Prema obavijestima iz ureda direktora osječkog
GPP-a
Darka Markovića, rekonstrukcija tramvajske pruge na 320 metara dugoj dionici kod okretišta u Višnjevcu završit će u petak, 27. srpnja. Stoga će, prema njegovim obećanjima, već
u subotu, 28. srpnja,
tramvajski promet biti normaliziran.
- Riječ je o radovima koje ćemo završiti tri ili četiri dana prije isteka roka što, u ovim uvjetima rada i nesnosnim vrućinama koje su nas pratile, smatramo uspjehom. Kao što znate, većina radova morala se obavljati rano ujutro i tijekom noći. Također, naši su radovi bili povezani i s radovima Vodovoda-Osijek na rekonstrukciji vodovoda na toj lokaciji pa smo morali usklađivati radove i čekati jedni druge. Da nije bilo toga, završili bismo i ranije, ali i ovako možemo biti zadovoljni - kaže direktor GPP-a
Marković.
Inače, rekonstrukcija tog dijela pruge obuhvaćala je izmjenu tračnica i kamene podloge koju je zamijenila kvalitetnija betonska, a sve u sklopu redovite rekonstrukcije koja se obavezno obavlja svakih 10 do 15 godina. Iako izgradnja tramvajske pruge, prema neslužbenim procjenama stručnjaka, stoji oko milijun eura za jedan dužni kilometar, radovi na 320-metarskoj dionici u Strosmayerovoj ulici stajali su osječki GPP samo 200.000 kuna.
- Iskoristili smo tračnice koje su kupljene još 2004. godine kada se radila rekonstrukcija nekih drugih dijelova pruge. Uz to, maksimalno smo smanjivali troškove u skladu s optimalnim učinkom - pojašnjava
Marković dodajući kako je ljetno razdoblje izuzetno neprofitabilno za
GPP.
Prema njegovim riječima, broj putnika koji se voze gradskim prijevozom opao je čak 60 posto!
- Ljeti je nešto smanjena učestalost prolaska gradskih vozila, bilo tramvaja ili autobusa, ali je ne možemo smanjiti za 60 posto, koliko iznosi pad prometa i priliva sredstava. Osobno smatram kako učestalost prolaska nekog vozila gradskog prijevoza od pola sata nije dobra i ako se tako mora raditi, onda je gradski prijevoz nepotreban i nema smisla. A mi u špicama prometa, ujutro i od 13.30 do kasnog poslijepodneva kada ljudi odlaze s posla, imamo učestalost od deset pa čak i osam minuta. Ljeti u tim frekventnim razdobljima putnika ima, ali su kapaciteti izrazito smanjeni - zaključio je
Marković.
Autor: Danijel Đurović/Glas-Slavonije.hr