OŠ August Šenoa se prošle godine po prvi puta prijavila na natječaj
Erasmus + KA1 mobilnosti i ostvarila pravo na financijsku potporu za provedbu projekta u iznosu od
21.528,00 EUR. Projekt R.A.D.I.M.O (
Razvoj digitalizacije i međunarodnog obrazovanja) provodi se od početka školske godine, s ciljevima
jačanja europske dimenzije obrazovanja škole te usavršavanje vještina učitelja u korištenju digitalnih alata u svrhu pripreme, provedbe i evaluacije procesa poučavanja.
Deset djelatnika sudjeluje u projektu, a koordinator projekta je učitelj Čerina. Djelatnici odlaze na stručna usavršavanja u
Španjolsku, Francusku, Maltu, Češku i Grčku.
Ravnatelj
Krešimir Ćosić i učitelj
Vedran Čerina sudjelovali su na tečaju ‘
Erasmus plus project management and educational visits' u Alicanteu. Na tečaju su stekli znanja o europskim politikama na području obrazovanja te su razvili vještine razvijanja I upravljanja KA2 projektima kako kroz teoriju tako I kroz praktični dio pisanja projektnog prijedloga. Također su upoznali španjolski obrazovni sustav kroz radne posjete školama. Slobodno vrijeme je iskorišteno za razgledavanje Alicantea te posjete dvorcu Santa Barbara, arheološkom muzeju MARQ, i otoku Tabarca.
Učiteljica
Mirna Lišnić i pedagoginja
Ivana Gašparac sudjelovale su na edukaciji u Nici pod nazivom '
ICT as a Tool for a Student Centered Classroom'. Tijekom edukacije susrele su se s platformama za učenje poput Edmoda, Socrative-a, Edpuzzle i StudyStack, kao i metodama i oblicima rada u obrnutoj učionici . Nakon svakog predavanja o aplikaciji, odrađen je praktičan dio, gdje su morale primijeniti nova saznanja u stvaranju nastavnih sadržaja. Uspješno su odradile sve postavljene zadatke. U sklopu studijskog putovanja tijekom edukacije, posjetile su Monaco i Cannes te muzeje i galerije.
Učiteljice
Sanda Lukenda i Zorica Jukić su sudjelovale na tečaju '
Interactive Teaching – Using Educational Games and New Technology in order to Enhance Learners' motivation' u Valletti. Tijekom pet dana imale su priliku razmijeniti iskustva poučavanja u različitim školskim sustavima, razgovarati o motivaciji učenika i naučiti nove metode koje se odnose na uporabu digitalnih alata u nastavi. Zaključile su da, iako zaostajemo u tehnološkom smislu , u smislu inovativnosti i upoznatosti s novim suvremenim digitalnim alatima držimo korak s europskim školama. Tijekom izvanučioničke nastave su istraživali prirodne ljepote Malte ( Gozo i Comino), kulturne znamenitosti te povijesna mjesta.
Do kraja projekta su preostale još 4 mobilnosti. Učiteljice
Doris Portner i Anela Pejić pohađat će tečaj
'ICT in Education - Towards a digital and inclusive pedagogy' u Heraklionu na Kreti. Ondje će steći znanja o suvremenim obrazovnim pristupima, prije svega upotreba IKT kao obrazovnog alata, koji se oslanjaju na principe inkluzivnog obrazovanja i promiču ravnopravno učenje, sudjelovanje i mogućnosti za sve učenike, uključujući učenike s poteškoćama.
Učiteljice
Sandra Štiks i Tamara Glavaš pohađat će tečaj
'ICT in Education' u Pragu gdje će učiti o stvaranju i korištenju platformi za e-učenje, korištenju online aplikacija i platformi, prijenosnih uređaja i kodiranja u nastavi.
Tekst i foto: V.Č.