Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



Projektno učenje u fokusu: Iskustva baranjskih učiteljica iz Valencije

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
Redakcija 031
Offline
Avatar

Ukupno postova: 69518
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 31.03.2025. 9:34 
Naslov:  Projektno učenje u fokusu: Iskustva baranjskih učiteljica iz Valencije
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Učiteljica razredne nastave Ivana Vrbek Mesić i učiteljica njemačkog jezika Anela Pejić iz Osnovne škole Popovac sudjelovale su u Erasmus+ tečaju „PBL: Make Students’ Learning Real and Effective!” od 17. do 22. ožujka 2025. u Valenciji.

Tijekom tečaja detaljnije su upoznale koncept učenja temeljen na projektima (PBL). U ovom pristupu učenici aktivno sudjeluju u procesu učenja, istražujući stvarne projekte, rješavajući probleme i stvarajući proizvode koji odražavaju njihove vještine i znanja. PBL metoda često uključuje timski rad, pri čemu učenici istražuju specifične teme i zadatke. Navedeni pristup doprinosi razvoju kritičkog mišljenja, kreativnosti, suradnje i praktičnih vještina. Na kraju svakog projekta, učenici obično predstavljaju svoje rezultate, bilo kroz izvještaje, prezentacije ili druge oblike prikaza.

Učiteljice su kolegama iz Rumunjske, Hrvatske (Zagreb), Belgije, Bugarske i Italije predstavile svoju malu, ali izuzetno vrijednu školu iz Baranje te objasnile način funkcioniranja eksperimentalnog programa cjelodnevne škole. Podijelile su svoja iskustva s drugim sudionicima, uočile razlike između obrazovnih sustava, stekle nova prijateljstva i uspostavile kontakte za moguću buduću suradnju.

Svi sudionici dobili su zadatak razviti vlastiti PBL projekt. Uz pomoć novih digitalnih alata (Ted.ed, FOBIZZ, Classroom Screen, Goosechase, Parchis i dr.), učiteljice su osmislile dva projekta koja će biti uvrštena sljedeće nastavne godine u školski kurikulum. Jedan projekt bavit će se temama prometa i mentalnog zdravlja, dok će drugi biti usmjeren na bajke i razvoj kritičkog mišljenja.

Posljednjeg dana tečaja svi su sudionici predstavili svoje projekte, ističući važnost različitosti među školama.

Bilo je vremena i za istraživanje bogate kulturne baštine Valencije. U gradu se održavala i tradicionalna manifestacija Fallas, jedan od najpoznatijih i najuzbudljivijih festivala u Španjolskoj. Fallas je slavlje koje se održava svakog ožujka i traje nekoliko dana, a glavni dio festivala uključuje izradu i izlaganje impresivnih, često satiričnih figura od kartona, drva i drugih materijala, koje predstavljaju društvene, političke ili kulturne teme. Tijekom festivala te figure, poznate kao "fallas", postavljaju se na ulicama grada, a u noći završnice, poznatoj kao "La Cremà", svi radovi se spaljuju u spektakularnim požarima, čime simboliziraju uništavanje starog i stvaranje novog. Uz to, Fallas je obilježen glazbom, vatrometima, procesijama i brojnim društvenim događanjima koja stvaraju jedinstvenu atmosferu. Ovaj šareni festival, prepun strasti i tradicije, privlači tisuće turista, a doživjeti ga uživo bilo je nezaboravno iskustvo za sve sudionike tečaja.

Za sudionike tečaja organizirana je i turistička šetnja slikovitom povijesnom jezgrom grada, a neizostavan dio programa bio je i posjet La Ciudad de las Artes y las Ciencias, gradu znanosti i umjetnosti. Ova zapanjujuća arhitektonska cjelina sastoji se od modernih struktura koje su okružene plitkim bazenima, stvarajući jedinstven dojam svježine i opuštenosti.

Mobilnost je ostvarena u okviru Erasmus+ projekta „What’s STRONG With You“ koji sufinancira Europska unija.



Tekst i foto: Ivana Vrbek Mesić i Anela Pejić

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: