
Gotovo
dva sata trajala je prezentacija španjolske tvrtke
ACTION PARK u restoranu
Copacabana. Generalni direktor tvrtke
Alfonso Ribarrocha predstavio je osječkim vlastodršcima, gostima i okupljenim novinarima veliki projekt koji bi mogao
već 2012. godine zaživjeti na lijevoj obali Drave, na popularnoj Copacabani. Radi se o
Aquaparku koji bi bio
najveći u ovom dijelu Europe, a planira se privlačenje posjetitelja
u krugu od čak 300 kilometara oko Osijeka! ACTION PARK je tvrtka
s tridesetogodišnjim iskustvom u industriji vodene zabave, a čak
200 njihovih vodenih parkova nalazi se diljem cijelog svijeta, od Južne Amerike do Azije.
Ekskluzivni Aquapark na lijevoj obali Drave već 2012. godine?!
Glavni cilj je planirani
Aquapark uklopiti u već postojeći krajobraz lijeve obale Drave.
Očuvala bi se većina postojećeg
zelenila, kao i šetnice na samoj Copacabani. Unatoč tome,
projekt djeluje zbilja
megalomanski za naše prilike!
Na sjeverozapadnom dijelu Kopakabane planirano je
prihvatno parkiralište, dok bi se
sportski tereni, koji su sada tamo, prebacili na sjeveroistočni dio kompleksa i bili bi na raspolaganju za slobodnu uporabu. Postojeće šetnice bi obilazile čitav park, tako da bi svi zainteresirani mogli svjedočiti događanjima u samom parku. Na zapadnom ulazu je predviđen
restoran i night bar koji bi trebao predstavljati novo okupljalište osječke mladeži željne zabave. S te strane bi trebao biti i
adrenalinski najzanimljiviji
dio parka koji neće biti dostupan za sve uzraste!
Dovoljno je samo reći da je
najviša točka s koje ćete se moći spustiti
20,6 metara od tla! Planirana su i tri tematska dječja bazena, a posjetitelji će se moći detaljnije upoznati sa dalekom prošlošću i brojnom florom i faunom koja je tada bila dio
Panonskog mora! Sa drugim brojnim atrakcijama i samim profilima ludih tobogana možete se upoznati kroz prezentaciju koju vam ekskluzivno prenosimo u cjelosti!
Ekskluzivno: Aquapark Osijek prezentacija
Ono što vjerovatno najviše zanima sve vas su brojke. A one su sljedeće... ACTION PARK ne može sa sigurnošću jamčiti određenu posjetu, ali prema dosadašnjim rezultatima u drugim dijelovima svijeta, i uzimajući u obzir određene varijable, planirana bi se posjeta kretala
oko 185.000 ljudi godišnje. Nadanja su da bi sezona mogla trajati čak
120 dana, od polovine svibnja do polovine rujna.
Dnevna ulaznica
za odrasle iznosila bi
60 kuna, dok bi se za
djecu moralo odvojiti
40 kuna. Cijene ulaznica formirane su također prema određenim ekonomskim varijablama. U istraživanju tržišta vodilo se računa kako o prosječnoj mjesečnoj plaći, tako i o cijeni, primjerice, kino ulaznica.
Alfonso Ribarrocha
Sam park može primiti
3.500 posjetitelja, iako
Ribarrocha naglašava da se taj broj bez veće gužve, problema i opasnosti može povećati i
na više od 4.000. Vrijednost cijelog projekta (nije uračunata naknada za zemljište, op. a.) koštala bi budućeg investitora
oko 54 milijuna kuna. S druge strane, predviđeni godišnji
profitiznosi čak
10,5 milijuna kuna (prihodi procijenjeni na 18 mil., rashodi na 7,5 mil. kuna), čime bi se isplativost postigla već nakon 5 godina.
Ivan Vrdoljak, Alfonso Ribarrocha, prevoditeljica
Oduševljen je cijelim projektom i dogradonačelnik
Vrdoljak; „
Grad će uvijek biti inicijator i partner ovakvih projekata. Kao što želimo od Osijeka ponovo napraviti industrijsko središte, tako želimo u bliskoj budućnosti Osijek isprofilirati i kao centar zabave ovog dijela Hrvatske i Europe. Jamčim da ćemo osigurati što povoljnije uvjete za potencijalnog investitora. Zemljište nećemo prodavati već ćemo ga dati u koncesiju. Moram vam priznati da sam s određenim osobama već uspostavio kontakt, ali o imenima, naravno, ne želim. Ova regija može „podnijeti“ samo jedan takav vodeni park i prilika koja nam se pruža je predobra da je ne bi iskoristili!“, zaključio je Vrdoljak.
Autor:
M.K.