U ponedjeljak 31. siječnja je na
Ekonomskom fakultetu u Osijeku održana
podjela priznanja i nagrada najuspješnijim studentima za rad na studiji slučaja u sklopu znanstveno-razvojne i stručne suradnje s tvrtkom
Saponia d.d. Ovo natjecanje u rješavanju poslovnog slučaja provedeno je u suradnji s
Hrvatskom udrugom za marketing (CROMAR), a studentima je omogućilo da u sklopu kolegija Marketing-strategije steknu važna praktična znanja i iskustva za upravljanje snažnim i poznatim brendovima, kao što je
Faks Helizim Saponije d.d. Pritom je nagradu za prvo mjesto osvojio tim koji su činile
Marija Jurić, Marija Klen, Jelena Stjepanović i Lucija Živković.
Saponia d.d., jedna od
najznačajnijih lokalnih, ali i nacionalnih tvrtki u svojoj industriji i Ekonomski fakultet u Osijeku su u listopadu 2021. potpisali sporazum o
znanstveno-stručnoj suradnji s ciljem razvoja znanstvene, stručne i poslovne suradnje u nizu projekata od gospodarske i društvene važnosti.
U ovom su natjecanju sudjelovali studenti 2. godine diplomskog studija na smjeru Marketing, Ekonomskog fakulteta u Osijeku, a sama studija slučaja je organizirana kao dio nastave na obveznom kolegiju Marketing-strategije, koji vode prof.dr.sc.
Marija Ham i doc. dr. sc.
Ana Pap. U okviru ovog kolegija, rješavanje stvarnih poslovnih slučajeva iz prakse redovita je aktivnost koja se provodi svake godine u suradnji s različitim gospodarskim subjektima, a prva ovakva suradnja je sa Saponijom d.d. ostvarena još 2014. kada su studenti rješavali poslovni slučaj brenda Kalodont. Ove je godine natjecanje organizirano u suradnji s Hrvatskom udrugom za marketing (CROMAR) koja ima bogato iskustvo u organizaciji i provedbi sličnih natjecanja studenata.
„
Suradnja Ekonomskog fakulteta u Osijeku i Saponije d.d. rezultat je obostranih nastojanja implementacije dvosmjernog transfera znanja. Osim što će se rezultati provedenih analiza i prijedlozi koji su iz toga proizašli koristiti promišljanju marketing-strategije brenda Faks Helizim u stvarnom poslovanju Saponije, ovom se suradnjom također gradi i kvalitetna baza stručnog kadra. Štoviše, Saponia već godinama provodi uspješan model zapošljavanja mladih kadrova s tek stečenom diplomom“, istaknula je predsjednica uprave Saponije d.d.,
Dajana Mrčela.
„
Ekonomski fakultet u Osijeku će na smjeru Marketing nastaviti obogaćivati nastavne sadržaje praktičnim iskustvima iz stvarnih poslovnih slučajeva, ali i gostujućim predavanjima stručnjaka iz prakse, studijskim posjetima tvrtkama i svim povezanim aktivnostima. Ovakvi projekti odražavaju jednu od temeljnih misija Ekonomskog fakulteta u Osijeku, a to je obrazovanje budućih stručnjaka koji će biti maksimalno osposobljeni za tržište rada i za preuzimanje uloge nositelja gospodarskog rasta i napretka. Snažno podržavamo ovu suradnju i sva slična nastojanja kontinuiranog usklađivanja i odgovaranja na potrebe poslodavaca, tržišta i zajednice na temelju akademske izvrsnosti i inovativnosti“, prof. dr. sc.
Boris Crnković, dekan Ekonomskog fakulteta u Osijeku.
Tekst i foto: EFOS