Sekcija za neuroznanost Osijek (SenzOs) je sekcija u sklopu
Hrvatskog društva za neuroznanost koja djeluje pri
Katedri za medicinsku biologiju na Medicinskom fakultetu Osijek, a pod mentorstvom prof.dr.sc.
Marije Heffer.
Poticanje senzornog istraživanja i pružanje prilika za razvoj motoričkih vještina ključno je za poticanje djetetova kognitivnog, fizičkog, emocionalnog i društvenog rasta. Roditelji, skrbnici i odgajatelji igraju ključnu ulogu u stvaranju okruženja koje podržava i njeguje ovaj kritični aspekt razvoja u djetinjstvu.
Prepoznavši senzomotorni razvoj djeteta kao temelj na kojem ono gradi svoje razumijevanje svijeta i sebe,
23. listopada 2023., organiziraju edukaciju za odgojitelje u vrtićima i učitelje razredne nastave o stvaranju okruženja za stimuliranje djetetovog razvoja pod nazivom "
Kad narastem velik, jak!".
U sklopu edukacije organiziraju radionice namijenjene vrtićkim skupinama i prvom razredu osnove škole te predavanja namijenjena odgojiteljima i učiteljima razredne nastave. Radionice će se održavati
23. listopada s početkom u
9:00, u prostorijama
Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti Osijek. Predavanja počinju istoga dana u
15:00 i održavat će se u prostorijama Filozofskog fakulteta Osijek. Ovakvim kombiniranim programom, malim Osječanima pružamo priliku da kroz radionice razvijaju motoričke vještine i budu tjelesno aktivni, usavršavaju finu motoriku te razvijaju osjećaj odgovornosti i empatije, sudjelovanjem na radionici s četveronožnim prijateljima! Istovremeno, njihove odgojitelje i učitelje želimo opremiti znanjima koja će im omogućiti usavršavanje svakodnevnog rada. Tako će u edukaciji sudjelovati i gostujući predavači iz Pečuha, Sklonište za životinje Udruge pobjede, a o roditeljskoj perspektivi čut ćemo tijekom predstavljanja knjige "Naše vrtićke zgode i nezgode", autorice Sanje Jakuš Đurić.
Zbog iznimno velikog interesa, za sudjelovanje na predavanjima bila je potrebna prijava, a veseli nas reći da su sva mjesta bila popunjena već drugog dana prijava! Ovo naglašava važnost teme senzomotornog razvoja i potrebu za što većim brojem sličnih edukacija.