Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



Ukinuta tramvajska linija Mačkamama - Zeleno polje

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
Blofeld
Offline
Avatar

Ukupno postova: 636
Spol: Muško Muško
Post Postano: 04.07.2007. 15:13 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Postoje neke kratkoročne mjere.

Evo prije dva tjedna platio sam u Rijeci taxi od Tower centra do centra grada 13 kuna - i to nas troje za 15 kuna, u malom kombiju za 6 osoba.

I onda se tu netko bori protiv toga da ljudi voze pijani, a po noći nema ničega (osim taxija za 80 kuna za 3 km).

Još bi mogao navesti nekoliko stvari, ali da se ne ponavljam, već je sve napisano.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
VESP
Offline
Ukupno postova: 285
Spol: Nebitno Nebitno
Upozorenja : 2Upozorenja : 2
Post Postano: 04.07.2007. 18:38 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Blofeld je napisao/la:
VESP je napisao/la:
Circa je napisao/la:
Mene samo zanima tko bi se uopce vozio u tramvaju od Mackamame do recimo sredisnjeg trga kada se ide preko kolodvora i Radiceve. Ono, kada bi tramvaj krenuo s okretista cim sjednes u njega, opet bi prije do trga stigao pjeske...
Ta ce linija dobit smisao tek kada se dovrsi pruga prema Divaltovoj...

Viva bicikl i pjesacenje...
Konacno netko pametan na ovom forumu!!!!Bravo care!!!!Zar se trebala otvoriti pruga tek kada se u cijelosti napravi tj. do juga 2,a da do tada ostane izvan upotrebe 2 godine? Onda bi bilo: ZASTO ne otvaraju vec jednom tu prugu i sl. gluposti!!!!Pa ljudi shvatite vec jednom da neke stvari kao gradski prijevoz ne mogu biti rentabilni!!!NEE MOOOO GUUUU!!!! Jesam li bio jasan? NEEEEEEE MOOOOO GUUUUUU!!!!!


Nonsens. itekako postoje rentabilni gradski prijevoznici. Dapače, većina i jesu rentabilni, odnosno prihodima uspijevaju pokriti redovne tekuće troškove prijevoza (vožnja, održavanje, plaće...). To uostalom pokušava postići i sadašnji direktor Marković.

Ono što velika većina gradskih prijevoznika ne može, to je ulaganje u infrastrukturu, te to čine lokalne zajednice. No tu je načelo prioriteta dominantno.

A mi uostalom nismo ni tvrdili da je pruga bila skupa, niti smo se bavili rentabilnošću iste (makar osim u Švicarskoj, ne znam niti za jedan slučaj namjernog gubitka u transportnim linijama, a to je povezano sa nekim drugim, važnijim ciljevima - po potrebi ću objasniti) - mi smo se bavili PRIORITETIMA - dakle, jel baš trebalo tu prugu graditi, u moru gradskih infrastrukturnih problema. Pogotovo što je bilo jasno i malom djetetu da pruga neće biti ni rentabilna ni korištena uopće, dok se ne produži ili do groblja, ili do Juga II. Prema tome, ne treba braniti neobranjivo, ova pruga je blesavoća bezidejnih ljudi koji 500 metara tramvajskih šina po odavno gotovom projektu proglašavaju veličanstvenim dosegom.

Netko je napisao i da se neki veći projekti, podvožnjaci, nadvožnjaci, ne mogu bez države. To i da je točno, opet je sramota ove gradske vlasti, jer od silne moći ucjenjivanja Sanadera nisu u stanju dogovoriti ni običan podvožnjak sa HŽ-om, a da ne govorimo, recimo, rješenje Rupe, ili slično.

No i to na stranu, pa molim odgovor, jel važnija pruga do Mačkamame ili, npr., parkiralište kod bolnice? Valjda ova gradska vlast može obično parkiralište riješiti, i to sa Lukom tranzit, Nexe grupom, ili nekim trećim u okolici?
Dobro si rekao,kao i ja prije tebe,da ce linija dobiti smisao kada se upotpunosti izgradi! Medjutim,ne mogu se sloziti s tobom da je javni prijevoz svugdje rentabilan!!!To ti je isto kao i da kazes da kazaliste mora biti rentabilno!!!Javni prijevoz,kao i kazaliste,sluzi za opcu dobrobit i neme altrnativu!!! I daj mi reci gdje je gradski prijevoz rentabilan? Jel mozda u Zagrebu? Tamo ih grad subvencionira sa golemom kolicinom proracunskog novca!!I tako ti je svugdje u europi i zato se zomve javni i gradski prijevoZ!!!!Eto,da sad cujem komentare!!!!

