Autor |
Poruka |
Redakcija 031
Ukupno postova: 69747 Spol:  Nebitno
|
 Danas su u Remizu dovezena tri tramvaja modela GT-6 (među Osječanima znani i kao genšeri) koje je od ZET-a kupio GPP. ZET se, kao jedini ponuđač, javio na nedavni natječaj GPP-a. Iako su u upotrebi u Zagrebu bili do prije dvije godine - kad su ih zamijenili novi niskopodni tramvaji, ovi tramvaji su u relativno dobrom stanju, klimatizirani i 20-tak godina mlađi od postojećih istovrsnih tramvaja koji prometuju Osijekom.
Da se radi o vrlo dobrom poslovnom potezu govori i činjenica da je svaki tramvaj kupljen za cijenu koja je 186 puta manja od cijene novog niskopodnog tramvaja, odnosno 75 puta manja od cijene restauriranog tramvaja.
Iz GPP-a najavljuju da ćemo ih na osječkim ulicama moći vidjeti i u njima se voziti najranije za mjesec dana, koliko je potrebno za potpunu provjeru ispravnosti, servis i čišćenje.
 |
|
|
|
|
 |
rabitius Ukupno postova: 17 Spol:  Nebitno
|
Jedina je stavka da nisu danas doveženi nego u protekla tri dana!!! |
|
_________________ Osijek naš grad! |
|
|
 |
partwish Ukupno postova: 516 Spol:  Muško
|
|
|
 |
dally Ukupno postova: 65 Spol:  Nebitno
|
Dokle ćemo skupljati zagrebačke mrvice (otpad) !? |
|
|
|
|
 |
francika
Ukupno postova: 2791 Lokacija: Osijek Spol:  Nebitno
|
Dok ne izgradimo autoput Osijek-Varaždin kako ne bi bili slijepo crijevo i tako se povezali sa Evropom i sjevernom Hrvatskom, ali ne preko Zagreba. Sve druge Evropske države imaju autoputeve kroz cijeli teritorij, a slavonsko slijepo crijevo Osijek nema. |
|
_________________ U svakom kukolju ima i žita. |
|
|
 |
partwish Ukupno postova: 516 Spol:  Muško
|
Hmmm, niskopodni tramvaj je oko 2 milijuna Eura, 186 puta jeftinije je 10752 Eura... Restaurirani tramvaj je koštao 300 000 Eura, 75 puta manje je 4000 Eura... Nešto mi se brojke ne slažu. |
|
|
|
|
 |
dominik.osijek Ukupno postova: 31 Lokacija: Osijek Spol:  Muško
|
Pa opet kupuju stari krš iz Zagreba (u ovoj priči je dobro jedino što se takvog krša rješava zagrepčani). Pa zašto uvijek ovako jel nije bolje da svake godine kupe jedan novi niskopodni nego ovako. To bi im se vise ispatilo. Popravljanje ovih tramvaja kosta skuplje nego kupnja novih koji bi durali iducih pa barem 40 godina, a ovo jao, al ti je Top menađer. -.- |
|
|
|
|
 |
Tram111
Ukupno postova: 121 Spol:  Nebitno
|
Restauriranje tramvaja je zapravo koštalo oko 400000 eura (uključujući sve troškove) prije 6 godina, a sada je na ponudama ta cijena 700000 eura, jer su sve sirovine, odnosno dijelovi za restauraciju u međuvremenu duplo poskupili! |
|
|
|
|
 |
dominik.osijek Ukupno postova: 31 Lokacija: Osijek Spol:  Muško
|
I onda jos kasniji popravci, pa jel nije to pretakanje iz šupljeg u prazno, bolje kupiti jedan novi na kojem ne bi bilo toliko popravaka, nego ovo pa ga popravljati svakih 2-3 mjeseca i to sastavljati od 6 tramvaja dva postena, buduci da za genscehere nema vise dijelova. |
|
|
|
|
 |
partwish Ukupno postova: 516 Spol:  Muško
|
Restauriranje tramvaja je zapravo koštalo oko 400000 eura (uključujući sve troškove) prije 6 godina, a sada je na ponudama ta cijena 700000 eura, jer su sve sirovine, odnosno dijelovi za restauraciju u međuvremenu duplo poskupili!
|
Ok, moguće je... ali sam siguran da su mogli kupiti kvalitetnije polovne tramvaje negdje vani koji nisu stari kao ovi. Ovo nije riješenje, oni bi prugu do Josipovca i onda kupuju krševe. |
|
|
|
|
 |
dominik.osijek Ukupno postova: 31 Lokacija: Osijek Spol:  Muško
|
pa bolje da su kupili onda i neke polovne čehe iz praga ili negdje iz češke, ako nista drugo kvalitetniji su i manje se kvare -.- |
|
|
|
|
 |
Tram111
Ukupno postova: 121 Spol:  Nebitno
|
Bilo bi izvrsno da se kupe svi novi tramvaji i autobusi i da se napravi nove remiza i još more drugih stvari ali ljudi osvrnite se oko sebe i pogledajte situaciju u kojoj je država, Europa, pa i cijeli svijet. Novi tramvaji koštaju od 12000000 do 15000000 milijuna kuna po komadu, osim toga održavanje tih tramvaja košta i više nego li što to košta za polovne.
Pogledajte u kojoj je situaciji sada grad Zagreb i Zagrebački holding zbog kupovine novih tramvaja - na rubu bankrota (taj sport ih košta MILIJARDU kuna - to sebi ne može priuštiti grad poput New Yorka ili Parisa)!
Najlakše je podizati kredite i pokupovati nova vozila, za to ne treba biti puno pametan, ali na kraju sve to netko mora platiti, a to budu građani grada, odnosno porezni obveznici.
Takvim načinom razmišljanja svi bi građani Osijeka trebali sebi kupiti nove automobile i šepuriti se okolo-što je nemoguće, pa tako i kupovina novih tramvaja.
Ovi tramvaji će biti maksimalno iskorišteni za novac koji su plaćeni, biti će lijepo uređeni i svakako će poslužiti svrsi, a za nekoliko godina-tko zna, možda se nešto promijeni u svijetu, pa i mi kupimo nova vozila.
U ovom trenutku, kada bi gradska uprava donijela odluku da kupuju nova vozila, to bi bilo ravno odluci da šaljemo čovjeka na mjesec - apsolutno nekorektno i bezobrazno prema svojim građanima! |
|
|
|
|
 |
Tram111
Ukupno postova: 121 Spol:  Nebitno
|
Bojim se da si potpuno pogriješio - neki od tramvaja GT-6 koji voze u Osijeku su stari i preko 50 godina, a nije isključeno da će nadživiti ove obnovljene iz Češke ;-)
"Genšeri" su nepokidivi i kvare se puno manje od čeha! |
|
|
|
|
 |
dominik.osijek Ukupno postova: 31 Lokacija: Osijek Spol:  Muško
|
hvala na isparvci, ja samo kazem ono sto sam cuo od nekih vozaca i ljudi koji se krecu u tim krugovima ( ovo za čehe), a ovo za tramvaje ne znam , ja sam rekoa da bi bilo dobro recimo svake godine kupiti jedan tramvaj, a ne kao zagreb za 1 godinu 50 komada  |
|
|
|
|
 |
rafa
Ukupno postova: 358 Spol:  Muško
|
ogledajte u kojoj je situaciji sada grad Zagreb i Zagrebački holding zbog kupovine novih tramvaja - na rubu bankrota (taj sport ih košta MILIJARDU kuna - to sebi ne može priuštiti grad poput New Yorka ili Parisa)!........ Gluposti pises,Zagreb nije unistila kupnja 140 tramvaja nego holding koji je svaki posao placao 18 puta vecu cjenu svojim rodzacima i pajdasima..
Bilo bi izvrsno da se kupe svi novi tramvaji i autobusi i da se napravi nove remiza i još more drugih stvari ali ljudi osvrnite se oko sebe i pogledajte situaciju u kojoj je država, Europa, pa i cijeli svijet. Novi tramvaji koštaju od 12000000 do 15000000 milijuna kuna po komadu, osim toga održavanje tih tramvaja košta i više nego li što to košta za polovne.
Mogla su se kupit 3 nova tramvaja slicna kao zagrebackim za novac koji se potrosio na krpanje u Ceskoj,pa djeljenju po rodzackim vezama u gpp-u. Sta fali Europi,jedina koja je u kolapsu je GRCKA pa ta ista grcka je duzna jos od prvog svjetskog rata.vidi malo Svedsku,Svicu,Nizozemsku..zive bolje nego ikad..
Sigurno radis u GPP-U na dobrom mjestu,nemislim kao vozac treske ili busa;-) |
|
|
|
|
 |
 |
|