[25.04.2016.] Raznovrsne radionice i predavanja na Kreativnoj riznici [2016.]
[20.04.2016.] Na Ekonomskom fakultetu otvorena druga po redu Kreativna riznica [2016.]
[14.04.2016.] Kreativna riznica: Predavanje #Kreativni marketing'
[08.04.2016.] Kreativna riznica održat će se
od 20. do 23. travnja 2016. na Ekonomskom fakultetu.
Novi trendovi globalne ekonomije donose rasprave o konceptualiziranju
kulturne industrije, kreativne industrije i kreativne ekonomije te ustroju ovih fenomena za koja se još uvijek traže najbolja rješenja.
Cilj Kreativne riznice –popularizacijskog simpozija Ekonomskog fakulteta u Osijeku jest
aktivno i kontinuirano uključivanje svih struktura društva u oblikovanje kulturne i kreativne industrije Republike Hrvatske kroz populariziranje njezinih ključnih sadržaja. Susretanje teoretičara i praktičara iz domene kulturnog i kreativnog sektora udružuje njihove snage i potencijale, a znanstveno moderiranje otvara nove paradigme.
Prva Kreativna riznica 2015. godine polučila je iznimno zanimanje o čemu svjedoči broj sudionika (123 izlagača na 70 različitih programa) i
nazočnost
preko 1300 posjetitelja (
efos.hr/kreativna-riznica). Na tragu pozitivno evaluiranog koncepta Kreativne riznice 2015., simpozij se ponovno organizira okupljajući kulturne i kreativne profesionalce, samozaposlene umjetnike i kreativce iz cijele Republike Hrvatske, znanstvenike/teoretičare kulturnog sektora i sve zainteresirane dionike.
Kreativna riznica 2016. organizira se od 20. do 23. travnja 2016. godine, a krovna tema ove godine je Društveno odgovorna kreativnost.
Na Kreativnoj riznici 2016. propituje se društvena odgovornost kreativnosti, amanifestacijom se stvaraju mreže kontakata nazočnih predstavnika kulturnih i kreativnih institucija (Hrvatskog klastera konkurentnosti kreativnih i kulturnih industrija, Hrvatskog društva nezavisnih profesionalaca,
Ministarstva kulture, Ministarstva poduzetništva i obrta), dionika svih sastavnica kulturne i kreativne industrije, akademskih institucija, umjetničkih strukovnih udruga, slobodnih umjetnika te medija.
Kreativna riznica 2016. otvorena je za javnost, a više od 110 sadržaja podijeljeno je u tri područja:
- stručna i znanstvena predavanja,
- kulturni i kreativni nastupi,
- javne rasprave i paneli.
Događanja
Kreativne riznice 2016. organizirana su na Ekonomskom fakultetu u Osijeku koji kao znanstveno - nastavna institucija otvara nove putove promišljanja kulturnih i kreativnih industrija.
Kreativna riznica 2016. pridonosi zaživljavanju kulturnih i kreativnih sadržaja u Istočnoj Hrvatskoj, a aktivno sudjelovanje pripadnika mlađih dobnih skupina izgradnji njihovih životnih navika vezanih uz kulturne i kreativne sadržaje.
Pročitajte i..
Ovogodišnja Kreativna riznica ponudit će više od 100 različitih događanja