Katedra za marketing Ekonomskog fakulteta u Osijeku s ponosom objavljuje
uspješnu suradnju s
tvrtkom Primax d.o.o., vodećim poslovnim subjektom u razvoju održivih proizvoda. Ova suradnja rezultirala je izradom
marketinškog plana za inovativni proizvod
Ecolant, lampion izrađen od negorivog papira, koji je
prepoznat i nagrađen na prestižnim svjetskim sajmovima.
U okviru ovog projekta, studenti završne godine diplomskog studija, smjera Marketing, imali su priliku raditi u
stvarnom poslovnom okruženju. Kroz
interdisciplinarni pristup razvijali su strategije
promocije, distribucije, formiranja cijena te brendiranja proizvoda. Projekt je proveden u sklopu kolegija Marketinško planiranje, koji spaja teorijska znanja s praktičnim zadacima, čime se studentima omogućuje stjecanje relevantnog iskustva i dublje razumijevanje suvremenih tržišnih trendova. Hrvatska udruga za marketing (CROMAR) sudjelovala je u projektu kako bi mu dala znanstvenu dimenziju, što je u skladu s njezinom primarnom djelatnošću.
Prema riječima prof. dr. sc.
Helene Štimac, nositeljice kolegija, "
Suradnja s tvrtkom Primax d.o.o. predstavljala je iznimno vrijedno iskustvo za naše studente. Osim što su radili na stvarnom projektu, imali su priliku prezentirati svoje ideje stručnjacima iz industrije. Ovakvi projekti predstavljaju idealnu sinergiju teorije i prakse te doprinose razvoju ključnih kompetencija kao što su timski rad, kritičko razmišljanje i rješavanje problema."
U izradi marketinškog plana sudjelovalo je ukupno
osam timova, a svi su uspješno predstavili svoje strategije predstavnicima tvrtke Primax d.o.o. Pobjednički tim istaknuo se svojim istraživačkim i analitičkim sposobnostima te kreativnim rješenjima, koja su rezultirala iznimnim prijedlozima za pozicioniranje proizvoda Ecolant na hrvatskom tržištu. Članice pobjedničkog tima su
Ana Pavković, Luna Suver, Tea Grlić, Iva Antunović i Josipa Sabo Hamzić.
Luna Suver, studentica smjera Marketing, izjavila je: "
Rad na ovom marketinškom planu bio je prilika da teorijsko znanje pretočimo u stvarne poslovne izazove. Pobjeda je rezultat timskog rada, truda i kreativnosti, a ovo iskustvo sigurno će nam koristiti u budućim projektima. Zahvaljujemo Primaxu i našem fakultetu i profesorici Štimac na prilici da učimo kroz praksu.“
Rezultati studentskog rada
nadmašili su očekivanja. Razvijene strategije uključuju inovativne digitalne marketinške kanale, kampanje za podizanje svijesti o važnosti održivosti te konkretne prijedloge za dugoročnu prisutnost proizvoda Ecolant na domaćem i međunarodnom tržištu.
Vedran Dankić, direktor prodaje Primaxa d.o.o. rekao je: „
Želim se zahvaliti na profesionalnosti i trudu, prof. Štimac i svim studentskim timovima. Profesionalnost i uloženi trud su me impresionirali i motivirali. Predložena rješenja i smjer postupanja su vrijedni divljenja. Svakako ćemo isto implementirati u daljnjem razvoju Ecolant-a. Nadam se i veselim budućim projektima.“
Ovaj projekt još je jedan dokaz
uspješne suradnje akademske zajednice i poslovnog sektora na razvoju rješenja koja donose koristi društvu i okolišu.
Tekst i foto: prof. dr. sc. Helena Štimac, voditeljica smjera marketing i nositeljica kolegija Marketinško planiranje