Korisničko ime: Lozinka:
Naslovna Forum 031 Galerija 031 Oglasi 031 Novi korisnik!
Novosti
Najave i reporti
Kolumne
Gost priče
Interaktiv
Podrška
O nama



Počinje istraživanje za brendiranje Osijeka

Prethodna tema View printer-friendly version Pošalji prijatelju ovu temu kao e-mail Tražilica Ispiši broj poruka na ovu temu svakog postera Snimi cijelu temu u text datoteku Sljedeća tema


Započnite novu temuOdgovorite na temu
Autor Poruka
Loona
Offline
Avatar

Ukupno postova: 3713
Lokacija: somewhere on Mars
Spol: Žensko Žensko
Post Postano: 15.02.2008. 9:48 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

grissom je napisao/la: ›
U tim gradovima nisu face i kandidati na izborima optuženici za ratne zločine, plagijatori, estradne zvijezde i vječni lokalni aparatčiki.
Doista misliš da su oni sposobni od Osijeka napraviti pravi brand?


Nisu naravno, ali neće oni praviti brand od Osijeka, nego grupa ekonomista sa EFZ-a. Meni bi bilo draže da to radi ekipa sa EFOS-a, jer tamo imamo stvarno pametnih i sposobnih profesora kao i mladih asistenata, al ajd..
Isto tako, za provođenje branda biti će zadužena TZ Županije i Grada, oni zbilja imaju volje i ideja, ali im Grad daje premalo para i mogućnosti.. Dovoljan je podatak da je g. Macenić već sto godina direktor TZ-a a prošle godine je išao novi natječaj za direktora, i naravno nitko se javio nije osim njega jer je TZ neprofitna organizacija.
Po pitanju radijatora, Starčevića i sličnih nebuloza, e, ZA TO su krivi političari i gradski vrh jer se to radilo u sklopu GUP-a koji donosi Grad tako da su to bile čiste namještaljke i pranje para na uštrb dobrog ukusa i izgleda - al to je druga tema...
W.M. Felt je napisao/la: ›
Ma gdje se to bolje živi. U onom štakornjaku gdje će uskoro graditi, ponovo, stambene zgrade od više od 9 katova....


Ako ćeš tako generalizirati stvari, samo naprijed.. Sve navedeno je ionako odraz stanja u cijeloj državi. To nije bila moja poanta iako je to što si naveo činjenica za sve velike gradove. Svaki ima svoju manu i ne postoji savršeno mjesto za život. Rekla sam da se u nekim gradovima živi bolje ili makar ugodnije. A to su npr. Varaždin i Samobor. U ovom drugome sam i živjela skoro godinu dana pa mogu tako što sa sigurnošću reći. Nama u našem gradu, nažalost, čak nije ni ugodno.

_________________
Svako rješenje ima problem.
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
allein
Offline
Avatar

Ukupno postova: 1542
Lokacija: offline
Spol: Muško Muško
Post Postano: 15.02.2008. 10:07 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

grissom je napisao/la (Pogledaj post): › allein, good point, ali dečki su ipak vlasnici patenta.
Zaslužili su uobičajeni postotak.
Nemoj biti stipsa.


Ćiril Stipsa?

Postotak koji mogu dobiti (1%, 2%), koji im ja želim dati ionako neće ni osjetiti. Dok će meni ta para dobro doći.
Nema problema da im priznam da su zaslužni za te pojmove, al da ja budem zaslužan za iskorištavanje tih pojmova u smislu reklamiranja Osijeka. "Selotejpom ćemo vas zadržat u Osijeku", "Osijek - parkirajte u našim garažama", "Glavaš i Đapić - veliki znaju gdje je dobro - Osijek", "Kad Ante kaže 'DA!'",....

_________________
The voices are back. Excellent.
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
W.M. Felt
Offline
Ukupno postova: 2158
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 15.02.2008. 10:24 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Loona je napisao/la: ›
Ako ćeš tako generalizirati stvari, samo naprijed.. Sve navedeno je ionako odraz stanja u cijeloj državi. To nije bila moja poanta iako je to što si naveo činjenica za sve velike gradove. Svaki ima svoju manu i ne postoji savršeno mjesto za život. Rekla sam da se u nekim gradovima živi bolje ili makar ugodnije. A to su npr. Varaždin i Samobor. U ovom drugome sam i živjela skoro godinu dana pa mogu tako što sa sigurnošću reći. Nama u našem gradu, nažalost, čak nije ni ugodno.


Ne generaliziram, nemam poantu. Gradnja stambenih zgrada većih od 9 katova, nije činjenica za sve velike gradove, naprotiv, a pogotovo ne za male kao Zagreb.

Imam još jedan prijedlog za brend Osijeka. Iskompleksiranost i malograđanština povećeg broja sugrađana. No taj je brend već zaštitio Zagreb, epicentar malograđanštine i kompleksa svijeta. Usporedbe sa ostalim štakornjacima u Hrvatskoj smiješne su. Ako ćemo već postavljati neke ideale, to zasigurno nisu ovi gradovi gore. Mogli bi ići sa, recimo, Salzburgom, Innsbruckom, Ženevom, Heidelbergom, ili gradom prijateljem Lausannom, koji su blizu s brojem stanovnika, a predstavljaju značajan pomak nabolje. Treba ozbiljno podići kriterije ovdje.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
grissom
Offline
Ukupno postova: 265
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 15.02.2008. 10:43 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Loona:
Citat: › Nisu naravno, ali neće oni praviti brand od Osijeka, nego grupa ekonomista sa EFZ-a. Meni bi bilo draže da to radi ekipa sa EFOS-a, jer tamo imamo stvarno pametnih i sposobnih profesora kao i mladih asistenata, al ajd..
Isto tako, za provođenje branda biti će zadužena TZ Županije i Grada, oni zbilja imaju volje i ideja, ali im Grad daje premalo para i mogućnosti..



Citat: › Po pitanju radijatora, Starčevića i sličnih nebuloza, e, ZA TO su krivi političari i gradski vrh jer se to radilo u sklopu GUP-a koji donosi Grad tako da su to bile čiste namještaljke i pranje para na uštrb dobrog ukusa i izgleda


Na kraju se sve svodi na Grad i njegove čelnike.
Oni imaju apsolutni uticaj na image Osijeka. Od nekakve političke percepcije, pa do samih zahvata u prostoru.
Teško nekakvi entuzijasti mogu nadbrandirati sve ono što ekipa iz Grada čini.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
grissom
Offline
Ukupno postova: 265
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 15.02.2008. 10:55 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

allein je napisao/la: ›
"Selotejpom ćemo vas zadržat u Osijeku",
"Osijek - parkirajte u našim garažama",
"Glavaš i Đapić - veliki znaju gdje je dobro - Osijek",
"Kad Ante kaže 'DA!'",....


Ma, zaslužio si i ekstra bonus!

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Loona
Offline
Avatar

Ukupno postova: 3713
Lokacija: somewhere on Mars
Spol: Žensko Žensko
Post Postano: 15.02.2008. 11:02 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

W.M. Felt je napisao/la: ›
Imam još jedan prijedlog za brend Osijeka. Iskompleksiranost i malograđanština povećeg broja sugrađana. No taj je brend već zaštitio Zagreb, epicentar malograđanštine i kompleksa svijeta. Usporedbe sa ostalim štakornjacima u Hrvatskoj smiješne su. Ako ćemo već postavljati neke ideale, to zasigurno nisu ovi gradovi gore. Mogli bi ići sa, recimo, Salzburgom, Innsbruckom, Ženevom, Heidelbergom, ili gradom prijateljem Lausannom, koji su blizu s brojem stanovnika, a predstavljaju značajan pomak nabolje. Treba ozbiljno podići kriterije ovdje.


Ako ti se toliko ne sviđa ovdje zašto se ne odseliš, npr. u Ženevu?
Ja bih se rado vratila u Samobor, koji ni po čemu nije "štakornjak" (predlažem da ga posjetiš).
Stoji da svi trebamo gledati preko ograde u tuđe dvorište i pokušati dostići, npr. Salzburg, ali zbog opće politike u državi to će još dugo biti samo san, pa zato smatram da bi bilo bolje pogledati druge gradove u Hrvatskoj u kojima je malo ugodnije i probati raditi na takvoj atmosferi prije nego krenemo u osvajanje standarda Austrije..

