Autor |
Poruka |
Svebor
Ukupno postova: 1672 Spol: Muško
|
Budžet: 90 000 kn +/- 5000
Namjena: gotovo isključivo gradska vožnja, prijevoz od točke A do točke B
Dodatna oprema: posve nepotrebna
Bitno da je autić koji se kotura i da si dok kiša pada na suhom. Uvijet je da je novi i da će potrajati u budućnost uz što manje kvarova. Poželjno je da je cijena što manja, po mogućnosti i niža od gore navedenog okvira. Rijetko kada će se auto otisnuti na duže destinacije, a i kada to bude slučaje to neće biti preko 300 kilometara. Benzinac ili dizelaš? Koja marka?!
Obzirom na trenutačno stanje na tržištu, koji model bi bio best buy?
Moj nekakav izbor bi išao u ovom smjeru i to ovim redosljedom:
Polo 1.2tdi 55kw Trendline;
Opel Corsa 1.2 Twinport Ecoflex Essentia
Renault Clio 1.5 dci 75 expression |
|
|
|
|
|
francika
Ukupno postova: 2791 Lokacija: Osijek Spol: Nebitno
|
Hyundai i20 1.25 16V
iStart za 69.375 kn (3 vrata, centralno, CD MP3 sa x4, servo, ABS, zračni za vozača i upravljač podesiv po visini)
iLike za 73.852 kn (centralno je daljinsko, prednje maglenke, električne retrovizore u boji karoserije, kvake u boji karoserije, prednja električna stakla i zračni i za suvozača, upravljač podesiv i po dubini, rezervni točak)
A ako hočeš 5 vrata dodaš 2.673 kn.
Metalic boja 2.376 kn.
Mislim da je to najisplativiji auto, a moje je mišljenje da se ne kvari.
Hyundai i20 1.25 16V iStart |
|
|
|
|
|
Frost
Ukupno postova: 6403 Lokacija: EU Spol: Muško
|
Nisi naveo koliko otprilike km praviš godišnje, al po ovom dosad napisanom mislim da je bolje držati se benzinca jer će ti se dizel teže isplatiti koliko god da bio štedljiviji.
Svebor je napisao/la: ›
Polo 1.2tdi 55kw Trendline;
Opel Corsa 1.2 Twinport Ecoflex Essentia
Renault Clio 1.5 dci 75 expression
|
Polo klasično švapski pouzdan, ali se to i plati. No, ako ga se odlučiš prodati za koju godinu, na njemu ćeš izgubiti najmanje novaca.
Corsa možda malo anemična sa 1.2 motorom, doplati jedno 300-400 eura za 1.4 sa 100 ks, razlika je ogromna (ali i registracija ).
Clio je isto ok autić, nije klasično francuski udoban, al mislim da i dalje po tom pitanju ostavlja gorenavedena dva u prašini. 1.5 dCi je nešto najbolje ikad ispalo iz njihove tvornice iako se mnogi neće složiti...
Francika te uputio u dobrom smjeru, i20 je jako dobar izbor. Pusti to što je Korejac - ćaća ima Korejca evo osmu godinu sa skoro 200 tisuća na satu - auto radi k'o sat.
Još par prijedloga za razmatranje:
Fiat Grande Punto 1.4 - trenutno na akciji, cijena do registracije 69.990 kn (auto dijeli podvozje i neke komponente s Corsom što znači mooooožda malo preskakutav doživljaj vožnje) - niska cijena = hrpa dodatne opreme da popuniš budžet od 90tkn.
Škoda Fabia 1.4 - 88.679, vidi konfigurator.
Seat Ibiza Sport Coupe 1.4 - možda i najljepši auto (meni osobno) u ponudi, snižena na 81.262 kn, verzija s 5 vrata nekih 4000 kn skuplja.
To je sve ovako napamet, razmislim još pa dodam. |
|
_________________ When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story. |
|
|
|
francika
Ukupno postova: 2791 Lokacija: Osijek Spol: Nebitno
|
Budući da si naveo male autiće zato sam predložio Hyundai i20, ali ako nemaš ništa protiv većeg auta, onda Škoda Octavia Tour definitivno za 100.513 kn sa slabijim motorom 1.4 ako ti performanse nisu bitne a potrošnja ti je bitna, a ima svu potrebnu opremu.
i10 ti ne bih preporučio jer mislim da ima premali prtljažnik i nije tako simpatičan kao i20, a jeftiniji je samo 5.000 kn.
Škoda Octavia Tour 1.4 - Serijska oprema |
Zadnja promjena: francika; 26.07.2011. 14:16; ukupno mijenjano 3 put/a. |
|
|
|
|
!nnovation Ukupno postova: 304 Lokacija: Osijek Spol: Nebitno
|
Polo je poluproizvod za ciju cijenu mozes kupiti i30 koji je bolji automobil+ jos nekoliko paketa opreme.
totalno neisplativo.
trenutni best buy je nesto iz hyundai-kia grupacije.
Sudeci po onom sto si napisao, best buy ti je i20..provjereno dobar i pouzdan autic.
iz te klase bih jos izdvojio nissan micra, od kia-e novi rio koji je strava i novi picanto,
ne znam kakve su im cijene ali sigurno da za 90 tkn mozes dobiti bazni model s malo jacim motorom ili slabiju masinu sa finom opremom.
Svakako ti preporucujem malo jacu masinu, da nije bas 1.1..75 konja bi bilo optimalno.
dizel kupuj samo ako ces prelaziti vise od 15-tak tkm godisnje, inace je neisplativ.
skuplji servisi(moj pro ceed dizel/benzin oko 100 eura razlike) i veca cijena u startu.
posebno sto novi benzinci trose prihvatljivo.
recimo moj pro ceed koji ima 1300 kg po kompjuteru trosi 7,1(moja racunica oko 7,5)..klima stalno upaljena, 90% gradska voznja.i ne moze se rec da vozim nesto posebno stedljivo, nije da ga ganjam ali nisam ni dedica.
taj i20 benzin uz normalnu voznju moze ici ispod 6 l/100.
sto se tice gubljenja na cijeni, to te ne treba zanimati ako si kupujes autic koji zelis voziti godinama.
Ako te bas zanima, reci cu ti ono sto ce ti reci svaki prodavatelj, neovisno u koju kucu odes.
Svi auti gube isto na cijeni, rijec je o postotku.sto skuplji auto kupis-vise ces izgubiti i vice versa.
sve ostalo su price za malu djecu i ne obaziri se na njih.
Naravno da ces golfa moci prodati za 80 tkn nakon 5 godina ali si ga u startu platio 140.
pa si racunaj gubitak.
Ako si ipak za nesto veci auto, onda i30 definitivno broj 1, iza njega ili ceed ili pro ceed, ove starije modele(2008-2009...2011 je faceliftan) mozes dobiti za nekih 80tkn sa solidnom opremom i masinom od 109 konja. |
|
|
|
|
|
Provokator
Ukupno postova: 1500 Lokacija: US and A Spol: Muško
|
pusti ti to što je polo "poluproizvod" i dalje je on puno bolji i od hyundai i od kie |
|
_________________ ... za bunt je potreban um |
|
|
|
francika
Ukupno postova: 2791 Lokacija: Osijek Spol: Nebitno
|
Provokator je napisao/la ( Pogledaj post): ›
pusti ti to što je polo "poluproizvod" i dalje je on puno bolji i od hyundai i od kie
|
Kolega !nnovation je super sve objasnio da se jednako gubi na svakom autu a ako ne i više na skupljem.
E sad ako netko misli da je VW najpouzdaniji auto sigurno će kupiti VW i nikakvi prijedlozi mu neće biti dovoljno dobri. Ja koga god znam da je imao Hyundaia svi su bili zadovoljni i nije bilo kvarova. E sad ako se nekom pokvari Hyundai VW-ovci će reći trebao si kupiti VW, a ako se pokvari VW reći će da su jeftini dijelovi za VW ili uopće neće priznati da je imao kvar.
Više-manje svi proizvođači automobila kvalitetno naprave auto jer imaju dosta godina iskustva u procesu proizvodnje, pa čak mislim da i Rumunji imaju dosta iskustva ali malo zaostaju u dizajnu i motori im malo više troše od konkurencije, a isto mišljenje imam i o Rusima. Indijci rade totalno šlampave automobile pa njihove ne bih kupovao makar nisu skupi.
Korejci su po meni optimalni što se tiče dizajna, zadovoljavajuće kvalitete materijala u kabini i modernih motora sa malom potrošnjom. Trenutno svi ostali automobili te klase su skuplji za 10-tak posto, osim Fabije koja mi se ne sviđa. Možda Fiat grande Punto ne bi bio loš izbor ako mu je cijena tu negdje.
Mislim da nema potrebe plaćati gradsko vozilo 20% ili više za malo kvalitetniju unutrašnjost jer i ovi automobili su dosta kvalitetni pa nema potrebe za VW Polom jer bi u tom slučaju mali BMW ili Lancia bili bolji izbor.
Ali ako netko to želi može platiti 10, 20, 30 ili više tisuća kuna za takav auto.
Što se tiće motora, mislim da je bolje uzeti benzinca isto jer je dosta jeftiniji a ako netko želi uvijek imati novi auto radi pouzdanosti, izgleda i mirisa novog auta, ta razlika u cijeni se ne može nadoknaditi za par godina vožnje, pa čak i ako netko misli auto voziti 10-tak godina ili više postoji mogučnost skupljih kvarova na dizelu i ne isplati se riskirati i voziti stari auto.
Dakle 3 godine se čovjek mora voziti s dizelom da bi se isplatio dizel osim ako nije trgovački putnik, a u tom slučaju bi se svakako trebao kupiti neki jači dizel koji je izdržljiviji i veća limuzina. Ovi mali dizeli nisu za neku ozbiljnu vožnju već služe samo za osječaj da se ljudi jeftinije voze, a vijek im je 100-150 tisuća km a onda samo problemi. Ni benzinci nisu bolji ali su zato jeftiniji i manja je mogučnost za skupe kvarove. Isto kao i kod dizela preko 100.000 km nije više tako pouzdan, nov i nema više vlastitog mirisa, a također se može voziti 15 godina i više sa jeftinijim popravcima nego kod dizela ako netko to želi.
I kao što sam rekao, meni je Hyundai i20 simpatičan, male potrošnje, male cijene i iz tog razloga bih ga sad kupio kad bi kupovao auto a ne bih imao za Škodu Octaviu Tour. No ako se nekom puno više sviđa neki Francuz, Njemac, Španjolac, Japanac, Šveđanin, Talijan, Amerikanac, Englez ... naravno da će on dati i 5, 10, 15 ili više tisuća kuna više za taj auto. A onaj tko voli VW će uvijek kupiti VW , a neki će isto kupiti samo Mercedes jer im je Ferrari preskup ili puno troši. |
Zadnja promjena: francika; 26.07.2011. 15:21; ukupno mijenjano 2 put/a. |
|
|
|
|
!nnovation Ukupno postova: 304 Lokacija: Osijek Spol: Nebitno
|
edit,odgovor je za provokatora
haha:)
kao prvo i30 je klasa golfa i daleko je bolji auto od pola.
nisu ista klasa i glupo je raspravljati, to je bila cjenovna usporedba.
polo mozemo usporediti sa i20..
ali necemo:)
jer autora teme to ne zanima nit ja imam volje i vremena za to.
samo bi savjetovao autoru da ukoliko ima malo saznanja o hyundai-kia, da ne slusa kafanske spike iz 95-te nego neka ode i porazgovara sa nekoliko auto majstora, eventualno prijateljima koji se dobro razumiju u aute.
nakon toga neka prolista automobilske forume (na kojE dolaze ljudi iz te struke) i sve ce mu biti jasno..
@francika s danasnjim cijenama goriva i uz prosjecnih 12tkm godisnje, trebat ce mu malo vise godina da nadoknadi razliku u cijenu.
jos dodajmo da mu u tih 4-5 godina nesto rikne na dizelu a djelovi su skuplji... |
|
_________________ D3S!gn47!0N |
|
|
|
Svebor
Ukupno postova: 1672 Spol: Muško
|
Ljudi, dodatna oprema mi je skroz nepotrebna i najradije bih izbacio klimu, radia i ostale pizdarije ako to znači da će početna cijena auta manja. Skroz nebitno!
Plaćam u gotovini. Nije mi cilj čitav budžet spiskati samo zato što je to namjenska svota.
Godišnje se prevali 9000 - 10000 kilometare gotovo isključivo u gradu. Želja je imati auto sa što manjom potrošnjom otprilike da ne prelazi 5l u gradskoj, ako je ikako moguće.
