
U
hotelu Osijek danas je održan prvi ovogodišnji
doručak s hrvatskih farmi na kome je svoje proizvode ponudilo
dvadesetak proizvođača.
Svi proizvodi posluženi za doručak nosili su crvenu oznaku
Hrvatske poljoprivredne agencije, što je jamstvo da je hrana proizvedena i prerađena u krugu od 50 kilometara.
Na štandovima je ponuda bila doista
bogata, od tradicionalnih proizvoda poput
kulena, kobasica, preko polutvrdih i tvrdih
sireva, svježeg sira i vrhnja, domaćeg kruha, sendviča od riblje paštete, makovnjača i orahnjača za desert, pa sve do malo neobičnijih kombinacija okusa poput
čokolade s čilijem, slatkog od zelenih oraha i ružinih latica, voćnog sira od dunje ili želea od vina.
Svi proizvodi ponosno nose neke od znakova Hrvatske poljoprivredne agencije:
meso, mlijeko i jaja s hrvatskih farmi, med iz Lijepe naše ili kruh s hrvatskih polja.
Ravnatelj HPA
Zdravko Barać istaknuo je kako je doručak s hrvatskih farmi postao važan projekt od kojega koristi imaju primarni proizvođači koji dobivaju dobro osmišljenu kampanju njihovih proizvoda, zatim poljoprivredno-prehrambena industrija koja dobiva mogućnost isticanja proizvoda jasno prepoznatljivog podrijetla, a na dobitku je i krajnji potrošač koji kupuje svježe proizvode, dokazane sljedivosti i kvalitete.
Kampanjom su
zadovoljni i proizvođači koji smatraju da je doručak s hrvatskih farmi odlična promocija za OPG-ove. A kada je o raznolikosti ponude riječ, kažu da se još uvijek najviše traže tradicionalni proizvodi, ali sve veći broj ljudi želi ih dobiti u nešto modernijoj varijanti pa otud i eksperimentiranja s okusima koja su se pokazala zanimljivima.
Tekst: Osijek031.com
Foto: HRT/Mirta Milas