Centar za poduzetništvo Osijek organizira seminar
"Gerila marketing" koji će se održati
od 16. veljače do 9. ožujka 2007., u ukupnom trajanju od
12 sati u prostorijama Centra za poduzetništvo Osijek.
Cilj je seminara predstavljanje alternativnog pristupa marketingu koji je karakterističan za mala poduzeća čiji su proračuni za marketing financijski ograničeni. Seminar je namijenjen vlasnicima i osobama zaduženim za marketing u malim poduzećima koja žele ostvariti bolje poslovne rezultate uvođenjem novih marketinških metoda u poslovanje. Cilj timskih i individualnih zadataka tijekom seminara bit će osmišljavanje kreativnih metoda gerila marketinga za mala poduzeća – polaznike seminara.
Sadržaj seminara:
Što je gerila marketing?
Gerila marketing plan + TPT - trošak po tisući
Tajna uštede izdataka za marketing
Minimedija marketing (osobna prodaja, osobni dopisi...)
Maksimedija marketing (novine, časopisi, radio, TV, vanjsko oglašavanje...)
Izvanmedijski marketing (prezentacije, izložbe, sajmovi, natječaji, nagradne igre...)
Nove tehnike za pronalaženje kvalitetnih marketing ideja
Kako napada marketing gerila?
10 zapovijedi gerila marketinga
Virtualni marketing - alternativna primjena prednosti Interneta
Odnosni marketing - strategija za potrošačku eru
Kako dovesti vašu konkurenciju u lošiji položaj (gerila pristup)?
Kako realizirati propagandu "od usta do usta"?
Kako ostvariti dobru komunikaciju s medijima (gerila publicitet)?
Voditelj seminara: mr.sc.
Igor Medić, direktor
Poduzetničkog inkubatora BIOS d.o.o.
Cijena:
500,00 kn (+PDV)
Sve dodatne informacije možete dobiti u Centru za poduzetništvo Osijek, telefon:
031/ 283 623, e-mail:
[email protected]
Dodatne informacije:
http://en.wikipedia.org/wiki/Guerrilla_marketing