Osijek-Koteks ovih je dana počeo geodetski premjeravati trasu kod čvorišta zapadne osječke obilaznice sa Strossmayerovom ulicom gdje bi trebao početi graditi nadvožnjak kojim bi zapadna obilaznica premostila Strossmayerovu ulicu kod prigradskog naselja Višnjevac i Dravu novim mostom. Most preko Drave se već počeo raditi samim tim što je počelo krčenje trase i krčenje prostora tamo gdje će biti premoštena Drava.
Riječ je o mostu raspona
271 metar, u koji će biti ugrađeno
1.454 tone čelika, a vrijednost radova brodskih montažera je
2,75 milijuna EURa. Ugovoreni rok za izvedbu je 20 mjeseci, a čelična će konstrukcija mosta biti montirana kada budu napravljeni stupovi i donji ustroj mosta čija je dužina 642 metara od upornjaka do upornjaka s dva stupa u koritu i dva na obali. Usporedbe radi, osječki je cestovni most dugačak 190 metara, a belišćanski 384 metra.