
S očuvanom izvornom recepturom, tradicionalnim načinom proizvodnje, u boci od prepoznatljivog smeđeg stakla u petak je Osječanima predstavljeno novo
Osječko pivo. Naime, najstarija hrvatska pivovara i posljednja velika hrvatska pivovara koja je u stopostotnom hrvatskom vlasništvu,
Osječka pivovara d.d. darovala je novi izgled Osječkom pivu, a snažnu marketinšku kampanju pratit će i TV spotovi na svim
nacionalnim televizijama do kraja godine. Recimo kako je Osječka pivovara d.d. u “liječnje” brenda i nacionalnu kampanju uložila čak
pet milijuna kuna, a potrošači će dobiti proizvod u novoj
unikatnoj boci s novim etikatama.
- Za novi dizajn boce zaslužna je Andreja Komak, direktorica komercijale Osječke pivovare d.d., a boca je zaštićena kao unikatni proizvod. Što se tiče etikete izradila ju je prva specijalizirana branding agencija u Hrvatskoj, Brandoctor iz Zagreba, dok su se za marketinšku kampanju pobrinula najnagrađivanija domaća agencija Bruketa & Žinić. Naš odgovor negativnim napisima u medijima proteklih godina upravo je novo osječko pivo, poručila je
Sandra Vajnberger Alić, voditeljica marketinga Osječke pivovare.d.d. Inače, pivovara kreće i u snažnu distribuciju prema cijeloj Hrvatskoj, a osim novog izgleda i promocije ova osječka tvornica prije nešto malo više od mjesec dana dobila je i novo ime.
- Od 29. travnja nosi naziv Osječka pivovara d.d.. Razlog promjene imena krije se u tome što smo željeli udahnuti dušu grada našoj tvrtki. Naime, tvrtka zaslužuje epitet osječko, kao što grad Osijek zaslužuje da se njegovim imenom zove najstarija pivovara u Hrvatskoj, poručila je Vajnberger Alić. Direktor
312 godina stare pivovare Ivan Komak poručio je kako i sam želi piti dobro pivo.
- Zbog svih događanja oko naše tvornice proteklih godina bio je uništen jedan stari brend, no mi smo ga sada oživjeli. Već krajem ovog mjeseca naše pivo dobiva znak Hrvatske kvalitete, naglasio je Komak.
Svečana promocija novog Osječkog piva održana je na brod-restoranu
Galija. Kum novog piva postao je
Nikola Žinić.
- Stvaranje TV spota bio je veliki izazov, jer je riječ o stvaranju novog brenda. Oduševili smo se kada smo počeli kopati po povijesti i doznali da je to najstarije hrvatsko pivo. Ovo je početak naše suradnje, jer ćemo na stvaranju brenda raditi sljedećih nekoliko godina, komentirao je Nikola Žinić. Osječka pivovara ovom je prilikom za sve goste i poslovne komitente organizirala
nagradnu igru, a s mnogo sreće glavnu nagradu,
skuter, osvojila je novinarka
Glasa Slavonije.
Piše: N.Zekić/Glas-Slavonije.hr
Pročitajte i...
[21.05.2009.] Jeste li vidjeli nove boce Osječkog piva?
Osjecko pivo - Istrijan
Osjecko pivo - Zagorac
Osjecko pivo - Dalmatinac
Osjecko pivo - TV spot 15 sec
Osjecko pivo - TV spot 30 sec
Video by Fan klub Osjeckog piva:
Mix 5 minuta
Pijem sam
Klaun
Super cure
Škemba
Nisam ševio
Cipela
Lega debil
Nemam pojma