Autor |
Poruka |
porezni obveznik
Ukupno postova: 347 Lokacija: Osijek Spol: Nebitno
|
Čini se da se dobri stari Jure Radić potrudio dobiti izgradnju ovoga velebnog projekta. Nadam se da most neće biti prazan kao Slavonica. |
|
_________________ ˝Najbolje što se Hrvatskoj moglo dogoditi je privatizacija˝.
Borislav Škegro |
|
|
|
Sir William Ukupno postova: 360 Spol: Muško
|
francika je napisao/la ( Pogledaj post): ›
Sir William je napisao/la ( Pogledaj post): ›
malo mi paradoksalno da živimo ovako loše, a svi smo ovako pametni i mudri..
samo na osnovu informacija u količini jedne a4 stranice o projektu koji zahtjeva nekoliko desetaka studija, i vrijedi 50ak milijuna kuna možemo izvući zaključak da ne valja, i da bi mi to bolje..
|
O čemu ti pričaš. Jesi ti kad čuo za lobiste. Njihov cilj je jedino da nekom osiguraju novac i sada i ubuduće. Ne prezaju ni od toga kako bi nekoga nagovorili na ulaganje u krive projekte ako će zbog toga imati koristi ubuduće, pa baš zbog toga oni koji izrađuju studije donose krive odluke a što je još vjerojatnije zbog primanja mita, a također postoji mogučnost da ti "stručnjaci" i nisu baš neki stručnjaci bez obzira kakve titule posjedovali.
|
čuo sam za njih.. ne pričam o njima.. |
|
|
|
|
|
Vic.Mackey Ukupno postova: 640 Spol: Nebitno
|
"snaga grada"....................jedina snaga je u tome što sustavno izbijaju novce gradjana iz njihovih dzepova i uskracuju im ono sto je nuzno, zbog te snage grada ostatak Hrvatske nam okrece ledja i to s pravom |
|
|
|
|
|
bavaria Ukupno postova: 262 Spol: Nebitno
|
ja sam za most jedino ako ga nazovemo Most Gordana Matkovića |
|
|
|
|
|
digitalni bećar Ukupno postova: 1 Spol: Nebitno
|
vjerojatno ga je ovdje najjeftinije napraviti i uprkos svim nelogičnostima ugaziti u ... povijest kao gradska vlast koja je uništila kompu kao jedan od simbola grada i povećala dolazak gostiju do (čijeg ono ?) zoo hotela
i moj glas ide za cestovni most i to negdje kod pejačevićeve vile jer bi to rasteretilo promet u centru, a spaja se na dvije poprilično prometne ceste
ako za most na ovom mjestu nema novca, bolje je pričekati još 20 godina
ali ... ovo je, čini mi se, politički most pa naša zdrava logika i razum baš i ne daju dobru podlogu za argumentiranu procjenu
ipak je to samo još jedna domaća zadaća
sljedeća će biti cesta od kina europa-papuk do tog mosta, a ako ne prođe onda će za nekoliko godina generalski vlakić voziti na toj relaciji umjesto prema tvrđi
a koliko se samo dječjih igrališta po retfali i drugdje može napraviti za te novce ?!
treba nam hitno onaj valter iz sarajeva
možda nas on obrani od ovih političara, koji su privatizirali grad i uzimaju si pravo na financijske i građevinske bonuse za svaki dobar potez
;-) |
|
|
|
|
|
mrkimrkonja Ukupno postova: 5 Spol: Nebitno
|
Evo kad svi pljuju, jedan pozitivan.
Most je super, trebamo jos mostova i cestovnih i pjesackih.
Jeste bili kada u nekom modernom europskom gradu na rijeci? koliko mostova ima Budimpešta, Verona, Amsterdam - most do mosta svakih par 100m i gdje bi bili ti gradovi danas da su ostali na stupnju razvoja jednog mosta?
Nemamo ništa na lijevoj obali jer nemamo povezanost mostovima.
