"Cilj" i "vizija" baš u skladu s dosadašnjim djelovanjem turističkih zajednica. U nedostatku ozbiljnih programa i ideja, ti smisli nekakvo sranje koje vuče na patriotizam, i nitko neće moći reći da ništa ne radiš.
Ovako na prvi pogled, slučajni promatrač mislio bi da turistički neradnici, tj. djelatnici, u Osijeku i Sl. Brodu imaju za cilj poboljšanje turizma u Osijeku i Sl. Brodu. Umjesto toga, oni se bave prehrambenom industrijom, i poboljšanjem prodaje u istoj. Što će onda neradnici, tj. djelatnici, gospodarskih komora u Osijeku i Sl. Brodu, ako im vrijedni zaposlenici turizma oduzmu posao? Vidite, ovdje u našem lijepom gradu ljudi koji parazitiraju na državnom ili gradskom proračunu otimaju se tko će više raditi, pa jedni drugima oduzimaju posao.
Tako će netko tko je do jučer mjerio broj noćenja, što god to značilo, sada nazivati restorane i hotele te im nuditi kulen i rakiju. Ako se ubode i kakva provizija, tim bolje. (Nije jasno što rade proizvođači kulena, ako sami ne nude svoje proizvode kupcima. Možda ne stignu.) No, sutra će djelatnik Zavoda za zapošljavanje davati vremensku prognozu, vrijedni referent ureda državne uprave pružat će savjete na burzama kapitala, šalteraš iz županije ili grada volontirat će u operacijskoj sali. Hrvati kreću u radnu ofenzivu, predvođeni djelatnicima turističkih zajednica. Smješi nam se lijepa budućnost. Babe lopovi u gradu Osijeku moći će očekivati obilnu pomoć Krešimira Bubala i glavašoidne bande.
Ozbiljno, ljudi, pa nazvati "vizijom" ideju da seljak iz Gundinaca prodaje kulen u Makarskoj, to moraš biti debelog obraza. Nego gdje će hrvatske babe prodavati tabletiće nego u Hrvatskoj, zalutalom turistu sa viškom kuna u džepu. Što će nama zapravo Turistička zajednica, to je puno važnije pitanje.