je radijus zavoja vrlo malen za vlak (što je već dodatno opterećenje), pa bi još i uzbrdica bila problem kod vuče teretnih vlakova. Izvedivo ali s neugodnim posljedicama.

2. Osijek kolodvor-Osijek donji grad. Podzemni tunel je izvediv, ali treba uzeti u obzir da bi prije kolodvora Donji Grad trebalo izaći iz tog tunela jer je Donji grad industrijski kolodvor.

3. Osijek-Našice, Osijek-Vinkovci, Osijek-Đakovo, pruge prolaze kroz relativno nenaseljena područja, pa opet ne vidim potrebu za stavljanje pruge pod zemlju (na teritoriju Osijeka).

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: