Autor |
Poruka |
faktor-x Ukupno postova: 447 Spol: Muško
|
CatCloe po tvome je najbolje ukinuti gradski prijevoz jer ako u svakom tramvaju nema barem 20 ljudi ne isplati se. Po meni bi gradski prijevoz (tramvaj) trebao postojati za svaki dio grada pa makar bilo 2 čovjeka trenutno, ali za par godina kad cijena goriva enormno naraste, stvori se svijest o javnom prijevoz i alternativnim prijevozima (bicikli i slično) i broj automobila bude toliki da neće biti dovoljno ni 10 podzemnih garaža vidjeti će se isplativost ovih investicija. Btw prije je postojao bus do mačkamame (bosutskog) koji je stajao u hr republike pa se ljudi nisu bunili, a sad kad im stane sa istoj stanici na kojoj dođe i tramvaj za zeleno polje, višnjevac ne valja. Mi smo takvi da bi svi željeli da nam auto,tramvaj,bus,vlak stane predvrata i da nas po mogučnosti netko prenese preko praga.
P.S. volio bih da jednog dana ljudi shvate ideju javnog prijevoza i da to bude nešto kao u Pragu! |
|
|
|
|
|
Blofeld
Ukupno postova: 636 Spol: Muško
|
Ljudi dajte više dosta uspoređivanja Osijeka sa Zagrebom, Pragom, I sličnim gradovima. Postoje projekcije rasta i potreba.
Nadalje, ne postoji niti jedan ozbiljan infrastrukturni projekt u svijetu koji se izgrađuje da posluži u budućnosti ako zatreba (npr. ako cijena goriva naraste, ako ne bude mjesta za parkirati, ako naraste svijest o gradskom prijevozu, itd., itd.). Pa to košta, ljudi! I to se plaća javnim novcem, a to je novac koji se ionako slijeva u gradsku blagajnu svake godine htjeli to ili ne.
Rast proračuna grada Osijeka vezan je isključivo uz jednu jedinu stvar, i to čak i vlastodršci priznaju - komunalne doprinose za stambenu izgradnju, plus još nekoliko objekata mješovite naravi (npr. Eurodom). Kako su to isključivo privatne investicije, jasno je kao sunce da taj prihod nema veze niti sa jednom gradskom vlasti, nego sa rastom cijena nekretnina i padanjem kamata na kredite - stanogradnjom. Gradska vlast je tu da pametno raspodjeli dobivena sredstva, a ova to ne čini. Postoji x infrastrukturnih projekata koji su važniji od tramvajske pruge koja će možda jednom nečemu koristiti, samo primjerice, podvožnjaci ispod željezničke pruge u S.L:B. Mandića, i na još dva-tri mjesta, parkiralište oko bolnice, Ružina ulica, druga traka zaobilaznice, liberalizacija taxi-usluga.
Tramvajska pruga da, ali samo ako će u potpunosti zamjeniti autobusni prijevoz - dakle Jug I, Jug II, Ind. četvrt, jug Retfale, Višnjevac, Itd.. |
|
|
|
|
|
CatCloe Ukupno postova: 3252 Spol: Nebitno
|
@faktor-x: ja sam prva za to da se ljudi voze biciklima i javnim prijevozom. dapače i za to da se cijeli centar zatvori za automobile!
nisam pisala o tome, nego kako se ovdje prvo radi, a tek onda razmišlja i sukladno tome popravlja u nedogled... isti primjer je i kružni tok. zar se nitko nije mogao sjetiti kako će kroz par mjeseci tu raditi prugu prije nego što su ga završili?
sve se bezbroj puta krpa i raskopava. isto je bilo i s novim trgom, i onim dijelom kapucinske ulice ispred crkve i divaltovom itd. itd. |
|
|
|
|
|
Circa
Ukupno postova: 3149 Lokacija: Osijek Spol: Muško
|
Mene samo zanima tko bi se uopce vozio u tramvaju od Mackamame do recimo sredisnjeg trga kada se ide preko kolodvora i Radiceve. Ono, kada bi tramvaj krenuo s okretista cim sjednes u njega, opet bi prije do trga stigao pjeske...
Ta ce linija dobit smisao tek kada se dovrsi pruga prema Divaltovoj...
Viva bicikl i pjesacenje... |
|
_________________ Ja sam srbin, ustaša, crnac, nacist, peder, jevrej i ne kupam se! |
|
|
|
DonQuijote
Ukupno postova: 4291 Lokacija: Osijek Spol: Muško
|
Circa je napisao/la: ›
Mene samo zanima tko bi se uopce vozio u tramvaju od Mackamame do recimo sredisnjeg trga kada se ide preko kolodvora i Radiceve. Ono, kada bi tramvaj krenuo s okretista cim sjednes u njega, opet bi prije do trga stigao pjeske...
Ta ce linija dobit smisao tek kada se dovrsi pruga prema Divaltovoj...
|
od trga do kolodvora je barem upola bliža relacija istom trasom, pa se ljudi voze, stoga ne vidim zašto to ne bi radili i od mačkamame.
ima ljudi koji nose torbe ili neke teže stvari, ljudi koji imaju problema s hodanjem, a u krajnjem slučaju i lijenih ljudi. ako se skupi dovoljan broj svih takvih, ma neka prave prugu mačkamama-centar preko vukovara, meni je svejedno! |
|
|
|
|
|
Rajnus
Ukupno postova: 1029 Spol: Nebitno
|
Blofeld je napisao/la ( Pogledaj post): ›
Ljudi dajte više dosta uspoređivanja Osijeka sa Zagrebom, Pragom, I sličnim gradovima. Postoje projekcije rasta i potreba.
Nadalje, ne postoji niti jedan ozbiljan infrastrukturni projekt u svijetu koji se izgrađuje da posluži u budućnosti ako zatreba (npr. ako cijena goriva naraste, ako ne bude mjesta za parkirati, ako naraste svijest o gradskom prijevozu, itd., itd.). Pa to košta, ljudi! I to se plaća javnim novcem, a to je novac koji se ionako slijeva u gradsku blagajnu svake godine htjeli to ili ne.
Rast proračuna grada Osijeka vezan je isključivo uz jednu jedinu stvar, i to čak i vlastodršci priznaju - komunalne doprinose za stambenu izgradnju, plus još nekoliko objekata mješovite naravi (npr. Eurodom). Kako su to isključivo privatne investicije, jasno je kao sunce da taj prihod nema veze niti sa jednom gradskom vlasti, nego sa rastom cijena nekretnina i padanjem kamata na kredite - stanogradnjom. Gradska vlast je tu da pametno raspodjeli dobivena sredstva, a ova to ne čini. Postoji x infrastrukturnih projekata koji su važniji od tramvajske pruge koja će možda jednom nečemu koristiti, samo primjerice, podvožnjaci ispod željezničke pruge u S.L:B. Mandića, i na još dva-tri mjesta, parkiralište oko bolnice, Ružina ulica, druga traka zaobilaznice, liberalizacija taxi-usluga.
Tramvajska pruga da, ali samo ako će u potpunosti zamjeniti autobusni prijevoz - dakle Jug I, Jug II, Ind. četvrt, jug Retfale, Višnjevac, Itd..
|
Neka kapitalna infrastrukturna ulaganja su neostvariva bez potpore vlade i nadleznih ministarstava. To su podvoznjaci i nadvoznjaci, obliaznice, mostovi etc...
Svi mi skupa tu naklapamo i lupetamo... |
|
_________________ samo Osijek! |
|
|
|
faktor-x Ukupno postova: 447 Spol: Muško
|
Don - trasa Trg-kolodvor je ukinuta nakon što je puštena linija do mačkamame |
|
|
|
|
|
DonQuijote
Ukupno postova: 4291 Lokacija: Osijek Spol: Muško
|
faktor-x je napisao/la: ›
Don - trasa Trg-kolodvor je ukinuta nakon što je puštena linija do mačkamame
|
znam, krivo sam se izrazio: vozili su se. |
|
|
|
|
|
DojaJa
Ukupno postova: 88 Spol: Žensko
|
ma nek su oni posjekli drvece zbog tramvaja....sramite se!!! |
|
|
|
|
|
VESP Ukupno postova: 285 Spol: Nebitno
|
Circa je napisao/la: ›
Mene samo zanima tko bi se uopce vozio u tramvaju od Mackamame do recimo sredisnjeg trga kada se ide preko kolodvora i Radiceve. Ono, kada bi tramvaj krenuo s okretista cim sjednes u njega, opet bi prije do trga stigao pjeske...
Ta ce linija dobit smisao tek kada se dovrsi pruga prema Divaltovoj...
Viva bicikl i pjesacenje...
|
Konacno netko pametan na ovom forumu!!!!Bravo care!!!!Zar se trebala otvoriti pruga tek kada se u cijelosti napravi tj. do juga 2,a da do tada ostane izvan upotrebe 2 godine? Onda bi bilo: ZASTO ne otvaraju vec jednom tu prugu i sl. gluposti!!!!Pa ljudi shvatite vec jednom da neke stvari kao gradski prijevoz ne mogu biti rentabilni!!!NEE MOOOO GUUUU!!!! Jesam li bio jasan? NEEEEEEE MOOOOO GUUUUUU!!!!! |
|
|
|
|
|
Circa
Ukupno postova: 3149 Lokacija: Osijek Spol: Muško
|
Uopce nisam govorio o rentabilnosti te linije, vec o njenoj svrsi...
Dakle, ako su tramvaji od mackakmeme prema bilo gjde jebeno prezni, to mi je najbolji pokazatelj da ta linija gradjanima ne predstavlja mnogo...
U gradovima u kojima se zna sto se i kako radi se razmislja o tome da gradski projevoz ne bude alternativa, vec prvo i najkvalitetnije rijesenje za prometovanje gradom. Kod nas, na zalost, ulaganje u gradski prijevoz ovisi o tome gdje zivi tko od visoko pozicioniranih u Gradu, a najveca ironija je da se oni uopce ne voze gradskim prijevozom. Oni se voze u automobilima koji su sve samo ne ekoloski prihvatljivi, prelaze preko duple pune i boli ih kiki za bakice s pretovarenim vrecicama... |
|
_________________ Ja sam srbin, ustaša, crnac, nacist, peder, jevrej i ne kupam se! |
|
|
|
Catharine
Ukupno postova: 354 Lokacija: Osijek Spol: Žensko
|
Ne znam tko ej taj Hodak, ali leek mi se chini sa svoim idejama kao totalni chovjek bez mozga.. nedovoljan broj putnika mogu samo rechi - ljudi se josh nisu ni navikli na tramvaj da uopche i postoi... A ovo je bash rentabilna solucija .. L o L |
|
_________________
www.myspace.com/venus4u
Anonymous |
|
|
|
Rajnus
Ukupno postova: 1029 Spol: Nebitno
|
Ako cemo govoriti o rentabilnosti onda bi se GPP jednostavno trebao ukinuti jer linije uopce nisu rentabilne, a cijelo poduzece je u konstantnom deficitu. |
|
_________________ samo Osijek! |
|
|
|
Blofeld
Ukupno postova: 636 Spol: Muško
|
VESP je napisao/la: ›
Circa je napisao/la: ›
Mene samo zanima tko bi se uopce vozio u tramvaju od Mackamame do recimo sredisnjeg trga kada se ide preko kolodvora i Radiceve. Ono, kada bi tramvaj krenuo s okretista cim sjednes u njega, opet bi prije do trga stigao pjeske...
Ta ce linija dobit smisao tek kada se dovrsi pruga prema Divaltovoj...
Viva bicikl i pjesacenje...
|
Konacno netko pametan na ovom forumu!!!!Bravo care!!!!Zar se trebala otvoriti pruga tek kada se u cijelosti napravi tj. do juga 2,a da do tada ostane izvan upotrebe 2 godine? Onda bi bilo: ZASTO ne otvaraju vec jednom tu prugu i sl. gluposti!!!!Pa ljudi shvatite vec jednom da neke stvari kao gradski prijevoz ne mogu biti rentabilni!!!NEE MOOOO GUUUU!!!! Jesam li bio jasan? NEEEEEEE MOOOOO GUUUUUU!!!!!
|
Nonsens. itekako postoje rentabilni gradski prijevoznici. Dapače, većina i jesu rentabilni, odnosno prihodima uspijevaju pokriti redovne tekuće troškove prijevoza (vožnja, održavanje, plaće...). To uostalom pokušava postići i sadašnji direktor Marković.
Ono što velika većina gradskih prijevoznika ne može, to je ulaganje u infrastrukturu, te to čine lokalne zajednice. No tu je načelo prioriteta dominantno.
A mi uostalom nismo ni tvrdili da je pruga bila skupa, niti smo se bavili rentabilnošću iste (makar osim u Švicarskoj, ne znam niti za jedan slučaj namjernog gubitka u transportnim linijama, a to je povezano sa nekim drugim, važnijim ciljevima - po potrebi ću objasniti) - mi smo se bavili PRIORITETIMA - dakle, jel baš trebalo tu prugu graditi, u moru gradskih infrastrukturnih problema. Pogotovo što je bilo jasno i malom djetetu da pruga neće biti ni rentabilna ni korištena uopće, dok se ne produži ili do groblja, ili do Juga II. Prema tome, ne treba braniti neobranjivo, ova pruga je blesavoća bezidejnih ljudi koji 500 metara tramvajskih šina po odavno gotovom projektu proglašavaju veličanstvenim dosegom.
Netko je napisao i da se neki veći projekti, podvožnjaci, nadvožnjaci, ne mogu bez države. To i da je točno, opet je sramota ove gradske vlasti, jer od silne moći ucjenjivanja Sanadera nisu u stanju dogovoriti ni običan podvožnjak sa HŽ-om, a da ne govorimo, recimo, rješenje Rupe, ili slično.
No i to na stranu, pa molim odgovor, jel važnija pruga do Mačkamame ili, npr., parkiralište kod bolnice? Valjda ova gradska vlast može obično parkiralište riješiti, i to sa Lukom tranzit, Nexe grupom, ili nekim trećim u okolici? |
|
|
|
|
|
Circa
Ukupno postova: 3149 Lokacija: Osijek Spol: Muško
|
Sve se svodi na to da gradski prijevoz MORA biti brz, jeftin, pouzdan i ucinkovit kako bi gradjani ostavili automobile u garazama. Za sada je daleko od toga, a to je jedan od razloga zasto su parkiralista pretrpana, a tramvaji poluprazni...
Od velikih se gradova moze mnogo toga naucit jer su prisiljeni traziti odgovore za iste probleme koje i Osijek ima samo na vecem planu. Ne kazem da je objektivno da Osijek ima podzemnu, ali znam da se i tramvajima i autobusima moze doci do toga da 70% cestovnog prometa u gradu budu taksisti i biciklisti, a tada nestaju i guzve, problemi s parkiralistima, smanjuje se zagadjenje i gradjani su sretniji...
Osim sto su kod nas "prometni strucnjaci" poprilicno nesposobni, ne postoji ni interes za dobrim dugorocnim ulaganjima jer se na sitnim zahvatima svako malo vrti velika lova u firmama koje su u vlasnistvu stranackih kolega ili shogora gradskih celnika... |
|
_________________ Ja sam srbin, ustaša, crnac, nacist, peder, jevrej i ne kupam se! |
|
|
|
|
|