
Kratko je trajala radost Osječana, pogotovo onih što vole
parkirati kad i gdje hoće, nakon što su u ožujku ove godine tvrtka AC Lozić i grad Osijek
raskinuli koncesiju za obavljanje komunalne djelatnosti izmještanja nepropisno parkiranih vozila, navodno zbog
neisplativosti cijelog tog posla.
Grad je u svibnju raspisao natječaj za novog koncesionara, a u srpnju je Gradsko vijeće
prihvatilo jedinu pristiglu ponudu, onu od novoosnovane tvrtke
Pauk Osijek d.o.o. sa sjedištem u Gundulićevoj ulici koja je preuzela ulogu "pauka". Kao što smo već pisali, novi koncesionar će Gradu plaćati naknadu za koncesiju u iznosu od 11 posto od ukupnog iznosa svih fakturiranih usluga, a procijenjena vrijednost koncesije je
948.800 kuna za razdoblje od deset godina.
Paukov kamion već je počeo
operirati po gradu i hvatati u svoju "mrežu" vozače koji su "samo skoknuli na par minuta". Najviše mušica u Paukovu se mrežu
zaplete u najfrekventnijim gradskim ulicama, kao što su
Županijska ili
Strossmayerova gdje vozači imaju teško objašnjivu naviku parkiranja na tramvajskim tračnicama te u
Šamačkoj ulici koja je ionako teško provozna pa nepropisno parkirana vozila dodatno otežavaju promet. Također su česte intervencije i kod osječkog
Kliničkog bolničkog centra, a posebno kod odjela Traumatologije gdje se često događa da vozila hitne pomoći s hitnim pacijentima ne mogu doći do ulaza na odjel zbog nepropisnog parkiranih vozila.
Osim Pauk kamiona, koncesionar je ustrojio i još jednu ekipu koja grad obilazi u osobnom vozilu i
skenira parkirna mjesta. Razlog je želja da se izbjegne ulazak kamionom u uske ulice tamo gdje nema potreba za intervencijom, a ukoliko ekipa u osobnom vozilu otkrije neko nepropisno parkirano vozilo, tek tada kamion stupa na scenu i odvozi ga.
Pauk moli građane za suradnju te da prijave svako nepropisno parkiranje, a to mogu učiniti na telefonski broj pauk-službe
031/637-850. Na istom broju mogu provjeriti i nalazi li se njihov
metalni ljubimac u Paukovom dvorištu. Dnevno u svoje dvorište u Gundulićevoj Pauk odveze između
12 i 15 vozila, a ako ste vi jedan od "sretnika" čija je metalna "mušica" pala u Paukovu zamku, morat ćete se teška srca odreći
500 kuna za odvoženje i
50 kuna za dan čuvanja vozila, dok će vas pokušaj podizanja vozila olakšati za
250 kunića.
Ono što je zanimljivo u cijeloj toj priči oko pauk službe je to da je na natječaju nominalno pobijedila nova pravna osoba, Pauk Osijek d.o.o., ali kao osoba ovlaštena za zastupanje u Sudskom registru Trgovačkog suda u Osijeku navedena je ista fizička osoba kao i kod starog koncesionara (Ljiljana Lozić). Što bi narod rekao,
sjašio je Kurta da uzjaše Murta. Ostaje nam da vidimo hoće li novi pauk imati manje osjetljiv probavni trakt od prethodnoga kojemu nikako nisu prijale mušice iz roda Mercedes, BMW ili Audi.
Tekst: M.M./Osijek031.com
Foto: Daniel Antunović/Foto-arhiv 031
Pročitajte i...
"Pauk" se vraća na ulice, Gradu će dati 11 posto od svega što naplati
Gradska poduzeća posluju s minusom; GPP najveći gubitaš, najveći prihod ostvario Vodovod Osijek!
Osijek ostao bez "pauka", uskoro novi koncesionar
"Pauk" uskoro na osječkim ulicama!
Osijek ostaje bez "pauka"