_________________
Svako rješenje ima problem.
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Loona
Offline
Avatar

Ukupno postova: 3713
Lokacija: somewhere on Mars
Spol: Žensko Žensko
Post Postano: 15.02.2008. 11:20 
Naslov:  Re: Počinje istraživanje za brendiranje Osijeka
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Leon je napisao/la (Pogledaj post): › [img=left]
Glavni je cilj istraživanja, kako je jučer izvijestio Goran Trdin, voditelj Službe gradonačelnika, utvrditi postojeći identitet grada te viziju njegove budućnosti. Samo istraživanje će se sastojati od strukturiranih intervjua s istaknutim pojedincima u zajednici, ali i "fokusnih skupina" u kojima će biti predstavnici područja važnih za djelovanje i život Osijeka, od gospodarstvenika, turističkih i ugostiteljskih djelatnika preko predstavnika kulture, obrazovanja, lokalne samouprave, civilnoga društva do urbanista i novinara.


..."izvjestio je voditelj Službe gradonačelnika..". Ovo nije zanemariva činjenica, obzirom da nemamo gradsku vlast niti gradonačelnika, a ipak se nešto pokrenulo..

grissom je napisao/la: ›
Na kraju se sve svodi na Grad i njegove čelnike.
Oni imaju apsolutni uticaj na image Osijeka. Od nekakve političke percepcije, pa do samih zahvata u prostoru.
Teško nekakvi entuzijasti mogu nadbrandirati sve ono što ekipa iz Grada čini.


Nitko to ne osporava, ali ovo financiraju i Grad i TZ, pa vjerujem da TZ ipak neće dozvoliti da sve bude bačeno u vjetar. Jedino sranje koje se može dogoditi je da kad dobijemo vlast i ako ju dobijemo nakon izbora u ožujku isti stopiraju sve što je pokrenuto za vrijeme "bezvlađa" što će biti velika šteta za ovaj projekt, kojim napokon nešto možemo pokrenuti u pravome smjeru.
Jednostavno rečeno, cijeli nam je sustav vrijednosti izokrenut, stoga nije ni čudno da se svaki projekt gleda sa rezervom i nepovjerenjem.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Poppy
Offline
Avatar

Ukupno postova: 2988
Lokacija: u snovima
Spol: Žensko Žensko
Post Postano: 15.02.2008. 11:27 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

allein je napisao/la: ›
Brendovi Osijeka u svijesti ostatka Hrvatske: selotejp, garaža, Glavaš, Starčević, Đapić.

150.000 kn ovamo.


ne zaboravimo folk paradu! Smile

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Goran Trdin
Offline
Ukupno postova: 6
Lokacija: Osijek
Spol: Muško Muško
Post Postano: 15.02.2008. 13:58 
Naslov:  Re: Počinje istraživanje za brendiranje Osijeka
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Dobar dan. Ja sam Goran Trdin voditelj projekta izgradnje prepoznajnice (brendiranja) Osijeka. Otkako je objavljen članak na portalu osijek031.com s velikim zanimanjem, skupa sa suradnicima, pratim vaše komentare.

Nedvojbeno je da projekt nije dovoljno dobro prezentiran i da u dijelu osječke javnosti izaziva određene nedoumice. No, vaši upisi ujedno svjedoče, kako je jedan dio sugrađana vrlo dobro informiran i svjestan važnosti ovog projekta.

U ovaj projekt krenuli smo svjesni postojeće predodžbe o Osijeku, koja nije onakva kakvu bismo željeli. Odlučili smo predočiti jednu drugu sliku našega grada: afirmativniju i istinitiju s obzirom na postojeće komparativne prednosti Osijeka, ali i s obzirom na veliki trud svih nas koji ćemo u budućnosti ulagati, kako bi slika grada koju promoviramo bila u skladu sa stvarnim stanjem u Osijeku. Inače nam je cijeli posao uzaludan.

Jer, jedno je imati dobru reklamu, ali kada proizvod nije dobar, ne može se ostvariti željeni cilj. Zbog toga rad na izgradnji prepoznatljivosti grada podrazumijeva dva paralelna procesa: 1. unaprjeđenje postojećih kvaliteta, komparativnih prednosti uz strateški promišljen razvoj grada u svim njegovim segmentima te 2. promidžbu ovih obilježja.

Iz navedenog je razvidno, kako se proces ne može razvijati i u konačnici zaživjeti, ukoliko nema:
- informiranosti i uključenosti građana u projekt
- uključenosti predstavnika svih područja djelovanja grada u pozicioniranje, razvoj te promidžbu prepoznatljivosti (brenda) grada
- dobre volje svih nas da učinimo nešto za naš grad.

Grad Osijek je nositelj projekta, ali Grad kao institucija ne može sam postići željene rezultate. Zbog toga radimo na stvaranju široke platforme ključnih nositelja razvoja grada, stručnjaka u različitim područjima djelovanja (gospodarstvenika, urbanista, turističkih djelatnika, osoba koje se bave kulturnom djelatnošću, obrazovanjem, športom, predstavnika medija te civilnoga društva). Ujedno pokušavamo, što je više moguće, informirati, komunicirati i surađivati s građanima na ovom projektu. (Zbog toga ćemo uobličiti i zasebnu internetsku stranicu, radnoga naziva Prepoznajnica Osijeka, kako bismo od građana dobili što više podataka, prijedloga, primjedbi i sugestija, koje ćemo uključiti u pozicioniranje buduće prepoznajnice Osijeka.)


Što smo do sada napravili:
- preliminarna istraživanja potrebna za provedbu projekta
- započelo je istraživanje stavova javnosti (dubinski intervjui i fokusne skupine), a tijekom ožujka i travnja bit će provedena anketna ispitivanja građana u 5 hrvatskih gradova
- za stručne i savjetodavne poslove pozicioniranja i uobličavanja brenda, te njegovih komunikacijskih kanala, angažirana je tvrtka S.R.T. iz Zagreba (najbolji ponuditelj na javnom natječaju), a za provedbu istraživanja Centar za psihodijagnostičke instrumente Filozofskog fakulteta u Zagrebu (najbolji ponuditelj na natječaju).
- Osnovali smo Odbor za izgradnju prepoznajnice (brendiranje) grada, kao savjetodavno tijelo Gradskog poglavarstva, koje usmjerava i nadzire provedbu projekta. Članovi Odbora su: Damir Macanić, direktor Turističke zajednice Osijeka; Snježana Babić, viša stručna suradnica Hrvatske gospodarske komore, Županijske komore Osijek; prof.dr.sc. Marcel Meler, pročelnik Katedre za marketing Ekonomskog fakulteta u Osijeku; Jasminka Mesarić, ravnateljica Dječjeg kazališta Branka Mihaljevića; Darko Dumančić, voditelj Odsjeka za šport Grada Osijeka; Renato Lukić, direktor Gradskog radija; mr.sc.Vlatko Dusparić, voditelj Odjela za prostorno planiranje i projektiranje Zavoda za urbanizam i izgradnju d.d.Osijek; Sanja Vuković Čović, izvršna direktorica PRONI – centra za socijalno podučavanje; Milka Kosanović, zamjenica direktora Regionalnog ureda Hrvatske udruge poslodavaca; Nikolina Svalina, stručna suradnica Službe gradonačelnika te potpisnik ovih redaka kao 11. član, odnosno predsjednik Odbora. Nadam se da će mandat Odbora u spomenutom sastavu ovih dana ponovno biti potvrđen te da će intenzivirati svoj rad.

Osijek ima niz svojih komparativnih prednosti i vrijednosti koje dosad nisu bile afirmativno uobličene. Projekt brendiranja odredišta (destinacije) projekt je svojevrsnog multibrendinga, koji te vrijednosti i razvojnu viziju treba, kako je to netko lijepo ovdje rekao, usvješćivati u nama samima, ali i u konkurentnom okruženju. Osijek mora afirmativno istaknuti svoje posebnosti i kao takav biti percipiran, da bismo na duže staze osigurali razvojne perspektive svome gradu.

Zahvaljujem se svima koji se zanimaju za ovaj projekt te vas pozivam da se za sve ostale informacije i prijedloge javite na 229 207 ili na: [email protected]

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Poppy
Offline
Avatar

Ukupno postova: 2988
Lokacija: u snovima
Spol: Žensko Žensko
Post Postano: 15.02.2008. 14:32 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Pannonian Challenge

jedino događanje u gradu na koje ja mogu pozvati prijatelje iz ostalih dijelova Hrvatske i o čemu s veseljem i ponosom pričam.

ne znam koliko je gradska vlast to prepoznala, ali mislim da bi bilo jako dobro za grad da se PC održi i ojača, i da se i na taj način pokuša popravit urbani image grada koji je u zadnjih nekoliko godina nažalost dosta narušen.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Loona
Offline
Avatar

Ukupno postova: 3713
Lokacija: somewhere on Mars
Spol: Žensko Žensko
Post Postano: 15.02.2008. 15:07 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

G. Trdin, puno vam hvala na ovim informacijama. Nadam se da će i ostali forumaši sada malo drugačije doživjeti ovaj projekt i njegovo značanje te shvatiti da nam on može donijeti napokno nešto dobro.
Pohvala također i za uključivanje u projekt g. Melera sa EFOS-a koji je zbilja jedan kvalitetan profesor i stručnjak u području marketinga.