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Circa
Offline
Avatar

Ukupno postova: 3149
Lokacija: Osijek
Spol: Muško Muško
Upozorenja : 1
Post Postano: 04.07.2007. 21:01 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Slazem se...
Gradski prijevoz treba sluziti gradjanima, a ne zaradjivati na njima...

Konacan profit Grad moze izvuci na bezbroj drugih nacina koji ne moraju biti, na prvi pogled, povezani s prijevozom, niti moraju biti financijske naravi...

Prednosti dobrog i ucinkovitog javnog prijevoza su neizrecive za jedan grad, a s obzirom na velicinu, zbilja me cudi da je Osijek toliki izazov...

Sto se tice subvencioniranja, problem u Osijeku je sto Grad masno subvencionira GPP u kojemu rade nesposobni ljudi. Usprkos tome imamo najskuplji javni prijevoz u Hrvatskoj, a putnici se, kao da to nije dovoljno, stalno imaju na sto zaliti.
Dakle, kod nas se subvencionira necija nesposobnost, a to mi se uopce ne svidja...

_________________
Ja sam srbin, ustaša, crnac, nacist, peder, jevrej i ne kupam se!
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
jerko
Offline
Ukupno postova: 61
Lokacija: osijek
Spol: Muško Muško
Upozorenja : 1
Post Postano: 04.07.2007. 23:26 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

ma,ima da ide...kakvo kurčevo presjedanje???

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
diva
Offline
Avatar

Ukupno postova: 623
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 05.07.2007. 8:47 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Ako grad subvencionira GPP zašto je ukinuta jedina dobra tramvajska linija, Mačkamama-Zeleno polje. Jedino dobro od te tramvajske linije je ukinuto. Meni u upće nije jasno zašto u opće prometuju dok se ne napravi cijeli projekt, ovako samo zajebavaju građane. Velika većina tih građana koristi Bogom dane bicikle, a za pješaka nije daleko, što ljudi i čine, bez obzira na tramvajsko prometalo .

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Rajnus
Offline
Avatar

Ukupno postova: 1029
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 05.07.2007. 9:14 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Blofeld je napisao/la :

Netko je napisao i da se neki veći projekti, podvožnjaci, nadvožnjaci, ne mogu bez države. To i da je točno, opet je sramota ove gradske vlasti, jer od silne moći ucjenjivanja Sanadera nisu u stanju dogovoriti ni običan podvožnjak sa HŽ-om, a da ne govorimo, recimo, rješenje Rupe, ili slično.


Lupetas gluposti, podvoznjak ispod koridora Vc je dogovoren, ako se ne varam jos jedan, pocela je gradnja jos jednog traka juzne obilaznice. Zapdana je skoro gotova. Sa HZom renoviranje kolodovra. Rupa je rijesena, grad je upisan kao vlasnik tog zemljista. Prosle godine smo dobili par milijuna za komarce. To sto to nije pomoglo je druga prica, ali smo te novce dobili. Za mjesec dana pocinje izgradnja novog autobusnog kolodvora o kojem sanjamo vec desetcima godina...

Sad ce ispasti da ja Djapicu drzim stranu, ali cinjenica je da se u Osijeku nesto pocelo graditi i raditi. Necu ulaziti u kvalitetu rjesenja....uvijek moze bolje...

_________________
samo Osijek!
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
marrai
Offline
Avatar

Ukupno postova: 1127
Lokacija: Os
Spol: Žensko Žensko
Post Postano: 05.07.2007. 9:55 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Ako mu i držiš stranu,čemu negiranje Wink

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Rajnus
Offline
Avatar

Ukupno postova: 1029
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 05.07.2007. 10:02 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Ne drzim. Dok je on na celu HSPa sigurno nece dobiti moj glas. Mozda jednoga dana kada bude netko na celu stana kao Tonci Tadic.

To sto Djapic i napravi nesto za Osijek ne umanjuje moje misljenje o njemu da je licemjerna pizda...

_________________
samo Osijek!
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Blofeld
Offline
Avatar

Ukupno postova: 636
Spol: Muško Muško
Post Postano: 05.07.2007. 16:14 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Rajnus je napisao/la:
Blofeld je napisao/la :

Netko je napisao i da se neki veći projekti, podvožnjaci, nadvožnjaci, ne mogu bez države. To i da je točno, opet je sramota ove gradske vlasti, jer od silne moći ucjenjivanja Sanadera nisu u stanju dogovoriti ni običan podvožnjak sa HŽ-om, a da ne govorimo, recimo, rješenje Rupe, ili slično.


Lupetas gluposti, podvoznjak ispod koridora Vc je dogovoren, ako se ne varam jos jedan, pocela je gradnja jos jednog traka juzne obilaznice. Zapdana je skoro gotova. Sa HZom renoviranje kolodovra. Rupa je rijesena, grad je upisan kao vlasnik tog zemljista. Prosle godine smo dobili par milijuna za komarce. To sto to nije pomoglo je druga prica, ali smo te novce dobili. Za mjesec dana pocinje izgradnja novog autobusnog kolodvora o kojem sanjamo vec desetcima godina...

Sad ce ispasti da ja Djapicu drzim stranu, ali cinjenica je da se u Osijeku nesto pocelo graditi i raditi. Necu ulaziti u kvalitetu rjesenja....uvijek moze bolje...


Ne bih baš razvlačio temu, no par ispravaka. Kakve veze ima podvožnjak ispod koridora 5c s ovom temom ne znam, ali osim toga što je to u nadležnosti HAC-a volio bih znati kako bi to izgledalo da ga nema - kako bi ljudi npr. iz Osijeka došli do Valpova a da ne plaćaju cestarinu. Još jedan nadvožnjak? Koji?

Južna traka zaobilaznice - Županijska uprava za ceste, renoviranje s HŽ-om, kakvo renoviranje?

Rupa je riješena? Otkad? Zašto se čeka natječaj Fonda za privatizaciju, odn. Agencije za nekretnine? Grad je upisan, imaš pravo, ali u kojem dijelu prepuštam ti da otkriješ sam, sve se može preko interneta.

Autobusni kolodvor? S obzirom da sam već podosta pisao o temi javno-privatnog partnerstva, samo ću ponoviti da se radi o investiciji u kojoj grad sudjeluje sa 0 kuna, a predaje jednoj firmi zemljište od XXX kvadrata, na kojemu će kolodvor zauzimati xxx prostora (da ne otkrijem previše, ne puno), a što će biti na ostalom dijelu, prosudite sami. I to tako na 30 godina, pa se zapitaj tko je tu bolje prošao. Iako, da ne pomisliš krivo, podržavam gradnju novog kolodvora.

A komarci? Eto, što će nam milijuni kad se Ameri brinu za sve, još kad malo zagriju atmosferu neće biti ni kisika, a kamoli komaraca. Inače se vode i neki kazneni progoni lovicu za zaprašivanje, to još ono prije nekoliko godina.

I na kraju, što se to počelo graditi javnim sredstvima ne znam, osim dvorane za rukomet, koja vrlo vjerojatno neće biti dovršena na vrijeme, jer gradilište stoji već mjesecima - nema love ni zainteresiranih partnera - bojim se da ćemo ubrzo dobiti još jedan upitni jpp.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Rajnus
Offline
Avatar

Ukupno postova: 1029
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 05.07.2007. 17:27 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Blofeld je napisao/la :

Ne bih baš razvlačio temu, no par ispravaka. Kakve veze ima podvožnjak ispod koridora 5c s ovom temom ne znam, ali osim toga što je to u nadležnosti HAC-a volio bih znati kako bi to izgledalo da ga nema - kako bi ljudi npr. iz Osijeka došli do Valpova a da ne plaćaju cestarinu. Još jedan nadvožnjak? Koji?


Ja sam spomenuo da je za takve velike projekte u gradu potrebno sufinanciranje ministarstva. Sam grad ne moze iznijeti tako velike projekte. Konfuzno pises pa nije razumljivo sto si htio reci, no Hrvatske Autoceste nisu zaduzene za gradske ceste.

Citat:
Južna traka zaobilaznice - Županijska uprava za ceste, renoviranje s HŽ-om, kakvo renoviranje?


Izgraduju se jos dva traka juzne obilaznice. HZ sudjeluje u renoviranju osjeckog kolodvora


Citat:
Rupa je riješena? Otkad? Zašto se čeka natječaj Fonda za privatizaciju, odn. Agencije za nekretnine? Grad je upisan, imaš pravo, ali u kojem dijelu prepuštam ti da otkriješ sam, sve se može preko interneta.


http://www.vjesnik.hr/pdf/2007%5C04%5C13%5C16A16.PDF

Citat:
Autobusni kolodvor? S obzirom da sam već podosta pisao o temi javno-privatnog partnerstva, samo ću ponoviti da se radi o investiciji u kojoj grad sudjeluje sa 0 kuna, a predaje jednoj firmi zemljište od XXX kvadrata, na kojemu će kolodvor zauzimati xxx prostora (da ne otkrijem previše, ne puno), a što će biti na ostalom dijelu, prosudite sami. I to tako na 30 godina, pa se zapitaj tko je tu bolje prošao. Iako, da ne pomisliš krivo, podržavam gradnju novog kolodvora.


Sta ce biti, ne nakalapaj ko baba nego napisi cinjenice. Grad je dao Osijek-Koteksu da napravi kolodvor, nakon 30g taj kolodvor postaje vlasnistvo grada. Vlasnik zemljista je grad. Tako su nam se nudili u bivsoj Jugi da nam naprave autoput pa mi nismo htjeli, pa smo cekali skoro 40g da ga napravimo. U ostalom zaradit ce osjecka firma koja zaposljava osjecane iplaca prirez gradu i dobit zupaniji i gradu. Podize kvalitetu zivljenja grada i konacno cemo imati kolodvor koji zasluzujemo. Uz kolodvor ce niknuti i hotel i ostali popratni sadrzaji. Tako se radi u normalnom svijetu.

Citat:
A komarci? Eto, što će nam milijuni kad se Ameri brinu za sve, još kad malo zagriju atmosferu neće biti ni kisika, a kamoli komaraca. Inače se vode i neki kazneni progoni lovicu za zaprašivanje, to još ono prije nekoliko godina.


Ajd se drzi teme. Nadji zamjerku tome sto je Djapic iskamcio 5 milijuna kuna za grad. Zar nije trebao? Sto je tu lose? Malo pretjerujete sa svime.

Citat:
I na kraju, što se to počelo graditi javnim sredstvima ne znam, osim dvorane za rukomet, koja vrlo vjerojatno neće biti dovršena na vrijeme, jer gradilište stoji već mjesecima - nema love ni zainteresiranih partnera - bojim se da ćemo ubrzo dobiti još jedan upitni jpp.


I opet lupetas gluposti. I u taj projekat u javno-privatno vlasnistvo ulazi Osijek-Koteks i Ingra. No prije nekoliko dana se pojavila inicijativa i Djapic je zatrazio da se izdvoje sredstva iz proracuna i da se odustane od JPV. Posto nema vise sredstava iz ovogodisnjeg proracuna zatrazio je pola sada, a pola iz sljedecg proracuna. Ako Sanader odobri nekoliko desetaka milijuna Eura. Djapicu hvala lijepa.

Ne baratas osnovnim svakodnevnim cinjenicama... Bolje nemoj vise...

_________________
samo Osijek!
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Blofeld
Offline
Avatar

Ukupno postova: 636
Spol: Muško Muško
Post Postano: 05.07.2007. 20:33 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Za ovakve ex cathedra stavove očekivao bi barem da razumiješ pojmove o kojima pišeš, te da si barem mrvicu informiraniji od prosječnih čitatelja novina, no nisi ponudio ništa što ne znaju i kumice na pijaci.

Prvo, taj koridor 5c, da Đapića itko išta pita već bi bio gotov do Osijeka, što će ti potvrditi svaki bolji pozbavatelj niskogradnje - za dovršetak te ceste potrebna su smiješna sredstva u usporedbi s nekim drugim dionicama u Hrvatskoj, a i ne više od 6 mjeseci. Kako bi izmrcvario te novce zvao je Sanadera u Hotel nedavno (jer evo ti informacije iz prve ruke - nema ubrzavanja gradnje dok je HDSSB-a), gdje je mu je Sanader očitao lekciju. A još i podvožnjak da ne naprave, pa da prepolove autocestom Slavoniju na dva dijela, svaka čast, izvrstan uspjeh.

Projekt dva traka južne zaobilaznice star je kao Biblija, i ostaje da vidimo kad će se dovršiti (u niskogradnji je isključivo bitan dan završetka a ne početka radova).

Renoviranje željezničkog kolodvora? Ako misliš na uređeni interijer, trebao bi znati da je Ž. kolodvor u isključivom vlasništvu HŽ-a. Ako se u okolici išta promijenilo, zacijelo mi je promaklo, pa se unaprijed ispričavam.

A rupa? Posebna priča. Kao što si i sam vjerojatno pročitao, Đapić se nada da će presuda uskoro postati pravomoćna. Ako shvaćaš što to znači, onda znaš da nije ni blizu gotovo. Međutim, da se grad nije miješao u prodaju rupe, ona bi prije 2 godine bila prodana Škoji, te bi se na njoj već uvelike radilo (čak bih ti mogao i navesti što, ali neću). Pa onda ne znam koje je riješenje bolje.

NE POSTOJI javno privatno vlasništvo - nego partnerstvo. E da si ikad išta pročitao o tom modelu gradnje, znao bi da se u normalnim zemljama ne koristi za profitabilne objekte, kakav je autobusni kolodvor. Također, nadam se da si vidio taj ugovor (šalim se, znam da nisi), međutim ja jesam, i ne smatram ga nužno lošim, samo bi bilo lijepo da se objavi (što Đapu ne pada na pamet), pa da onda i drugi građani vide kako se to i pod kojim uvjetima gradi kolodvor.

Komarci i 5 milijuna? Svaka čast, to sam ionako pohvalio. No možda bi bilo bolje da se ta sredstva koriste za nešto drugo, a ne mogu jer ne da Vlada, s obzirom da kad ima komaraca ne pomažu, a kad ih nema nisu potrebna.

I na kraju dvorana. Ako ne znaš nikog tko je sudjelovao u tom projektu, nemoj se ni petljati (ja slučajno znam). Stvar nije jednostavna, ali barem si trebao, kad već čitaš novine, pročitati i intervju sa Zoranom Gopcem, koji je rekao da će se najvjerojatnije prvenstvo igrati u 3 dvorane (među njima nije ova u Osijeku), te da ga je baš zvao Đapić ali ga je morao razočarati. Ovo nije mjesto na kojemu bi mogao dublje ulaziti u tu problematiku, ali da prijeti pušing jasno je svakom tko razumije dnevnu politiku, i uzroke nedavnog sastanka u Hotelu Osijek.

Uz sve to, ja se nadam da će stvari ispasti dobro za grad, neovisno o Đapiću, jer su potrebne. Vidjet ćemo.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Rajnus
Offline
Avatar

Ukupno postova: 1029
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 05.07.2007. 20:49 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

"To i da je točno, opet je sramota ove gradske vlasti, jer od silne moći ucjenjivanja Sanadera nisu u stanju dogovoriti ni običan podvožnjak sa HŽ-om, a da ne govorimo, recimo, rješenje Rupe, ili slično."

Da ne ulezim opet u repliku jer bi definitivno otisli u offtopic.
- Podvoznjak ce biti napravljen.
- Presuda ce postati pravomocna, ako nista drugo covjek se
bori za nesto i ispravlja propust liberala.

- Koliko god i kako god se bori i zica od premijera, on to bar radi za razliku od Kramarica koji kurac od drzave nije izvukao za ovaj grad.

Koliko god to (mozda) nece biti dobro za drzavo, ali ce Osijek imati velike financijske koristi od Djapica i Sisljagica ako dogovore koaliciju za HDZom. U Osijeku nema niti jednog dovoljno jakog politicara u ostalim strankama koji mogu uopce doci pred premijera, a kamoli nesto traziti i dobiti.

Mozemo mi sreuckati protiv Djapica da je ovakav seljak ili onakav, ali on trenutno jedini dovlaci i moze dovuci novce u Osijek. Mozemo birati, grad "kulture" 15 godina bez gospodarskog uzleta kao do sada ili jednog seljacinu koji ipak cupa za Osijek... Trenutno druge alternative nema. Osijek sa svojim proracunom moze malo toga napraviti osim odrzavati parkove.

_________________
samo Osijek!
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: