31106RTF je napisao/la ( Pogledaj post): ›
Kakav uspjeh gradskih vlasti !!!! BRAVO za sve Vas koji ste donijeli ovakove stupidne odluke . Samo struka (znamo za ugled prometnog fakulteta pa tako i onih koji su sudjelovali svojim magistarskim radom na ovom fantastično glupom projektu!!!)
ZAŠTO??? Upravo zbog količine glupih i nelogičnih odluka "struke i gradskih očuha".
KOJIH??? Tko pametan (očito u gradu ih nema) od normalne široke dvosmjerne ulice npr. Kozjačka, Psunjska,Čvrsnička i Kalnička napravi jednotračnu jednosmjernu ulicu sa jedim parkirni trakom. Ako je istina na projektu je sudjelovao sin Osječkog poduzetnika kojem je posao naplate parkiranja kojemu je taj projekat bio i mr.ljav rad...otale i potreba za tolikim parkirališnim mjestima ( u konačnistu možda dobije koncesiju za naplatu i tih parkirališta u široj zoni sumraka ). Usku ulicu poput Prominske gdje jedva jedan automobil prođe (nemaju ni crtu po sredini koliko je uska) ostavljaju dvosmijernom. Bravo još jednom... Čvrsnička, Kalnička malo jednosmjerna, malo parkiralište, malo dvosmjerna. Više ćemo blejati u znakove nego se usredotočit na promet.Cjela šuma .Ajmo dalje, Čvrsničkom prema Štrosi hoćeš u Višnjevac. .!!! klinac obavezno desno pa normalno je da svi putevi vode ..GDJE?? pa naravno samo do trga ...logično ZAR NE!!!?.
GOSPODINE GRADONAČELNIČE VI KAO RETFALAČKI ZET PROBAJTE DOĆI VOZILOM DO RETFALAČKE CRKVE..MOŽE JEDINO HELIHOPTEROM MORAŠ BITI VIRTUOZ,NEMAM NIŠTA PROTIV DRUGIH VJERA ALI OVAJ PROJEKAT KAO DA JE RADIO ILI MUSLIMAN ILI ATEIST..CRKVU UZVIŠENJA SV.KRIŽA SU SADA PROMETNO STAVILI U ZAPEĆAK.Uglavom da ne duljim tko ne kuži nek proba sjest u auto i proba biti virtuoz pa da ne napravi neki prekršaj ili nedaj Bože napravi si štetu.. ako ne neka ide BY BIKE i ponaša se kao vozilo i vozi po propisima nove prometne DEREGULACIJE
|
Bravo, objašnjenje je odlično jer je na mjestu. Svrha regulacije prometa je da se ljudi voze a ne da gledaju znakove. Međutim kad se je išlo u deregulaciju prometa pokušao sam im pomoći da ta deregulacija bude što lošija.
Problem Kozjačke, Čvrsničke i Kalničke se trebao rješiti na drugačiji način.
1. Trebalo bi zabraniti rad svim ugostiteljskim objektima koji ne naprave
UREĐENI parking za najmanje 10 vozila
na vlastitom zemljištu jer je promet otežan upravo kod takvih objekata u navedenim ulicama. Krenimo redom: u Kozjačkoj caffe bar "Lipa", "Dinara" i "Ritam", u Čvrsničkoj restoran "Plavi podrum" i caffe bar na uglu Čvrsniče i Kalničke (ne znam kako se zove), te na križanju Kalničke i Kanižlićeve (isto ne znam kako se zove).
Ukoliko postoji mogućnost izgradnje parkinga na vlastitom zemljištu ili otkupom susjednog zemljišta mogu nastaviti s radom, a ukoliko ne tada moraju prestati s radom. Treba im dati rok od 12 mjeseci prije zabrane rada da to sprovedu u djelo ukoliko žele nastaviti s radom.
2. U Kozjačkoj od Kolodvorske do Mlinske proširiti cestu i napraviti parkirnu traku sa sjeverne strane Kozjačke za stanare.
3. Iza pošte produžiti Kordunsku do Kozjačke i napraviti parkirnu traku za stanare Kozjačke.
4. Južno od groblja u Kozjačkoj porušiti one kuće jer se urbanistički ne uklapaju i izgraditi parkiralište za groblje.
5. Na raskršću Kozjačke i Papuk gore srušiti kuću na uglu sa zapadne strane i prvu do nje u Kozjačkoj i Papuk gore i napraviti više-etažno zatvoreno parkiralište sa liftom za stanare Kozjačke koji nemaju haustor ili garažu, kako se na tom djelu Kozjačke ne bi morao voziti slalom zbog parkiranih vozila stanara.
6. Srušiti kuću na uglu Gundulićeve i Kanižlićeve te na tom mjestu produžiti pješačku i biciklističku stazu iz Gundulićeve do Psunjske te još izgraditi biciklističku stazu kroz Psunjsku do Strossmayerove i Kolodvorske.
7. Na kraju postaviti znakove zabrane zaustavljanja i parkiranja kroz cijelu Kozjačku i naplaćivati kazne za prometne prekršaje.
Tako bi to trebalo napraviti jer bi sve ulice ostale dvosmjerne.