Za 20-ak dana
novi osječki most, koji se gradi u sklopu
Zapadne obilaznice, spojit će lijevu i desnu dravsku obalu.
Upravo je toliko posla ostalo radnicima
Đuro Đaković Montaže na spajanju posljednja dva elementa čelične konstrukcije, čime će most dobiti svoj puni oblik. No, to ne znači da će tim činom biti spreman za uporabu jer će se u njegovoj unutrašnjosti i na površini raditi sve do sredine listopada.
- Zasad sve ide u skladu s dinamičkim planom i do kraja srpnja most će biti spojen. Nakon toga slijede unutarnji radovi, poput postavljanja hidroizolacije, odvodnje, ograda i stupova javne rasvjete te bojenje i spuštanje s radne visine u ležište - rekao je glavni koordinator radova
Franjo Šokac iz investitora,
Hrvatskih cesta.
Podsjećamo, riječ je o mostu dugom
613 metara i vrijednom
87 milijuna kuna, koji se gradi u sklopu
Zapadne obilaznice na dionici
Višnjevac - Švajcarnica. Osim Đure Đakovića, na njemu rade i tvrtke
Hidroelektra i
Niskogradnja iz Zagreba, a glavni izvođač radova na trasi obilaznice je
Osijek Koteks.
Prije dva dana počelo je spajanje nadvožnjaka Strossmayer, kod ulaza u Višnjevac, s već otvorenom dionicom Zapadne obilaznice od Čepina do Višnjevca, koja je u promet puštena još 2003. godine, kao i gradnja pripadajućih odvojaka. Kompletan završetak radova na obilaznici i njezino puštanje u promet očekuju se sredinom listopada, a ukupna vrijednost dionice
Višnjevac - Švajcarnica, duge
11 kilometara, iznosi
285 milijuna kuna bez PDV-a.
Autor:
Nikola Patković/
Jutarnji.hr