Autor |
Poruka |
kobac Ukupno postova: 106 Lokacija: Čepin Spol: Nebitno
|
francika je napisao/la: ›
simo031 je napisao/la ( Pogledaj post): ›
Traži se odgovor na pitanje...
Ako MO Višnjevac nije dio grada (kako netko tvrdi), zašto grad ulaže svoj novac u izgradnju pruge? Zašto izgradnju pruge u Višnjevcu ne financiraju oni kojima MO Višnjevac pripada?
|
Pa zato što Višnjevac jednako puni gradski proračun kao i gradske četvrti što on nije.
No problem je što pruge nisu izgrađene ni u samom gradu, a gradi se u Višnjevcu.
Nemam ništa protiv da se gradi i u Višnjevcu, ali se u tom slučaju trebalo istovremeno graditi i u dijelovima grada u kojima nedostaje pruga, ako već ne prije Višnjevca.
|
Možeš li mi reći u kojem dijelu grada točno nedostaje pruga po tvom mišljenju? Pod dio grada me zanima točno ime ulica kroz koje bi prolazila pruga. |
|
|
|
|
|
francika
Ukupno postova: 2791 Lokacija: Osijek Spol: Nebitno
|
castbreeder je napisao/la ( Pogledaj post): ›
Rijetko dobri argumenti ako sam dobro shvatio po tvom je obilaznica sama sebi svrha, a ne brzi izlazak/ulazak u grad, koji je nemoguc, ako se na petljama stvaraju cepovi kao sto se sada stvaraju na cepinskoj na kojoj se planira kruzni, jer ipak je neoprostivo da se malo uspori promet obilaznicom, a znano smanje cepovi. Stvarno fascinanta teza.
|
Nekoliko sam puta spomenuo da je obilaznica brza cesta, a ulazi u naselja se rješavaju petljama a ne kružnim tokovima koji ometaju promet na brzoj obilaznici koja takva treba biti. |
|
|
|
|
|
castbreeder Ukupno postova: 27 Spol: Nebitno
|
znaci, obilaznica nije brza cesta, pokusaj se malo drzat one "ko nema u vuglu ima u guglu" pa saznaj sta je brza cesta, a i dalje ne vidim ni jedan kvazi argument poput ostatka tvojih, kako rijesiti problem guzvi na petljama koje ocito ne fukcioniraju svuda |
|
|
|
|
|
francika
Ukupno postova: 2791 Lokacija: Osijek Spol: Nebitno
|
castbreeder je napisao/la ( Pogledaj post): ›
znaci, obilaznica nije brza cesta, pokusaj se malo drzat one "ko nema u vuglu ima u guglu" pa saznaj sta je brza cesta, a i dalje ne vidim ni jedan kvazi argument poput ostatka tvojih, kako rijesiti problem guzvi na petljama koje ocito ne fukcioniraju svuda
|
Ne mora obilaznica biti brza cesta da bi se na njoj vozilo brzo. Znači nije samo 100 km/h brzo, već je brzo i 80 km/h i 90 km/h.
Kružni tok se pravi samo tamo gdje nema prostora za petlje jer su petlje puno bolje. Zašto bi se svako vozilo koje nema namjeru izaći na nekom raskršću zaustavljalo ako ne mora. Na petljama se zaustavljaju samo ona vozila koja izlaze iz raskršća, a koja ne izlaze voze normalnom brzinom dalje.
Koje to petlje ne funkcioniraju? Svaka petlja bi trebala funkcionirati ako je dobro isprojektirana.
Znaš li ti da je google najviše kriv što je evolucija krenula u krivom smjeru. Ako ne vjeruješ uguglaj pa pogledaj. |
|
|
|
|
|
castbreeder Ukupno postova: 27 Spol: Nebitno
|
ipak nemas u vuglu, kao sto si sam pokazao, definicija brze ceste je poprilicno jasna i nema potrebe za tvoje krive interpretacije, a da citas sta pises bilo bi ti jasno koja to petlja ne funkcionira.
A da kruzni tok nije neka drama se jasno vidi na cepinskoj, ne brzoj cesti, nego obilaznici |
|
|
|
|
|
francika
Ukupno postova: 2791 Lokacija: Osijek Spol: Nebitno
|
castbreeder je napisao/la ( Pogledaj post): ›
ipak nemas u vuglu, kao sto si sam pokazao, definicija brze ceste je poprilicno jasna i nema potrebe za tvoje krive interpretacije, a da citas sta pises bilo bi ti jasno koja to petlja ne funkcionira.
A da kruzni tok nije neka drama se jasno vidi na cepinskoj, ne brzoj cesti, nego obilaznici
|
Stvarno ništa ne kužiš. Obilaznica nije brza cesta, ali se na njoj vozi brzo i svakom normalnom vozaču je jasno da mu nije potrebno kočiti ako se vozi obilaznicom, a nema potrebe izlaziti sa obliaznice. Dakle, cilj svake prometnice je što bolja protočnost prometa zvala se ona brza cesta ili ne.
Kružni tok se gradi samo ako ubrzava promet i ako se ne može izgraditi petlja koja je brža od kružnog toka. |
|
|
|
|
|
castbreeder Ukupno postova: 27 Spol: Nebitno
|
Izgleda da ti ne kuzis, pa nikako ne vidis ista van svoje cahure, obilaznica sama za sebe ne vrijedi apsolutno nista, jer ako nema dovoljno brzog ukljucivanja i skljucivanja onda kao da je ni nema. |
|
|
|
|
|
francika
Ukupno postova: 2791 Lokacija: Osijek Spol: Nebitno
|
castbreeder je napisao/la ( Pogledaj post): ›
Izgleda da ti ne kuzis, pa nikako ne vidis ista van svoje cahure, obilaznica sama za sebe ne vrijedi apsolutno nista, jer ako nema dovoljno brzog ukljucivanja i skljucivanja onda kao da je ni nema.
|
Pa uključivanje možeš riješiti i dovoljno dugačkom trakom za ubrzavanje a izlaze isto trakom za usporavanje uz nadvožnjake, a to ti je petlja o čemu ti stalno govorim. |
|
|
|
|
|
castbreeder Ukupno postova: 27 Spol: Nebitno
|
krivo, jer u spomenutom slucaju, nema dovoljno mjesta za stvari o kojima pricas. Tako da, sve i da beskonacno duge trake za ukljucivanje/iskljucivanje jesu najbolje rijesenje, one ne prolaze u ovom slucaju |
|
|
|
|
|
francika
Ukupno postova: 2791 Lokacija: Osijek Spol: Nebitno
|
Da, ali ja nisam govorio o konkretnim slučajevima i nemam ništa protiv kružnih tokova, ali evo kako je netko rekao, jedan kružni tok je višak, a na njima se najviše love može pokrasti iz gradskog proračuna pa se prave i ti bespotrebni kružni tokovi, gdje nema puno posla, a zarada je velika.
To sam rekao onako samo usput, a više sam govorio da treba tramvajske pruge graditi kroz grad, a potom kroz prigradska mjesta koja imaju i autobus. Pa u Zagrebu se ljudi iz Sesveta i Dugog sela voze autobusom i vlakom a ne tramvajem. A u Osijku lijepo dođeš iz prigradskog naselja u grad tramvajem i onda se autobusom voziš do posla u industrijskoj zoni, umjesto da je obrnuto.
Dakle, govorio sam o tome da ne postoje prostorni planovi nego se radi zbog privatnih interesa pojedinih firmi, a ne o tome da ne treba graditi kružni tok gdje se ne može na drugačiji način ubrzati protočnost prometa. |
|
_________________ U svakom kukolju ima i žita. |
|
|
|
Angelium
Ukupno postova: 874 Spol: Nebitno
|
Višnjevac je dio Grada Osijeka, a status MO - a ili GČ-a ovisi o broju stanovnika... |
|
|
|
|
|
castbreeder Ukupno postova: 27 Spol: Nebitno
|
buduci da je Visnjevac dio grada, sluzbeno nije dopusteno drzanje stoke, kao i u bilo kojem drugom dijelu grada |
|
|
|
|
|
simo031
Ukupno postova: 6329 Lokacija: Ludoland Spol: Muško
|
castbreeder je napisao/la: ›
buduci da je Visnjevac dio grada, sluzbeno nije dopusteno drzanje stoke, kao i u bilo kojem drugom dijelu grada
|
O tome odlučuju u MO. U starom Tenju je dozvoljeno držati
određeni broj (čini mi se 10 kom.) krupne stoke po domaćinstvu. |
|
_________________ http://essekeri.hr/svi-essekeri
Veži konja gdje ti gazda kaže, osobito ako ti je konj gazda.
Živim kao pas, a zamjeraju mi kad lajem.
Djecu učimo da budu iskrena, vrijedna i poštena. Sjeća li se tko zašto? |
|
|
|
VESP Ukupno postova: 285 Spol: Nebitno
|
Status Go ili GC ovisi o broju odlazaka u Portanovu. |
|
|
|
|
|
simo031
Ukupno postova: 6329 Lokacija: Ludoland Spol: Muško
|
VESP je napisao/la: ›
Status Go ili GC ovisi o broju odlazaka u Portanovu.
|
Dva žuta, i odlučio si se malo spamat? |
|
_________________ http://essekeri.hr/svi-essekeri
Veži konja gdje ti gazda kaže, osobito ako ti je konj gazda.
Živim kao pas, a zamjeraju mi kad lajem.
Djecu učimo da budu iskrena, vrijedna i poštena. Sjeća li se tko zašto? |
|
|
|
|
|