Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



CodeCamp 2015.: Optimizacija i marketing gotove videoigre

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
Redakcija 031
Offline
Avatar

Ukupno postova: 69826
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 12.11.2015. 9:46 
Naslov:  CodeCamp 2015.: Optimizacija i marketing gotove videoigre
20.11.2015. 17:00
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Upetak, 20. studenog 2015. godine, u sklopu CodeCampa Osijek održat će se Optimizacija i marketing gotove videoigre s početkom u 17:00 sati u BIOS-u.

Predavač: Leo Tot, Microsoft Student Partner

Na protekloj radionici polaznici su se upoznali s pojedinim alatima za izradu videoigara i osnovnim koracima u izradi digitalnog prototipa, odnosno nečeg igrivog i spremnog za pokazati ostatku svijeta. Međutim, na koji način privući pažnju potencijalnim igračima i ostalim entuzijastima? Na posljednoj radionci trenutnog ciklusa GameDev Tracka u sklopu CodeCAMP-a imat ćete priliku upoznati se s nekim metodama svojevrsnog reklamiranja vašeg proizvoda, odnosno vašeg budućeg vrhunskog naslova.

Game Dev Track
Game dizajn i develoment su, trenutno, neke od najpopularnijih tema koje kruže digitalnim svijetom. Najčešće su povezane s pojmom “indie game development”. No, kako se postaje game developer ili dizajner? Polaznici ovogodišnje serije osječkog CodeCAMP-a imat će mogućnost:
- savladati osnovne elemente samog procesa nastanka jedne igre
- naučiti kako razmišljati kao game dizajner
- kako na kraju spojiti sve elemente u cjelinu
- kako razviti igru kao jedan gotov proizvod spreman za igranje
- upoznati se s metodama plasiranja igre na tržište

Ciljana publika: programeri početnici

Predznanje: osnove OOP-a te je poželjno minimalno iskustvo u programiranju kako bi se lakše shvatili primjeri i analogije

Oprema: nije potrebna

Info + prijave


Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: