
Počevši od ožujka ove godine, studenti
3. godine preddiplomskog studija Ekonomskog fakulteta u Osijeku su u sklopu kolegija Neprofitni marketing pod vodstvom prof.dr.sc.
Mirne Leko Šimić i asistentice
Ane Pap, mag.oec., rješavali marketinški poslovni slučaj iz poslovanja
Muzeja vučedolske kulture iz Vukovara. Riječ je o nastavku suradnje Ekonomskog fakulteta s javnim institucijama koja je započeta u listopadu 2015. godine kada su studenti na kolegiju Marketing-strategije pod vodstvom doc.dr.sc.
Marije Ham rješavali poslovne slučajeve „
Memorijalnog centra Domovinskog rata Vukovar“.
Najuspješniji studenti su u
srijedu, 04. svibnja 2016. godine održali prezentacije svojih marketinških strategija pred predstavnicima muzeja, direktorom marketinga
Darkom Bilandžićem i kustosicom Muzeja
Mirnom Crnković, koji su ih potom nagradili priznanjima koja će im zasigurno biti važna referenca kao prilog životopisu prilikom budućeg zapošljavanja. Prvo mjesto u izradi poslovnog slučaja Muzeja vučedolske kultureosvojio je tim studenata:
Jacoby Ines, Oužecky Antonela, Papić Daniela i Raspudić Nives; drugo mjesto osvojio je tim studenata:
Botkuljak Marta, Budimir Bruno, Greger Boris, Mihić Mia i Sendić Kristina dok je treće mjesto osvojio tim studenata:
Ćurdo Ivana, Fauković Mateja, Jukić Dijana, Kursar Antonio i Yousri Heba.
Suradnja Ekonomskog fakulteta u Osijeku i Muzeja Vučedolske kulture iz Vukovara rezultat je
obostranih nastojanja implementacije dvosmjernog transfera znanja. Prijedlozi i analize dane u poslovnim slučajevima (case study) koristit će se u promišljanju marketing-strategije u stvarnom poslovanju Muzeja, a na smjeru Marketing Ekonomskog fakulteta u Osijeku nastavit će se i dalje nastavne sadržaje obogaćivati praktičnim iskustvima iz prakse pomoću poslovnih slučajeva, ali i gostujućih predavanja stručnjaka iz prakse, studijskih posjeta tvrtkama i sl.
Tekst i foto: Ana Pap, mag.oec.