_________________
Svako rješenje ima problem.
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Loona
Offline
Avatar

Ukupno postova: 3713
Lokacija: somewhere on Mars
Spol: Žensko Žensko
Post Postano: 15.02.2008. 15:09 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Poppy je napisao/la: ›
Pannonian Challenge

jedino događanje u gradu na koje ja mogu pozvati prijatelje iz ostalih dijelova Hrvatske i o čemu s veseljem i ponosom pričam.
ne znam koliko je gradska vlast to prepoznala, ali mislim da bi bilo jako dobro za grad da se PC održi i ojača, i da se i na taj način pokuša popravit urbani image grada koji je u zadnjih nekoliko godina nažalost dosta narušen.


Hvala Poppy i tebi.. napokno jedan konkretan i pametan prijedlog iz tipkovnice forumaša..
Nadam se da će ih biti više.. Wink

_________________
Svako rješenje ima problem.
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
tonya
Offline
Avatar

Ukupno postova: 2171
Lokacija: Nedođija
Spol: Žensko Žensko
Post Postano: 15.02.2008. 15:14 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Yaaay! Smile
Ja bih dodala i UFO koji ima potencijala da postane pravi međunarodni festival, uz malo više truda.

_________________
Space: The final frontier
These are the voyages of the Starship, Enterprise
Its 5 year mission
To explore strange new worlds
To seek out new life and new civilizations
To boldly go where no man has gone before
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
Loona
Offline
Avatar

Ukupno postova: 3713
Lokacija: somewhere on Mars
Spol: Žensko Žensko
Post Postano: 15.02.2008. 15:18 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

tonya je napisao/la: ›
Yaaay! Smile
Ja bih dodala i UFO koji ima potencijala da postane pravi međunarodni festival, uz malo više truda.


I malo veće financijske pomoći grada.. Ako može Novi sad, nema razloga zašto ne bi mogli i mi..

_________________
Svako rješenje ima problem.
Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
W.M. Felt
Offline
Ukupno postova: 2158
Spol: Nebitno Nebitno
Post Postano: 15.02.2008. 16:08 
Naslov:  
Citirajte i odgovorite[Vrh] 

Ajde neću ni riječ o Samoboru, iako bi nakon malo boljeg propitivanja teško tome mjestu dali status grada (no tako je to kod nas, i Garešnica je valjda grad, i gvozd).

No evo prijedloga za dužnosnike. Da se itko malo bolje raspitao kod zainteresiranih osoba u gradu što je prijeko potrebno za privlačenje ljudi i bolji imidž grada, lako bi shvatio da je to kongresna dvorana za c.c.a. 2000 ljudi (makar bi i za 500 bila pomak), jer su kongres-turisti zadovoljni, a i muka im je Opatije, no nemaju gdje razgovarati. Potom, nakon jučerašnjeg koncerta Japanaca jasno, koncertna dvorana (evo i tu prijedloga, kad se napravi ona ogromna za sport, treba srušiti Zrinjevac i tamo napraviti kvalitetnu koncertnu dvoranu).

Treba još milijun stvari - no najvažnije je da se uklone neki ljudi. Primjerice, gradnja Zoo hotela čini se kao dobar posao (Bajto). No koja ga je seljačina uređivala? Delboy ne bi onakav neukus postigao, to je estetocid. Još se odluči da se neće stavljati drvo na fasadu, da je dovoljno ofarbati u mađarski-zelenu. I u Pečuhu se teško može naći takva gadost. Primitivca koji je imao prste u tome treba linčovati, a ne smjeniti. To je samo jedan od primjera, o mamutskom spomeniku na trgu, koji izgleda kao čovjek-svinja u poodmaklom stupnju dizenterije, neću ni govoriti.

To je imidž i brend, paziti na svaku sitnicu, i angažirati stručnjake. U onom Odboru vidim svega dva-tri kvalitetna imena, ostalo su podobni. No džaba Odbor kad Ćaprzalac bira spomenike! Imidž su ljudi, a ljudi trenutačno imaju loš imidž. Prema tome, ako netko baš hoće popraviti sliku grada Osijeka, ne smije glasati za Hsp i Hdssb. I to je to. Uštedit ćemo veliku lovu.

Korisnički profil  Download Poruke   Ocijeni poruku  
 



 Skoči u forum: