Shopping, trening, tržnica ili putovanje – imamo novog
najdražeg suputnika za svaku priliku!
Turistička zajednica Osječko-baranjske županije i globalno poznata dizajnerska kuća
LOQI udružili su snage kako bi kreirali
jedinstveni suvenir koji kombinira umjetnost, održivost i ljubav prema Slavoniji i Baranji.
LOQI je renomirani brend poznat po inovativnom pristupu dizajnu torbi koji surađuje s najpoznatijim svjetskim muzejima poput Louvrea u Parizu, Tate galerije u Londonu i Guggenheima u New Yorku. Njihove prepoznatljive torbe ne samo da su vizualno atraktivne, već su i funkcionalne, izdržljive i izrađene od recikliranih materijala, čime promiču svijest o zaštiti okoliša.
U svojoj prvoj
turističkoj suradnji u Hrvatskoj, LOQI je s Turističkom zajednicom Osječko-baranjske županije kreirao posebnu kolekciju torbi i torbica s dizajnom
#HeadOnEast, inspiriranu
ljepotama Slavonije i Baranje. Ove šarene torbe simbol su pozitivne energije, a vješto spajaju tradiciju i moderan dizajn. One su prostrane, lagane i vodootporne, što ih čini savršenim pratiteljem u svakodnevnim aktivnostima – bilo da idete u kupovinu, na trening, na tržnicu ili na putovanje. Stoga ne propustite nabaviti svoj primjerak i istovremeno podržati održivost, kreativni dizajn i promociju jedne od najsrdačnijih regija svijeta!
Ove unikatne torbe dostupne su na dvije lokacije u Osijeku:
- Knjižara Nova, Trg Ante Starčevića 4, Osijek
- Rukotvorine “Bećaruša”, Županijska ulica 15, Osijek
Kao svaki domaćin široke ruke, Turistička zajednica Osječko-baranjske županije povodom vesele suradnje na svojim društvenim mrežama i poklanja ukupno 10 sretnih dobitnika. Svaki od njih osvojit će jednu LOQI torbu ili pojasnu torbicu s prepoznatljivim HeadOnEast dizajnom.
Tekst i foto: TZ OBŽ