Namjeravam ga imati dokle god vozi. Tempo 1.1. vozim zadnjih 12 godina i još uvijek je u voznom stanju i bit će koristan još najviše godinu ili dvije. Nikad pametnije uloženih 10000 DEM! Da mogu, kupio bih opet isti takav.
Zašto baš VW Polo odnosno Hyundai i20 odnosno Fiat grande, a ne neki drugi?
Po čemu jedan ima prednost nad drugime i zašto baš njih zagovarate?
Jeste li vozili automobile koje predlažete i koliko dugo?
Mogu li neki konkretni podatci koji uključuju konkretan podatak ili brojku iz iskustva? Što to točno znači kada se kaže "niski troškovi servisa"?! Za Tempo bih na servisu platio 300-600kn, kako kada. Ako postoji neki auto s još nižom cifrom, javite
U svakom slučaju, hvala na prijedlozima i idejima. I više su nego dobrodošle i korisne. |
|
_________________ "si quid novisti rectius istis, candidus imperti; si nil, his utere mecum." |
|
|
|
francika
Ukupno postova: 2791 Lokacija: Osijek Spol: Nebitno
|
Jesi ti zastupnik Yuga možda ili planiraš biti?
Trebao si onda reći najjeftiniji auto koji malo troši. |
|
_________________ U svakom kukolju ima i žita. |
|
|
|
francika
Ukupno postova: 2791 Lokacija: Osijek Spol: Nebitno
|
!nnovation je napisao/la ( Pogledaj post): ›
@francika s danasnjim cijenama goriva i uz prosjecnih 12tkm godisnje, trebat ce mu malo vise godina da nadoknadi razliku u cijenu.
jos dodajmo da mu u tih 4-5 godina nesto rikne na dizelu a djelovi su skuplji...
|
Točno, ali ja sam mislio i na razliku u cijeni dizelaša i benzinca prilikom prodaje pa sam rekao otprilike 3 godine jer kad prodaješ dizela cijena mu je veća za otprilike 1.000 eura, a platio si ga 2.000 eura više, a u te 3 godine bi potrošio s benzincem 1.000 eura više za gorivo. |
|
|
|
|
|
!nnovation Ukupno postova: 304 Lokacija: Osijek Spol: Nebitno
|
Svebor je napisao/la ( Pogledaj post): ›
Ljudi, dodatna oprema mi je skroz nepotrebna i najradije bih izbacio klimu, radia i ostale pizdarije ako to znači da će početna cijena auta manja. Skroz nebitno!
Plaćam u gotovini. Nije mi cilj čitav budžet spiskati samo zato što je to namjenska svota.
Godišnje se prevali 9000 - 10000 kilometare gotovo isključivo u gradu. Želja je imati auto sa što manjom potrošnjom otprilike da ne prelazi 5l u gradskoj, ako je ikako moguće.
Namjeravam ga imati dokle god vozi. Tempo 1.1. vozim zadnjih 12 godina i još uvijek je u voznom stanju i bit će koristan još najviše godinu ili dvije. Nikad pametnije uloženih 10000 DEM! Da mogu, kupio bih opet isti takav.
Zašto baš VW Polo odnosno Hyundai i20 odnosno Fiat grande, a ne neki drugi?
Po čemu jedan ima prednost nad drugime i zašto baš njih zagovarate?
Jeste li vozili automobile koje predlažete i koliko dugo?
Mogu li neki konkretni podatci koji uključuju konkretan podatak ili brojku iz iskustva? Što to točno znači kada se kaže "niski troškovi servisa"?! Za Tempo bih na servisu platio 300-600kn, kako kada. Ako postoji neki auto s još nižom cifrom, javite
U svakom slučaju, hvala na prijedlozima i idejima. I više su nego dobrodošle i korisne.
|
frend ima i10, znaci ono malo govno koje on nije u 4 godine taknuo..sipaj vozi..i20 je bolji auto i provjeren,tu ne mozes fulat.
hyundai i kia nisu dobri od jucer, nego su to vec 30-40 godina.
jedino sto su imali toliko ruzne aute da ih nitko nije htio ni na poklon.
danas Peter Schreyer kiji i hyundaiu donosi nagradu za nagradom.
kupovao sam auto prije nekoliko mjeseci i bio u istim dilemama kao i ti.
lomio sam izmedju astre clasicc/gtc/golfa V/focusa/pola.
nakon sto sam obisao sve kuce, sjeo u gotovo sve nove modele auta, zaljubio se u pro ceeda koji nije bio u planu jer je skuplji od mog planiranog budgeta (116 tkn s tom opremom)
nakon toga sam listao strane i domace forume u potrazi za iskustvima sa pro ceedom i tom grupacijom opcenito.
pa nakon toga razgovori sa 3 odlicna majstora, svim zivim poznanicima koji imaju veze s autima..zanimalo me sve i svi su bili izrazito pozitivni prema pro ceedu i hyundai-u opcenito.
u isto to vrijeme astrin forum prepun nezadovoljnih vozaca classica i gtc-a,takodjer jako puno losih kritika na racun novog pola..tako da je odluka pala na pro ceed-a i prezadovoljan sam, uzivam u svakoj minuti s njim.
eto tako je kod mene islo.uz jednu VELIKU razliku.
ti imas kes a s kesom si kralj.
za 90tkn mozes kupiti auto koji vrijedi 20-30 tisuca vise, ako se ne znas cjenkat-povedi nekog tko zna:)
ti zapravo ono sto trazis mozes dobiti za 70-tak tisuca.
Obidji sve i sjedi u sve, kupi ono sto ti najbolje legne kad sjednes u njega.
sve ti to ide s istih traka i proizvodi se na istu foru, kvaka je da te ne dopadne "crna ovca".. onda si bogin, sto god kupio.
@troskovi servisa ti nece biti jeftini,to zaboravi.
kupujes novo i moras na servis kod ovlastenog da bi drzao garanciju.
meni je na pro ceedu svakih 15000 km servis a cijena od 700 do 1000 kn, koliko citam po drugim forumima.
sumnjam da ces prolazit ispod 100€. |
|
|
|
|
|
padobranac
Ukupno postova: 1155 Lokacija: Osijek Spol: Žensko
|
ja sam za Corsu 1.2, benzinac, Opel je dobar na benzincima, koji mogu bez problema prekotrljat i preko 350.000 km..
Moj Corsislav (2001) je evo skoro na 200.000 km a trosi tek nekih 5,5 l/100km..
od ulaganja dosad, manje vise redoviti servis samo..
lagan, startan, pouzdan..pregledan i okretan..
troskovi odrzavanja nisu veliki..
Koliko znam za Renault, njima ovjes nije jaca strana, a to je bitno na nasim neravnim cestama..a i servisiranje je poskupo.. |
|
_________________ Ovakav, nemam nista protiv sebe. Ovakav, prasina uzvitlana. |
|
|
|
!nnovation Ukupno postova: 304 Lokacija: Osijek Spol: Nebitno
|
sorry ali na planeti ne postoji benzinac star 11 godina koji toliko trosi.
novi benzinci ne trose ispod 6-7 u gradu-nema sanse.
ali svakako i cosru otici pogledati.
zahvalan auto.
meni osobno nije sjela, interijer kao neka igracka, i premal auto.
za nize osobe, posebno cure koje ionako voze na sajbi-kao stvoren. |
|
_________________ D3S!gn47!0N |
|
|
|
francika
Ukupno postova: 2791 Lokacija: Osijek Spol: Nebitno
|
Izgleda da će kolegi onda najbolje odgovarati KIA 2011 Picanto 1.0 LX Lotto zbog cijene i potrošnje, a i ne izgleda loše. U gradu troši 5.4 litre, a kombinirano 4.2 litre.
Nema klimu, 3 vrata.
Cijena 63.000 kn.
Mislim da nema ništa jeftinije, osim ako neće Yuga kupiti.
Ipak Hyundai i20 pruža više za samo 6.000 kn razlike. Ima veći prtljažnik, ima malo više mjesta u unutrašnjosti i ima klimu.
No ako se gleda potrošnja Picanto troši 1 litru manje, a što je na 10.000 km samo 100 litara odnosno 1.000 kn, ali to je cijena klimatiziranog auta sa većim prtljažnikom koji je uvijek mali i malo veće udobnosti za putnike. |
|
|
|
|
|
|
|