Po meni je pogrešna lokacija mislim da bi bolje bilo prvo napravit most na Kanižličevoj (jer je bolja lokacija, veće raskršće i gušći promet) pa za par godina jedan u donjem gradu pa onda može još i ovaj.
Mozda je skupo (iako je to sve relativno i ti novci se nabrzinu potrose na hrpu drugih nepotrebnih "projekata") i mozda nije trenutak s obzirom na stanje u drzavi,
ali most Osijeku definitivno treba i nece biti na odmet, naprotiv imamo premalo mostova samo jedan pjesacki i jedan cestovni (u centru grada - zelja i z. obilaznica nerasterecuju promet po gradu niti ih pjesaci mogu normalno koristiti).
Most kad se sagradi ostaje zauvijek. I bas me briga "tko" ce ga sagraditi, sagradit ce ga građani grada Osijeka svojim novcem.
Ako ništa drugo rasteretiti ce promet, centar grada u smeru istok zapad ima jednu ulicu - Šamačku - pa do Gundulićeve ništa, a tek u suprotnom smjeru! katastrofa.
Biti ce lakse iz Strose proci centar, izbjeci, Pejcevicevu , Ružinu, Županijsku, Hrvatske republike i Jagerovu i hrpe semafora (preko nece biti ni jednog semafora). Svaki dan tu vozim i uzas je. Za preći 100m od Slona do kina Europa treba 15 minuta autom. I svatko tko ima auto zna koji je čep u centru.
A tko nema uzivat ce u setnji i voznji bajsom oko mostova. |
|
|
|
|
|
centurion Ukupno postova: 938 Lokacija: Grad na Dravi Spol: Muško
|
Svi govorite da nije vrijeme za most a most će se početi graditi za 2-3g a biti će gotov tek za 5 godina |
|
_________________ Korak ispred ostalih! |
|
|
|
francika
Ukupno postova: 2791 Lokacija: Osijek Spol: Nebitno
|
mrkimrkonja je napisao/la ( Pogledaj post): ›
Evo kad svi pljuju, jedan pozitivan.
Most je super, trebamo jos mostova i cestovnih i pjesackih.
Jeste bili kada u nekom modernom europskom gradu na rijeci? koliko mostova ima Budimpešta, Verona, Amsterdam - most do mosta svakih par 100m i gdje bi bili ti gradovi danas da su ostali na stupnju razvoja jednog mosta?
Nemamo ništa na lijevoj obali jer nemamo povezanost mostovima.
Po meni je pogrešna lokacija mislim da bi bolje bilo prvo napravit most na Kanižličevoj (jer je bolja lokacija, veće raskršće i gušći promet) pa za par godina jedan u donjem gradu pa onda može još i ovaj.
Mozda je skupo (iako je to sve relativno i ti novci se nabrzinu potrose na hrpu drugih nepotrebnih "projekata") i mozda nije trenutak s obzirom na stanje u drzavi,
ali most Osijeku definitivno treba i nece biti na odmet, naprotiv imamo premalo mostova samo jedan pjesacki i jedan cestovni (u centru grada - zelja i z. obilaznica nerasterecuju promet po gradu niti ih pjesaci mogu normalno koristiti).
Most kad se sagradi ostaje zauvijek. I bas me briga "tko" ce ga sagraditi, sagradit ce ga građani grada Osijeka svojim novcem.
Ako ništa drugo rasteretiti ce promet, centar grada u smeru istok zapad ima jednu ulicu - Šamačku - pa do Gundulićeve ništa, a tek u suprotnom smjeru! katastrofa.
Biti ce lakse iz Strose proci centar, izbjeci, Pejcevicevu , Ružinu, Županijsku, Hrvatske republike i Jagerovu i hrpe semafora (preko nece biti ni jednog semafora). Svaki dan tu vozim i uzas je. Za preći 100m od Slona do kina Europa treba 15 minuta autom. I svatko tko ima auto zna koji je čep u centru.
A tko nema uzivat ce u setnji i voznji bajsom oko mostova.
|
Slažem se da na Kanižličevoj treba biti cestovni most da automobili ne bi bespotrebno išli prema trgu kroz Strossmayerovu gdje se sada ide raditi idejni projekt za cestovni most jer će definitivno to začepiti Strossmayerovu ulicu i stvoriti još veću gužvu nego je sada. Cestovni mostovi se nikada ne grade u blizini centra grada i gdje god da postoji cestovni most u blizini samog centra grada to je pogreška jer oni privlače vozila da idu prema centru a često i promijene rutu puta pa zbog toga zakrčuju promet u centru.
Gradnjom mosta na Gornjodravskoj obali uništili bi predivnu promenadu i nikada više Osijek ne bi imao takvu promenadu. Zato tu ne treba biti nikakav most.
Ako bi se ipak išlo na gradnju cestovnog mosta onda treba da bude na Kanižličevoj tako da obilazi zološki vrt sa zapadne strane, a istovremeno bi trebalo rješiti pitanje vodopskrbe na tom području koje bi trebalo biti zapadno od cestovnog mosta, a ne na mjestu gdje je jedino logično da bude cestovni most jer bi bio povezan sa prometnicama i na jugu i na sjeveru, na jugu sa Kanižličevom, a na sjeveru spojnom cestom sa Tvrđavicom. Nadam se da ima sposobnih inženjera u gradu koji bi izradili projekte koji su potrebni za infrastrukturu vodopskrbe da bi se most mogao izgraditi na tom mjestu.
Dakle pješački most kod Rokove, cestovni most kod Kanižličeve, zapadno vodoopskrbna infrastruktura, a kompa i dalje u funkciji na istom mjestu da ljudi mogu ići i kompom u zološki vrt ako žele.
Pobogu urbanisti grada, dajte obavljajte posao kako spada, a ne tako ofrlje. Od toliko studija i prijedloga Vi odaberete najgoru varijantu koja nema veze ni sa urbanizmom, ni sa zaštitom okoliša, ni sa arhitekturom, a ponajmanje sa pravilnom regulacijom prometa u gradu. Nemojte biti glupi pa da nasjedate na mišljenja "stručnjaka" kao što je Jure Radić i njemu slični, već radite svoj posao i vi određujte pravila igre. Smanjite traćanje na radnom mjestu i posvetite se urbanizmu. |
Zadnja promjena: francika; 31.12.2010. 12:57; ukupno mijenjano 1 put. |
|
|
|
|
unLog!c
Ukupno postova: 84 Lokacija: Osijek Spol: Muško
|
ideja je dobra jer će se rasteretiti gužva usrana u centru grada... |
|
|
|
|
|
123456
Ukupno postova: 1794 Lokacija: Prostor-vrijeme je relativno Spol: Muško
|
unLog!c je napisao/la: ›
ideja je dobra jer će se rasteretiti gužva usrana u centru grada...
|
da? kako? |
|
_________________ Znam da ništa ne znam! |
|
|
|
francika
Ukupno postova: 2791 Lokacija: Osijek Spol: Nebitno
|
porezni obveznik je napisao/la ( Pogledaj post): ›
Čini se da se dobri stari Jure Radić potrudio dobiti izgradnju ovoga velebnog projekta. Nadam se da most neće biti prazan kao Slavonica.
|
Nemoj pričati ništa protiv Slavonice. Slavonica nam je baš dobro došla da budemo dobro prometno povezani (da li je to bilo profitabilno ili ne u to neću sada ulaziti). Ali ovaj most će biti veliki problem. Cestovni most treba biti u produžetku Kanižličeve, a pješački most (viseći) u produžetku Rokove.
Ne može se u gradu graditi most na mjestu gdje mu nije mjesto po nikakvom kriteriju kako sam već opisivao, i samo zato što se nema novca da se izgradi na pravom mjestu. Ako grad nema novca onda ne treba ni graditi taj most na krivom mjestu već pješački u produžetku Rokove jer za cestovni u produžetku Kanižlićeve treba puno više novca nego za pješački.
Nadam se da će se dati u izradu i idejni projekt za pješački most i pristupiti njegovoj gradnji umjesto ovoga što će projektirati Jure Radić. Istovremeno se može dati u izradu i idejni projekt za cestovni, ali na Kanižličevoj ulici jer je to prirodno mjesto za cestovni most kako bi se po završetku pješačkog moglo krenuti u izgradnju njega. Izrada idejnih projekata nije skupa investicija, ali trebalo bi krenuti što prije kako bi se u međuvremenu mogla rješiti i projektna dokumentacija za vodoopskrbnu infrastrukturu na području zapadno od tog mosta i napraviti izmjene u GUP-u za to područje.
Ali sve mi se čini da ćemo napraviti glupost i izgraditi ovaj cestovni most nasred Gornjodravske obale i uništiti nekoliko ljepota grada koje smo stvarali desecima godina, a to su predivna promenada na obje obale i rekreativni centar na lijevoj obali koje ćemo zbog politike bespovratno izgubiti. I što je još gore povečat će se gužva u prometu jer će se centar opterećivati vozilima sa tim mostom a ne rasterećivati. Most na Kanižlićevoj je dovoljno daleko od centra tako da vozači ne bi mogli zalutati u centar grada bespotrebno. Osim Osječana kroz grad prometuju i vozila koja nisu iz Osijeka a ona znaju često stvarati prometnu gužvu i znaju zalutati u vožnji.
Sto puta je bolje da cestovni most bude na Kanižličevoj nego nasred lijepe promenade gdje se nikako ne uklapa jer i sa jedne i druge strane izbija direktno na stambene građevine. |
|
|
|
|
|
cannibal
Ukupno postova: 83 Spol: Nebitno
|
totalna idiotarija i boleština. vjerojatno (sigurno) dižu cijene nekretninama u tvrđavici. a zna se čiji je zoo hotel. a neka gospoda imaju i dosta zemlje preko. pa sada zbrojite |
|
_________________ BEHEADING |
|
|
|
francika
Ukupno postova: 2791 Lokacija: Osijek Spol: Nebitno
|
1. Cestovno-pješački u produžetku Kanižlićeve (automobili, tramvaj, biciklisti i pješaci)
2. Cestovno-pješački u produžetku Cvjetkove (automobili, tramvaj, biciklisti i pješaci)
3. Pješački viseći most u produžetku Rokove
Ljudi ne radite gluposti sa izgradnjom cestovnog mosta na Gornjodravskoj obali. Zagušit ćete promet.
Pogledajte kako da pređemo na lijevu obalu, a da ne diramo zeleni pojas uz Dravu koji treba da budu parkovi ili rekrekrativni sadržaj.
Pogledajte gdje Vam je odlično mjesto za izgradnju velesajma. Dakle osiguran prostor za najveći velesajam u Hrvatskoj sa parkiralištima a iz bilo kojeg dijela svijeta lako je do njega doći zapadnom obilaznicom.
Ljudi napravite cestovni na Kanižličevoj sa spojnom cestom do Tvrđavice. Ne budite glupi. |
|
|
|
|
|
silvio Ukupno postova: 54 Spol: Muško
|
francika je napisao/la ( Pogledaj post): ›
1. Cestovno-pješački u produžetku Kanižlićeve (automobili, tramvaj, biciklisti i pješaci)
2. Cestovno-pješački u produžetku Cvjetkove (automobili, tramvaj, biciklisti i pješaci)
3. Pješački viseći most u produžetku Rokove
Ljudi ne radite gluposti sa izgradnjom cestovnog mosta na Gornjodravskoj obali. Zagušit ćete promet.
Pogledajte kako da pređemo na lijevu obalu, a da ne diramo zeleni pojas uz Dravu koji treba da budu parkovi ili rekrekrativni sadržaj.
Pogledajte gdje Vam je odlično mjesto za izgradnju velesajma. Dakle osiguran prostor za najveći velesajam u Hrvatskoj sa parkiralištima a iz bilo kojeg dijela svijeta lako je do njega doći zapadnom obilaznicom.
Ljudi napravite cestovni na Kanižličevoj sa spojnom cestom do Tvrđavice. Ne budite glupi.
|
...hej francika! O ukusima se ne raspravlja. Ima nešto u tvojim komentarima ali baš nisu razumni. Ti toliko vrištiš ne tamo most, ne tamo most, ne tamo most, bolje kod Rokove, bolje kod Rokove! Majke ti zvučiš kao lik koji tjera vodu na svoj mlin. Moj prvi odgovor tebi je da ja nisam glup što zagovaram gradnju auto mosta tamo gdje ga ti tako prokleto nezagovsaraš. I drugi je da malo prošetaš po cijelom gradu a ne samo kod Rokove crkve i pogledaš gdje bi po tebi bilo idealno postaviti most ili mostove. Ja priznajem da nisam nikakav stručnjak za razvoj grada i niti sam se skolovao za bilo kakvu gradnju pa ti kažem da si nerazuman što si takav svoj plan postavio. Prvi i treći tvoj prijedlog neću komentirati jer mogu biti dobri a mogu biti totalne katastrofe, ali drugi ti je totalni idiotizam u razmišljanju. Tu se vidi da nisi uopće prolazio Donjim gradom i da ti idejna ideja razvoja grada neleži. Jer Cvijetkova ulica je u samom centru Donjeg grada i jedan njezin dio (od Crkvene pa do Kišpatićeve) je toliko uzak da nemogu dva auta normalno proći a i tu se ulica lomi točno na jednj kući i izbija na Donjogratsku šetnicu. Tvoj most bi trebao biti u nastavku ulice Zeleno polje ili čak kod ulaza u Nemetin na spajanju Vinogradske i Vukovarske ulice.Zato prestani nas zvati glupima a i sam ne znaš kako ti grad izgleda kada predstavljaš IDEJNI rarvoj cestovnog prometa u Osijeku... |
|
|
|
|
|
francika
Ukupno postova: 2791 Lokacija: Osijek Spol: Nebitno
|
silvio je napisao/la ( Pogledaj post): ›
francika je napisao/la ( Pogledaj post): ›
1. Cestovno-pješački u produžetku Kanižlićeve (automobili, tramvaj, biciklisti i pješaci)
2. Cestovno-pješački u produžetku Cvjetkove (automobili, tramvaj, biciklisti i pješaci)
3. Pješački viseći most u produžetku Rokove
Ljudi ne radite gluposti sa izgradnjom cestovnog mosta na Gornjodravskoj obali. Zagušit ćete promet.
Pogledajte kako da pređemo na lijevu obalu, a da ne diramo zeleni pojas uz Dravu koji treba da budu parkovi ili rekrekrativni sadržaj.
Pogledajte gdje Vam je odlično mjesto za izgradnju velesajma. Dakle osiguran prostor za najveći velesajam u Hrvatskoj sa parkiralištima a iz bilo kojeg dijela svijeta lako je do njega doći zapadnom obilaznicom.
Ljudi napravite cestovni na Kanižličevoj sa spojnom cestom do Tvrđavice. Ne budite glupi.
|
...hej francika! O ukusima se ne raspravlja. Ima nešto u tvojim komentarima ali baš nisu razumni. Ti toliko vrištiš ne tamo most, ne tamo most, ne tamo most, bolje kod Rokove, bolje kod Rokove! Majke ti zvučiš kao lik koji tjera vodu na svoj mlin. Moj prvi odgovor tebi je da ja nisam glup što zagovaram gradnju auto mosta tamo gdje ga ti tako prokleto nezagovsaraš. I drugi je da malo prošetaš po cijelom gradu a ne samo kod Rokove crkve i pogledaš gdje bi po tebi bilo idealno postaviti most ili mostove. Ja priznajem da nisam nikakav stručnjak za razvoj grada i niti sam se skolovao za bilo kakvu gradnju pa ti kažem da si nerazuman što si takav svoj plan postavio. Prvi i treći tvoj prijedlog neću komentirati jer mogu biti dobri a mogu biti totalne katastrofe, ali drugi ti je totalni idiotizam u razmišljanju. Tu se vidi da nisi uopće prolazio Donjim gradom i da ti idejna ideja razvoja grada neleži. Jer Cvijetkova ulica je u samom centru Donjeg grada i jedan njezin dio (od Crkvene pa do Kišpatićeve) je toliko uzak da nemogu dva auta normalno proći a i tu se ulica lomi točno na jednj kući i izbija na Donjogratsku šetnicu. Tvoj most bi trebao biti u nastavku ulice Zeleno polje ili čak kod ulaza u Nemetin na spajanju Vinogradske i Vukovarske ulice.Zato prestani nas zvati glupima a i sam ne znaš kako ti grad izgleda kada predstavljaš IDEJNI rarvoj cestovnog prometa u Osijeku...
|
Kod Nemetina treba također biti istočna obilaznica ali to sad nije toliko potrebno. U produžetku Zelenog polja bi u budućnosti mogao biti most ali sada ne jer nitko ne bi išao preko njega jer je svima bliže da idu preko već postojećeg auto mosta.
Izgradnjom kroz Cvjetkovu gdje je Drava najuža, obišlo bi se Podravlje sa istočne strane i svi donjograđani bi na lijevu obalu išli preko tog mosta jer je kako si i sam rekao u centru donjeg grada pa mu je to idealno mjesto. Podravlje se ne bi širilo dalje od svojih postojećih granica tako da bi područje uz obalu i dalje ostalo rekreacijska zona. Na taj način bi savršeno povezali Tvrđavicu i Podravlje sa ostatkom grada ne dirajući u rekreacijsku zonu pored obale.
Od Kišpatićeve do Drave trebalo bi porušiti tih par kuća što smetaju gdje se ulica lomi. I pored svega napraviti tramvajsku liniju koja bi išla kroz Cvjetkovu, Podravlje, Tvrđavicu, između zološkog vrta i budućeg Velesajma preko mosta do križanja Strossmayerove i Kanižlićeve.
Pozicija za Velesajam je idealna jer je to ogroman prostor kojem se može pristupiti direktno sa zapadne obilaznice kako se ne bi stvarala gužva, ali i mostom kod Kanižlićeve autom ili tramvajem.
Ulice kroz Tvrđavicu napravljene su kroz lenije kako bi grad lakše mogao otkupiti zemljište od njihovih vlasnika što je uvijek problem kad grad želi graditi infrastrukturu. No ne moraju te ulice biti takve, mogu se i bolje organizirati ali ona bi to bilo mnogostruko skuplje za grad. Ali uopće nije ni bitno kakav bi bio raspored ulica tamo jer nije to centar grada. Centar grada će uvijek biti kod katedrale tako da Vi gradski planeri ne budite slijepi da od drveta ne vidite šumu. Lupite se malo po glavi da Vam se mozak odblokira jer ste previše dugo bili u komunističkom režimu. Ovo što je izgrađeno je izgrađeno i to se ne može mijenjati više. Rađe radite na GUP-u baranjskog dijela Osijeka zapadno od zapadne obilaznice, istočno od Podravlja i sjeverno od Tvrđavice i Podravlja kako bi na vrijeme regulirali prometnu infrastrukturu u neizgrađenom području, a ne smišljati kako preljevati iz šupljeg u prazno.
Nadam se da će se svi građani za 10 godina voziti tramvajskom linijom kroz Podravlje i Tvrđavicu te da će djeca iz Tvrđavice i Podravlja bez problema moći brzo doći do bilo kojeg dijela grada. Jedino tako se grad može funkcionalno proširiti na lijevu obalu Drave ne dirajući u obalni pojas. |
Zadnja promjena: francika; 19.01.2011. 13:59; ukupno mijenjano 1 put. |
|
|
|
|
|
|