Uspješni osječki proizvođač softvera
Mono predstavio je
osvježeni vizualni identitet. Njime odražava nastavak
rasta i razvoja te prati ambiciju tvrtke da uvijek bude u korak s posljednjim tehnologijama. Trenutno su to, osim
web softwarea, robotika, umjetna inteligencija, analiza podataka...
Od svojih početaka 2003. godine, Monov vizualni identitet imao je jedan
veliki redizajn, kad su 2015. uvedeni
prepoznatljiv logotip i paleta boja koja odražava energiju i strast tvrtke. Prošle godine odlučili su da je došlo vrijeme za dodatni iskorak te su vrijedno radili s
Markom Jovanovcem i Antom Vekićem iz tvrtki Marivo i Symbol kako bi udahnuli novi život u Monov vizualni identitet.
-
Proces smo započeli istraživanjem u kojem smo dobili puno zanimljivog materijala za rad. Saznali smo što zaposlenici vole i ne vole, kako funkcioniraju, kako se slažu, kako vide sami sebe te kako misle da ih drugi vide – rekao je Ante Vekić, kreativni direktor agencije za promidžbu i dizajn Symbol.
-
Inspiraciju za ilustracije smo pronašli u inputima koje smo dobili istraživanjem interne kulture tvrtke Mono. Paleta boja derivirana je iz retro računalnih igrica, osnovni element je izvučen iz postojećeg logotipa, dok nam ilustracije daju uvid iza kulisa u proces nastajanja softvera, učenja i neprekidnog držanja koraka s najnovijim tehnologijama, svim aktivnostima koje karakteriziraju Mono i zahvaljujući kojima je ta tvrtka globalno uspješna - rekao je Marko Jovanovac (Marivo) o samim ilustracijama.
-
Mi smo softverska tvrtka čija je osnovna djelatnost bazirana na web, ali naš dizajnerski tim radi na tiskanim materijalima kako za interne potrebe, tako i za naše klijente. Bilo je od vitalne važnosti da ponovno iskoristimo komponente dizajna u svim medijima. Naša je primarna misija bila proizvesti modularni, komponentni dizajn koji se može produžiti nakon što Marivo dovrši proces dizajna. Nakon što su ideje prebačene s ekrana naših računala u stvarni svijet, konačni dizajn koji smo primili bio je izuzetan – poručuju iz Mona.
Tekst: Osijek031.com
Foto: Kristijan Cimer