Autor |
Poruka |
saba
Ukupno postova: 1320 Lokacija: Osijek Spol: Muško
|
ovak .... imam u planu kupiti neko vozilo i sad mene zanima kolko bi me izašla ugradnja plina u njega.... pa jel zna neko cjene ili tak nešt? aj help |
|
_________________
|
|
|
|
Circa
Ukupno postova: 3149 Lokacija: Osijek Spol: Muško
|
Cijena ovisi o sistemu napajanja gorivom, a najpovoljnije će proći vlasnici starijih vozila s karburatorom, za koje ugradnja košta oko 6.500 kuna - rekao je Podgorščak. Novi sistem motora s izravnim ubrizgavanjem plina je nešto skuplji, a cijena ovisi o broju cilindara (4 cilindra - 10.500 kuna). Cijenu obrazlažu pouzdanijim radom i istovjetnim performansama kao i pri pogonu na benzin. Smanjivanje prtljažnog prostora, dodaje, također je riješeno upotrebom torodijalne boce koja se smješta u prostor za rezervni kotač, a može biti od 39 do 74 litara kapaciteta. Bitno je i naglasiti da upotreba plina produžuje vijek trajanja motora te smanjuje štetan utjecaj na okoliš pa je ekotest nepotreban. |
|
_________________ Ja sam srbin, ustaša, crnac, nacist, peder, jevrej i ne kupam se! |
|
|
|
DonQuijote
Ukupno postova: 4291 Lokacija: Osijek Spol: Muško
|
Circa je napisao/la: ›
Bitno je i naglasiti da upotreba plina produžuje vijek trajanja motora te smanjuje štetan utjecaj na okoliš pa je ekotest nepotreban.
|
a ja sam čuo od ljudi koji se inače dosta kuže u automobile, motore, imaju poznanstava među mehaničarima i tako to, da u dosta automobila u koje se ugradi plin nakon cca dvije godine počnu otkazivati neki dijelovi. kao, ne može se dokazati izravna povezanost, ali je dosta čest slučaj, pa se pretpostavlja da ipak ima neke veze... |
|
|
|
|
|
Sale car
Ukupno postova: 1703 Spol: Nebitno
|
ja kontam da je to kul stvar i kontam da kada budem kupovo auto da plin upada u njega ubrzo nakon kupnje.... |
|
_________________
imam osjecaj da osjecam osjecajno jako
Bolje ispast glup nego iz tramvaja
mozda pijan ali nisam jako, Bože zdravlja pa kući polako
fuck you man čovječe |
|
|
|
Circa
Ukupno postova: 3149 Lokacija: Osijek Spol: Muško
|
Auto plin i problemi vezani uz njega su vrlo cesto tema raznih urbanih mitova. Svi poznaju nekog ko ima problema, a ja od nikoga nisam cuo da ima i plin i da se zali...
Cinjenica je da se kod nas ugradnja plina vrlo cesto obavlja u seoskim radionama s upitnim djelovima i kvalitetom radova. U takvim slucajevima me komplikacije ni ne cude.
Kako sada stvari stoje s cijenom nafte, plin je buducnost u automobilskoj industriji. Prije svega zato sto rezerve plina nisu povezane s rezervama nafte, a ekoloski faktor je neprocjenjiv. Na zapadu su gradski autobsi sve cesce pogonjeni plinom (umjesto dieselom), a zna se da su motori u takvom gradskom rezimu posebno optereceni. Problemi se ne pojavljuju, zrak se manje zagadjuje i nastavljaju se ulaganja i mjere kojima se popularizira upotreba plina.
Renault Laguna, fiat punto, fiat multipla i jos neki modeli se na zapadu mogu kupiti sa serijski ugradjenim plinom. Proizvodjaci ne bi reskirali ugleda da se boje komplikacija... |
|
_________________ Ja sam srbin, ustaša, crnac, nacist, peder, jevrej i ne kupam se! |
|
|
|
pic
Ukupno postova: 125 Lokacija: jug 2 Spol: Muško
|
imam audi s plinom i do sad nism imao nikakvih problema |
|
|
|
|
|
ajwar
Ukupno postova: 769 Spol: Muško
|
imam astru s plinom, radi ko bonbon i nikakvih problema dosad (godinu dana)!! za 130kn - oko 430/440km, u svakom slučaju se isplati!!! |
|
_________________
- ubili ga ko zeca -
"pa pogledajte Nenada Bjelicu kak ulaže u Osijek, on ulaže u nekretnine!" |
|
|
|
saba
Ukupno postova: 1320 Lokacija: Osijek Spol: Muško
|
aj recite sam cjene kolko ste dali za ugradnju.... svakako mislim ubacit plin u kola kad ih uzmem sam cifre me zanimaju i gdje |
|
_________________
|
|
|
|
Evil Poodingh
Ukupno postova: 2517 Spol: Muško
|
|
|
|
luka
Ukupno postova: 19 Spol: Nebitno
|
alfa 146 plin i 156 plin rade kao bombon
razmišljam kako da to sprovedem i u motor
146- prije 2 god 4500kn auto elveks
156-prije 2 mj - 1000 Eur zagreb |
|
|
|
|
|
ela
Ukupno postova: 2074 Lokacija: Osijek Spol: Žensko
|
Šestu godinu vozim na plin,problema nikakvih,osim što se radom na plin pokazuju i najmanje greške pri radu motora,onda odeš kod čike da to opet naštela dešava se cirka u tri godine jednom,je sam prezadovoljna...
Ugradila u Koščak d.o.o,nije baš neka seoska radiona,zastupnici su godinama za Lovato,vodećeg proizvođača auto plinske opreme..
@saba najbolje je kad se odlučiš za auto otići i pitati jer se cijene razlikuju i kod godišta auta ... |
Zadnja promjena: ela; 09.09.2007. 11:13; ukupno mijenjano 1 put. |
_________________ ne čini ono što želiš da ti čine,ukusi su različiti |
|
|
|
luka
Ukupno postova: 19 Spol: Nebitno
|
Ma plin vam štedi dijelove motora, a pogotovo auspuh- koji više neće pregorijevati tako često. U Auto-elvex nemojte ići, jer dečki ne znaju posao, a ni nemaju potreban uređaj za ugađanje plina. Potrošnja je veća za cirka 10%, no u usporedbi sa litrom benzina koja je 8 kn to je ništa. Auto se može ugađati po volji: može biti dosta trom (kao da sjede 4 ljudi u njemu) pa sve do vrlo agresivnog podešavanja, kojim je auto dosta živčaniji nego na benzin. U 156 je digitalni plin s kojim je potrošnja samo 5% veća. Cijene dosta ovise o broju cilindara i grani motora- ako je plastična možete računati 2x više novaca. |
|
|
|
|
|
bazooka_joe
Ukupno postova: 3237 Spol: Nebitno
|
Circa je napisao/la: ›
Cinjenica je da se kod nas ugradnja plina vrlo cesto obavlja u seoskim radionama s upitnim djelovima i kvalitetom radova. U takvim slucajevima me komplikacije ni ne cude.
|
Isto tako dosta igra ulogu vozač automobila. Ukoliko se auto dulje vremena vozi isključivo na plin, znaju oksidirati injektori za benzin. Jedino rješenje - skidanje istih i ultrazvučno čišćenje (najefikasnije), cijena oko 600kn (ruke+čišćenje). Isto tako - motor će ostati pošteđen jedino ukoliko se plin ugradi u prvih cca. 50k km. Sve više od toga neće ništa bolje 'štediti' motor...
Circa je napisao/la: ›
Prije svega zato sto rezerve plina nisu povezane s rezervama nafte, a ekoloski faktor je neprocjenjiv.
|
Khm... Spominjao si neke urbane legende tamo gore? Inače, LPG nusprodukt je proizvodnje benzina od sirove nafte. Hrvatska trenutno ima viška LPG-a (puno ga izvozimo, još više spalimo), no kako stvari stoje, potražnja je sve veća iz dana u dan. Druga su stvar metan (u HR ima samo jedna punionica metana, u Zagrebu) ili zemni plin (koji ima jako malu energiju sagorijevanja i bio bi nepraktičan za korištenje u automobilima).
http://en.wikipedia.org/wiki/Liquefied_petroleum_gas
Circa je napisao/la: ›
Renault Laguna, fiat punto, fiat multipla i jos neki modeli se na zapadu mogu kupiti sa serijski ugradjenim plinom. Proizvodjaci ne bi reskirali ugleda da se boje komplikacija...
|
Ne zaboravimo na činjenicu da svaki proizvođač ugrađuje sustav prilagođen motoru koji je u automobilu. Danas, osim ako ne želite izdvojiti malo ozbiljnije novce (dakle oko 10k kn za karburatorski motor), su na tržištu prisutni tzv. kitovi za ugradnju. Kombinacijom određenog isparivača, elektronike i ostalih djidja dolazi do 'zadovoljavaljućih' rezultata, ali svejedno su to kitovi i nisu strogo namijenjeni motoru na kojega se ugrađuju.
Potom ide cijena. Iako je psihološko olakšanje natankati pun rezervoar plina za 140kn, ljudi zaboravljaju na cijenu ugradnje (min 10000kn kod novijih modela sa plastičnim granama), atest (oko 1000kn), dodatnu cestarinu od 500kn (svake godine), svakih 5 god. atest, flashlube ulje na najnovijim japancima (oko 160kn/l). Naravno, moram li napomenuti kako je LPG dodatni sustav u automobilu koji zahtjeva održavanje i redovne servise?
Uglavnom, odlučujete li se na ugradnju LPG sustava, pogotovo ako vam auto troši <8l u gradu, ozbiljno razmislite o tome koliko km prelazite godišnje i koliko biste se dugo držali tog automobila (neki proračuni govore da je čovjek na realnoj nuli tek 5 god. nakon ugradnje - uračunat kredit za ugradnju).
Osobno, ukoliko budem prelazio >16000km/god sa autom, ugrađujem plin, else... |
|
_________________ "We've arranged a global civilization in which most crucial elements profoundly depend on science and technology. We have also arranged things so that almost no one understands science and technology. This is a prescription for disaster. We might get away with it for a while, but sooner or later this combustible mixture of ignorance and power is going to blow up in our faces." - Carl Sagan |
|
|
|
luka
Ukupno postova: 19 Spol: Nebitno
|
Da izbjegnete oksidaciju i začepljenje injektora, treba se svakih 400km prebaciti malo na benzin. Dovoljno je napraviti nekih 15km na benzinu.
Mislim da se plin puno prije isplati, jer se samom ugradnjom povećava i cijena auta. |
|
|
|
|
|
Burence
Ukupno postova: 143 Spol: Muško
|
luka je napisao/la ( Pogledaj post): ›
Da izbjegnete oksidaciju i začepljenje injektora, treba se svakih 400km prebaciti malo na benzin. Dovoljno je napraviti nekih 15km na benzinu.
Mislim da se plin puno prije isplati, jer se samom ugradnjom povećava i cijena auta.
|
cijena ti ostane ista s obzirom koliko platis ugradnju i atest.. a kao što je rekao netko iznad, onaj tko prelazi godisnje manje od 15k km a auto trosi ispod 8 l, nema potrebe za plinom.. ja imam octaviu 1.6, prijeđem cca 12k km godišnje i plin bi mi bio samo gubitak novaca..u svakom slučaju, treba dobro razmisliti i staviti sve na papir.. |
|
_________________ www.pivopije.com
|
|
|
|
|
|