
U vrijeme stvaranja
samostalne Hrvatske države i novog zakona o gospodarstvu, obrt osnovan 1967. prerasta u poduzeće "
Izolirka" koje se može podičiti najvećom ponudom materijala za građenje u Slavoniji i Baranji.
S obzirom na to da ove godine slave
50 godina poslovanja, razgovarali smo sa
Sanjom Prusinom, voditeljicom marketinga koja kazuje kako im je kada govorimo o poslovanju, 2008. bila najbolja, ali i najgora.
Od zatvaranja četiri poslovnice za vrijeme recesije do puta za oporavka
"
2008. je bila najbolja, ali i najgora upravo stoga što je prije recesije bilo odlično, zbog čega smo se s uvjerenjem da će se tempo rasta i dalje nastavljati proširili na 10 poslovnica. Tada smo se suočili s opadanjem prometa. Previše smo se raširili, a gospodarstvo je naglo počelo padati. Nismo mogli pratiti tempo, a da bi mogli stati na noge, morali smo zatvoriti četiri poslovnice.
Premda je recesija ostavila ožiljke, u ovo vrijeme radimo u šest poslovnica opskrbljenim građevinskim materijalom od podruma do krova i možemo se pohvaliti korektnim odnosima sa svim dobavljačima koji su i dan danas voljni raditi s nama. Osobito smo sretni što su unatoč teškim vremenima iz prošlosti zadržani korektni odnosi koji nam jako dobro dođu u godinama oporavka.“
Brojni proizvodi za izgradnju, adaptaciju, renoviranje i popravljanje
Dolazak
lijepog vremena i proljeća zasigurno je dobar znak za početak vanjskih, ali i unutarnjih radova. Toplije vrijeme nakon dugog i hladnog razdoblja idealno je za održavanje ili pripremu okućnice kada bi zablistala s prvim zrakama sunca.
Putem
internet stranice možete pretražiti bogatu ponudu po sljedećim kategorijama:
-
krovište
-
fasade i fasadni sustavi
-
žbuke i veziva
-
izolacije
-
opeke i blokovi
-
armature i željezo
-
suha gradnja
-
okućnica
-
podne obloge
-
alati i oprema.
Ponovno ulažu u marketing - najbolji partner u izgradnji
Kada govorimo o oporavku tržišta, uslijed znakova opravka gospodarstva, ali i građevinarstva općenito, počela se oporavljati i Izolirka, a da je tome tako, svjedoče i prošlogodišnji poslovni rezultati koji su puno bolji od prijašnjih godina. Dokaz tome je novi detalj na kojemu je poradila Uprava, a odnosi se na ponovno ulaganje u marketing čime tvrtki daju jednu notu više", priča Sanja Prusina.
Kroz marketing, različitim kanalima komunikacie, nastoje se približiti svojim
kupcima izvođačima, investitorima i pojedincima te prezentirati se kao partnera u izgradnji, a zahvaljujući bogatom asortimanu, dobro pogođenim lokacijama (dvije poslovnice u
Osijeku, jednoj u
Čepinu, Vukovaru, Kneževim vinogradima i Valpovu) i uslugama koje, između ostalog, obuhvaćaju besplatni organizirani prijevoz robe (u vrijednosti
od 5.000 kn i u radijusu
20 km od poslovnice), to i uspijevaju.
Organiziraju radionice za edukaciju kupaca
Kako bi kupcima ponudili
što bolji asortiman, zaposlenici Izolirke posjećuju i europske sajmove (njemačke i talijanske) gdje pronalaze nove dobavljače i robe. Isto tako kupcima, izvođačima i investitorima ugađaju i organiziranim radionicama na koje dolaze i učenici iz Građevinske škole zahvaljujući kojima cijela priča dobiva dodatni edukativni štih.
"
Distribucija građevinskog materijala je naša primarna djelatnost kojom nastojimo zadržati svoju tržišnu nišu. Radimo svoj posao najbolje što znamo i nemamo uzore u poslovanju, no imamo svoje ciljeve koje nastojimo ostvariti", dodaje Sanja Prusina.
[Sponzorirani članak]